Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 775
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 781

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Marisiema
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄà ïðîäàäåø ëóíàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: joy_angels

 ïúðâèÿò ìîìåíò íèùî íå ðàçáðà:
- Ïðîäàäîõ ëóíàòà!

Ïðåãúðíà ÿ, íî òÿ ñå äðúïíà, äðúïíà è î÷èëàòà îò íîñà ìó è èçâèêà îòíîâî, âå÷å ñúâñåì â ëèöåòî ìó:
- Ïðîäàäîõ ÿÿÿÿÿÿÿÿÿ!

Ìàðòèí ïðîäúëæàâàøå äà íå ðàçáèðà, íî ñå çàñìÿ íà øåãàòà. Ïðèòåãëè ÿ îòíîâî êúì ñåáå ñè, íî Äåéçè áåøå êàòî íàïîìïàíà:
- Êàæè íåùî, äå! Êóóë, à?

Ìàðòèí ïîãëåäíà êúì îáëåùåíèÿ äèñê âúâ âå÷åðíîòî íåáåòî ñðåùó ñåáå ñè è ðåøè, ÷å å ïèëà. Íî äúõúò é áåøå ÷èñò, íàëè ñå öåëóíàõà òîêó-ùî. Íåùî ãî ïîäíàñÿøå.
- È êàê ÿ ïðîäàäå? – ðåøè äà ãî êàðà çàîáèêîëíî.

Âñå åäíî îòâè ïîæàðåí êðàí. Òàêàâà ñòðóÿ îò äóìè ãî óäàðè ïî óøèòå, ÷å íàèñòèíà ãî çàáîëÿ. Ïðîäúëæàâàøå íèùî äà íå ðàçáèðà. Äåéçè âúçáóäåíî îáÿñíÿâàøå íåùî çà òðàíñôåðè íà äîìåéíè, ñâîáîäíè èìåíà, ãóãúë ðàíêèíã, ëèíê áèëäèíã, îïòèìèçàöèÿ çà òúðñåùèòå ìàøèíè è ïðî÷èå íåïîíÿòíîñòè, êîèòî ïî ïðèíöèï âúçïðèåìàøå êàòî ðîìîí íà ïëàíèíñêî ïîòî÷å. Íî äíåñ ìó ïîäåéñòâàõà êàòî ñòóäåí äúæä. Èñêàøå äà ãîâîðÿò çà íåùî ìíîãî âàæíî. Îïðåäåëåíî òàçè âå÷åð ñòðàòåãèèòå íà èíòåðíåò áèçíåñà é íå âëèçàõà â ïëàíîâåòå ìó.

- È òîé ïëàòè, ìîëÿ òè ñå! Ïåò õèëÿäè ãóùåðà ïëàòè çà òîâà! Êàçâàì òè íàïðàâî íå å èñòèíà!
- Äåéçè... – îïèòà ñå äà ÿ ïðåêúñíå – Èñêàø ëè äà ñå ðàçõîäèì?
- Äà, îêåé... Ïðåäñòàâÿø ëè ñè, à àç ìèñëåõ, ÷å ùå ìå îòðåæå, ìîæåëà ñúì è ïîâå÷å äà ïîèñêàì, òîé ïðîñòî ïðèå...
- Äåéçè...
- ... íî âèæ – êàêòî è äà å - äíåñ å äåí çà ïðàçíóâàíå. Èñêàø ëè êàòî õàïíåì äà îòèäåì íà äèñêîòåêà? – èçâåäíúæ Äåéçè ñÿêàø ñå ñúáóäè è ãî îãëåäà. -Çàùî ñè ñå áàðíàë òàêà?

Ìàòðèí áåøå íàèñòèíà åëåãàíòåí â áëåäî ñèâèÿ ñè êîñòþì è ëèëàâàòà âðàòîâðúçêà ñ ëåêè äèàãîíàëíè ñèâè è áåëè ðàéåòà. Íî íà ñâåòèëíàòà íà óëè÷íàòà ëàìïà èçãëåæäàøå ìàëêî íåðåàëåí.

