Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 601
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 602

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàPopporn
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: Petroniii

Ïîï êóëòóðàòà å íåñ êàôåòî, êîåòî òå ñúáóæäà. Ñòàâàø ïî ãàùè, ñ íåèçìèòè î÷è, êúñàø ïàêåò÷åòî, çà äà èçñèïåø ñúäúðæàíèåòî. Èçïèâàø ãî áúðçî. Ïîðåäíàòà ÷àøà êàôå. Âñåêè äåí.
Ìèåø ñè çúáèòå ñ ïàñòà çà ÷óâñòâèòåëíè êúðâÿùè âåíöè. Îíàçè ïàñòà. Íàíàñÿø òî÷íî òîçè äíåâåí êðåì ïî ëèöåòî ñè, çàòâàðÿø ñ íàé-íîâàòà çàêëþ÷âàùà ñèñòåìà çà âðàòè è ïîòè÷àø ïî âåíèòå íà ãðàäà. À òàì âñè÷êî å ïîï. Oò òîçè ïîï, îò êîéòî òè ñå èñêà äà èçáÿãàø è ñúùåâðåìåííî òå êàðà äà îñòàâàø. Áàíè÷êè ñóòðèí, áèëåò÷åòî â Èêàðóñà, äæåï÷èèòå â òðàíñïîðòà, ïñóâíèòå â çàäðúñòâàíèÿòà, öÿë äåí, ÷àëãàòà ðàíî, ïîëèòèöèòå ðàíî, ïîäïîëêîâíèê Êîñòîâ îò ÊÀÒ, øêåìáåòî ñ áèðà, ïèëåøêàòà ñóïà ñ ðàêèÿ, îáåäíàòà ïî÷èâêà, ëåæåðíî ÷àñ è ïîëîâèíà, ôëåãìàòè÷íîòî îáñëóæâàíå, ìðúñíèòå ïðèáîðè. Âå÷åðíèÿ ôèòíåñ, îáè÷àéíîòî ðåòðî-ïàðòè, æúëòàòà ïðåñà, àíãëèéñêèÿ ìà÷, “ðèàëèòè” ôîðìàòà è ïèåíåòî â õëàäèëíèêà, ìîêðèòå ñúíèùà. Ïîðíî ïî òðè êàíàëà åäíîâðåìåííî âìåñòî ìîêðè ñúíèùà. Íèêàêâè ñúíèùà, ñàìî ðåêëàìè. È ïîðíî.
Êîìáèíàöèÿòà, êîÿòî èçïèâàø å öåëèÿ òè ñâÿò. Èñòèíñêèÿ è ëúæîâíèÿ. Íî òè íå ìîæå äà ñè ñèãóðåí. Íèêîãà. Ãðèïúò, êîéòî òå ðàçáîëÿâà âñÿêà çèìà å ïîï, ñúùî êàòî âàêñèíàòà, êîÿòî òè ïðåäëàãàò ñðåùó íåãî. Ñíàêñà ñ ïðàøêè, âàó÷åðèòå ñ î÷èëà, êàôåòî íà çúðíà, áóòèëêàòà ñ ÷àøè, “Ìîðå îò ëþáîâ”, çàñòðàõîâêà Ãðàæäàíñêà îòãîâîðíîñò ïëþñ ïèëå íà ãðèë, çàñòðàõîâêàòà íà ñèëèêîíîâèÿ áþñò ïëþñ ñèëèêîí çà óñòíè, êàðòèòå è êàëåíäàðèòå ñ ãîëè æåíè. Âèíåòêèòå, Óñòàòà, ãîëåìèíàòà íà ÷åðíèòå ïèøêè, êíèãèòå øèôðè è êíèãèòå-êëþ÷îâå êúì òÿõ. Ïîïà