Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 832
ХуЛитери: 3
Всичко: 835

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМалката
раздел: Разкази
автор: speechless

-Ела по –близо. Ела, де… Аз съм тук , не се страхувай..не може да изпуснеш тази гледка…
И тя тръгна, идваше към мен и се усмихваше с онази палава усмивка- „Да ,бате…ти си там и ще ме пазиш”, над големите си слънчеви очила зад които знаех , че са най-красивите сиви очи, едновременно ледени и изгарящи…
в които се бореха игриви пламъчета и чакаха ледени откоси. Подскачаше лекичко към мен и дребното и потъмняло от юлското слънце тяло, облечено със сладки къси панталонки и изрязано потниче, ме караше да си спомня как прекарвахме последните две нощи в малката квартирка в това малко, пусто, морско селце.
Да, нощите си ги биваше. Да му се неначудиш на това момиче-никога няма да му дадеш 19-те й години…няма насищане все говори и говори, а пък като спре –аха и да си отвори сладката устичка и пак да проговори… Не се уморява малката… само целувките ми могат да я накарат да замлъкне за малко…а докато се целуваме виждам в очичките й как пак иска да каже нещо…и аз се амбицирам, казвам си…”Ще те накарам да замълчиш за малко..даааа” и целувката ми продължава, дълга ,страстна, мокра… целувам я докато не видя, че започва да се отпуска и да притвавря очичките си…. Тогава знам, че няма да говори, и да…знам какво следва… следва нещото ,което прави също толкова невероятно, както и говоренето. Страстта извира от нея и ме изгаря…опиянява…и омаломощава…кара ме да забравя кой съм, къде съм…. И да я искам завинаги!!! И когато и двамата издъхнем тихичко на леглото..когато едва си поемаме въздух , тя се сгушва до мен , а главичката й е на гърдите ми..тогава знам, че сладкото й чуруликане е второто най-хубаво нещо в това сладко създание…естествено първото е това, че си принадлежим.
Целувка по бузата ме откъсна от мислите ми. Малката беше до мен. Гушнах я и застанах зад нея. Брадичката ми опираше в косата й, вързана на конска опашка, а ръцете ми обвиваха сладката й, момичешка гръд. Тя сложи ръцете си върху моите и извърна главичката си към мен…”Ей… виждаш ли онзи там, виж как се гмурка…” изчурулика тя…” Искам сладолед, хайде да се снимаме и да се връщаме в селото”…целуна ме отново … И го направихме..снимахме се на фона на синьото море и гмуркащия се в далечината…прегърнах я и отидохме за сладолед…Какво пък, лято е… ще си ядем сладолед колкото си искаме… вавното е малката да ми с е усмихва… и да ме обича…а пък аз , ще я направя щастлива..защото си принадлежим…Да, така си беше…


Публикувано от BlackCat на 29.07.2008 @ 12:32:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   speechless

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
321 четения | оценка няма

показвания 39772
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Малката" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Малката
от radi_radev19441944 на 30.07.2008 @ 17:02:16
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Евалла. Сетих се за оня виц, дето едно чиганче го пуснали в отпуск от казармата и то се оженило. Когато се върнало ротният го питал:
" Кво стана, ба Асан?"
" Ами на третия ден, господин капитан..."
" Чакай сега, почни от първия ден!.."
" Ама на третия ден, господин капитан..."
" Е добре, майната ти, давай от третия..."
" И на третия ден, господин капитан... Го извадих..."


Re: Малката
от haboob на 29.07.2008 @ 14:34:37
(Профил | Изпрати бележка)
Набоков да беше жив завалията, да се поучи от това как 19 годишна може да е като на 12 а не обратното..