- Òè çàáðàâè, Äåéçè. Èìàõìå óãîâîðêà çà ðåñòîðàíò òàçè âå÷åð è òå ÷àêàõ íà áàðà ïî÷òè ÷àñ. Íàêðàÿ òè ñå îáàäè, çà äà ìå ïîïèòàø èñêàì ëè äà îòèäåì íà ïèöà... À ïîíåæå èñêàõ íåïðåìåííî äà ñå âèäèì ðåøèõ, ÷å å ïî-äîáðå äà ñå ñðåùíåì òóê, îòêîëêîòî äà òè íàòÿêâàì çà ðåñòîðàíòà.
- Ëåëå, ìèøëåíöå... Âÿðíî. Ñúâñåì çàáðàâèõ! Çàùî íå ìè íàïîìíè...
- Äíåñ íå âäèãàøå òåëåôîíà ñè. Íå îòãîâàðÿøå íà ñêàéïà...
- Äà áå, ñêàéïà äàæå ãî âèäÿõ, íî çàðàäè òàÿ ëóíà íà íèùî äðóãî íå îáðúùàõ âíèìàíèå... Íèùî. Íå ñå ñúðäè. Äðóã ïúò ùå îòèäåì, íàëè? Åëà ñåãà äà òå âîäÿ íà ïèöà, òàì ùå ñå âèäèì ñ ìîì÷åòàòà.
- Ñ ìîì÷åòàòà ëè? – Ìàðòèí íå ìîæà äà ïðèêðèå íåðâíàòà íîòêà â ãëàñà ñè. Îïðåäåëåíî áàíäàòà êîìïþòúðäæèè îò òàéôàòà íà Äåéçè ùåøå äà ìó äîéäå â ïîâå÷å.
- Ñòèãà, ìèøëåíöå... Äîìåéí å òîâà. Íå ñå ïðîäàâà âñåêè äåí. Ñúæàëå áîêó, àìà òàçè âå÷åð âñè÷êè ùå ñå íàïèåì. ßêî.
- Ùå ìè ïðèïîìíèø ëè íà ÷îâåøêè åçèê, çà êàêâà ïðîäàæáà ñòàâàøå äóìà?
- Êàê êàêâà, òè íå ìå ëè ñëóøàøå äîñåãà?
- Ñëóøàõ, íî...
- Îõ, íà ìàìà ïîåò÷åòî! Ãëåé ñåãà, âñè÷êè èìåíà íà óåá ñàéòîâå çà ëóíàòà âå÷å ñà çàåòè. Íÿìà ñâîáîäíè. Èçîáùî.
- À òè êàê èìàø?
- Èìàì ùîòî ñúì ãî êóïèëà ïðåäè øåñò ãîäèíè è ñå íàäÿâàõ äà ãî ïðîäàì ïðåäè äà óìðà. À àç ãî ïðîäàäîõ ñàìî ñëåä 70 ìåñåöà. Ïëàòèëà ñúì äî òóê 400 ãóùåðà çà íåãî, à äíåñ ãî ïðîäàäîõ çà 5000, ïðåäñòâÿø ëè ñè? È äîíÿêúäå ìå å ÿä.
- ×å íå ñè èñêàëà ïîâå÷å ëè?
- Äà... Âñúùíîñò, ïðåäñòàâÿø ëè ñè êàêâà ùå å öåíàòà íà òîçè ñàéò êîãàòî ÷îâå÷åñòâîòî çàâëàäåå ëóíàòà? Î-ã-ðî-ì-í-à! Íî àç íàëè ñúì áåäíî ìîìè÷å, ïðîäàäîõ ãî...
- Å, ÷åñòèòî òîãàâà!

Äåéçè ãî õâàíà çà ðúêà è ïîíå÷è äà òðúãíå. Ëóíàòà ñè ñâåòåøå ñúâñåì ñïîêîéíî è ñå ïðàâåøå, ÷å íå îáðúùà âíèìàíèå íà ðàçãîâîðà. Ìàðòèí ðåøè äà íàïðàâè ïîñëåäåí îïèò.
- Èñêàø ëè ñåãà äà ñå ðàçõîäèì ìàëêî?