å áúðçî è ëåñíî, ïîëóôàáðèêàò ïðèãîòâåí çà âñè÷êè íà ìàñàòà. Áóëáóê-áúëáóê õèìè÷íà ñóïà, öâåòíè áàëîí÷åòà äúâêà. Ïîïà å áîáà, îò êîéòî âñè÷êè ïúðäÿò. Don’t worry, there’s no sugar. È óæ íÿìà êàêâî äà òè êàæå, óæ òè å òúï è áëóäêàâ, øàðåíà ñåðãèÿ îò áèòàêà, ñëàáà ðàêèÿ å òàçè ÷èêèÿ, íî îíçè êóïëåò, êîéòî ñè èçñèïàë â ÷åðâåíàòà ÷àøà òè ñå âúðòè â ãëàâàòà è êàòî 25-òè êàäúð âëèçà â íàé-áàòàëíèòå ñöåíè îò òâîÿ æèâîò. Âúðâèø è ñè ãî ïååø, ôèôòè-ôèôòè, êàòî íå’êúâ èäèîò, è íå ñå óñåùàø, ìàìêà ìó, à óñòíèòå òè ìúðäàò, ïååø â õîðà, ÷îâå÷å, òàÿ ÷èêèÿ, êàòî âñè÷êè îñòàíàëè. Òàêà ÷å èçîáùî íå ìèñëè, ÷å “òåáå òå íåìà ïî íàøòà òåëåâèçèÿ.” Ðîäèòåëèòå íà åäèí ïðèÿòåë ìè ãîâîðÿò è ïðîñòî òúé, áåç âðúçêà, íàïÿâàò “Øàêèðà! Øàêèðà!” êàêâîòî è äà çíà÷è òîâà. Îò êîãà â ICQ ñòàíàõ “áàöå”? Êîãà âè ãî íàáèõà â ãëàâàòà. Äà âè ãî íàáèÿ â óñòàòà! Àìè ÓåÔñêè, ÖåÖêà/ÖÑÊÀ/, Äó÷åòî è Ãîëäè? Ñàøî Äèêîâ, Âîëåí, Áàðåêà, Êîðèòàðîâ live. Kaêâà ïåðâåðçèÿ â ïîåçèÿ! Íå òðè â åäíî, à êóàòðî, â “ïðåä áàíÿòà” è äðóãèòå ñïîðòíè òîëê øîóòà. Òàì âèíàãè ñòîè êìåòà è ñàïóíèñâà ÷åïà â ðèòúìà íà Ðàäêà-ïèðàòêà, äåòî ñè äðóñà êîñàòà ðóñà, çàùîòî ôóòáîë÷åòî íè å ìàëêî ïîðíî-ñåðèàë÷å, íåùî êàòî „Ñåêñúò è ãðàäúò” ïðåäè 12. Ñåêñúò â Big brother, êîéòî íèêàê ãî íÿìà, çàùîòî âñè÷êè ñàìî ñå êàðàò, äîðè è òåçè, êîèòî ñå õàðåñâàò, è ÷àê òè ñå îòåáàâà îò èñòåðèÿòà íà õîðàòà çà öèãàðèòå è êèñåëîòî ìëÿêî. Ïîçàòà Ñòîíîæêà/êàêâîòî è äà çíà÷è òîâà/. ×åòâîðêàòà å íîâàòà òðîéêà. Ïîëèòèêàòà å åáàòè ñåêñà. Ïðîñòàòèò ïðèäîáèò îò åáàíåòî íà áàêòåðèîëîãè÷íè ïóòêè. À ïîñëå ãúëòàø àíòèáèîòèöè.  äíèòå íà íàïèñâàíå íà òàçè ñòàòèÿ ìè ñå ñëó÷è äà ÷óêàì. ×óêàì ñè íà çàäíà è ïî åäíî âðåìå ñå óñåùàì, ÷å ñè ñâèðêàì áåç äà èñêàì. È îíàÿ ñå îáðúùà. Ïî÷íàõìå äà ñå ñìååì è ïðîäúëæèõìå äà ñå ÷óêàìå.
