Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 729
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 732

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒÀÒÒÎÎ 2008
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: pord

Ùîì ñòàíà ÿñíî, ÷å áúëãàðèíúò ôàëøèôèöèðà îò ðàç âñåêè íîâ äîêóìåíò è ÷å íèùî íå ãî âúçïèðà äà âúðøè ìèòíè÷åñêè, âàëóòíè è ïàñïîðòíè ïðåñòúïëåíèÿ, ïðåìèåðúò âåäíàãà èçãîíè Åëåíà äà ñíèìà íÿêúäå äîêóìåíòàëåí ôèëì, à òîé ñïåøíî ñâèêà åêèïà ñè.
- Íèêàêâà çàùèòà íå ïîìàãà - çàïèñóêàõà óïëàøåíèòå åêñïåðòè. - Áúëãàðèíúò å æèâ äÿâîë îùå îò âðåìåòî íà Òàòî!
- Äàéòå äà ìó áèåì ïå÷àòèòå íà ãîëî - ïðåäëîæè ñïåö ïî ôàëøèôèêàòèòå. - Ñ íåèçòðèâàåìè õèìèêàëè! Äà ìó îñòàíàò çà öÿë æèâîò!
Ïîòúðñèõà îïèòåí åêçåìïëÿð è - åñòåñòâåíî - ñïèïàõà Àíäðåøêî Í. Ïåòðîâ ïî êðàòêè ãàùè. Ìàëåé, êàòî ãî åìíàõà îò òðèòå âñåâëàñòèÿ è îò âñè÷êè àãåíöèè è êîìèñèè! Ïðàçíî ìÿñòî íå îñòàâèõà: íà ÷åëîòî ìó äàìãîñàõà ãåðáà, ïðèïåâà íà õèìíà è ÅÃÍ-òî; íà ëÿâàòà áóçà - øîôüîðñêîòî òåñêåðå, êîåòî èìàøå îùå îò âîéíèêëúêà, à íà äÿñíàòà - òàëîíà íà ÌÏÑ-òî. Òóê âèäÿõà çîð, çàùîòî Àíäðåøêî áåøå êàðóöàð; òîãàâà õóäîæíèê-íàèâèñò ñòèëèçèðà âîëñêè ÿðåì è îöâåòåí â ñèíüî, ìó ãî æèãîñà ìåæäó âåæäèòå.
Ïî ñúùèÿ æèâîïèñåí íà÷èí ïîäõîäèõà è îñòàíàëèòå èíñòèòóöèè: íà ëÿâîòî ìó ðàìî ñè ñëîæèõà ïàðàôà äàíú÷íèòå, íà äÿñíîòî - çäðàâíîîñèãóðèòåëíèòå ÷èíîâíèöè; íà ëÿâîòî áåäðî - âîåííèòå, íà äÿñíîòî – ïîëèöàèòå, à íà ãúðáà – ëè÷íî øåôúò íà ÍÎÈ Õðèñòîñêîâ. Èçïîíàïå÷àòàõà ãî öåëèÿ, îò ãëàâà äî ïåòè.
- Ïîñëåäíî ìó îñòàíà ñâîáîäíî ìÿñòî, ñ èçâèíåíèå, ñàìî íà çàäíèêà! - äîêëàäâàõà îò Êàíöåëàðèÿòà.
- Íî êúäå äà ìó òóðèì ùåìïåëà "Ãîðäåÿ ñå, ÷å ñúì áúëãàðèí!" íà ëàòèíèöà?
Åêñïåðòêèòå îò ÊÍÑÁ ñðàìåæëèâî îòêàçàõà è ïîäàäîõà îñòàâêè.
Íî âñå ïàê ñå íàìåðè äîáðîâîëåö, êîéòî ñ ïðåìåðåí ëèáåðàëåí øóò ïîäïå÷àòà Àíäðåøêî è îòçàä.
- Åòî êàê ùå ìó èçáèåì ìàíòàëèòåòà îò âðåìåòî íà Òàòî! Êëèí êëèí èçáèâà…
È âåäíàãà ãî ïðîâîäèõà â Áðþêñåë, êúäåòî çàñåäàâàøå Êîìèñèÿòà ïî õàðìîíèçàöèÿ íà çàêîíîäàòåëñòâàòà.
Àíäðåøêî ïðèñòèãíà ïðåç íîùòà è ñå çàãóáè. Íå ùåø ëè, ïî òîâà âðåìå â åâðîïåéñêàòà ñòîëèöà òå÷åøå Ñâåòîâíîòî èçëîæåíèå íà òàòóèðîâêàòà. Äðîãèðàíè ôåíêè íà ìåðîïðèÿòèåòî ìåðíàõà Àíäðåøêî êàê ñè ñâàëÿ ãàùèòå ïî íóæäà â õðàñòèòå êðàé áðþêñåëñêàòà ãàðà. Òå òóòàêñè ãî îòìúêíàõà íà êîíêóðñà è ùîì ãî ñúáëÿêîõà, æóðèòî åäèíîäóøíî ìó ïðèñúäè Ñïåöèàëíèÿ ïðèç Òàòòîî 2008; äîðè íå ìó íàïðàâèõà äîïèíã-ïðîáà çà àíàáîëè.
- Ãîðäåé ñå, áúëãàðèíî! - ïîçäðàâÿâàõà ãî âñè÷êè, òúé êàòî òîé åëèìèíèðà äîñåãàøíèÿ ôàâîðèò - õîëàíäñêèÿ íåãúð ñ ãðèâíè íà êëåïà÷èòå.
Âåäíàãà ñëåä íàãðàæäàâàíåòî îáà÷å ïîëèöèÿòà ãî íàòèðè îò Áåëãèÿ, çàùîòî òóê îùå íå çíàåõà, ÷å Áúëãàðèÿ å ÷ëåí íà ÅÑ, à Àíäðåøêî - åâðîïååö.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 11.04.2008 @ 11:24:43 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   pord

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 16:23:39 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"ÒÀÒÒÎÎ 2008" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ÒÀÒÒÎÎ 2008
îò djungla (radeva@gyuvetch.bg) íà 11.04.2008 @ 11:47:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://djungla.blog.bg/
çëîáîäíåâíî, ñìåøíî, óìíî íàïèñàíî, ñ óäîâîëñòâèå ãî ïðî÷åòîõ:)


Re: ÒÀÒÒÎÎ 2008
îò Pord íà 14.04.2008 @ 12:06:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/sgenchev
Áëàãîäàðÿ!

]