Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 773
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 773

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍîâà ãîäèíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: joy_angels

×àøèòå çâúííàõà è ñðåä ïîæåëàíèÿòà çà çäðàâå è ãúðìåæà íà ôîéåðâåðêèòå ñå ðîäè Íîâàòà ãîäèíà. Ðàÿ óñåòè êàê ãúðëîòî é ñå ñòÿãà è ñå îïèòà äà ñå îâëàäåå. Âèíàãè ñå âúëíóâàøå â òàêèâà ìîìåíòè, íî íå èñêàøå äðóãèòå äà ãî ðàçáèðàò. Îñîáåíî ñåãà, êîãàòî ïðîñòîðíèÿò èì äîì áåøå ïúëåí ñ ãîñòè.

Ïðè ïúðâèÿò ñàëþòåí ãðúì Êàìåí öåëóíà æåíà ñ è ñå íàñèëè äà áëèçíå îò øàìïàíñêîòî.  ãëàâàòà ìó íÿìàøå íèêàêâà ìèñúë, íèêàêâî ïîæåëàíèå çà áúäåùåòî. Ñàìî âúëøåáñòâà ìîæåõà äà ïîìîãíàò, íî íå âÿðâàøå â òÿõ. Ðåàëíîñòòà áåøå åäèíñòâåíîòî, êîåòî èìàøå çíà÷åíèå è òÿ ãî ãëåäàøå ñåãà ñ î÷èòå íà ïîðàñíàëèÿ ìó ñèí.

Äîêàòî æåíèòå ïàëåõà áåíãàëñêè îãíüîâå, à ìúæåòå õâúðëÿõà áîìáè÷êè â ñíåãà íà äâîðà, Ðàÿ îòèäå â äåòñêàòà ñòàÿ è öåëóíà äâåòå ñïÿùè ëè÷èöà. Íå áåøå ãóçíà: êàêâîòî è äà ñòàâàøå â ñúðöåòî é, òîâà áÿõà íåéíèòå äåöà è òÿ áåøå åäèíñòâåíàòà èì ìàéêà. Ìèñëåíî èì ïîæåëà çäðàâå è êúñìåò, îïðàâè þðãàí÷åòàòà è èçëåçå. Òðÿáâàøå äà ñòèãíå äî òåëåôîíà, äîêàòî ìúæúò é å çàëèñàí ñ ãîñòèòå. Âäèãíà ñëóøàëêàòà, îãëåäà ñå êàòî ïîäãîíåíà ñúðíà è íàáðà çàáðàíåíèÿ íîìåð.

Òåëåôîííèÿò çâúí ñòðåñíà îòåã÷åíàòà òèøèíà è Êàìåí óñåòè, ÷å ñúðöåòî ìó ïîäñêà÷à. Î÷àêâàøå òîçè çâúí öÿëàòà âå÷åð, ìàêàð è äà íå èñêàøå äà ñè ãî ïðèçíàå. Äîðè ñå ÿäîñâàøå íà ôàêòà, ÷å ìèñëè çà íåãî. Ïðåîäîëÿ ñìóùåíèåòî ñè, âäèãíà ÷àøàòà è èçïè øàìïàíñêîòî äî äúíî. Çíà÷åøå, ÷å çâúíúò íÿìà äà ñå ïîâòîðè, çàùîòî Ðàÿ å çàòâîðèëà. Òîâà áåøå íåéíèÿò íà÷èí äà ìó ïîêàæå, ÷å â ìèñëèòå ñè å ñ íåãî... Ñèíúò ìó ñòàíà, çàñëóøà ñå ó÷óäåíî â ñâîáîäíèÿ ñèãíàë è îñòàâè ñëóøàëêàòà íà ìÿñòîòî é. Íàâÿðíî áåøå ãðåøêà.

