Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 911
ХуЛитери: 0
Всичко: 911

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХроника на един объркан ден
раздел: Разкази
автор: merlin007

- Мащабност, мащабност, е-е-ей мащабност! Кольо, виж баце какъв е водопад! Скакля! Е-е-й! Тече, не тече, тече, не тече... Вчера тече синя вода, днес червена. Докторът каза, че като потече зелената ще ме изпише. Ще съм се бил излекувал, само трябва да си пия хапчетата.
Кольо, бе! Тъпо копеле! Стига зяпа в тая картина, бе! Виж, водопада, тече червена водица... Жена ти ще дойде бе човек, утре на визитация... Да поиграем на мишки, а? Ти ще си бялата, а аз оранжевата... Ще претичаме покрай сестринската стая и хоп навън! А та-а-а-м... Ей, кеф! Тревица, цветенца, мушици, мравчици... Много обичам да гоня мравки с клечка кибрит. Хей така пална я и да-а-ава-й мравчице. Какво има в тая картина та все нея гледаш?
- Политика! Виж, та-а-а-м! Пише! Кой ще изберат за министър председател и кой за президент...
- И кой?
- За сега още е тайна. Ако ти кажа ще дойдат да ме арестуват, че разгласявам държавна тайна.
- Я остави тия политики ами дай да изчезнем за 2-3 часа. Докато спят ще идем до водопада. Гледай... Е-е-е-й, каква мащабност! Пешо от трета стая казва, че горе имало кранчета. Врътнеш едно- потече синя вода, врътнеш друго-червена, а като ги врътнеш всичките- става илюминация, всичките цветове на дъгата се мешат. Ей я, иде! Сестрата! Носи хапчетата... Мирррр-но! Какво се клатиш бе Цецо, застани мирно, раздават хапчетата!
- Я, момчета... Я да видя как сте? Иване, боли ли те главицата?... Боли? Нищо ще ти мине. Пийни само това хапченце и ще ти олекне. Ти май си по водопадите. Има в дежурната стая един календар с водопади, ще взема да ти го донеса. Кольо, а ти? Как си днес? Какво показва картината? Кой ще изберат?
- Шшш-ъ-ъ-т! Тихо! Само на теб сестро ще кажа... Май ще се борят Сидеров и Доган, за финала...
- Е-е-й, махалце-е-е... Цецко...! Хайде, моето момче... Хопп-а-а само тези две хапченца... И да кротувате! А съм чула, че започнете да играете на мишки, ще викна Коцо санитаря да ви върже към леглата.
- Отиде си проклетницата... А сега? Кольо, знаеш ли? Напоследък си мисля, колко хубаво би било, тук на балатума да цъфнат цветя. От онези хортензиите, с омайната миризма. Ще легна на тях и ще заспя. Ще засънувам красиви цветни сънища. Там всичко ще е красиво... Няма да има глад. Хората ще се обичат и ще си подаряват венци с цветя. Ще си обуя белия панталон, ще облека бялата копринена риза. Тя ми е от сватбата със Станка... Станчице, миличко... Къде си моя душице... За теб ще набера най-големия букет от хортензии. Цялата ни градина беше пълна с тях. Садеше ги, чистеше ги, а като увехнеха- увяхваше и ти. Не можеше да живееш без цветя...
- Политиката Иване е сложна работа... Днес Първанов говори на митинг в Панагюрище. За Априлското въстание говори. Гледаше все към небето и нито веднъж не погледна към войничетата и към майките им зад тях. Сидеров ще вземе жезъла, да знаеш... Натам вървят нещата... Виж и цветовата комбинация в картината, за това говори.
- Цецо! Пий си хапчетата, бе човек... Иначе няма да спреш да се клатиш.
- Парите... Парите... Дайте си ми парите, гадове! Не ми вземайте последните парици! Детето ми трябва да учи, трябват му учебници, обувки. Надупчи се със спринцовки, горкото... А имаше само шестици по математика... Гадове! Смърт! Смърт! Смърт за вас! На дърветата ще ви обесят! Никакъв съд! Съдията ще ви помилва, защото и на него ще бутнете.
- Спокойно Цецко! Тук няма наркопласьори. Тук е болница. Пий си хапчетата и хич да не ти пука.
- Детето... Детето ми умориха...
- Виж сега... Ще капна няколко капки на балатума... Ще отворя прозореца и в момента когато чистият въздух струйне, ще покълне първото цвете. Сигурен съм, че ще бъде хортензия. През прозореца ще надникне моята Станка. Ще ми се усмихне и ще каже: “Иване, за мен ли ги насади? Ти знаеш какви цветя обичам. Но какъв си разсеян ще забравиш да ги поливаш...”
- Ще ги поливам, мило, ще ги поливам. Само постой при мен. Нали ще постоиш, а? Моля те! Постой! Посто-о-о-й!
- Какво става тук, бе? Каква е тая врява? Ама вие да не би да искате да викна Коцо санитаря да ви облече ония ризи с дългите ръкави... Докторе! Докторе, елате... Тия двамата пак ги прихвана...
- Транквилан, десет милиграма, за тоя. Диазепам мускулно за другия... Хей! На вас говоря!... Това е болница, а не панаир. Не сте лежали в Карлуково затова нищо не знаете, ама не е късно да ви пратя там на курорт. Цецо, а ти? Още ли ще бесиш? Ами дай да бесим заедно тогава. Аз ще съм първия който ще беси, а ти ще бъдеш бесения. Съгласен ли си?...
- Гадовее-е-е-е!...
- Гледай хората, бе Първанов! Гледай ги в очите!
- Станчице! Станчице, миличко! Виж, виж! Поливам ги поливам твоите хортензии...
- Я викни Коцо, ма Милке! За всеки по една риза и да лежат до вечеря докато им мине нервата...
- Коцо-о-о-о! Бързо Коцо-о-о!


Публикувано от valka на 08.11.2008 @ 11:26:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   merlin007

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 13097
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Хроника на един объркан ден" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.