Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 569
ХуЛитери: 1
Всичко: 570

Онлайн сега:
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБиблейски несгоди
раздел: Хумор и сатира
автор: radi_radev19441944

гротески


Още не съм си допил сабахлен ракията и ме награкаха едни бабички от България – палят свещи в черквата и се молят: дай – казва – Господи – на детето късмет и пари. Ами сега?! Хеле една – много проклета бабичка – по цял ден крета по мен с бастунчето и нарежда: дай, та дай на детето. Гледам я – живи мощи – едва влачи кокалите си – и мрънка за пари, все едно черквата е „Про кредит банк”. И то да е дете като дете, да кажеш – бива; пари пак няма да му дам, но поне малко акъл ще му налея, та сам да се оправя, а той – коджа лунгурин на средна възраст – барем сто и двайсет кила, як като бивол, ама акълът му като на канарче; само за футбол говори и от нищо друго не отбира; мисли си, че е много умен и не ще да го учат. Тя – казва – науката е за прости хора, аз вече съм се изучил. И по цял ден кисне в Еврофутбол, играе белот с другите пройдохи и реди числата на тотото, та белким уцели джакпота. На майка му пенсията отива за тото и за скитане по мачовете. Ама аз на такива хора по принцип нивгаш не помагам; явявал му съм се на сън и му говоря бащински: виж к`во, бе момче, отивай да бачкаш; аз числата от тотото – така или иначе – няма да ти кажа; само бачкането му е майката. Ама не взема от дума – то пълен гьон; и като е така – яж си ушите. Жена му го трая, трая и си намери любовник, щото и тя душа носи – сиромашката – а като няма кой да я сайдисва, що да стори; тя оная пущина сърби. Те и онези мушмороци – поповете – лъжат като дърти цигани и ми вменяват разни щуротии, дето нивгаш и на сън не съм си помислял. Не прелюбодействай – казва хитрецът, уж така съм бил разпоредил в седмата заповед, а самият той посяга на чуждите булки, хеле ако са по-млади и току виж някоя неочаквано надула корема. Та как няма да прелюбодейства, като онзи я зарязал и хукнал по кръчмите и стадионите и реве след ритнитопковците или клечи край някой гьол за риба, а тя умира от скука и се чуди как да се разгологъзи повече, белким привлече вниманието му; накрая току виж легнала на някой друг, дето и казал две сладки приказки; тя и свинката – обикновен хайван, но като я почешеш – ляга, та камо ли жената; те такива са божиите твари; обичат почесването.
Ако трябва да си говорим откровено, анджак те – поповете са за катрана, не толкова щото прелюбодействат – аз си затварям очите за подобни дребни нарушения – а щото лъжат. То прелюбодействието си е човещинка – не можеш да се отървеш от мераците – ама лъжата хем ме дразни, хем ме отегчава, все едно не са мои сътрудници, а депутати от управляващата коалиция.
- Какво искаш, ма дъще, защо пак си ревнала? – викам на едно засукано маце с голо задниче – току що цъфнало и напълнило пазвата; пали свещи и се моли.
- Ми какво да правя, Господи, искам го тоя Тодорчо. Той да ми е.
- Че като го искаш, вземи го, какъв е проблемът?
- Как да го взема – казва – като той – будалата – все за футбол ми говори. Чакам да ми каже, че ме обича, че ме иска и чак съм се подмокрила, пък той ми разправя колко велики били Манчестер Юнайтед и какви страшни голове вкарвал Бербатов. Излекувай го, Господи, от тая краста.
