Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 820
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 823

Îíëàéí ñåãà:
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐóñàíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: joy_angels

Ìàëêî ñëåä êàòî ñå îæåíèõà, Êàðà Êîëüî íàñàäè òðè ÿáúëêè â äîëíèÿ êðàé íà äâîðà. Ìàéêà ìó êàçà, ÷å íå å íà äîáðî äà ñàäè ïëîäíî äúðâî, õåëå ïúê òðè, ïðåäè îùå äà å ïðîïëàêàëî äåòå â êúùàòà. Íî òîé íå ïîñëóøà. Íåùî æèâî òðÿáâàøå äà îñòàíå çà ñïîìåí îò ìîìåíòà, â êîéòî ïðåíåñå Ðóñàíà ïðåç ïðàãà. Íåùî èçâúí äâåòå êîëè ÷åèç, ñ êîèòî íåéíèòå ÿ èçïðîâîäèõà äî äîìà ìó.

Ñúùàòà íîù, êîãàòî íàé-ñåòíå òîé îòïè îò êëàäåíåöà, äåòî ìåñåöè íàðåä ìèðà íå ìó äàâàøå äåí è íîù, Ðóñàíà ñå èçïðèùè. Íà ñóòðèíòà, êîãàòî ñëúíöåòî ãè ïîçäðàâè ïðåç ïðîçîðåöà ñ ïúðâèÿ äåí îò íîâèÿ èì æèâîò, ñòðàíèòå íà íåâÿñòàòà ìó áÿõà ïîêðèòè ñ ãðîçíè ñòðóïåè. Îò ùî áåøå ñòàíàëî, êàêúâ âúãëåí ãîðåøå äóøàòà íà íåâÿñòàòà, òàêà é íå ñå ðàçáðà. Íî òÿ îòêàçà äà èçëèçà â òîçè âèä îò ñòàÿòà èì, à òîé òðúãíà ïî çíàõàðè è áàÿ÷êè èç öÿëàòà îêîëèÿ. Äîíåñå ìåõëåìè, Ðóñàíà ñå ìàæåøå, íî ðåçóëòàò íÿìàøå. Ìàéêà ìó íàðåæäàøå ïðåç çúáè, ÷å íå å âðåìå çà çàëåæàâàíå, ÷å êúùàòà èñêà ðàáîòà, ÷å òðèìà ìúæå è åäíà áîëíà ñà ëåãíàëè íà ðúöåòå é, íî Êàðà Êîëüî íå ÷óâàøå. Íå é áåøå äî íåÿ.

Íàêðàÿ åäíà ñòàðà õàíúìà â òóðñêàòà ìàõàëà ïðåç äâå ñåëà ìó ðå÷å: “Íàâèêíàëà å òâîéòà èçãîðà íà õóáàâî. À òè è âñè÷êî êðàé òåá å áåäíî. Òÿ òå å èñêàëà è äîòàì å áèëî íàðåä. Íî êàòî å ñòàíàëî íåéíîòî - ñåãà âèäè, ÷å òðóäåí ïúò ÿ ÷àêà, à âúðëîòî íå é å ïî ñèëèòå.” Íå ìó áåøå òðóäíî íà Êàðà Êîëüî äà ñè ïðåäñòàâè ïðúñòåíèòå ïîäîâå â êúùàòà îùå îò äÿäîâîòî ìó âðåìå è áåäíîòèÿòà â äâåòå îäàè, â êîèòî æèâååõà òîé, ìàéêà ìó è äâàìàòà ìó áðàòÿ. Çà äà âçåìå Ðóñàíà, áåøå ïðèñòðîèë îùå åäíà ñòàÿ, â êîÿòî ãðåéíà ÷åèçà íà íåâåñòàòà: íå áåøå âèæäàëà òàçè êúùà òîëêîâà öâåòîâå è õóáîñò íà åäíî. Àëà òàçè õóáîñò áåøå êàòî êðúïêà íà öÿëàòà íåìîòèÿ íàîêîëî.

“Ùå ïîñàäèø òðè äúðâåòà - ìó ðå÷å õàíúìàòà. - Òè èçáåðè êàêâè, àìà æèâî äà ðàæäàò. Âå÷åðòà ùå èçëåçåø ïî òúìíî ñ æåíà ñè è ùå ïðåñïèòå íà äâîðà ìåæäó äúðâåòàòà. È ñ íåÿ äà áúäåø, ùîì ñå ïîêàæå ëóíàòà. Òàêà ñòðàõúò é ùå èçòå÷å â çåìÿòà – è ãîòîâî. À äúðâåòàòà äà ãè ãëåäàø êàòî äåöà, ùîòî ùå òè ïîòðÿáâàò”.

