Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 572
ХуЛитери: 4
Всичко: 576

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: osi4kata
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПърва любов,ама не тая на Тургенев ;)
раздел: Други ...
автор: malka

-Ако имаш още нещо да ми казваш , направи го сега , защото утре няма да искам да те слушам...
-Нямам
-Сигурен ли си?!?
-Да.
-Искаш да се разделим?!?
-Да.
-Сигурен ли си?!?
-Да.
-Ама тоя път ще е за последно , нали знаеш?
-Все тая.
-Хубаво.
...

Ей така приключи първата ми любов.Значи как да го опиша по точно, липсва ми лексика , а вече и спомена ми липсва , понеже когато изпитваш силна болка , не можеш да съхраниш ясни спомени. Единственото за което се сещам сега , е че тогава много ме боля. Повече от онзи път когато ми се пръсна включена електрическа крушка и ми се разтопи кожата...там поне аулина оправи работата. А тогава не можех да преглъщам. Разцепва се бе, хора. Онова вътре в теб се разцепва диаметрално.Това е което чувстваш,за тея дето са забравили и за тея дето не са го преживели. Ако си ваза - си струшена. Ако си вода - изтичаш в канала. Ако си вълна – разбиваш се в брега. И още хиляда такива ‘ако-та’, който си мислиш,че са края , но те всъщност са началото на един по-различен път. Така или иначе никога вече не си същия. Проблема не е и толкова в конкретния човек – Господ здраве да му дава на моето момче, беше прекрасен. Въпроса е ,че всички илюзии умират. Няма една любов.Няма вечна вярност.Няма го това ‘Всичко можем да преодолеем, ако сме заедно’, няма да си имате руси дечица. Няма.
И в тебе много неща ги няма. Невиността с която си се доверил първия път.Друг ме прегръща и аз го прегръщам така както прегръщах теб.И си мисля колко е отвратителна тая женска предателска същност, колко лесно се прехвърлям от един на втори.А всъщност това е единствения начин по който мога да прегръщам. Така се успокоявам по късно.
Винаги съм знаела , че болката е изключителна тригерна сила. И всичко се промени.
Беше толкова отдавна.Минаха цели 5-6 месеца.
А всъщност беше скоро.Някакви си 5-6 месеца.
Сега съм друга. Сега всичко е само бледен спомен, че някога нещо е имало. Част от сценарий на филм. Сега не мога да повярвам , че някога съм се молила земята да се разтвори и да ме прибере, само и само да не сме разделени. Сега гласът ти не ме радва ,а понякога дори ме дразни.Сега, когато седя на сантиметри от лицето ти не мога да се накарам да пожелая да те целуна дори и ей така. Сега искаш да ми говориш , имаш много неща за казване , но на мен ми е безинтересно да те слушам.А аз съм разцепена диаметрално и съм благодарна , че мина през мен и ме научи на толкова много.Ти беше най-добрата първа любов която можех да имам.


Публикувано от hixxtam на 28.04.2008 @ 10:36:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   malka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 25269
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Първа любов,ама не тая на Тургенев ;)" | Вход | 4 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Първа любов,ама не тая на Тургенев ;)
от flagumdei (Flagumdei@abv.bg) на 28.04.2008 @ 11:10:08
(Профил | Изпрати бележка)
вЕрвай ми, и следващите са такива..... Минава време, срещаш някого .... ТОЛКОВА е различен, Толкова е .... ТОЙ! И този път ще е различно... - мислиш си :)

Ама не е.

Никога не е.

Първата - добре. А ако знаеш пък последната любов каква е!!!!

Е, дано си изключение. Точно ти! Дай Боже.


Re: Първа любов,ама не тая на Тургенев ;)
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 28.04.2008 @ 11:35:28
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
добре дошла,
с първа любов
и в сайта


Re: Няма първа любов, има само последна...
от belosnejka на 28.04.2008 @ 12:51:00
(Профил | Изпрати бележка) http://otkrovenia.com/main.php?action=showuser&username=%C1%E5%EB%EE%F1%ED%E5%E6%EA%E0

"Няма първа любов - има само последна,
а преди всяка последна любов се мълчи..." (Петър Анастасов)

* * *
Всяка една раздяла е болезнена и поражда усещането, че частичка от теб си отива. Но пък наистина научаваш много - за себе си, за това какво искаш, какво да очакваш... И когато споменът за болката избледнее, остава само споменът, че някога нещо е било, и то ти е носело все пак и хубави емоции.

Само напред и нагоре! :))


Re: Първа любов,ама не тая на Тургенев ;)
от Jiva на 28.04.2008 @ 14:11:02
(Профил | Изпрати бележка)
добре дошла, малка:)

разбирам емоцията на споделянето ти - то е важно за теб, а може би и за други, трупащи опит от преходността на състоянията си...младостта е оправдание за грешките, но и дава достатъчно време за коригирането им - може да започнеш от правописните, щото много смущават четенето (а и ще се отплеснеш от по-тежките мисли) - "тея", "струшена", "който" вм. "които"...(за пълните членове и запетайките няма да се заяждам, щото са обща болест)

иначе първата е винаги най-доброто начало - каквато и да е, щото друга не се е случила:)

късмет в следващите!
и тук, разбира се:)