Ìîìè÷åòî ñå ñïðÿ è ãî èçìåðè ñ ïîãëåä.
- Ìèøëåíöå, àéäå äà ñå ñúáóäèø, ìîëÿ òå. Êîëêî ïúòè äà òè êàæà, ÷å ñ ìîì÷åòàòà ùå ïðàçíóâàìå? Îáàäèõ òè ñå è äîéäîõ òóê, çà äà îòèäåì çàåäíî. Èíà÷å íàïðàâî ùÿõ äà îòïðàøà íà êóïîíà. Ñúæàëÿâàì çà ðåñòîðàíòà, íî íå ìè ñå îáèêàëÿ ñåãà äî ñðåäíîù èç òèÿ àëåè. Äðóã ïúò ùå ñè èçêóïÿ âèíàòà, ñòàâà ëè?

Ìàðòèí ãëåäàøå, ñëóøàøå è íå ÷óâàøå. Òîâà ëè áåøå íåãîâàòà èñòèíñêà ëþáîâ? Òàçè êðåõêà ôèãóðêà ïî äúíêè ñ ãîë ïúï è îãíåí ïîãëåä? Òàçè ñëàäêè óñòíè, êîèòî áúëâàõà íåïîíÿòíà ëåêñèêà ñðåùó íåãî – òå ëè áÿõà íåãîâèòå? Çàðàäè òåçè óñòíè ëè ñè ñòðóâàøå äà ñëóøà çà ïðîäàäåíàòà ëóíà è êàêâî ëè îùå íå â ñëåäâàùèòå íåèçâåñòíî êîëêî ãîäèíè îò æèâîòà ñè?

Äåéçè âèäÿ îòíåñåíèÿ ïîãëåä íà ïðèÿòåëà ñè, íî ãî èçòúëêóâà ïî ñâîåìó.
- Õàéäå, ìèøå. Ùå ìàõíåø òàÿ ñìåøíà âðàòîâðúçêà è ñàêîòî è ùå ñå êåôèì äî ñóòðèíòà. À ïîñëå àêî èñêàø – ùå ìè ðåöèòèðàø ñòèõîâå... Íî íå ñåãà, ìîëÿ òå! Íå ðàçâàëÿé âñè÷êî.

Ìàðòèí âäèãíà ïîãëåä íàä êîñèòå é è ïàê ïîãëåäíà ëóíàòà, êîÿòî áåøå ÷óäîâèùíî ãîëÿìà. Íà íåÿ íå é ïóêàøå, ÷å íÿêàêâà çåìíà ìóøè÷êà áåøå ïðîäàëà íåèçâåñòíî êàêâî, íàðå÷åíî íà íåéíîòî èìå. Èçâåäíúæ öÿëàòà íåëåïîñò íà ñòóàöèÿòà áåøå îñâåòåíà â ìëå÷íî áÿëî è Ìàðòèí ñå ðàçñìÿ.

Îáúðíà ñå áåç íèùî äà êàæå è òðúãíà ïî àëåÿòà êúì âúòðåøíîñòòà íà ïðàêà.  ïúðâîòî ñðåùíàòî êîø÷å õâúðëè âðàòîâðúçêàòà. Âúâ âòîðîòî ïîòúíà ñàêîòî.  òðåòîòî èç÷åçíà åäíà ìàëêà êóòèéêà, êîÿòî ñå îòâîðè ïðè ïàäàíåòî. Ëóíàòà ëþáîïèòíî íàäíèêíà è åäèí ëóíåí ëú÷ îñâåòè ÷åðíîòî äúíî íà êîø÷åòî.

Ïîä áëåäàòà ñâåòëèíà áëåñíà êàìúêúò íà ãîäåæåí ïðúñòåí.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 27.02.2009 @ 10:17:07 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   joy_angels

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 43863
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Äà ïðîäàäåø ëóíàòà" | Âõîä | 19 êîìåíòàðà (47 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò PeterVan íà 01.03.2009 @ 20:46:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî, ìíîãî äîáðî! Ïîçäðàâëåíèÿ.