Óñìèõíàòà è çà÷åðâåíà Ðàÿ ñå âúðíà ïðè êîìïàíèÿòà. ×óâñòâàøå ñå ùàñòëèâà ñÿêàø òîêó-ùî ñå áåøå ïðèòèñíàëà â Êàìåí è ìó áåøå êàçàëà íàé-õóáàâèòå ïîæåëàíèÿ. Çíàåøå, ÷å òîé å ðàçáðàë çíà÷åíèåòî íà ñàìîòíîòî ïîçâúíÿâàíå è äîâîëíà ñå ãìóðíà â öåíòúðà íà âåñåëáàòà. Èìàøå óñåùàíåòî, ÷å ëþáèìèÿò é å òàì, ãëåäà ÿ è å ùàñòëèâ çàåäíî ñ íåÿ.

Êàìåí ñå îïèòà äà ñè ïðåäñòàâè êàêâî ïðàâè Ðàÿ ó äîìà ñè. Èçâåäíúæ ãî îáçå íåïðåîäîëèìî æåëàíèå äà ÷óå ãëàñà é. Â ìúæêîòî ìó òÿëî ñå íàäèãíà îòäàâíà çàáðàâåíî ÷óâñòâî – ðåâíîñòòà. Òàì èìàøå òîëêîâà ìíîãî ìúæå è òå ñå ðàäâàõà íà óñìèâêàòà é, ïîïèâàõà ñìåõà é, à òîé ñåäåøå òóê è ñå ðàçêúñâàøå ìåæäó äúëãà è æåëàíèåòî.

Âñè÷êè â êîìïàíèÿòà áÿõà çàáåëÿçàëè âíåçàïíàòà ïðîìÿíà â íàñòðîåíèåòî íà Ðàÿ, íî ãî îòäàäîõà íà àëêîõîëà. Òÿ áåøå íå ïðîñòî äîìàêèíÿ, à öàðèöà íà âå÷åðòà. Ìúæåòå ñå íàäïðåâàðâàõà äà òàíöóâàò ñ íåÿ è äà ïðåäèçâèêâàò ôàíòàñòè÷íîòî é ÷óâñòâî çà õóìîð. À îñòðèòå é ðåïëèêè èäâàõà òî÷íî íàâðåìå è òî÷íî íà ìÿñòî è ïðåäèçâèêâàõà ãðúì îò îâàöèè. Åäèíñòâåí ìúæúò é îñòàâàøå ðàâíîäóøåí è íàáëÿãàøå íà ÷àøêèòå è ìåçåòàòà.

Êàìåí ñòàíà è êàçà, ÷å ùå ñå îáàäè íà ìàéêà ñè. Æåíà ìó ðàçñåÿíî âäèãíà ïîãëåä îò òåëåâèçîðà è ñâè ðàìåíå. Êàìåí ñòèãíà äî òåëåôîíà è ïðúñòèòå ìó ñàìè íàòèñíàõà áóòîíèòå â ïîçíàòèÿ ðåä. Ñðåä ïóêàíåòî ñå ÷ó çâúí. Ïîñëå îùå åäèí è îùå åäèí è íàêðàÿ æåëàíèÿò ãëàñ íà Ðàÿ äîëåòÿ äî íåãî ñ ïðîñòè÷êîòî: “Äà, ìîëÿ?” Êàìåí ÷ó êðèñòàë÷åòàòà ùàñòèå, êîèòî ñå ïóêàõà â ãëàñà é è óñåòè êàê ãî çàëèâà îãðîìíà âúëíà îò íåæíîñò. Âúçäúõíà è çàòâîðè.

Ðàÿ ñå ïîäïðÿ íà ñòåíàòà â òúìíèÿ êîðèäîð, áåç äà ñâàëÿ íÿìàòà ñëóøàëêà îò óõîòî ñè. Ñúðöåòî é ñå ïðåïúëíè ñ ëþáîâ, îò êîÿòî ñå ðàæäàò íàé-êðàñèâèòå äåöà èëè íàé-ãîð÷èâèòå ñúëçè. Ñâëå÷å ñå íà ïîäà è áåççâó÷íî çàïëàêà.

