Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 655
ХуЛитери: 7
Всичко: 662

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНякога, някъде в бъдещето / повест / глава ХІІ Татко Тим в безизходица
раздел: Фантастика
автор: kasiana

Лабораторията беше в непосредствена близост до Градчето на учените и професор Тим вече бе успял да изпробва първите образци на телепортьора.
Той бе доволен но го смущаваше система ВХ, която не се включваше, а това означаваше възможен неуспех в предстоящото начинание, защото ако не могат да се телепортират в невидим диапазон, имаше вероятност да бъдат разкрити и своевременно обезвредени от уродливите същества на Зевона.
Кристалът, който трябваше да приведе в действие системата, нямаше необходимите качества, които според предварителните изчисления на професора трябваше да има. Кристалът бе открит по научен път, но нещо не достигаше, защото вместо образът да изчезне, той се проектираше обратно в пространството, при това уголемен няколко пъти.
Тим изпадна в отчаяние. Нямаше време за губене. Нареди да продължат изработването на лещите без система ВХ и се затвори в залата с изчисленията. Компютрите му подаваха сведение след сведение, но все още не можеше да открие грешката. А такава навярно имаше. Зави му се свят и се облакъти на прозореца. Стори му се, че по алеята премина Гермина, но си каза, че това е от преумората и отново се запъти към компютрите. Цифрите заскачаха пред очите му, но той се овладя и те, укротени, отново започнаха да се нижат в стройни редички. Но какво е това? Тим откри няколко знака, които никога не използваше при съставянето на програми. Някой да е преправял данните? Невъзможно. На Орлеина това не можеше да се случи. Всички си помагаха и никой нямаше интерес да пречи някому. Тогава? Да не би отново да са се появили онези отвратителни вируси, които преди няколко века бяха предизвикали голям безпорядък на Орлеина? Тим погледна внимателно в екрана и натисна бутона с данните за самия компютър. Повтаряше на глас прочетеното и изведнъж хлъцна от изненада, когато откри, че бе подал данните за изработването на кристала , необходим за система ВХ на телепортьора, на компютър от деветдесет и девето поколение, което напълно съвпадаше с времето на проклетите вируси. Дявол знае кой бе забравил да го бракува и рециклира… И Тим бе попаднал точно на него…Той изпадна за миг в отчаяние. Имаше записани всички изчисления, но му трябваше време да ги обработи и провери отново. А не биваше да рискува живота на екипажа и успеха на предстоящата отговорна експедиция…
- Здравей, татко!
Тим помисли, че халюцинира, но изрекла тези думи Гермина го прегърна, изпълвайки залата със сиянието на младостта. Професорът потърка челото си, за да отмахне видението, но девойката, която вече знаеше за неуспеха със система ВХ, докосна с пухкавите си пръсти дланта на баща си, пускайки в нея нещо кръгло и светещо.
- Ето, мисля, че тези топчета, които всъщност са семена от цветето радиса, ще разрешат проблема, който те измъчва. Помниш ли легендата за Птирена? Оказа се истина… Гледай! И Гермина издигна едно от кристалните топчета на височината на очите си и в миг изчезна. Когато го сне, баща ù бе затихнал – учуден и вдъхновен. След миг взе топчето, положи го внимателно в анализатора, зададе необходимата програма и сложният апарат светкавично занарежда разбираеми само за Тим изчисления. Бащата и дъщерята зачакаха напрегнато.
- Резултатът е положителен. – чуха те след няколко минути лаконичния огтовор на анализатора.
- Ще имаме система ВХ! Браво момичето ми!
Тим прегърна дъщеря си екзалтирано. Тя се усмихна и тихо излезе. Бе щастлива, че успя да помогне на баща си и сега бързаше да разроши къдриците на Плири.


Публикувано от alfa_c на 03.04.2009 @ 09:53:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   kasiana

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 17:13:50 часа

добави твой текст
"Някога, някъде в бъдещето / повест / глава ХІІ Татко Тим в безизходица" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Някога, някъде в бъдещето / повест / глава ХІІ Татко Тим в безизходица
от sineva на 03.04.2009 @ 13:27:34
(Профил | Изпрати бележка)
Продължава да ми харесва.
Майсторка си, Кас!
С обич:))))))))))


Re: Някога, някъде в бъдещето / повест / глава ХІІ Татко Тим в безизходица
от kasiana на 03.04.2009 @ 13:41:48
(Профил | Изпрати бележка)
Днес ще завърша Първата част( 21-ва глава). Следват още 2 части
от по 21 глави...

Благодаря, че ти харесва, Принцесо!!!

Бъди благословена!!!

С обич!:)))))))))))))))))))

Касиана

]