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 01.03.2009 @ 20:51:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ìå ðàäâà êîìåíòàðúò òè! È áëàãîäàðÿ!
×ñòèòà Áàáà Ìàðòà, PeterVan! :)))

]


Re: Ñúîáùåíèå.
îò regulus íà 01.03.2009 @ 10:26:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À âñúùíîñò ñà ïðîäàëè Çåìÿòà!!! :( Ñîáñòâåíèêúò å ïðèåë èçãîäíà îôåðòà è ñúâñåì ñêîðî ùå íè ïîêàíÿò äà íàïóñíåì â åäíîìåñå÷åí ñðîê! :( Ïúðâî ñà êàçàëè íà Îáàìà è Ìåäâåäåâ, êàêòî è íà Áàðîçó, à è íà êèòàéöèòå!.. (Çàùî, ìèñëèø, ñå ðàçáúðçàõà âñè÷êè ñïúòíèöè äà èçñòðåëâàò, ðàêåòè?) Ùå ðàçëåïÿò ñêîðî è ñúîáùåíèÿ - äà çíàåì è íèå, äà ñå ñòÿãàìå!.. :)
Åäâà ëè, ìèñëÿ ñè, íå ñå å äîñåòèë íÿêîé, ÷å â êóòèéêàòà èìà ïðúñòåí!!! Ìîæå áè: Ëóíàòà ëþáîïèòíî íàäíèêíà è åäèí ëóíåí ëú÷ îñâåòè ìåòàëíî êîëåëöå ñ êàìú÷å íà êðàÿ, íà ÷åðíîòî äúíî íà êîø÷åòî. (Èëè íåùî òàêîâà! :)) ) Ëè÷íî ìíåíèå, ðàçáèðà ñå! :)
Ïîçäðàâè!


Re: Ñúîáùåíèå.
îò joy_angels íà 01.03.2009 @ 13:29:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ìå çàðàäâà, ÷å ñè ïðî÷åë, Ðåãóëóñ!
Ùå ïîìèñëÿ çà ôèíàëà - òâîÿò âàðèàíò ìè äîïàäà ñ ëèïñàòà íà ñäúâêàíîñò.
Áëàãîäàðÿ òè!
×åñòèòà Áàáà Ìàðòà! :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò Omaia íà 28.02.2009 @ 12:36:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"À ïîñëå àêî èñêàø – ùå ìè ðåöèòèðàø ñòèõîâå... Íî íå ñåãà, ìîëÿ òå! Íå ðàçâàëÿé âñè÷êî."

! :)))))

Ïðèÿòíî ìè áåøå äà ïðî÷åòà
ðàçêàçà òè, joy_angels!
Ïîçäðàâè! :)


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 28.02.2009 @ 14:00:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õåé, Îìàéíèöå! Ðàäâàø ìå, ÷å ñè áèëà òóê :)))
Òàêà å, Ëóíàòà îòäàâíà íå å ñàìî îáåêò íà âíèìàíèåòî íà ïîåòè è âëþáåíè...
Ïîçäðàâè è óñìèõíàò äåí!

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò theheart_ofthefire íà 28.02.2009 @ 11:09:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ðàçêàçâàø íàèñòèíà èíòðèãóâàùî!
è ìíîãî, ìíîãî õóáàâî!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 28.02.2009 @ 12:24:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé, Ðåíè!
Áëàãîäàðÿ çà ìèëèòå äóìè. Ðàäâàì ñå, ÷å òè õàðåñâà :)))
Õóáàâ äåí îò ìåí :)

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò Ufff íà 28.02.2009 @ 08:24:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ðàçêàçâà÷-òðåïà÷


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 28.02.2009 @ 10:50:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Óô÷å!
Ðàäâàì ñå, ÷å ñè áèëà òóê :))))
Õóáàâ äåí è ïîçäðàâ!

