Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 914
ХуЛитери: 1
Всичко: 915

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКотка (Продължение - Част 3)
раздел: Разкази
автор: Sarah

За това как сбъдвам мечтите си и за разликата между Тук и Там

Не знам дали ще се съгласите с мен, но ще ви кажа, че когато имаш любим човек, се прощаваш със спокойствието. Започваш да мечтаеш за всичко свързано с него, за да може то да се случи. И това състояние на вглъбена съсредоточеност в мечтите отнема цялото ти внимание и време. Днес например Досадната взе портмонето и списъка и излезе да пазари. Аз седнах на шкафчето в коридора и започнах да мечтая за връщането и: как чувам асансьора да спира на етажа, как надушвам сладката и миризма през вратата, как тя отключва и влиза и накрая (за да може да ме вземе в ръцете си) как хвърля всички торби на земята и съдържанието им се разпилява по пода. Всичко това го повтарях в мечтите си, докато наистина се случи. Даже доматите така се затъркаляха, че двете започнахме да ги гоним по пода. Това последното не го бях мечтала. Понякога след дълго мечтаене, за награда действителността надраства мечтите. Така си е, само нещата, за които мечтаеш, могат да ти се случат. Но трябва да се знае, че мечтаенето крие своите опасности. Ако се страхувам например, че Досадната ще направи беля и Тихата ще я погледне лошо, това непременно се случва. И изглежда не съм успяла да овладея този страх, защото точно тази ситуация напоследък се случва често. Страхът е едно вредно мечтаене и трябва да се избягва. За това аз мечтая само за хубави неща. Мога да мечтая за всичко и да го случвам.

Подобно на мечтаенето (за всичко) е и ходенето Там, което пък е възможност да бъдеш навсякъде. Там е място, в което съм, докато спя. Снощи например бях в свят с храмове и дворци, в който котките от моята порода опитомяваха хората и се грижеха за тях. Хората в настоящия ми живот също спят и често ходят Там в сънищата си. Срещала съм ги. Когато съм Там, съм навсякъде. Ако питате мен, Тук също е навсякъде, ама едва ли ще мога лесно да ви убедя. За сега няма да опитвам. Но в това, че Там е навсякъде, предполагам сте се убеждавали нееднократно.

Между Тук и Там има голяма разлика. Тук всички действия са стократно по-трудни, защото винаги трябва да се преодолява нещо. Даже си измислих нова игра, която да ме научи да преодолявам тежестта. Засилвам се по коридора и като стигна края му се изкатервам по отсрещната стена. Стигам почти до тавана. Приятно е да гледаш на нещата от високо и дреболиите да изгубват смисъл. Това е целта ми - преодоляването на тежестта и гледането от високо. Установила съм, че когато няма какво да ми противостои губя тежестта си. За това успявам с издигането до тавана, защото отсрещната стена няма нищо против да бъде изкатерена.

Така е и със скачането в скута на Тихата. Правя го по сто пъти на ден и понеже той няма нищо против, това движение не ме изморява. Добре все пак, че има неща, които и Тук са като Там.

^..^

_______________
Връзки:
Котка (Въведение)
">Котка (Продължение - Част 1)
Котка (Продължение - Част 2)


Публикувано от BlackCat на 26.07.2004 @ 23:26:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Sarah

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:38:07 часа

добави твой текст
"Котка (Продължение - Част 3)" | Вход | 5 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Котка (Продължение - Част 3)
от jazznia на 26.07.2004 @ 23:57:23
(Профил | Изпрати бележка)
Онзи прилеп, ще да е бил Екзюпери - сигурна съм. Моля, те нарисувай ми една овца....


Re: Котка (Продължение - Част 3)
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 27.07.2004 @ 00:07:09
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
добре си справила и този път. поздрав от мен.

Не знам дали ще се съгласите с мен, но ще ви кажа, че когато имаш любим човек, се прощаваш със спокойствието. Започваш да мечтаеш за всичко свързано с него,

все истини си ни разказала
)))


Re: Котка (Продължение - Част 3)
от InsideOut на 27.07.2004 @ 01:06:11
(Профил | Изпрати бележка)
Става все по-хубаво. (Какво ли ще е в Част 4?!?)
Смаяна съм, честно!
Например това:"Страхът е едно вредно мечтаене и трябва да се избягва.". За началните акорди да не говорим...
Част 3 ми напомни и за една поема на Бодлер.
Казва се "Anywhere out of the world", демек Където и да е, само по-далеч от този свят.
Започва така:"Животът е болница, в която всеки болен гори от желанието да си смени леглото. Този тук иска да страда до печката, онзи мисли, че ще оздравее, ако е до прозореца. На мен ми се струва, че ще бъда добре само там, където не съм, и този въпрос за вечното местене аз разисквам непрекъснато с душата си.
................
Накрая душата ми не издържа и мъдро отвърна:"Където и да е, стига само да е по-далеч от тоя свят!".


Re: Котка (Продължение - Част 3)
от Merian на 27.07.2004 @ 11:17:42
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
Sarah iska mi se da te razceluvam za tazi kote6ka saga...
!:)


Re: Котка (Продължение - Част 3)
от ANG на 28.07.2004 @ 02:10:55
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
и другата стена няма нищо против да бъде изкатерена, обаче подът ревнувал...

ичетох гииииииииииииииииииииииииииииии!