Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 824
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 825

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàDati
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
Äâàíàéñåò áåç íåùî. Ïðåãëåä íà èíâåíòàðà : öèãàðè – èçïóøåíè, àëêîõîë – ïðèâúðøâàù, áÿë, åëåêòðîíåí ëèñò õàðòèÿ è áèíàðíî ìàñòèëî. Ìóçèêà. Ìèñëÿ ñè çà èñòèíàòà. Ãîðåùî, àðîìàòíî, áðàçèëñêî êàôå. Ñúáóæäà ñåòèâàòà, êàçâàò, ïîìàãà äà çàõàïÿò çúáíèòå êîëåëà íà ðúæäÿñàëèòå íè ÷àðêîâå. Ñàìî äåòî å ãîð÷èâî. Íî èíà÷å íå å èñòèíñêî. Òàêèâà ñìå ñè – èñêàìå âñè÷êî ñåãà, âåäíàãà è àêî ìîæå çà â÷åðà, îáà÷å äà íå ãîð÷è.
Ïðèïîìíèõ ñè åäèí øåäüîâúð íà àìåðèêàíñêîòî êèíîèçêóñòâî òàçè âå÷åð. “ Íåïðîñòèìî “ íà Êëèíò Èñòóóä. Íàêàðà ìå äà ñå çàìèñëÿ, êîè ñà íåïðîñòèìèòå íåùà â íàøèÿ æèâîò. Êîå å îíîâà, êîåòî íå òðÿáâà äà ñè ïðîñòÿ. È çíàåø ëè, çà êàêâî ñå ñåùàì? Íå å íèùî ãîëÿìî, îáùî÷îâåøêî, íå å îíîâà, êîåòî ñî÷è ñ ïðúñò îáùåñòâîòî. Ìèñëÿ, ÷å íåïðîñòèìè ñà âñúùíîñò äðåáíèòå íåùà. Ñóòðåøíîòî ïîñïèâàíå, ìàëêèòå äóìè, ñ êîèòî íàðè÷àø áëèçêèòå è ïðèÿòåëèòå ñè, êîãàòî ñå ÿäîñàø, òîâà, ÷å çàáðàâÿìå äà èì ñå èçâèíèì, òîâà, ÷å çàáðàâÿìå äà èì êàçâàìå, êîëêî ãè îáè÷àìå, çàùîòî î÷àêâàìå äà èì ñòèãà, ÷å ãî çíàÿò. Íåïðîñòèìî å ìúë÷àíèåòî íè, êîãàòî âñúùíîñò èñêàìå äà ãîâîðèì, êîãàòî èñêàìå äà íè èçñëóøàò. Íåïðîñòèìî å ÷å ïîñâåùàâàìå åíåðãèÿòà ñè íà âðåìåííîòî è îñòàâÿìå âå÷íîòî äà íè ñå èçïëúçíå. Íåïðîñòèìî å, ÷å åäèí äåí, â çèìàòà íà äíèòå ñè, ñè ñïîìíÿìå çà òîâà è ñúæàëÿâàìå. Íåïðîñòèìî å, ÷å íå ñå öåíèì, ÷å çàáðàâÿìå êëåòâèòå ñè, ÷å îñòàâÿìå õîðàòà äà ïðåìèíàâàò ïðåç æèâîòà íè, áåç äà ãè çàäúðæèì, áåç äà ãè ïðåãðúùàìå, áåç äà ãè öåëóâàìå. Íåïðîñòèìî å, ÷å ïðîùàâàìå íà ñåáå ñè çà òîâà. Íåïðîñòèìî å, ÷å ãóáèì âðåìåòî ñè â ñåáå ñè, âìåñòî äà ãî ïîñâåòèì íà äðóãèòå. Íåïðîñòèìî å, ÷å ñå ïðåäàâàìå, áåç äîðè äà çíàåì, ÷å ñå ïðåäàâàìå. Ïðåäàâàìå ñå íà ÷àñîâíèêà íà ñâåòà îêîëî íàñ. À òîé íèêîãà íå çàáàâÿ õîäà ñè ñ ãîäèíèòå. Íàïðîòèâ – óñêîðÿâà õîä, îòíåìà íè åäèí îò äðóã, íàëàãà îãðàíè÷åíèÿ â áðîÿ íà ñðåùèòå, âðåìåòî èì, ìÿñòîòî èì, â ñúùåñòâóâàíåòî èì. Íàäçèðàâà íè, çàòâàðÿ íè, ïðåíåáðåãâà íè, îïðåäåëÿ íè, äîêàòî íå çàïî÷íåì ñàìè äà ñå îïðåäåëÿìå ñ íåãî. È íèêîãà íå ðàçáèðàìå, ÷å òîâà, êîåòî íè ëèïñâà íå å âðåìåòî. Ëèïñâàò íè õîðàòà. Ëèïñâà íè äà èì êàæåì, êîëêî çíà÷àò çà íàñ. Êîëêî ãè îáè÷àìå, çàðàäè ìàëêèòå íåùà, çàðàäè òîâà, ÷å ñà òî÷íî òàêèâà, êàêâèòî ñà. Çàùîòî àêî íå áÿõà, íèå íÿìàøå äà ñìå òîâà, êîåòî ñìå. Çàìèñëÿë ëè ñè ñå, êàê âñåêè ÷îâåê, ìèíàë ïðåç æèâîòà òè, å äàë î÷åðòàíèå íà äóøàòà òè. Áåç çíà÷åíèå äàëè òîãàâà ñè ñå ÿäîñàë èëè óñìèõíàë, òîé òå å íàïðàâèë òîâà, êîåòî ñè òî÷íî â òîçè ìîìåíò. À òè îáè÷àø ñåáå ñè, íàëè. Äúëáîêî â äóøàòà ñè, íå ñ íÿêàêâà ïîøëîñò íà ñàìîëþáèåòî, à ñúñ ñàìîêðèòè÷íàòà ñè óñìèâêà. Ñ íóæäàòà ñè, äà æèâååø.


