Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 859
ХуЛитери: 1
Всичко: 860

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦиганите са по-умни!
раздел: Други ...
автор: jitanosten

Дали
ще са албанци в Сърбия, араби във Франция, или цигани в България, просто няма значение. Резултатът навсякъде е един и същ – те се размножават в геометрична прогресия, за сметка на коренното население. На пръв поглед няма нищо лошо. Резултатът обаче предстои, а той ще е потресаващ! В апогея на този популационен бум, по естествен път ще възникнат повече противоречия, отколкото е възможно да бъдат преодолени с едни или други средства и не е далеч времето, когато едните ще се наложат реакционно над другите. Както в джунглата всяко растение се бори за въздух,светлина и влага и избутва останалите, в стремежа си към нормални условия за живот, така и отделните етноси,наций и народностни групи се стремят да продължат точно техният вид,за сметка на тия,които в момента са по-слаби. Законите на природата не се променят от желанието на политиците, бизнесмените или обикновените хора. Те са вездесъщи и понеже бялата раса установи технокрацията като приоритет по света,за сметка на отчуждаването и разрушаването на семейството и неговите патриархални порядки,тя постепенно ще отстъпи на далеч по-необразованите, но близки до природата и първичните човешки ценности албанци,араби и цигани. За да запази статуквото, природата ще се отърси от паразитиращите групи от хора, които живеят от труда на останалите и ще постави на трона голият Хасан, който в момента дори не мечтае за такива невъзможни неща.Ще се окаже,че циганите са по-умни не само от българите, но и от немците, англичаните и всички скандинавци взети заедно. За американците няма смисъл да говорим, защото черната лавина е вече тръгнала и индианското проклятие ще докаже на света,че всяко зло рано или късно се заплаща.
И понеже много „вещи” хора ще запитат защо трябва да се притесняваме за нещо, което я се случи, я не, ще побързам да отговоря: Защото когато колата се обърне, няма да има значение колко пътища стоят пред нас! И да не се опитва никой да ме упреква във фашизъм,или етническа омраза, защото просто няма такова нещо.Аз просто се страхувам за бъдещето на нашите деца и внуци! Времето илюзорно ни залъгва с постепенното привикване към по-добро, или по-лошо и само един здрав шамар може да освести някого каква е действителноста в момента.А тя е страшна! И още по-страшното предстои! Защото не след сто, а след най-много 30 – 40 години ще бъдат заличени много граници и държави, и както се очертава, една от първите ще е България. Що се отнася до пътя за оцеляване – винаги има такъв,стига да има водачи, които да го търсят. За сега начело на българската държава има обикновени престъпници,най-важно за които е как да откраднат възможно повече, за възможно по-кратко време, като същевременно се разминат със затвора. Определението „българска”за тях не означава нищо друго, освен ничия, предназначена за ограбване, търговия или поругаване земя.
Красимир Бачков


Публикувано от BlackCat на 22.04.2008 @ 08:41:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   jitanosten

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 19360
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Циганите са по-умни!" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Циганите са по-умни!
от savana на 22.04.2008 @ 13:21:34
(Профил | Изпрати бележка) http://stanpar.dir.bg
Браво човече! Мислим по един и същи начин. Прегледах набързо текстовете и те сравних със Симеон Радев. Жалко че читателите ни са малко, но нека съвестта ни да е чиста.