Ïîïúò å íàøèÿ æèâîò. Íå ìîæåì äà æèâååì áåç íåãî. Íèå. Îáâúðçàíèòå ñ âñÿêàêâè êàáåëè æè÷íè, îïòè÷íè, áàòåðèè è çàðÿäíè óñòðîéñòâà. Íàøèòå òîïëè âðúçêè, short cut-îâå, âðàòè îò ëàáèðèíòà êîå, êúäå, êàê. Íîâîòî áúðçè, ñìåëè, ñðú÷íè, ëåãîòî çà ãîëåìè. Íàøèòå ëè÷íè åìîöèîíàëíè âðúçêè. Íàøàòà èíòåðíåò-ìàñòðóáàöèÿ âúðõó ãèãàáàéòè ïîðíî â êîìïþòúðà. Âå÷å èñêàìå äà èçïðåâàðèì âðåìåòî. Äà ãî èçêëþ÷èì îò ôîðìóëàòà. Çàùîòî íåâúçìîæíî å íèùî. Îáèêíîâåíèÿ ñåêñ å âå÷å ñêóêà, à åðîòèêàòà îò êîÿòî íÿêîãà ñå âúçáóæäàõ, å èñêóñòâî.Âñúùíîñò íèå ñìå æèâîòà íà ïîïà. Òîé å íèêîé, íåæèâ, ïîëóìúðòúâ áåç íàñ. Àç è òè ñìå íåãîâàòà òîïëèííà åíåðãèÿ, à òîé å åëåêòðîöåíòðàëàòà, êúì êîÿòî ñêà÷âàìå ìîçú÷íèòå ñè ïîëóêúëáà, êàòî èçïðàçíåíè îò èíôîðìàöèÿ USB óñòðîéñòâà çà ìàðêèòå äðåõè, ïîñëåäíèÿ ìîäåë êîëè, ãðóïèòå, êíèãèòå, âèäåî è DVD, ñåëåêöèÿ îò çàâåäåíèÿ, ìîäåðíîòî ïðåç òàçè åñåí-çèìà, òåíäåíöèèòå çà ìåòðî, áè, õåòåðî, õîìî, òðàíñ ñåêñóàëíîñò. À òè âúðâèø, íåâðúñòíî äåòå è ñå óñìèõâàø íà âñè÷êè â ìàãàçèíà çà íîâè èãðà÷êè. È ìîëèø ìàéêà ñè çà ïàêåò÷å popporn.
I like cocks, two cocks in my ass, ***** me, ***** me, oh yes, ***** my ass, lick my *****! I want your dick in my mouth. Ñâèðêàòà å ïîï. Ñâúðøâàì.  óñòàòà é. Òÿ îáè÷à ñúùî. Ïîñëå ãëåäàìå ïîðíî. È àç ïàê ñâúðøâàì. Íî òÿ èñêà îùå è ïîäñêà÷à íåìèðíà. Êàêâî êîíñóìàòîðñêî îáùåñòâî.
Êîãàòî õîðàòà ñà èñêàëè íÿêîé äà íå èì äîñàæäà ñ ïðàâèëà, ãî óñìèðÿâàëè. Âúðæè ïîïà äà òè å ìèðíî ñåëîòî. Ñèãóðíî ñà ãî âðúçâàëè, çà äà òðúãíå ïîãîâîðêàòà. Äíåñ ñåëîòî å ãëîáàëíî. Pop-úò å ïðîïîâåäíèêúò íà íîâàòà ðåëèãèÿ. Èìàìå è ïîï-ôîëê, è ïîï-ðîê. Ñîôò ïîðíî è õàðä ïîðíî. Soft Paris Hilton, hard Paris Hilton. Ïàðèñ ïîðíî, Ïàìåëà Àíäåðñúí ïîðíî. One night in Paris, two in Pamela. Íèå ãëåäàìå, òå íè ãëåäàò è íè ÷óêàò ñ ïîãëåäè â ñâîÿòà õàðä âåðñèÿ íà çâåçäè, à öèöèòå èì ñà ïðàñåíöå-êàñè÷êà äîêàòî ñå ðàçïúâàò íà êðúñò èëè ïðàâÿò ñâèðêè.
Âúçìîæåí èçáîð å äà æèâååø áåç ëåêàð, çäðàâíè îñèãóðîâêè è åëåêòðè÷åñòâî, äà ïðàâèø ñåêñ áåç ïðåçåðâàòèâ è äà óìèðàø îò ïîëîâè áîëåñòè èëè äà ñòàíåø Áðèòíè Ñïèúðñ, Ãåðãàíà, Âèêè îò Ìàñòèëî èëè Ëþáî îò Òå, Ôðåäè Ìåðêþðè. È äà óìèðàø îò ïîëîâè áîëåñòè. À òâîÿò îòáîð îò ìàëêè äåöà òå äúðïà âåñåëî çà ðúêàâà è èñêà ïàêåò÷å popporn, êîåòî ïðàâè ïóê-ïóê â óñòàòà òè è åçèêà òè ñòàâà çåëåí.