Íàñðåä êúñíà åñåí Êàðà Êîëüî çàñàäè ôèäàíêèòå, à ìàéêà ìó ìúðìîðåøå. Íà âå÷åðòà ñòîðè êàêâîòî õàíúìàòà ðå÷å: Ðóñàíà çàñòëà ÷åðãèòå è ãóáåðèòå îò ÷åèçà íàïðàâî íà øóìàòà è ïî ðèçà ñå ìóøíà ìåæäó òÿõ. È òÿ ñå áåøå íàìú÷èëà îò ãðîçîòàòà ñè: êàòî òðÿáâàøå äà èçëåçå îò ñòàÿòà õîäåøå çàáðàäåíà òúé, ÷å ñàìî î÷èòå é ñâÿòêàõà. Áåøå ãîòîâà íà êàêâîòî é äà å, ñàìî äà òðúãíå îòíîâî èç êúùàòà è ñåëîòî êàêòî ïðåäè. À òî âå÷å åçèöèòå çäðàâî ïðèêàçâàõà ïðåç êîìøóëóöèòå, ÷å õóáàâàòà Ðóñàíà, äåòå âçå íàé-æåëàíèÿ, íî áåäåí ìîìúê â ñåëîòî, ñå å îêàçàëà íåôåëíà.

Äàëè çåìÿòà ïîìîãíà ñ øóøíåíåòî ïîä ñïëåòåíèòå èì òåëà, äàëè îñëàíåíèòå òðåâè ãè îìàÿõà èëè âÿòúðúò ïðîñòî îòâÿ áîëåñòòà îò øåïèòå íà ìúæà, êîéòî íåíàñèòíî ãàëåøå íåâåñòàòà ñè – íà ñóòðèíòà Ðóñàíà áåøå ñ ëèöåòî ñè. Áÿëàòà êîæà íàä èçòî÷åíàòà øèÿ áåøå êàòî îíàçè ïðåäè ìåñåö, ñàìî î÷èòå ãëåäàõà ìîðíî ñëåä äúëãàòà, íàé-èñòèíñêàòà èì íîù ñëåä ñâàòáàòà.

Îò òîçè äåí æåíèòå â êúùàòà ñòàíàõà äâå. ×åâðúñòèòå èì ðúöå ìåñåõà, ãîòâåõà, ïåðÿõà, ÷èñòåõà, ïðåäÿõà, ãàëåõà. Íî åäíàòà ãàëåøå ïîðàñíàëèòå ñè ñèíîâå, à äðóãàòà – ìúæà ñè. Ìèíàõà ìåñåöè, çàòúðêàëÿõà ñå çèìè, ÿáúëêèòå íàäìèíàõà ïî áîé è Ðóñàíà, è Êàðà Êîëüî, à äåöà íÿìàøå. Ñâåêúðâàòà ìúðìîðè, ìúðìîðè, ïúê ìëúêíà, ùîòî è íåéíèÿò Êàðà Êîëüî áåøå äîøúë ÷àê íà øåñòàòà ãîäèíà. À åäèí äåí ìëúêíà ñúâñåì êîãàòî êîíÿò, íàåò äà âúðøåå íà ãóìíîòî, ñå óïëàøè è ÿ ðèòíà. Ìú÷è ñå äâå íîùè, ïðåç êîèòî Ðóñàíà íå ìðúäíà îò îäúðà é, à ïðèçîðè ñàìî âúçäúõíà è ñå ñïîìèíà. Òàêà Ðóñàíà îñòàíà åäèíñòâåíàòà ñòîïàíêà íà êúùàòà.

