Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 863
ХуЛитери: 1
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Екзодус
раздел: Есета, пътеписи
автор: esperanca

Докато всички ме искаха, само ти се осмели да ме обичаш.
Преди да се родя, ти ме носеше в тюркоазените бездни на своето желание. В паметта на укротените си дълбини. Защото любовта е над всяко тайнство, над всяко знание. Твоята нужда за мен бе толкова силна и истинска, че ме извика в съществуване, въпреки силите на мрака и човешката слабост. Защото любовта е милостива.
Откакто се родих, все към теб вървя. Ти ме чакаше да се катеря и падам по грапавините на думите. Чакаше ме, да се спирам в съмнителните чувства на другите и ми прощаваше неверието и глупавите женски изневери. Защото любовта е търпелива.
Докато бях дете твоите приливи насищаха дните ми с лазур и очарование. Твоите отливи отнасяха умората отвъд хоризонта. Нежният ти бриз притваряше сънните ми клепачи и упоена от приспивната ти песен се отпусках в люлката от водорасли, която ти изплете за мен, за да ме поведеш към безкрайното пътуване. Защото любовта не търси своето.
В твоята спасителна прегръдка давех яда и разочарованието си всеки път, когато се сблъсквах с хората и Бога. Ръцете ти ме държаха здраво, защото любовта не безобразничи. В огромното ти синьозелено око постоянно гореше тихо разбиране. Ти никога не ме погледна с укор. Защото любовта не се превъзнася.
Не се раздразни, когато привлечена от миражната светлина на далечен фар ти обръщах гръб. Твоят прибой ме посрещаше с перлена огърлица от радостна пяна, с която празнувахме моето завръщане. Издигаше острия сърп на най-устремената си вълна, с която откосяваше наръч звезди и ги посипваше върху косите ми, за да съм красива, когато отново стъпя на твоя бряг. Защото любовта не се гордее.
Щедро полираше кожата ми със златист загар и морските си дарове превръщаше в мое всеоръжие всеки път, когато отивах на битка с вятърни мелници или със себе си. Наточваше седефения нож на нощта, с който изрязваше гнойната язва след поредното поражение. Защото любовта не се радва на неправдата.
Ти продължаваше да вярваш в мен, дори когато аз не си вярвах и пирувах с легионите на личните си демони. Защото любовта не държи сметка за злото.
Ти всичко премълча. На всичко хвана вяра. Не спря да се надяваш.
Преди да ме обичаш, отчасти знаех и виждах неясно, като в огледало. Когато бях ничия, отчасти познавах.
С любовта всичко частично отпадна.


Публикувано от hixxtam на 09.08.2008 @ 18:53:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   esperanca

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:29:06 часа

добави твой текст
" Екзодус" | Вход | 2 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Екзодус
от Drugata_vmen на 01.09.2008 @ 21:58:53
(Профил | Изпрати бележка)
Да любовтта е над всичко.Много интересно пишеш.А ника ти е много вълнуващ, аз знам, че значи НАДЕЖДА!Усеща са във всяка твоя фраза, правилно си го избрала.Имам най - светли чувства към теб!Поздрав от мен и от Другата в мен!


Re: Екзодус
от sia на 03.12.2009 @ 19:09:25
(Профил | Изпрати бележка)
"С любовта всичко частично отпадна"
Цялото е вълнуващо, искрени поздравления!