Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 742
ХуЛитери: 4
Всичко: 746

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: pinkmousy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОчи на кошута
раздел: Разкази
автор: anubhis

-По-бързо!-изстена тя,забивайки лакираните си нокти в гърба му-По-бързо!!
Стенанията й предизвикваха странен шум в ушите му.Шум,който не се лекуваше с лекарства.Шум,от който не можеше да избяга вече 25 години.

Всяка цигара след секса с нея се забиваше като нажежен пирон в мозъка му.Болеше…сладка болка…а той пушеше ли,пушеше…
-Много пушиш!-измърка тя до него-Цигарите май са по-сладки от мен.
Усмивката й го изгаряше…Беше същата като преди 25 години…тогава тя беше още дете,а той я направи жена…още помнеше очите ...топли,меки,нежни…очи на кошута...
-Вече не говориш с мен така,както преди-лицето й помръкна,но очите й си останаха все така топли.
-Ще се женя-издиша думите заедно с цигарения дим.
-Наистина ли?-лицето й се оживи-Шегуваш се с мен,нали,както винаги правиш....
-Не,сериозно е-цигарата вече пареше между пръстите му.
-И как така се реши?-тя рязко се изправи и къдриците й се разпиляха.
-Ами,така...-този път той се усмихна.
-Е,нали все нещо трябва да те е грабнало в тази жена,та да се решиш-тя беше настоятелна както винаги.Той си замълча,просто продължи да се усмихва.
-Хубава ли е?Как изглежда?Млада?Умна?Богата?-въпросите й нямаха край.
Той реши да задоволи любопитството й.
-Млада е,на 25...Умна е,по-умна е от мен....а богатството й е,че има голямо сърце...
-Несъмнено е прекрасна,щом е харесала стар похотлив козел като теб-този път тя се заля в звънлив смях.
-И ти ме хареса навремето-демонстративно повдигна вежди той.
-Да,но тогава не беше толкова стар,само похотлив-подметна му тя закачливо.
-Точно това ти хареса в мен,нали-плесна я той по дупето.
-Стига,та ти ми беше първия,знаеш добре-тя отново се излегна лениво до него.
-А след мен колко бяха...
-Престани,те за просто клиенти,знаеш...-тя вече очевидно се мусеше.
-И аз съм клиент,щом си плащам...
-Хиляди пъти съм ти казвала,че няма нужда да го правиш!
-Аааа,не-чисти сметки...
-Добри приятели-въздъхна тя и му се усмихна-Хайде,разкажи ми за нея!
-Ще направя нещо по-лесно-изправи се той и бръкна в джоба на сакото си-Ето,това е тя..
Тя пое снимката почти с благоговение...Устните й леко потръпнаха,очите й се присвиха...Това лице вече го беше виждала...някъде...Сякаш...или не....не може да бъде...Тя вдигна глава:
-Защо избра нея?
Той вече се обличаше,оставяйки обичайната сума на масата:
-Не виждаш ли,има твоите очи!-усмихна се и вратата лекичко хлопна след него.
Тя сякаш не го чу...Усети как нещо се надига в нея...Почти на бегом стигна до банята и коленичи пред тоалетната чиния...Повръщаше, сякаш яростно искаше да излее всичко от себе си...Невъзможно,беше невъзможно...Такова съвпадение..Едвам се изправи,съблече се бавно и влезе под душа.Хладката вода я обливаше,а тя сякаш не усещаше струите й...Онова дете,преди 25 години,трябваше да го махне...Трябваше...а сега,трябва да бърза,трябва да ги предупреди и двамата...дано не е късно,дано още да не са...Тя се обърна рязко да спре водата,подхлъзна се и полетя към пода.Главата й глухо удари ръба на вградената вана и после се свлече на плочките.Водата продължаваше да я облива,а струята й се изливаше в канала,вече кървавочервена.
На сутринта така я откри първият й за деня клиент.На никого не му направи впечатление-просто още една застаряваща мъртва проститутка.





Публикувано от aurora на 30.04.2008 @ 13:51:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anubhis

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:00:42 часа

добави твой текст
"Очи на кошута" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.