Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 757
ХуЛитери: 3
Всичко: 760

Онлайн сега:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазказ за Ваня, ехидното синьо, творците и слончетата
раздел: Разкази
автор: pisanici_com

Чета Ваня Щерева. Лепкава ми е, наситена с хладилникови метафори, текстове, които криволичат по ръба на хилавото ми въображение и ту се вцепеняват от невъзприемане, ту плавно се вливат във вътрекръвието ми.
Харесва ми погнусата, с която употребява думата „щампа”, като белег от безмислена битка, която носят празнословията... Публикувам стихове в един сайт за „млади таланти” (до колкото минавам за млада, ама то таланта се ражда независимо от възрастта, нали така се оправдават бездарните лелки), та там се нагледах и начетох на „щампи”, обремених се, изказът ми се превърна в рожба на собствения ми невротичен изблик, в комбинация от хиляди прочетени бозищенца... А ако Ваня почете там?! Горката тя, горката аз, горката световна дарщина (обратното на бездарщина). Замилслих се за това...и пунснах там още един поетичен напън с цвят на боза и мирис на боза, но престояла на слънце, седмица - две.
Оставих Ваня, налага се да се стегна и да позазубря за предстоящата сесия, отекчена съм, болезнено ми, имам неприятна пролетна хрема, която постоянно пълни очите ми със сълзи и ми пречи да различавам буквите, с досада и емоционална умора, чета всеки ред... Портокалови момичета ми подсвиркват под прозореца, а на мен никак не ми е слънчево, едно ми ант-илятно и анти-ведро, абе изобщо ми е анти-всякакво.
Затварям очи за момент и се отпускам, замислям се за творците и по-точно за онези хора, които отприщват образни потоци и ги материализират в реч, наситена или бедна, внушителна или незабележима. Ще ми се и на мен да го мога. Да са ми по-подредени мислите. Как бих искала да спазвам схемите дето ми насаждаха в училище, но не мога. Все залитвам, сетивата ми се преплитат, образувайки неконтролируем циркус от криволичещи инпулси. И ето, последователно започвам да се сливат, виждам мириса как се движи към мен, на малки шестоъгълници, оцветени в оранжево, чувам как синия цвят от неговия монитор се поиграва злобно на розовото, вкусвам докосването от пластмасовата капачка по дланта ми... И в същата секунда се превръщам в налягане... ще прескоча всеки момент прага на поносимост и ще се взривя при вида на деликатния вкус на цветната дъга около мен.
Ексцентрично е, мисленето понякога ни се подиграва и се забавлява от уплашените ни реакции, неконтролируеми и живи. Извън „щампите”, както казва Ваня Щерева, която иска, а всъщност не знае, че Е Царица на света, защото онези, чиито свят е изпълнен с чудесата на образи, невъзможни за пресъздаване, всъщност творят и колкото по-страни са изживяванията им, толкова са по-далече те от рутината на белязаната лудост, наречена обикновеност.
Това не е промоция на пазарен продукт, просто ми става омислено и сюрреалистично, а най-вече ми е мъчно за женското слонче дето Той бутна от бюроро и му сюупи хобота... и по-точно за самото счупено женско слонче, а за самотното мъжко, което ме зяпа самотно със черните си нарисувани очи... Искам само да попитам: Някой знае ли, дали ако слоновете нямат хоботи, могат да усетят, че другарчето им от адски много време не си е мило сивия...?!

П.П. Последната думичка е израз на отприщването на вашия собствен образен поток 


Публикувано от alfa_c на 14.05.2009 @ 12:05:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   pisanici_com

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:04:16 часа

добави твой текст
"Разказ за Ваня, ехидното синьо, творците и слончетата" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Разказ за Ваня, ехидното синьо, творците и слончетата
от pisanici_com на 14.05.2009 @ 12:11:45
(Профил | Изпрати бележка) http://zdraveya.com/tag/bogdana
Как се редактира публикуван текст- НЕ ЗНАМ ?!


Re: Разказ за Ваня, ехидното синьо, творците и слончетата
от HANS на 14.05.2009 @ 22:25:19
(Профил | Изпрати бележка)
Нека Ваня да каже, за да се спасим от щампите...А твоето писане,
(абе, кажи едно име!), също е далеч от щампата! Поставената от теб
загадка развивам към нови прозрения: "от адски много време не си
е СВИЛО МИЛИЯ...