- Ох, миличка, само това недей да искаш от мен! Тук и аз съм безсилен. Искай ми нещо друго: рицар на бял кон поискай – давам го, от политик честност поискай – ще потърсим такъв случай из архивите, от поп сълза поискай, от доктор съчувствие поискай, от търговец – романтика, от банкер – лирика, от евнух любов – все нещо ще измислим; можеш да поискаш дори трезвен поет, но от футболен запалянко разум недей да искаш. Когато раздавах от този продукт, запалянковците бяха на мач.
Общо взето – тъжна история. Чак ми се доплака за това клето девойче, ако не бях такъв Свети дух и аз бих го сайдисал – сиромашкото. Но само колегата Зевс можеше нявгаш да ги прави тия работи; аз не мога.
- Не се тревожи, синко – утешавам едно откровено идиотче с жълта риза и печална мутра – ридаещо пред амвона – любимата ти скоро ще оздравее и ще те възнагради с отроче от мъжки пол – честито!
- Остави я – казва – сега любимата, Господи, ами Ботев е в опасната зона и може да се случи най-лошото.
- Спокойно, спокойно, драги, за това ли си се загрижил. Ботев е сега при мен – до дясното ми коляно и реди хвалебствени стихове за тържеството на България.
- Не онзи Ботев, Господи, не онзи. Аз се тревожа за футболния отбор Ботев; мамицата му на тоя вагабонтин Христолов, дето съсипа канарчетата – милите ми канарчета...
- Какво, какво – футболния отбор ли – ревнах аз с цяло гърло в своя божествен гняв – как смееш ти да ме занимаваш с подобни щуротии, марш навън от храма, копеле тъпо, мамицата ти недодялана, докато не съм пратил попа да те трясне с кандилницата в тиквата!?
Изпсувах накрая и аз, ей Богу; то се не трае. То все бива, все може гълфотия, но това хич на нищо не прилича. Явно нещо съм го объркал проекта „Хомо”; пиян ли съм бил, що ли? До гуша ми дойде; ще взема да абдикирам от престола и ще го пратя онзи – лукавия – да им налива акъл в празните кратуни.
- Ами вие защо сте се домъкнали тук, бре? – зъбя се на едни разпасани отрепки – пияни и дрогирани се намъкнаха в черквата с всичката си цигания.
- Дошли сме – кай – Господи, да те цаним за президент на Локото, щото старият ни президент – онзи хубавия – го гръмнаха неговите опоненти от конкуренцията и Локото осиротя; сега се е домъкнала една хубавица с минижуп, дето само за секс мисли и хич пари не дава на играчите; то така футбол се не прави...
- Пак ли с тоя футбол ме занимавате, бре – марш навън, марш!..
- Чакай малко, трай сега, дядка, – надигна се един брадат индивидум от вида хомо сапиенс с кръвясали очи, пиян като талпа. – Дошли сме при тебе съвсем легитимно и правим официално предложение...
- Марш навън, марш – пичове недни!..
- Ама стига сега де; не се гневи толкова, холан! Имаме и нарочно изготвен пропуск – официален документ – парафиран и подпечатан от председателя на фен клуба.
- Документ ли, какъв е тоя документ, джанъм; тук да не е служба за социално подпомагане!
- Документ като документ – ето го. Разполагаме и с копие от още един документ – изготвен от настоящият собственик в присъствието и с одобрението лично на доцент Янев. Можеш да си стягаш багажа и да идваш направо на Лаута.* Преговорите са приключени, сделката е финализирана; ще ти трябват само някакви си четири – пет милиона евро. Честито!

