Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 878
ХуЛитери: 1
Всичко: 879

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПодари ми смеха си
раздел: Разкази
автор: hristam

Дойде при мен с направление от личния лекар. Имаше вид, сякаш щеше всеки момент да ревне, а беше едър мъжага – едно метър и осемдесет и осем, метър и деветдесет най-малко.
- Не знам какво да правя, докторе – седна на кушетката, после веднага стана. Нервите яко го тресяха, и без да съм лекар беше ясно. Изобщо не се свърташе на едно място. Подканих го да сподели оплакванията си подробно.
- Всичко започна след като взехме компютър на сина. Аз ...изобщо не съм се занимавал, не ми се е налагало, нали разбирате, имам малък частен бизнес. Тя, жената е финансист, тя се занимава със счетоводството на фирмата и работи с компютър, та аз покрай нея и сина...И веднъж, както разглеждах не помня какъв сайт вече, и се появи тя. Тогава я видях за първи път.
- Имате предвид включила се е в скайпа ви. Или в кю-то?
- Н-не...и до сега не мога да си го обясня. Всичко, което бях отворил, изчезна от екрана, и на монитора се появи тя.
- Така. И? Коя се оказа тя?
- Аз ако знаех...Просто едно момиче, млада жена –много нежна и красива. Очите й...просто грееха, тя цялата грееше, направо излъчваше светлина, и аз...аз не можех да откъсна поглед от нея.
- И после?
- После изчезна, и екрана си стана пак предишният. Беше необяснимо. Чудех се дали не съм включил без да разбера някоя от игрите на сина ми.
- Това щях да ви попитам и аз.
- Не, почакайте! Работата е там, че тя започна да се появява при всяко мое сядане пред компютъра, понякога преди още да съм го включил.
- Хм...това вече наистина е интересно....Казва ли нещо?
- Дали казва...?
- Говори ли ви, разговаряте ли?
- Вижте, докторе, знам, че е налудничаво, и че вие задавате тези въпроси съвсем професионално, обаче...как да ви кажа, нещата не спряха до тук. Въпреки, че не ми е казала нито една дума, нито аз на нея, имам усещането, че...правим нещо много повече. Сякаш се събличаме от телата си, докторе, и сливаме душите си, отдаваме мислите и емоциите си, потъваме в някакво ново измерение, създадено само за нас.
- Звучи вълнуващо, така както го описвате.
- И още как – каза унило – Само че вижте, аз съм женен от двайсет години, имам чудесна съпруга и две деца. И да съм поглеждал встрани, било е за малко и съвсем мимоходом, защото обичам жена си и държа на семейството си. Доволен съм от живота си такъв, какъвто е, разбирате ли?
- Разбирам прекрасно, но...това какво общо има? Нима приемате тези...усещания за изневяра?
- Боя се, че съм омагьосан, ето какво започнах да си мисля. Вече дори не се налага да сядам пред компютъра – виждам я навсякъде, независимо къде съм, и с какво се занимавам.
- Разбирам, това е тревожно, наистина...
- Тревожно? Аз вече не мога без нея, докторе, там е работата. В момента, в който я видя, се превръщам в един оголен нерв, по който протича не болка, а несравнима с нищо наслада. И затова се страхувам, все повече се страхувам.
- Какви точно са страховете ви?
- Страхувам се, че през останалото време нямам чувството, че живея. Моята действителност – жената, децата, работата – започнаха да се превръщат в илюзия, губят реалните си очертания, а тя – илюзията, става все по-реална, докторе, и измества всичко останало. Единствено тя ме кара да се чувствам така жив, докторе, така да се вълнувам и...знаете ли, бях забравил какво е да се смея така, от сърце. Тя ми припомни всичко това.
- Да, усмивката ви е чудесна!
- Странно, нали... През всичките тези двайсет години си мислех, че съм истински късметлия с това, което имам, а чак сега усетих истинското щастие. И се страхувам от него, толкова се страхувам.
- Всъщност наистина си късметлия, повярвай ми!
- Док...докторе...? Но...това...това сте вие, възможно ли е вие да сте момичето?
- Аз съм много повече, приятелю – аз съм събирач на души. Имаш късмет, че попадна на най-добрият, усещането беше фантастично, нали? Но никога не се задоволявам само с души, естет съм, а умея да ценя и стойностното. И понеже твоята отдавна е при мен, защото ти лично ми я подари, сега ми хрумва, че има още нещо, което искам от теб. Подари ми смеха си.


Публикувано от Amphibia на 06.07.2008 @ 11:53:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   hristam

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:06:32 часа

добави твой текст
"Подари ми смеха си" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Подари ми смеха си
от cefuleSteven (cefulak@abv.bg -реален е) на 06.07.2008 @ 14:48:54
(Профил | Изпрати бележка) http://cefules.net/
Само не това!
Само не последното!

Въздействащ е разказа ти!
Откакто подаряваш вдъхновението си, все повече расте!


Re: Подари ми смеха си
от ASTERI на 06.07.2008 @ 15:48:56
(Профил | Изпрати бележка)
много ми допадна...браво


Re: Подари ми смеха си
от ina_ivanova на 27.07.2008 @ 18:50:18
(Профил | Изпрати бележка)
Сипрам да... "коментирам", но продължавам, да чета!!!