Íàé-íàêðàÿ Êàðà Êîëüî íå èçäúðæà è ïîòúðñè îòíîâî ñòàðàòà õàíúìà çà ñúâåò, íî è òÿ ñå áåøå ïðåñåëèëà â îòâúäíîòî. Íÿìàøå ïîìîù îòíèêúäå. Ìåñåöèòå ìèíàâàõà åäèí ñëåä äðóã, Ðóñàíà áåøå âñå òàêà õóáàâà, íî æåíñêîòî â íåÿ ñå ñìàëÿâàøå. Áåøå çàìåíèëà ìàéêàòà íà ìúæåòå â áåäíàòà êúùà – ãîòâåøå, øåòàøå, êúðïåøå, ãúë÷åøå. Ðàçëèêàòà áåøå, ÷å âå÷åð ñå ïðèáèðàøå â îäàÿòà ïðè íàé-ãîëåìèÿ áðàò è ëÿãàøå ìåæäó ÷åðãèòå. À òîé âñå ïî-ðÿäêî òúðñåøå áåäðàòà é â òúìíîòî, à êàòî ãè ïîòúðñåøå – ðúöåòå ìó ÿðîñòíî ìà÷êàõà ìåñîòî é. Íî äóìà íå é êàçâàøå íàïðÿêî. À òîâà ÿ óáèâàøå ïî-ñèãóðíî îò âñÿêî îáâèíåíèå.

Êàðà Êîëüî îòñå÷å ïúðâàòà ÿáúëêà íà îñìàòà åñåí. Íèêîÿ îò ôèäàíêèòå íå áåøå öúôíàëà äîòîãàâà. Åäíà ñóòðèí, ñëåä êàòî Ðóñàíà ñå ñâè íà êúëáî è íå ìó ïîçâîëè äà ëåãíå îòãîðå é, òîé ñòàíà è îòñå÷å äúðâîòî. Êîãàòî ñòâîëúò ïîèçñúõíà, èçõâúð÷à íà äèì ïðåç êîìèíà. Íàïðîëåò ïúê ðåøè äà ÿ âîäè íà äîêòîð â ãðàäà. Ðóñàíà ñå äúðïàøå, íå èñêàøå ÷óæäè ìúæå äà ÿ ïèïàò ãîëà. Çà êúñìåò – òúêìî òðúãíàõà, îêúò íà êàðóöàòà ñå ñ÷óïè. Êàðà Êîëüî ðàçïðåãíà êðàâàòà è îòñå÷å âòîðàòà ÿáúëêà. Íå ìîæåøå äà íàïðàâè îê îò òîâà äúðâî, íî ãî îòñå÷å åé òúé, îò ÿä. È òàêà ñè îñòàíàõà â ñåëî, à ñëåä äâà äíè íàä êúùàòà ñå ïîÿâè ïúðâèÿò ùúðêåë.

È êîãàòî Ðóñàíà ìèñëåøå, ÷å íÿìà êàêâî ïî-ëîøî äà é ñå ñëó÷è, íàä îãðàäàòà ïðåëåòÿ ìúëâàòà, ÷å îò ìåñåöè Êàðà Êîëüî æúíè íèâàòà íà åäíà âäîâè÷êà îò ñúñåäíîòî ñåëî. Ðóñàíà íèêîãà íå çíàåøå êúäå ñå ãóáè ìúæúò é ïîíÿêîãà. Êàòî ÷ó êàêâî ñòàâà, íåùî â íåÿ ïîíå÷è äà ñå íàäèãíå îò îáèäà, íî áúðçî ïðåãîðÿ. Íÿìàøå ñìèñúë. Ñàìî âå÷åðòà õóáàâèöàòà ñè ïîïëàêà äî ïîñëåäíàòà ÿëîâà ÿáúëêà, à æåíñêîòî â íåÿ ñå ñâè íà òîïêà íÿêúäå áëèçî äî ñúðöåòî é è ñòèõíà.

Äîéäå è èñòèíñêàòà æúòâà. Íîùèòå áÿõà òîëêîâà êúñè, à åäèíñòâåíàòà íèâà – òîëêîâà äàëå÷å, ÷å Ðóñàíà ñ òðèìàòà ìúæå òðÿáâàøå êàêòî âèíàãè äà èçêàðàò íÿêîëêî äíè íà ïîëåòî. À òàì íÿìàøå è åäíî äúðâî çà ñÿíêà. Òîãàâà Êàðà Êîëüî îòñå÷å ïîñëåäíàòà ÿáúëêà è ñêîâà íàâåñ, êîéòî ïîêðè ñ ÷åðãè. Äåíåì èìàøå ñÿíêà, à íîùåì – ïîêðèâ íàä ãëàâàòà. Íå ÷å äúðâåòàòà â ãîðàòà ñå áÿõà ñâúðøèëè, íî ïîñëåäíàòà ÿáúëêà ìó áåøå ïðîñòî òðúí â î÷èòå. Ñàìî òúðñåøå ïîâîä äà ÿ ìàõíå – è ãî íàìåðè.