Ïóáëèêóâàíî îò Amphibia íà 18.09.2008 @ 12:51:31 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Ricarqt_na_Pe4alniq_Obraz

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
322 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 40246
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Dati" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Dati
îò Liulina íà 18.09.2008 @ 13:54:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liulina.blog.bg/
Íå å íåïðîñòèìî à ÷îâåøêî!


Re: Dati
îò Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz íà 18.09.2008 @ 21:13:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Sigurno, ako tyrsi6 uspokoenie za sebesi. S malki izklu4eniq, tova sa neprostimite ne6ta, po moe skromno mnenie.

]


Re: Dati
îò regina íà 12.10.2008 @ 20:32:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ñåðèîçíà òåìà...òîâà ñ ïðîøêèòå íå ìè ñå îòäàâà - íè ñïðÿìî ñåáå ñè, íè êúì äðóãèòå...âñúùíîñò êúì äðóãèòå ïðîøêèòå ìè îáèêíîâåíî ñà ñâúðçàíè ñ åäíà äðóãà âåëè÷èíà - ãîëåìèíàòà íà ãðåõà...òàì íàèñòèíà íå ìîãà, è íå ñå íàó÷èõ äà ïðîùàâàì...
íî çà äèðÿòà íà âñåêè ÷îâåê ñïîõîäèë æèâîòà íè - ñúâúðøåíî âåðíî!
è çà äà íå çàâúðøâàìå òàêà ìèíîðíî - òè çíàåø ëè êàêúâ å ïðåâîäúò íà íèêà òè îò òóðñêè?
- Êèõîòå åôåíäè Òåíåêå áàáàèò - Êàõúð ñóðàò
:)


Re: Dati
îò Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz íà 12.10.2008 @ 22:18:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çà íèêúò - òîâà áåøå âäúõíîâåíèåòî çà óïîòðåáàòà ìó :). Êîëêîòî äî ïðîøêèòå, àêî ñå çàìèñëÿ ñåðèîçíî, òîæà 4å ïðîùàâàìå ìàëêèòå íåùà ëåêîâàòî âîäè äî íàòðóïâàíå è âúçíèêâàíå íà ãîëåìèòå ãðåõîâå. Ëè÷íî çà ìåí å íåïðîñòèìî äà íå êàçâàìå íà áëèçêèòå ñè, êîëêî ãè îáè÷àìå, ñàìî çàùîòî " òå è òàêà ñè ãî çíàÿò ". Æàëêî, ÷å íå ãî ðàçáèðàìå :).

]