Âèíàãè èìà èçáîð. Íî íå ìîæå äà ñè ñèãóðåí êàêâî òî÷íî èçáèðàø, îñâåí ñúäáàòà ñè. Ïî òàçè óëèöà ìîæå äà òå áëúñíå êàìèîí, à ïî äðóãàòà äîêàòî ñè âúðâèø äà íàìåðèø òîðáà ñ ïàðè, õèïîòåòè÷íî, è òîãàâà æèâîòúò ñå ïðîìåíÿ, íåõèïîòåòè÷íî. Âèíàãè èìà óòðå. Äîðè è äà èìàø ëîøè êàðòè, âàæíî å äà ñè äîáúð êàðòîèãðà÷. À òîâà å ñúäáà. Êàêòî è èçáîðà. Ïåíèñ èëè âèáðàòîð, êóêëà èëè æåíà, ìúæ èëè æåíà, âîäêà èëè ñïèðò, çàõàð èëè ïîäñëàäèòåë, êàôå èëè ðúæ, èñòèíñêè êþôòåòà èëè êþôòåòà îò ñîÿ. Êëþ÷úò å â òåá.
Ñåêñúò å äîáúð áèçíåñ. Ïàçàðóâàìå ñåêñ ïîä ôîðìàòà íà âåñòíèöè, ñïèñàíèÿ, ôèëìè, ìóçèêà, áåëüî, õðàíà, äðåõè....ìúæå èëè æåíè äî áèðàòà, êîÿòî íè îòâàðÿò ñ ãúðäè. È íèêîé íå ìîæå äà òè çàòâîðè î÷èòå. Òå ñà øèðîêî îòâîðåíè. Ñåêñúò âëèçà ïðåç ñåòèâàòà è ñúáóæäà àïåòèòà. Äîáðî óòðî! Âðåìå å çà ñåêñ. Àì-àì, ùå òå èçÿì! Ìåíþòî çà äíåñ å “Ñåêñ íà ïëàæà”, “Äèâà îðõèäåÿ”, “Ãîðåùè óñòíè”, “Åðîòè÷íî æåëàíèå”, ”Ïàìåëà Àíäåðñúí”, XXL. Çà âñåêè èìà ïî íåùî, êîé êàêâîòî ñè õàðåñâà. Èçáèðà, ïîðú÷âà, êîíñóìèðà, ïëàùà è æèâîòúò ïðîäúëæàâà, à ðàçìåðúò òó èìà, òó íÿìà çíà÷åíèå.
Ïîïà å âàçåëèíà çà àíàëíèÿ ñåêñ. Íàåáàâàò òè ãúçà áåç áîëêà ñ ïîðåäíîòî ðåêëàìèðàíî ìåíòå çà ïèåíå, ïîðåäíàòà áëàãîíðàâíà ïóòêà ìåíòå ïëþñ íåùî íåçäðàâîñëîâíî çà ÿäåíå. Ïðîñòî ñåêñ one night. Ëåêè÷êî è õëúçãàâî òè âëèçà ïîðåäíàòà ìàíèÿ, ïîðåäíàòà ïîï çâåçäà, íåéíîòî êó÷åíöå, íîâîòî é ãàäæå, ñèíãúëúò, ïðàøêèòå îò ðàçïðîäàæáàòà, ïîðåäíèÿ ðàçâîä è áèîãðàôè÷íàòà êíèãà. Àðîìàòåí îìåêîòèòåë çà êúðïàòà çà ëèöå, ìðúñíèòå ãàùè, ïåòíàòà îò ñïåðìà ïî ïîêðèâêàòà íà ìàñàòà, ñåêñóàëíèòå è ïàëíåëíèòå êîìïëåêñè, ìðúñíàòà âîéíà, èçëú÷âàíà ïî “íàøòà òåëåâèçèÿ”. Ïîïúò å ðàçõëàáèë ñïå÷åíèÿò òè îò åêçèñòåíöèàëíè âúïðîñè çàäíèê. Òîâà å ïîï, ÷îâå÷å. Äúâ÷è è äèøàé ïî-ëåêî.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 25.10.2008 @ 10:29:26 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Petroniii

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 00:35:54 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Popporn" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Popporn
îò anonimapokrifoff íà 16.12.2009 @ 21:40:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòðàõîòíî íàïèñàíî, áðàâî!