Çà ïðúâ ïúò Ðóñàíà íå ïÿ äîêàòî æúíåøå. Òî ñ ãîäèíèòå ïåñíèòå é âñå ïî-æàëíè áÿõà ñòàâàëè, àëà ñè áåøå àäåò äà ïåå, äà ïðîãîíâà äúæäà. Íî âå÷å é áå âñå åäíî. Èäåÿ íÿìàøå êàê ùå ïðîäúëæè æèâîòúò é, íî è íÿìàøå êàêâî äà ãî ìèñëè. È òúêìî íàêðàÿ, êîãàòî èì îñòàâàøå îùå äåí äà äîâúðøàò êðúñòöèòå, Êàðà Êîëüî íå èçäúðæà è ñëåä âå÷åðÿòà íàñðåä íèâàòà ïîäõâàíà ñðåäíèÿ áðàò äà îòèäàò äî ñåëîòî íà âäîâè÷êàòà óæ ïî ðàáîòà. Äâàìàòà áðàòÿ ñå ðàçáèðàõà ïî ìúæêèòå ñè äåëà, äîêàòî èçòúðñàêúò áåøå ñëàá è íåæåí, òà îò âðåìå îíî ãî îñòàâÿõà â êúùàòà ïðè æåíèòå. Íèêîé è íå ïîìèñëè äà ãî âçåìàò ñúñ ñåáå ñè, ÷å è íå áåøå ðåäíî äà îñòàâÿò ñàìà æåíà íà ïîëåòî.

Ùîì äâàìàòà ñå ñêðèõà çàä çàâîÿ, Ðóñàíà ïîå êúì ðåêàòà è çà ïðúâ ïúò ñå ðàçïëàêà â ïðèñúñòâèåòî íà äðóã ÷îâåê. Ìàëêèÿò é äåâåð âèäÿ êàê ñå ðàçòðåñîõà ðàìåíåòå é ïîä åëåêà è ÷ó ãëàñà é. Áåøå êàòî âîé íà ðàíåíà âúë÷èöà. Ðóñàíà íÿìàøå íèùî, êîåòî äà èñêà äà çàäúðæè, íÿìàøå è êàêâî äà î÷àêâà.  äóøàòà è çååøå ïðàçíî. Òàêàâà ïðàçíîòà ðàæäàøå çâåçäè íà íåáåòî, íî íà çåìÿòà îáèêíîâåíî ñååøå ñìúðò.

Ìîì÷åòî òðúãíà ñëåä íåÿ, áåç äà çíàå êàêâî äà íàïðàâè. Òîé îáè÷àøå Ðóñàíà, êàêòî ñå îáè÷à ñåñòðà è äîðè ìàéêà. Íî íå çíàåøå, ÷å â òàçè ïðèãëóøåíà âå÷åð ùå âèäè ãîëàòà Ðóñàíà äà ïëà÷å è äà ñå êúïå â ðåêàòà. Íå çíàåøå, ÷å íÿêàêâà íåïîíÿòíà, íî ñëàäêà ñèëà ùå ãî íàêàðà äà ÿ èç÷àêà íà áðåãà è äà ïîãàëè ëèöåòî é. Íå çíàåøå, ÷å ùå ñòàíå ìúæ òàì – êðàé ðåêàòà – à ïîñëå ïîä íàâåñà ùå èìà òîïëîòî è òðúïíåùî òÿëî íà Ðóñàíà è ïàê, è ïàê, è ïàê, äîêàòî Çîðíèöàòà ñâåòíå è èì ïîäñêàæå, ÷å ñòúïêèòå íà äâàìàòà áðàòÿ ïðèáëèæàâàò.

Ñëåä òîâà ëÿòî ìàëêèÿò áðàò ñå èçãóáè â ãðàäà. Íèêîé ïîâå÷å íè ãî ÷ó, íè ãî âèäÿ. Íå ãî íàìåðèõà äîðè çà êðúùåíåòî íà òîëêîâà ÷àêàíèÿ ñèí íà Êàðà Êîëüî. Êîãàòî ìîì÷åòî ñå ðîäè, Ðóñàíà ïîèñêà îò ìúæà ñè ñàìî åäíî – äà íàñàäè òðè ÿáúëêè â äîëíèÿ êðàé íà äâîðà: åäíà çà çäðàâåòî íà äåòåòî, åäíà çà íåéíî çäðàâå è åäíà – çà çäðàâåòî íà èç÷åçíàëèÿ áðàò.

Îùå íà äðóãàòà ïðîëåò ÿáúëêèòå öúôíàõà.



Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 31.03.2009 @ 17:13:40 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   joy_angels

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 12


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 07:17:40 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðóñàíà" | Âõîä | 24 êîìåíòàðà (51 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðóñàíà
îò regina íà 06.04.2009 @ 16:00:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
âåëèêîëåïåí å ðàçêàçúò òè, àäàø÷å!!!
îòäàâíà èñêàì äà òå ïîçäðàâÿ çà íåãî - â òðàäèöèèòå íà Éîâêîâ, Åëèí Ïåëèí, è äîðè íà íàðîäíèòå ïðèêàçêè...âåëèêîëåïåí å!!


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 06.04.2009 @ 17:56:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èñêðåíàòà ìè áëàãîäàðíîñò çà äóìèòå òè, Ðåã! ×åñò å çà ìåí!
À èíà÷å - íàòàì âñå ìå òåãëè, êúì íÿêàêâè ïî-ñòàðè âðåìåíà, îò çîäèÿ ëè å, îò ùî ëè...
Ïðåãðúäêè çà Àëáèîíà :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò Variniq77 íà 04.04.2009 @ 00:31:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâè! Ïîðåäíèÿ ïðåêðàñåí ðàçêàç,êîéòî ïðî÷åòîõ ñ îãðîìíî óäîâîëñòâèå! Áëàãîäàðÿ!


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 04.04.2009 @ 09:27:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè è àç çà ìèëèÿ êîìåíòàð, Âàðèíèÿ! ×óäåñåí ïðîëåòåí äåí òè æåëàÿ! :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò kusmet4e íà 02.04.2009 @ 19:11:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñåêè äåí ïðîâåðÿâàì çà íîâî òâîå ïðîèçâåäåíèå, äíåñ ñå çàðàäâàõ......... ×åñòî ñå ñëó÷âà äà ïðåõâúðëÿìå ñîáñòâåíàòà ñè âèíà íà òåçè, êîèòî îáè÷àìå íàé-ìíîãî........ðÿäêî ðàçáèðàìå îáà÷å ÷å èñòèíñêàòà ïðè÷èíà çà íåùàòà å ó íàñ........ :)
Ïðåêðàñåí ðàçêàç! Ïîçäðàâè!


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 02.04.2009 @ 19:24:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà ñà íàé-õóáàâèòå äóìè, êîèòî ìîæåøå äà ìè êàæåø, Êúñìåò÷å! À òúëêóâàíèåòî òè, êàêòî âèíàãè, öåëè äåñÿòêàòà!
Ïðåãðúäêè îò ìåí è õóáàâà âå÷åð! :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 02.04.2009 @ 18:53:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà ìèëèòå äóìè, gitchka_gramatikova! :))) È íà òåá, rainy - èñêðåíè áëàãîäàðíîñòè! :)))


Re: Ðóñàíà
îò Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) íà 01.04.2009 @ 23:26:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâè çà ðàçêàçà, Ðàäîñò,
òîé çàñëóæàâà äà áúäå ïðåïðî÷èòàí.


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 01.04.2009 @ 23:39:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, ìèëà Èäà! È åäíî ÷åòåíå ñòèãà - çíàì, ÷å ïðîçàòà ñå ÷åòå ïî-òðóäíî íà ìîíèòîð.
Òî ïðåâàëè âå÷å, àìà ÷åñòèò òè ïúðâè àïðèë! Ðàäîñò â ñúðöåòî è óñìèâêè â äóøàòà :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò LiRa íà 01.04.2009 @ 15:02:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îùå åäèí ÷óäåñåí ðàçêàç, Äæîé! Ìíîãî, ìíîãî ñè äîáðà! ßâíî å - ùúðêåëè âèÿò ãíåçäà â ìèñëèòå òè :))) Çäðàâåé! :)