À ÷àñîâíèöèòå îòáðîÿâàõà ïúðâèÿ ÷àñ íà Íîâàòà ãîäèíà. Òîêó-ùî ðîäåíà, òÿ ñ ëþáîïèòñòâî èçó÷àâàøå ñâåòà, êîéòî òåïúðâà é ïðåäñòîåøå äà îïîçíàå. È ñðåä ìíîãîòî äðóãè íåùà âèäÿ åäíà ëþáîâ, çà êîÿòî îùå íå çíàåøå, ÷å å ãðåøíà. Âèäÿ ÿ äà èçäèãà â íîùíîòî íåáå ìîñò íàä ãîëåìèÿ ãðàä è äóøèòå íà æåíà è ìúæ äà òðúãâàò ïî íåãî, çà äà ñå ñëåÿò â çâåçäà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 03.01.2009 @ 16:29:17 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   joy_angels

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 05:25:18 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Íîâà ãîäèíà" | Âõîä | 7 êîìåíòàðà (16 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Íîâà ãîäèíà
îò mariq-desislava íà 04.01.2009 @ 09:40:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäîñò, òîçè ðàçêàç ãî ïðî÷åòîõ îùå â÷åðà, íî ÷àê ñåãà óñïÿâàì äà êîìåíòèðàì... Èñêàì äà çíàåø, ÷å ñïîðåä ìîåòî ñêðîìíî ìíåíèå ñè çàâëàäÿâàù ðàçêàçâà÷.


Re: Íîâà ãîäèíà
îò joy_angels íà 04.01.2009 @ 09:46:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíåíèåòî òè íå ìîæå äà å ñêðîìíî, Äåñè :))) Òî ìå ðàäâà è å îò çíà÷åíèå çà ìåí!!!
Áëàãîäàðÿ òè çà ìèëèòå äóìè è îùå âåäíúæ - Ùàñòëèâà Íîâà 2009! Äà òè å ïúëíà!

]


Re: Íîâà ãîäèíà
îò varq2 (valissa@abv.bg) íà 04.01.2009 @ 06:38:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç çà ëþáîâòà,íî ñúì ñúãëàñíà ñ êîìåíòàðà íà apostolicia,çà îòíîøåìèåòî êúì ïàðòíüîðèòå.Òÿõíîòî ïîâåäåíèå ìîæå äà å ðåçóëòàò è îò áåçèçõîäèöàòà,ïðîèçòè÷àùà îò óñåùàíåòî çà ñëó÷âàùîòî ñå ñ ïàðòíüîðà òè è äúëãà ïðåä ñåìåéñòâîòî è äåöàòà.Çíàåéêè,÷å æåíà òè/ìúæúò òè/ å âëþáåí/à/ â äðóã/äðóãà/,åñòåñòâåíîòî èì ïîâåäåíèå å îïèñàíîòî â ðàçêàçà.Íàäÿâàò ìàñêàòà íà áåçðàçëè÷èåòî,çà äà ãè áîëè ïî-ìàëêî.Ïîçäðàâè.


