Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1017
ХуЛитери: 4
Всичко: 1021

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБогат
раздел: Есета, пътеписи
автор: lubimo

Аз съм един от най-богатите хора на света!
Не ми вярвате или не искате да ми повярвате?!
Е, тогава слушайте!
Произлизам от богато семейство и родители, на които семействата са били богати. Детството ми, бе изпълнено с всичко, което може да има едно дете и когато пораснах, отново нямах нужда от нищо, защото разбрах, че ми е съдено да бъда богат до края на живота си. Една жена ми го каза и макар да не вярвах в такива неща, се оказа ужасно права.

Към двадесет и пет, вече познавах любовта на всички жени по света и усещането, което предизвиква това чувство в мен. Когато си имал Ферари, Ролс-Ройс и Джип, не ти е нужно да имаш нито Уазка, нито Лада. Продължавайки да търся женската любов продължавах да се самоусъвършенствам и намерих пътя си, по който станах баща на една дъщеря и трима сина. За тях построих дом и посадих много дървета, от които те ще могат да берат през целия си живот за себе си и за всеки, който преценят, че заслужава.

От своя страна жените и децата, ме дариха с най-красивите мигове, за които човек може да си мечтае. Тези мигове са мечта на всички хора по света и стойността им е универсална навсякъде. Дариха ми и усещане за света, в който живеем и чрез него аз открих за себе си най-хубавата професия, която можете да си представите – режисьор. Това всъщност е дарба, която човек притежава и е облечена в професия, за да има социален смисъл. Ако не беше тя, щеше да има друга, която най-общо мога да нарека творец, а от миналото пътува до ден днешен като учител. Тази професия ме запозна с изключително богати хора и ме отведе на също такива богати места, които, ако тръгна да описвам ще заприличат на рая.

Та както казах, богат съм с хубавата си къща, хубавите си и интелигентни деца със също така богатия народ, сред който живея, повече от четиридесет и пет години, /макар че той все още не знае за това/. На най-хубавия и разнообразен климат и където се храним с най-хубавите храни. Най-богатите хора са ми приятели и биха могли да ми бъдат такива.

Имам един от най-хубавите автомобили в света, защото можеш да стигнеш почти на всички красиви места с него, да превозиш приятелите си и да натовариш всичко, от което можеш да имаш нужда.

Имам и дарба, която ме прави още по-богат, мога да създавам хармония, както сред материалното, така и сред нематериалното.

Богат съм и с това, че винаги имам поне по една обичаща ме жена, която ми дава възможност да пласирам собствената си обич и да бъда себе си и накрая намерих и това, за което дори не бях мечтал – жена, която ме обича повече от колкото смогвам да й върна.

Богат съм с доверието на хората, за които се опитвам да бъда полезен и с техните, надежди, вяра и мечти.

Богат съм със своята външност и здраве, които до сега почти не са ме подвели.

Богат съм с мечтите и плановете си, с мислите си и спокойния си сън.

Богат съм със своето въображение, което освен, че ми дава уникалната възможност да откривам красивото и доброто, е в състояние да създава цели светове.

Богат съм със своята сетивност, която освен, че ме пази, ми дава възможност да се радвам на всички земни радости.
Богат съм и с енергията, която идва, дори тази на парите, защото никога не съм правил нищо, за да я привличам. Винаги съм имал много повече от колкото мога да похарча и никога толкова, че да ми стигнат, за да материализирам въображението си и да им стана роб.

Богат съм и с дейността, с която се занимавам, да посреднича на талантливите, позитивни и кадърни хора в пътя на техните усилия към ценителите им и така умножавам, както тяхното, така и своето богатство.

Богат съм, защото виждам настоящето, бъдещето и миналото, материалното и духовното, така, че мога бъда себе си.

Богат съм, защото усещам както доброто, така и лошото и знам какво да правя, когато то ми се случи.

Богат съм, защото все още мога да се радвам и да бъда изненадан за нещо красиво и добро и съм се научил да натривам носа на пошлото.

Извънредно съм богат, защото притежавам кредит на доверие, който никога не съм използвал и с който мага да правя чудеса.

Много съм богат и с това, че от мен никой не може да открадне, защото притежавам само себе си и никога няма да се предам или продам евтино.

Богат съм, защото бях толкова дълго напълно жив и никога не съм живял, защото това е даденост, а защото това е било възможност за мен.

Богат съм с всяка една предизвикана от мен усмивка, с всяка целувка, с всяка глътка вода, с всяка хапка храна, с всяко вдишване!

Още ли не ми вярвате?

Разбира се, „Сит на гладен не вярва!”

Никога не се оставяйте сити – защото тогава ще умрете! Поддържайте глада си и се хранете на малки хапки и глътки – тогава ще разберете колко всъщност сте богати, с възможността да живеете.


Публикувано от alfa_c на 12.10.2008 @ 12:39:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   lubimo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:59:22 часа

добави твой текст
"Богат" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.