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 01.04.2009 @ 16:08:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèÿò, Ëèðè÷êå, âèÿò... Òî àñúë íà ùúðêåëîâî ãíåçäî ìè å çàìÿçàëà êîñàòà îò òîâà ïèñàíå, äåòî íÿìàì âðåìå çà ôðèçüîð ;)
Áëàãîäàðÿ òè, ÷å ïðî÷åòå è êîìåíòèðà! Ðàäâàì ñå, ÷å òè äîïàäà!
Ïîçäðàâ è ìíîãî óñìèâêè äíåñ :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò LiRa íà 01.04.2009 @ 16:19:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàðÿçâàé ïèñàíåòî çà ïîëîâèí ÷àñ è òè÷àé äà ñè çàïðîëåòèø ãëàâàòà, Äæîé! ×å íàëè çíàåø êàêâî áåøå êàçàë "êîëåãàòà" òè: "Ó ÷îâåêà âñè÷êî òðÿáâà äà áúäå ïðåêðàñíî - è ìàíèêþðà, è ïåäèêþðà, è ïðè÷åñêàòà!" :)))))))))) ×åñòèò ïúðâîàïðèëñêè ñëúí÷åâ äåí! :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 01.04.2009 @ 16:27:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òúé, òúé, Ëèðè÷êå. Ñòðàøåí òè å ñúâåòúò! Øú ïîäêàñòðÿ ìóñòàêèòå è øú áåãàì íà ôðèçüîð! Çàâèñòíèöèòå øú ãè óáèÿ ñ óáîñò!
×åñòèòè ïúðâè àïðèë - óñìèõíàòî äà íè å :))))

]


Re: Ðóñàíà
îò Layla (asokolova@mail.bg) íà 01.04.2009 @ 13:58:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://cicle-layla.blogspot.com/
Ìíîãî îòäàâíà íå áÿõ ÷åëà íåùî, êîåòî äà íå å â êóïëåòè è äîñòà ñúì èçòúðâàëà êàòî ãëåäàì ñåãà. Ìíîãî õóáàâî, èñòèíñêî, íàïèñàíî îò ðàçêàçâà÷, áðàâî!!!

:)))


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 01.04.2009 @ 14:58:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äóìèòå òè ñà êîìïëèìåíò çà ìåí, Ëåéëà! Íî êóïëåòèòå íà "Ãîðñêèòå òè ïðèêàçêè" îáñåáâàò - çíàì, çàùîòî ñúì ïîòúðïåâøà :)))
À ñåðèîçíî - ïðîçàòà òðóäíî ñå ÷åòå îí-ëàéí. Çíàì îò îïèò.
Áëàãîäàðÿ òè çà ïðî÷èòà è êîìåíòàðà!
Ïîçäðàâè è õóáàâ äåí :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò anelim íà 01.04.2009 @ 13:14:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà íåâåðîÿòíîòî óäîâîëñòâèå!
Ïîçäðàâè!


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 01.04.2009 @ 13:20:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà ùåäðîñòòà òè äà ñïîäåëèø, Ìèëåí÷å!
Ïîçäðàâè è ìíîãî ïðîëåòíî íàñòðîåíèå!
:)))

]


Re: Ðóñàíà
îò doktora íà 01.04.2009 @ 07:04:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
...ïîòðåñàâàùî å...
ïðîñòî ñè âåëèêîëåïåí ðàçêàçâà÷ Äæîé!!!
À àíãåëèòå ñà ñ òåá, ìèëà:))

Äîê


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 01.04.2009 @ 10:26:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà ìèëèÿ êîìåíòàð, Äîê! Àç ñàìî çàïèñâàì èñòîðèèòå, êîèòî ãëàâàòà ìè ðàæäà - íÿìàì äðóãè çàñëóãè :)))
Ìíîãî õóáàâ äåí îò ìåí!

]


Re: Ðóñàíà
îò mariq-desislava íà 01.04.2009 @ 01:09:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íà ìåí ìè ïðåñúõíà óñòàòà, äîêàòî ÷åòÿõ è ìè ñâúðøèõà äóìèòå. Ñàìî ñå íàäÿâàì è àç äà íå ñòèãíà äîòàì, íå ìå êàðàé äà îáÿñíÿâàì çà êàêâî èäå ðå÷, Ðàäîñò. Ìèñëÿ, ÷å ùå ñå äîñåòèø.


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 01.04.2009 @ 18:59:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Äåñè! Ïðåãðúùàì òå!

]


Re: Ðóñàíà
îò radi_radev19441944 íà 31.03.2009 @ 23:29:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Âèäÿ ëè êàêâà áèëà ðàáîòàòà. Òî çàòîâà ñå ïðîáâà ñ ïîâå÷êî õîðà, à íå ñàìî äà ñå îáâèíÿâà áåäíàãà æåíèöà.
 êíèãàòà íà Àçèñ Íåñèí "Åäèíñòâåíèÿ ïúò" , ãëàâíèÿò ãåðîé /îáèêíîâåí ìîøåíèê/ áåøå òðúãíàë ïî åäíî âðåìå äà ëåêóâà áåçäåòêè
/ëúæåøå, ÷å å äîêòîð/. È áúðçî ìó ñå ïîíåñå ñëàâàòà íà ãîëÿì ñïåöèàëèñò, çàùîòî ïîâå÷åòî áåçäåòêè ðîäèõà.