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò kusmet4e íà 28.02.2009 @ 08:23:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà ïðîäàäåø ëóíàòà.............è äà èçãóáèø ÷îâåêà, êîéòî áè ìîãúë äà òå äàðè ñúñ ùàñòèå..........÷åñòî ïðàâèì òàçè ãðåøêà, çàðàäè íåùî ÃÐÀÍÄÈÎÇÍÎ ãóáèì ìàëêèòå, íî çíà÷èìè íåùà â æèâîòà, ïðåñëåäâàéêè Ìå÷òàòà, ïðîïóñêàìå Ùàñòèåòî. Ïðåãðúäêè!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 28.02.2009 @ 10:55:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ìúäðî ñè ãî êàçàëà, Êúñìåò÷å!!!
Òîâà å ïîñëàíèåòî íà ðàçêàçà, ùàñòëèâà ñúì, ÷å ñè ãî óñåòèëà. À òîëêîâà äîáðå è àç íå ìîãà äà ãî ôîðìóëèðàì. Áëàãîäàðÿ òè!
Ïðåãðúùàì òå è òè æåëàÿ Ùàñòèå :))))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò varq2 (valissa@abv.bg) íà 14.03.2009 @ 06:54:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ìèñëÿ, ÷å çàðàäè íåùî ìàëêî, êàêâîòî å "ïðîäàæáà íà ëóíàòà", ãóáèì íåùî ãðàíäèîçíî, êàêâîòî å ëþáîâòà íà ñêúï ÷îâåê!. Ïîçäðàâè, Àíãåë÷å! Âàðÿ

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò varq2 (valissa@abv.bg) íà 14.03.2009 @ 06:56:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ìèñëÿ, ÷å çàðàäè íåùî ìàëêî, êàêâîòî å "ïðîäàæáà íà ëóíàòà", ãóáèì íåùî ãðàíäèîçíî, êàêâîòî å ëþáîâòà íà ñêúï ÷îâåê!. Ïîçäðàâè, Àíãåë÷å! Âàðÿ

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 14.03.2009 @ 15:14:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàêà ñå ñëó÷âà ïîíÿêîãà, Âàðåíöå - îáðúùàìå ñè ìèðîãëåäà è ìàëêîòî ñòàâà ãîëÿìî, à ãîëÿìîòî - ïðîñòî ãî îòëàãàìå, äîêàòî ãî çàãóáèì.
Áëàãîäàðÿ òè, ÷å ïðî÷åòå! Ïðåãðúùàì òå è õóáàâ äåí! :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò radi_radev19441944 íà 28.02.2009 @ 08:19:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Îêåé. Òîâà çà ïðîäàæáàòà íà ëóíàòà å äîáðà ñäåëêà. È àç ñúì ïðîäàâàë ïàðöåëè íà Ìàðñ. Íî íå óñïÿõ äà ñõâàíà ðåàêöèÿòà íà òîçè Ìàðòèí - äÿë ëè å èñêàë, ùî ëè?


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 28.02.2009 @ 10:53:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçñìÿ ìå, Ðàäè :)))
Èñêàë ñè å íåãîâàòà ëóíà, à â åäèí ìîìåíò îñúçíàâà, ÷å íåãîâàòà è íåéíàòà íå ñà åäíà è ñúùà ëóíà.
Áëàãîäàðÿ, ÷å ñè ñïðÿë òóê è òè æåëàÿ ìíîãî óñìèõíàò äåí :))))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò Matador (el_ultimo_trubadur@abv.bg) íà 27.02.2009 @ 20:23:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áåøå óäîâîëñòâèå äà ïðî÷åòà - áðàâî, Äæîé!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 20:32:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàíöóâàùè! :)))
Âèíàãè èìà íåùî ñïåöèàëíî â ïðèñúñòâèåòî òè . Õàðåñâà òè? Ìíîãî ñå ðàäâàì. Àìà ìíîîîîîîîãî!
Âíèìàâàé, êàòî ñëàãàø âðàòîâðúçêà :) Ïèòàé äèâîòî àíãåë÷å :)))
Ñïîêîéíà âå÷åð è ïîçäðàâè îò ìåí!