Re: Íîâà ãîäèíà
îò joy_angels íà 04.01.2009 @ 09:44:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Âàðÿ, çà ìèëèÿ êîìåíòàð!
Àç ïàê ùå ïîâòîðÿ - ðàçêàçúò å ïî-ñêîðî ñíèìêà íà åäíà ñëó÷êà. Òîé íå òúëêóâà. Ìíîãî õîðà áèõà ñå ðàçïîçíàëè â íÿêîè îò ãåðîèòå è â çàâèñèìîñò îò êîÿ ñòðàíà íà áàðèêàäàòà ñà ñå íàìèðàëè - äà îöåíÿò ïî ðàçëè÷åí íà÷èí ñëó÷âàùîòî ñå.
Àç áèõ ïîñïîðèëà ñàìî çà åäíî - òîâà å çàðàæäàùà ñå ëþáîâ èëè ëþáîâ â íà÷àëîòî é... Íå å íóæíî ïàðòíüîðúò äà çíàå íåùî, êîåòî è òè ñàìèÿò íå çíàåø îùå...
Íî ìîãà äà êàæà ñúñ ñèãóðíîñò, ÷å íå áèõ èñêàëà äà áúäà íà ñòðàíàòà íà íèêîé îò òÿõ: òåæêî å çà àáñîëþòíî âñè÷êè.
Ùàñòëèâà Íîâà 2009! Ðàäâàì ñå, ÷å ìèíà ïàê :)))

]


Re: Íîâà ãîäèíà
îò sineva íà 03.01.2009 @ 16:57:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç, Àíãåë÷å!
×åòå ñå íà åäèí äúõ!

Òîëêîâà êðàñèâî ðàçêàçâàø çà íåùàòà îò æèâîòà...
êîèòî âñúùíîñò ñà íàé-âàæíè è íàé-èñòèíñêè!
Ëþáîâòà...èçãàðÿùàòà...íåâúçìîæíàòà...
À Ëþáîâòà íå å ãðåøíà -íèêîãà!
Èñòèíñêàòà ïðîñòî èäâà è íå ïèòà...
Ïðåãðúäêà!
Áúäè îáè÷àíà ,ìèëà,ãóøíàòà ïîä êðèëîòî íà àíãåë!:)))


Re: Íîâà ãîäèíà
îò joy_angels íà 03.01.2009 @ 17:44:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà ìèëèòå äóìè, Ñèíåâà!
Æèâîòúò å íàé-äîáðèÿò àâòîð, èìà òàêèâà èñòîðèè, ÷å àêî ãè íàïèøåø - íèêîãà ÷èòàòåëÿò íÿìà äà ïîâÿðâà.
Ïðåãðúäêà è îò ìåí! :)))

]


Re: Íîâà ãîäèíà
îò apostolicia íà 03.01.2009 @ 17:32:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñàõ! Òîâà å òî æèâîòúò! Ñàìî åäíî íå ìè õàðåñà - óíèçèòåëíîòî îòíîøåíèå êúì îíåçè, êîèòî ñà äî íàñ... Íå áèõ ñè ïîçâîëèëà òîâà! Ôàêòúò, ÷å â ìîìåíòà äðóãî óâëå÷åíèå ïî íÿêàêúâ íà÷èí å îáëàäàëî ìèñëèòå ìè, íå îçíà÷àâà, ÷å òðÿáâà äà ãëåäàì ñ ïðåçðåíèå êúì òîçè, êîéòî ìå å âèæäàë âñÿêàêâà è ïàê å äî ìåí. Ïðèìåðíî! Èíà÷å ðàçêàçúò ñè ãî áèâà - êðàñèâ å!


Re: Íîâà ãîäèíà
îò joy_angels íà 03.01.2009 @ 17:52:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà êîìåíòàðà è îöåíêàòà, Àïîñòîëèöèÿ!
È ñúì ñúãëàñíà ñ äóìèòå òè çà ïàðòíüîðñòâîòî.
Ðàçêàçúò å èçêëþ÷èòåëíî ôðàãìåíòàðåí, ïî÷òè êîíñïåêòèâåí. Àêî ñúì èñêàëà íåùî, òî å íå äà óíèçÿ, à äà ïîêàæà îò÷óæäåíèåòî, àïàòèÿòà, íàâèêà, êîèòî ÷åñòî íè òëàñêàò âúí îò äâîéêàòà. Íèòî æåíàòà íà Êàìåí å òåìåðóò, íèòî ìúæúò íà Ðàÿ å íåïðåìåííî ïèÿíèöà. Íî ÷åñòî ñëåä 5 èëè 15 ãîäèíè áðàê - õîðàòà ïðîñòî ïðåñòàâàò äà ñå çàáåëÿçâàò êàêòî ïðåäè... è òîãàâà îòêðèâàø íå÷èè ÷óæäè î÷è, êîèòî òå ãëåäàò ñ ëþáîïèòñòâî.
Ùå ïðåîñìèñëÿ íàïèñàíîòî è ùå ñå îïèòàì äà ìàõíà âñÿêà ñÿíêà íà óíèæåíèå êúì "ïàðòíüîðèòå" - êîÿòî ñè óñåòèëà. :)))
Ùàñòëèâà Íîâà 2009!