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 23:45:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àêî çíàåø êîëêî âèöîâå ïî âúïðîñà ìè íàïúõà â ãëàâàòà ñ êîìåíòàðà ñè, Ðàäè! :)))
Óõèëèõ ñå :)))
×åñò å çà ìåí, ÷å ïðî÷åòå è êîìåíòèðà! Áëàãîäàðÿ òè!
Ñúðäå÷íè ïîçäðàâè :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò voda íà 31.03.2009 @ 21:39:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Òàêàâà ïðàçíîòà ðàæäàøå çâåçäè íà Íåáåòî..."
À îò áîëêàòà íà Ðóñàíà - è íà Çåìÿòà...

Èìà âèçìåçäèå. È âèñøà ñïðàâåäëèâîñò!!!

Áëàãîñëîâåíà ñè, Ðàäîñò!


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 22:44:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâî å, ÷å âÿðâàø â òåçè íåùà. Àç ñúì ñèãóðíà, ÷å âúâ âñè÷êî èìà ïðè÷èííî-ñëåäñòâåíà âðúçêà. Òîâà, ÷å íå ÿ âèæäàìå, íå çíà÷è, ÷å ÿ íÿìà.
Çàðàäâà ìå ñ ðîìîíëèâèÿ òè êîìåíòàð, Âîäèöå! Áëàãîäàðÿ òè îò ñúðöå! Ïðåãðúùàì òå è õóáàâà âå÷åð :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò jezabel íà 31.03.2009 @ 21:14:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://littlejody.wordpress.com/
Åâàëëà!

:) :) :)


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 22:41:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ß, êîé áèë òóê, àìà áåç ãðàìîôîíà :)))
Áëàãîäàðÿ, Äæåç! Ïîçäðàâè è õóáàâà âå÷åð :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò jezabel íà 31.03.2009 @ 22:44:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://littlejody.wordpress.com/
Àìà, êàê òàêà, áåç? :)) Ìè, ÷å òîé å â äðóãàòà ñòàÿ. ;) :) ;)
Õóáàâà äà òè å âå÷åðòà è íà òåá! :)

]


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 22:47:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Î, ùîì ãðàìîôîíúò å òàì, òàì å è ÷àøàòà ñ ìëÿêî... ïî êîæàòà é... íå ïèòàì ïîâå÷å...
Ðàäâàø, Äæåç :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò kasiana íà 31.03.2009 @ 19:35:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àíãåëîãëàñíà!!!

Îñòàâè ìå áåç äúõ!!!

Âåëèêîëåïèåòî íà ðàçêàçà òè å òîëêîâà âúëíóâàùî, ÷å ãî ÷åòîõ íÿêîëêî ïúòè!!!

Áúäè áëàãîñëîâåíà, Ïðèíöåñî!!!

Êàñèàíà


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 21:31:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ïúê òè ÷åòîõ êîìåíòàðà, îò êîéòî áëèêà òîëêîâà åíåðãèÿ, Êàñè!
Áëàãîäàðÿ òè çà ñúïðåæèâÿâàíåòî!
Ïîçäðàâè è ïðåãðúäêè îò ìåí :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò Silver Wolfess íà 31.03.2009 @ 19:29:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Åé, Äæîé, îáåçäóìè ìå.


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 20:35:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà, Ñðåáúðíà, ùå ãî ïðèåìà êàòî îãðîîîîìåí êîìïëèìåíò!
Áëàãîäàðÿ òè îò ñúðöå! :)))
Õóáàâà âå÷åð è ïîçäðàâè!

]


Re: Ðóñàíà
îò Evil_Yosha íà 31.03.2009 @ 19:13:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óñåòèõ è õàðåñàõ!
Ïîçäðàâ! :)


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 20:34:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàðàäâà ìå, Evil_Yosha :)))
Áëàãîäàðÿ òè îò ñúðöå! Õóáàâà âå÷åð è ïîçäðàâè :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò ASTERI íà 31.03.2009 @ 17:57:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ÏÎÇÄÐÀÂÈ, ÏÎÇÄÐÀÂÈ, ÏÎÇÄÐÀÂÈ!