Р


* Парк в Пловдив, където се намира стадионът и администрацията на Локото.


Публикувано от alfa_c на 10.05.2009 @ 20:42:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   radi_radev19441944

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 07:04:22 часа

добави твой текст
"Библейски несгоди" | Вход | 9 коментара (19 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Библейски несгоди
от apostolicia на 11.05.2009 @ 09:58:44
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, Ради, защо само на мъже си вменил това отговорно хоби футбола? А-ма-ха!
Много харесах! Поздравления!


Re: Библейски несгоди
от radi_radev19441944 на 12.05.2009 @ 17:43:19
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Знам, че жените предпочитат други хобита и не са толкова запалени. Освен това не оглупяват до такава степен като мъжете заради някакъв си футбол.

]


Re: Библейски несгоди
от joy_angels на 10.05.2009 @ 22:21:14
(Профил | Изпрати бележка)
Гълфотия не бях чувала, а "пичове недни" ме разби като словосъчетание.
Това с футбола е като онова с магазините, Ради, няма оправия :)
Поздрави :)))


Re: Библейски несгоди
от radi_radev19441944 на 12.05.2009 @ 17:47:37
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Гълфотия това е някакъв диалект около Пловдивско. Значи тъпотия или нещо близко до идиотизъм. В някои Пловдивски села не казват тъпак, а гълфок или глъвок - тоест - тъпа глава. Привет.

]


Re: Библейски несгоди
от sineva на 10.05.2009 @ 22:19:18
(Профил | Изпрати бележка)
Ах този футбол!
Май е поразмътил доста глави.
Че как да не пишеш, за такъв сериозен проблем?!
Ама и на Господ не му е леко, хич.
И през ум не му е минавало сигурно, че ще трябва да ходи чак...в ,,Лаута,,.
Българска му работа!!!
Пак пишеш чудесно, Рад!
Здравей!:)))))))))))))))))


Re: Библейски несгоди
от radi_radev19441944 на 12.05.2009 @ 17:50:25
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Те сега и двата елитни Пловдивски отбора са в криза, другите два от Б група също едва кретат и запалянковците са в паника. Направо да ти писне да ги слушаш.

]


Re: Библейски несгоди
от Hulia на 10.05.2009 @ 21:00:34
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Ради, здравей, смешно и тъжно, уви...Поздрави и усмивки; до нови срещи в старинен Пловдив:)))


Re: Библейски несгоди
от radi_radev19441944 на 12.05.2009 @ 17:53:25
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Повече е смешно, отколкото тъжно, но онези простяги не го знаят. Привет.

]


Re: Библейски несгоди
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 10.05.2009 @ 20:57:53
(Профил | Изпрати бележка)
:-)
Поздрави!


Re: Библейски несгоди
от radi_radev19441944 на 12.05.2009 @ 17:53:57
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Благодаря, мила.

]


Re: Библейски несгоди
от kasiana на 10.05.2009 @ 20:54:02
(Профил | Изпрати бележка)
10х10

Страхотна сатира, Ради!!!

Да си ни жив и здрав!!!

Касиана


Re: Библейски несгоди
от radi_radev19441944 на 12.05.2009 @ 17:55:51
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ами около мен само за футбол се говори и добре, че съм малко глух. Иначе хептен ще превъртя или ще си сложа тампони в ушите.

]


Re: Библейски несгоди
от mariniki на 12.05.2009 @ 15:37:23
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
нали знаеш...как са ми слабост...Само "Ботев" Пд!!!
но що си мисля, че и Бог не може да оправи тия работи...


Re: Библейски несгоди
от radi_radev19441944 на 12.05.2009 @ 18:01:58
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
И у нас има калабълък ботевисти; само аз съм непукист. Моят дядо Ради е един от основателите на Ботев; има ги и на снимка цялата агитка от инициатори, но едва ли е мислил по онова време до какъв идиотизъм ще стигнап потомците заради този футбол. А Господ наистина е вдигнал ръце.

]


Re: Библейски несгоди
от mariq-desislava на 16.05.2009 @ 22:16:19
(Профил | Изпрати бележка)
Увлекателно разказваш, но ти това си го знаеш.;)


Re: Библейски несгоди
от radi_radev19441944 на 16.05.2009 @ 22:34:24
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Влагам старание. Благодаря ти.

]


Re: Библейски несгоди
от sofias74 на 18.05.2009 @ 09:24:16
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво. Само, че внимавай с дядо Господ, с него шега не бива. Нали знаеш, че земните работи на човеците са си дяволска работа. Бога има позитивна роля в духовния свят. На дявола по би му отивала ролята, която си определил в творбата си на Господа. Поздравления!!!!