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò Silver Wolfess íà 27.02.2009 @ 19:45:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Äæîé, òàçè èíòåðíåò èñòåðèÿ íè èçïè àêúëèòå... Òîòàëíî è îêîí÷àòåëíî. Çàáðàâèõìå ÷îâåøêè íåùà.

Íà íåÿ íå é ïóêàøå, ÷å íÿêàêâà çåìíà ìóøè÷êà áåøå ïðîäàëà íåèçâåñòíî êàêâî, íàðå÷åíî íà íåéíîòî èìå.

Äà, òîâà å. Ëóäè ñìå. Ìíîãî ìè õàðåñà!
Ïîçäðàâ!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 20:30:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñðåáúðíà, ùàñòèå å çà ìåí äà ðàçìåíèì äóìè. Ìàêàð è äóìàòà äíåñ äà å íàé-åâòèíàòà ðàçìåííà ìîíåòà :)
Èíòåðíåòúò å åäèí ïàðàëåëåí ñâÿò, îò êîéòî íå ìîæåì äà èçáÿãàìå. Àç ïîíå ìàé íå ìîãà :))))
Äàëè ñìå ëóäè? Ìîæå... Íî ëóäîñòòà âåðîÿòíî ùå èìà èìå, ðàçëè÷íî îò "èíòåðíåò" ïðåç ñëåäâàùèÿ âåê.
Áëàãîäàðÿ òè çà êîìåíòàðà. Õóáàâà âå÷åð :))))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò voda íà 27.02.2009 @ 18:05:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñ ìíîãî ôàíòàçèÿ è óñåò çà êðàîòà...
Áðàâî, Àíãåë÷å!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 20:21:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òî òàÿ ôàíòàçèÿ ñè å æèâà ðåàëíîñò :)))
À çà êðàñîòàòà - èñêðåíà áëàãîäàðíîñò.
Áëàãîäàðÿ òè çà ðîìîíà, Âîäè÷êå æèâà! Ïî-äîáðå ìè å ñ òåá íàîêîëî :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò MaryLee íà 27.02.2009 @ 18:06:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî, ìíîãî äîáðå âëèçà ïîä êîæàòà,ïèâêî è ÷åòèâêî ðàçêàç÷å ñ ãîëÿì ñìèñúë.Äà, åòî òàêà ñå ðàçìèíàâàò õîðàòà, àìè ïîíå äà å íàâðåìå... Ïîçäðàâëåíèÿ,Joy!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 20:16:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îò òâîÿ ÷óäåñåí êîìåíòàð, ÌaryLee ñïåöèàëíî ùå îòáåëåæà:
"åòî òàêà ñå ðàçìèíàâàò õîðàòà, àìè ïîíå äà å íàâðåìå"
Çà òóé ìè å äóìàòà. Çà ðàçìèíàâàíåòî, êîåòî íå ìîæå äà ñå ïðåîäîëåå. È - ìàêàð äà ñúì æåíà (?!...) - òðÿáâà äà îòáåëåæà, ÷å íå ñà ñàìî ìúæåòå âèíîâíè çà òîâà ðàçìèíàâàíå. Äàíî îáà÷å ñå óñåòè íàâðåìå è ñå âçåìå çà äîñòàòú÷åí àðãóìåíò çà ïðàâèëíî ðåøåíèå.
Áëàãîäàðÿ, ÷å ïðî÷åòå è ñå îáàäè :))) Òðîãâàø ìå!
Õóáàâà âå÷åð!

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò pastirka (prestizh@abv.bg) íà 27.02.2009 @ 17:58:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âå÷å çíàì, ÷å ñå êàçâàø Ðàäîñò è ñè åäèí âåëèêîëåïåí ðàçêàçâà÷!
Íàñëàäèõ ñå íà åçèêà òè, âëàäååø ìàëêèÿ äåòàéë, ïèøåø òàêà, ÷å ÷èòàòåëÿò ñè êàçâà : ÿ äà ïîãëåäíà íåùî äðóòî îò òîçè àâòîð! È ñå óáåæäàâà, ÷å èìàø òàëàíòëèâî ïåðî!

