Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 763
ХуЛитери: 0
Всичко: 763

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТърси се...
раздел: Хумор и сатира
автор: bedstvieto

Принцът. Може и на кон да дойде. Аз обичам животните. Това обаче не означава, че принца може да е животно! Не нося на бой... и на пиене не нося, разпасана ставам и принцовете изпадат в недоумение от уменията ми.
Да, да, аз съм принцесата. С една обувка, кучето изяде другата. Ако може принцът да донесе един чифт стъклени пантофки, че ми станаха мазоли на табаните. И баща ми е стиснат, да се знае. Дава мен, кралството го стиска. Искал бил спокойни старини... Омръзнала му било да воюва със зетьовете. Споменах ли, че този негодяй ще е четвъртия? Ах, нима?! Ами , да си кажа кажа честно, четвърти претендент за царствената ми ръка се търси.
Първия уддържа три месеца. Бил се бил пропил откакто ме познал. Като жена ли бе?! Айде сега аз съм му крива, че толкоз му държи ангела. Разпътник! Забрай си коня. Още му гледам добитъка. Сега живее с някаква северна красавица. Сякаш са я изчукали от ледник в планината. Страшна жена ви казвам. Яхна го генералската, от вратата за врата го захапва и оня мълчи. Мълчи и слуша...
Втория принц се задържа няколко години. И той психически се бил сринал, след брака си с мене. След като се роди наследника го удари на хазарт и жени. Имал бил нужда от лично пространство, трябвало да разпуска. Ай, сектир, пък аз да обикалям ливадите с наследника. Не, че не му слагах рога. Върху коня му, царствен елен-хлопатар виждаха хората. Човешкото избяга от него. Баща ми самодържеца, искаше тавана на балната зала да маха, че рогата му тъй или иначе ронели стенописите.
Третия успях да го закопам. Душа момче беше. Голяма любов, голямо нещо! Трудова злополука. Аз му казах, че таз кама-сутра не е за всеки, ама той не, та не! Прибраха го ангелите, бързо. Инфаркт. Поне щастлив беше, дръпна си за вечността накрая.
Ама къде е този принц, беееееее?! Сто години се правя, че спя и го чакам. Ей, ма на, пак дремя. Уффффф, аман! Татю са тюхка, че само голям смелчага може да се сбори с мене. Че аз да не съм стръвница, бе?! Аз съм принцеса! Ей, на сега, колко стана часа?! Ще лягам да ви кажа.
Умна съм, колкото блондинка. В мозъка ми пълзят паяци и запълват пространството в черепната ми кутия. Като си отворя устата все важни неща казвам. Красива съм... пак като блондинка. Татю все ми е казвал, че с тоз телешки поглед сърце от стомана мога да пръсна. И косите ми дълги, блестящи, увиват се като лиани. Слаба съм, като фиданка. Повей вятър и ме отнесе в тръстиките. При оня, татювия говедар. Пък той като почне да ме увива, да ме кърши, да ме охка. Леле! Разпасана съм, много. Очите ми шарят, устните ми се свиват нацупени, страшни, сладки червени, описват греха ми. Белите ми зъбки тракат все хищно, заплашват да разкъсат проваления нещастник. Вакханка съм. Един път не стига. Тайно-оръжие имам...
Търси се... Не очаквай съм вярна. Аз да не съм куче?! Не съм домакиня, прислуга си имам. Искам го лъскав и мощен, с осем коня да му е впрегната каляската. Бели гълъби да ми носят писмата. В легло от скъпоценни камъни, да ме полага. Не съм евтина. Знам си цената. Не се лъжа лесно вече, ама да ми се спи, не ми се спи вече.
Автобиографии при секретаря на тати


Публикувано от alfa_c на 23.10.2008 @ 12:18:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:45:36 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Търси се..." | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Търси се...
от merry_popinz на 27.10.2008 @ 11:39:55
(Профил | Изпрати бележка)
Хе, хе! Доста трябва да се потруди принца-кандидат! :)
Браво!!!


Re: Търси се...
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 27.10.2008 @ 11:44:54
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!споделям:)

]


Re: Търси се...
от radi_radev19441944 на 24.10.2008 @ 14:07:12
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Май трябва повече принцове да се погрижат за тебе. То така само с един принц не върви.


Re: Търси се...
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 27.10.2008 @ 11:03:18
(Профил | Изпрати бележка)
хахаха, не върви... май си прав:)

]


Re: Търси се...
от apostolicia на 23.10.2008 @ 13:01:13
(Профил | Изпрати бележка)
Въх, уби мъ! Сал един такъв смелчага познавам, ма той още се бори с мене! Тук-там е пазахабен, ма аз си го поддържам добре:)))))))))))
Направо ме уби!


Re: Търси се...
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 27.10.2008 @ 11:03:52
(Профил | Изпрати бележка)
Стискай го, сестро за гушата, че да се спитолкова време не е работа:)

]