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 20:10:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Àñòåðè, îò ñúðöå! Ðàäâà ìå ðåàêöèÿòà òè :)
Ïðåãðúäêè è ìíîãî õóáàâà âå÷åð :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò PAMA íà 31.03.2009 @ 17:53:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîçè òèï íàðàòèâè èçèñêâàò ìàéñòîðëúê, çà äà íå ïðîçâó÷àò èçêóñòâåíî (çàðàäè ïî÷òè ôîëêëîðíî-àíåêäîòè÷íàòà èíâåíöèÿ). Õàðåñà ìè, joy..:)


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 20:08:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àáñîëþòíî ñè ïðàâà - çàëèòàíåòî êúì ïðåêàëåíî "ôîëêîðèçèðàíå" èëè èçïîëçâàíå íà äèàëåêòè ìîæå äà ïðåäèçâèêà äîñòà óñìèâêè. Àêî íå ñúì òå ðàçñìÿëà - òîâà å äîáðå :)))
Äà òè ïðèïîìíÿ:
*
Âèñîêà òîïêà
Ñðåùà ñ ÐÀÌÀ

Áëàãîäàðÿ îò ñúðöå! Õóáàâà âå÷åð :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò sineva íà 31.03.2009 @ 17:52:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîëêîâà õóáàâî ðàçêàçâàø, ÷å ìå îñòàâè áåç äóìè!
Êàçâàì òè ñàìî, Áëàãîäàðÿ, çà óäîâîëñòâèåòî äà òå ÷åòà!
Ñ îáè÷, Àíãåë÷å!:))))))))))


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 19:46:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ îò ñúðöå, Ñèíè÷êà!
Ðàäâàì ñå, ÷å òè å äîïàäíàë òîçè ðàçêàç.
Ïðåãðúäêè :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò apostolicia íà 31.03.2009 @ 17:45:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åõõõõ, ìàãüîñíèöå....


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 18:25:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ååååõ, Åëè! Òîïëèø!
Áëàãîäàðÿ òè. Ìíîãî õóáàâà âå÷åð :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò mariniki íà 31.03.2009 @ 17:31:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
ìíîãî êðàñèâà...òðîãàòåëíà èñòîðèÿ...ïðåêðàñåí òåêñò...


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.03.2009 @ 18:23:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Ìàðèíèêè. Ðàäâàì ñå, ÷å õàðåñà!
Ïîçäðàâè îò ìåí è ìíîãî õóáàâà âå÷åð :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò rumi íà 12.05.2009 @ 22:08:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà áåøå íåâåðîÿòíî èçæèâÿâàíå!


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 13.05.2009 @ 21:27:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òðîãâàò ìå äóìèòå òè, Ðóìè!
Âèíàãè ìè å õóáàâî, êîãàòî îñòàâÿø ñëåäè îò ñåáå ñè íàîêîëî :)))
Öåíÿ ïðèñúñòâèåòî è êîìåíòàðèòå òè! Ïîçäðàâè :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) íà 30.05.2009 @ 23:46:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kalin8.blog.bg/
Äíåøíèÿ Õàéòîâ! Èçâèíè ìå,íî...ñàìî òîâà ìè äîéäå íà óìà.
Îãðîìíè ïîçäðàâëåíèÿ!


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 31.05.2009 @ 14:09:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìè, ïðèòåñíèòåëíî ìè å îò ïîäîáíè îïðåäåëåíèÿ.
Íî îãðîìíèòå ïîçäðàâëåíèÿ ñè ãè ïðèåìàì ñ êåô!
Áëàãîäàðÿ òè, kalin8! :)))

]


Re: Ðóñàíà
îò diva_voda íà 24.06.2009 @ 08:55:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòñêîðî ñúì â ñàéòà,èìà-íÿìà ñåäìèöà, íî äíåøíèÿ äåí ... íàïðàâî ìå îòâëå÷å,Ðàäîñò...:))) Ãîñïîä ñè çíàå ðàáîòàòà - íàé-äúëãèÿ è âúëøåáåí äåí â ãîäèíàòà ñå ïàäíà:)))
Áëàãîäàðÿ òè îò öÿëîòî ñè ñúðöå!


Re: Ðóñàíà
îò joy_angels íà 24.06.2009 @ 20:53:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç òè áëàãîäàðÿ, Âàíÿ çà äóìèòå è ñúïðåæèâÿâàíåòî. Ëàñêàÿ ñúì îò ìèñúëòà, ÷å ñúì äîïðèíåñëà çà íàñòðîåíòèåòî òè!
Àç òè áëàãîäàðÿ îò ñúðöå! :)))

]