]


Re: Íîâà ãîäèíà
îò apostolicia íà 03.01.2009 @ 18:18:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îõ, íà ìåí ëè ìè êàçâàø òîâà çà ïåò èëè 15 ãîäèíè, ñåñòðè÷êå...:))) Íå ãî ïèïàé, òàêà ñè å äîáðå, çàùîòî òàêà å èñòèíñêî. Íå å ëè èñòèíà, ÷å â ìîìåíò, êîãàòî ñè ãðàáíàò îò íåùî äðóãî, çàïî÷âàø äà îáðúùàø âíèìàíèå íà ðàçíè äðåáíè íåäîñòàòúöè, êîèòî èíà÷å íå òè ïðàâÿò âïå÷àòëåíèå è... äà ñè çàäàâàø âúïðîñè, êîèòî... àáå, òè ñè ãî çíàåø! Îñòàâè ñè ãî òàêà! Õóáàâ å.

]


Re: Íîâà ãîäèíà
îò joy_angels íà 03.01.2009 @ 18:53:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))
Ðàçñìÿ ìå! Õóáàâà âå÷åð!

]


Re: Íîâà ãîäèíà
îò Matador (el_ultimo_trubadur@abv.bg) íà 03.01.2009 @ 18:15:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íîâà ãîäèíà - íîâ êúñìåò! Ïîçäðàâè çà ïîïàäåíèåòî ñ íàé-êðàñèâèòå äåöà è íàé-ãîð÷èâèòå ñúëçè, Äæîé! È ïàê - ×ÍÃ! :)


Re: Íîâà ãîäèíà
îò joy_angels íà 03.01.2009 @ 18:54:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâàì ñå, ÷å ñè íàìèíàë, Òàíöóâàùè! Áëàãîäàðÿ òè çà êîìåíòàðà! Ùàñòëèâà Íîâà 2009!

]


Re: Íîâà ãîäèíà
îò radi_radev19441944 íà 24.01.2009 @ 16:05:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Êîé çíàå çàùî âñå òàêà ñå ñëó÷âà? Âñå ñúñ çàêúñíåíèå íàìèðàìå òîâà, êîåòî ñìå ïðîïóñíàëè èëè, àêî ãî íàìåðèì íàâðåìå, âïîñëåäñòâèå ñå îêàçâà, ÷å íå å ñúùîòî.


Re: Íîâà ãîäèíà
îò joy_angels íà 24.01.2009 @ 19:30:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàçàíî ñ äðóãè äóìè - âñå èñêàìå òîâà, êîåòî íÿìàìå... Ìúêààà...

]


Re: Íîâà ãîäèíà
îò diva_voda íà 18.10.2009 @ 14:00:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È òàêà ñå îáè÷à.


Re: Íîâà ãîäèíà
îò joy_angels íà 18.10.2009 @ 21:47:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå çíàì... Ñèãóðíî. Íî ùå êàæà - äà íå äàâà Ãîñïîä ñêðèòà îáè÷. Ñèãóðíî ùå ìå îïðîâåðãàå íÿêîé (èëè ìíîçèíà), àìà íåðâèòå ñà èçëèøíè.
Áëàãîäàðÿ òè, ÷å ñå ñïðÿ :)))

]