Ïîçäðàâÿâàì òå! Áðàâî!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 20:10:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îùå âåäíúæ áëàãîäàðÿ, Ìàðèÿ!
Äóìèòå òè ñà àìáðîçèÿ... Êàêâî äðóãî?
...Êàêâî ïèåø? Àç âñå ïðåäëàãàì áÿëî, àìà ìíîãî áÿëî è ñóõî, àìà ìíîãî ñóõî ìàðòèíè. È ÷åðâåíî âèíî èìà áîë. È êàôåíöå ñ ïðèêàçêà íà óøåíöå - ïî èçáîð.
Áëàãîäàðÿ òè îòíîâî. Õóáàâà âå÷åð! :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò Hulia íà 27.02.2009 @ 15:39:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Óìååø äà ðàçêàçâàø, êàêòî è äà èçáåðåø êàêâî òî÷íî...


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 16:37:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà ìèëèòå äóìè , Óëè! Íî ñå ó÷à, ó÷à ñå...
Ìíîãî äà òè å õóáâà âå÷åðòà è ïúëíîëóíèå â äóøàòà! :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò Hulia íà 27.02.2009 @ 17:54:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Âñè÷êè ñå ó÷èì-è òîâà íÿìà êðàé...

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 20:20:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âàæíî å äà ãî îñúçíàâàìå.
È äà íå ñå âçåìàìå íàñåðèîçíî, çàùîòî âèíàãè èìà è ïî-äîáúð :)))
Ãîâîðèì íà åäèí è ñúù åçèê, Óëè, è ìè å õóáàâî :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò angellaura íà 27.02.2009 @ 15:23:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâëåíèÿ è çà òîçè ðàçêàç, Äæîé!
Ùå ñè èìàì åäíî íàóì... :)))))))))))))))))))))))))))


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 15:31:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èìàé ñè, Àíãåë÷å! Àêî òå êàíÿò íà ðåñòîðàíò - íå ñå äúðïàé, à îòëîæè êóïîíà ñ ïðèÿòåëèòå :)))
È íå ïðîäàâàé ëóíàòà!
Áëàãîäàðÿ, ÷å áåøå òóê! Ïîçäðàâè :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò angellaura íà 27.02.2009 @ 15:36:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïî-ñêîðî òðÿáâà äà ñå çàìèñëÿ, àêî âèäÿ Âëàä ñ âðàòîâðúçêà...
:))))))
À ìåí íå ìå áèâà ìíîãî ïî ïðîäàæáèòå, îñîáåííî íà ëóíè.
Äî ñêîðî, Äæîé!

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 16:31:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äààààà... Çà âðàòîâðúçêàòà ñè ïðàâà!
Äî ñêîðî Ëîðè! :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò Vesan (proarh92@abv.bg) íà 27.02.2009 @ 13:29:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âïå÷àòëåí ñúì! Ñ óäîâîëñòâèå ïðî÷åòîõ!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 13:34:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Âåñàí! Àç ïúê ñúì âïå÷àòëåíà îò òîâà, ÷å ñè áèë òóê :))) Ïîçäðàâ è õóáàâ ñëåäîáåä!

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò PLACEBO (placebo@abv.bg) íà 27.02.2009 @ 12:59:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòðàõîòåí ðàçêàç, Äæîé!
Óâëåêàòåëíî íàïèñàí, äîáðå ïîñòðîåí, äî êðàÿ òå çàäúðæà äà ãî ÷åòåø!
Áðàâî!
:-)


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 13:08:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Æåíèèèèèèè!
Êàê ìå ðàäâàø, ÷å ñè òóê! Äîáðå äîøëà, ìèëà! Äàíî âñè÷êè îáëàöè êðàé òåá ñà èç÷åçíàëè è èìàø âúçìîæíîñò äà âèäèø ... ëóíàòà ;)
Òÿ ñè å òàì!
Ìíîãî õóáàâ äåí îò ìåí! Ïðåãðúùàì òå! :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò PLACEBO (placebo@abv.bg) íà 27.02.2009 @ 13:14:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëóíàòà å ìîÿò èçïîâåäíèê, âèæäàì ÿ äîðè è ïðåç îáëàöèòå!
Íî... ïî-âàæíîòî å, ÷å âèíàãè Ñëúíöåòî èçñêà÷à è ïðåç îáëàöèòå!
Ùÿõìå äà ... ;-)
ïðåãðúäêè!!!

