Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 868
ХуЛитери: 1
Всичко: 869

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтатамплиер
раздел: Други ...
автор: ilian_mechkov

Наричали са ме всякак –
Бялата смърт,
Кучето на кръста,
Вестител на кръвта,
Гълтача на души

Това са прозвища на враговете и страхливците в живота ми . Зная че историята се пише от победителите и затова ми е все едно как ме наричат защото аз съм от победените .
Да убивал съм много в името на своя Бог , войниците ми са изнасилвали жените на неверниците и аз съм се възползвал от тези плодове на войната- това е лицето на войната убийства ,грабежи и насилие. То не е красиво но поне е истинско , там няма място за фалшив морал или притворство няма място за политика . Но истината е че цял живот съм живял за битката – не за злато, титли или земите/папата бе великодушен към своя орден пазач/. Не, всичко е за битката .Ръцете ми са опръскани с кръвта на достойни противници и на хленчещи нищожества . Най достойните от тях са оставили спомени върху израненото ми тяло. Белезите които отблъскват жените са доказателства че шансът е бил равен. Никога не съм се крил зад гърбовете на войните си. Никога не съм се страхувал че ще получа стрела в гърба . Винаги съм бил отпред. Защото водачът винаги трябва да е отпред . Никога не съм ползвал по време на поход удобства различни от тези на последният пешак. Но това няма да се запише в историята там ще бъда кръвожаден главорез. Главореза на папата – човека опожарил села и градове . човека изгубил Светите земи за християнството.. битката беше честна и това е важно да се знае . Винаги опира до твоята ръка срещу неговата до твоята воля срещу тази на врага. Ето, там в далечината се задава съдбата ми. Тук в тази полусрутена крепост ще бъде последната ми битка . Войните ми са с мен и въпреки че сме на един срещу пет това е честно и справедливо ... това е война тук грешките се наказват скъпо . Ако бях оставил резервите по-близо щяхме да спечелим още една победа в Негова Угода. Сега всеки от другарите ми се моли на Него ,моли се защото когато питахме как да отличим еретиците от правоверните християни неговият наместник на земята каза “ избийте всички Той ще вземе в рая праведните”. Нека се молят това им дава надежда . Аз съм се разбрал с Господ – искам да умра в бой и смърта ми да е красива . Мечовете лягат привично в дланите / никога не съм ползвал щит така губиш ръка която може да държи меч/ Остриета са наточени и чисти . Разпореждам да пуснат конете на воля / няма смисъл няма къде да избягаме/ .Ординарецът ми гледа очаквателно към мен . Леко кимвам с глава той изважда рог и изсвирва пронизително . Започвам да пристягам шлема . Заповядвам да привържат мечовете за ръцете ми . Виждам враговете и светът сякаш се изпълва с цветове, въздохът става сладък и вкусен. Времето спира хората се движат мудно и смешно. Вдигам ръце и се затичвам. Врязвам се в редиците им като нагорещен нож в масло. Сека и промушвам , не спирам не се обръщам назад. Просто крача напред . Хората ми знаят че не трябва да са около мен защото не мога да различа свои от чужди повреме на битка .
И все пак устните ми мълвят “Отче наш ти който си на небето
Да пребъде името Ти .....
А стрелите са толкова много....
1291г. загубихме и последната твърдина в Палестина и честа на братята от Храма на Сион


Публикувано от hixxtam на 20.09.2008 @ 21:51:39 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   ilian_mechkov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:30:56 часа

добави твой текст
"тамплиер" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: тамплиер
от ruslina на 20.09.2008 @ 22:26:34
(Профил | Изпрати бележка)
Мда...Пътят към ада е постлан с добри намерения...Каквото може би е било и твоето намерение. Резултатът обаче е тази бълвоч, която показва основно три неща - пълно непознаване на тамплиерството, бъркане на башибозук с Воин /а в случая воин на Христа, т.е. монах, което изключва изнасилванията/ и на трето място - пълна неграмотност, както граматична, така и пунктоационна.