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 13:22:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëóííî ìîìè÷å :)))
Ùÿõìå - èìàì äúëã, çíàì, íî äîðè è â ìîìåíòà ñúì äàëå÷å :(
Ùîì ñå âúðíà - ïðè ñëåäâàùèÿ ïðåñòîé - ñúì íà ëèíèÿ. Îáåùàâàì!!!

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 27.02.2009 @ 11:26:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
îêîëî 30 ïðîöåíòà âå÷å å ïðîäàäåíà, ÷àêàìå ñíèìêèòå îò Ìàðñ äà çàïî÷íåì ïàðöåëèðàíåòî


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 11:36:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå ìå èçíåíàäâà :))) Àìà íàëè áèçíåñúò òðÿáâà äà âúðâè.
Áëàãîäàðÿ çà êîìåíòàðà :))) Õóáàâ äåí!

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò sineva íà 27.02.2009 @ 11:18:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìàéñòîðèöà ñè, Àíãåë÷å!
Òîâà å!
È òè ñå âúçõèùàâàì!
Áðàâî!!!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 27.02.2009 @ 11:22:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè çà ìèëèòå äóìè, Ñèíè÷êà!
Õóáàâ äåí! Ïðåãðúùàì òå :)))

]


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò apostolicia íà 03.03.2009 @ 09:43:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åõ, è òè ñåãààà! Íå ðàçâàëÿé âñè÷êî ñ òèÿ ðîìàíòèêè, ìîìè÷åòî ñè ïðîäàëî ëóíàòà, òîç ïúê ïúí ïîåçèÿ èñêà äà é ÷åòå! Òðóäíî ìîãàò äà ñå íàìåðÿò äâàìà ïî-íåïîäõîäÿùè åäèí çà äðóã.
Ïàê îòëè÷åí ðàçêàç! Òîçè ïúò íå ðèâàõ, êîåòî ñè å èñòèíñêî ïîñòèæåíèå, õàðåñà ìè ïîñëàíèåòî - "èçõîä âèíàãè èìà"! Ïîçäðàâëåíèÿ, Äæîé!


Re: Äà ïðîäàäåø ëóíàòà
îò joy_angels íà 03.03.2009 @ 10:15:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õåé, Åëè! Ðàäâàì ñå, ÷å ñå îáàäè!
Ìíîãî òàêèâà äâîéêè èìà, êîèòî íàêðàÿ ñå ÷óäÿò çàùî íå áèëî âúðâÿëî...
À çà ðèâàíåòî - ñåðèîçíî - ìíîãî ïîäãèçíà ñòðàíè÷êàòà ìè íàïîñëåäúê, òà âèêàì ñè - ùå ïî÷íàò äà ìå îòáÿãâàò ;) Ïðåäñòàâè ñè õóáàâà íèäåëíà óòðèí, ïèéâàø êàôåíöå, ãëåäàø - ìîÿ ìèëîñò ïîñòíàëà ðàçêàç è ñè âèêàø "Àéäå ùå èç÷àêàì ìîè÷êèÿò äà ìå íàìú÷è ìàëêî, äåöàòà äà ìå èçòåðçàÿò, òîãàç ùå ÷èòà. Ùîòî ñèãà íå ìè ñå ðèâå..."
Àìà êàêâî äà ïðàâÿ, êàòî íåùàòà äåòî íè õâàùàò äóøèöèòå ñà âñå îòêúì ìîêðàòà ñòðàíà íà æèâîòà...
Ìíîãî õóáàâ äåí îò ìåí! Ïðåãðúäêè :)))

]