Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 742
ХуЛитери: 5
Всичко: 747

Онлайн сега:
:: ivliter
:: diogen
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОперативка
раздел: Хумор и сатира
автор: pord

Тая хладна априлска вечер босът изглеждаше напрегнат и потиснат. По-будните момчета вдянаха, че шефовете са му набивали канчето, но повечето по навик се ръгаха с лакти и се кикотеха глупаво.
Все пак се стараеха да говорят тихо. За Цецо Марулята обаче това бе невъзможно – опиташе ли се да шепне, гласът му още повече гърмеше и не му се разбираше нищо.
-Ако не слушкаш, ще ти резна ушенцето – рече той с такъв глас на авера си Гочо Чутурата, че чак стъклата в офиса на боса завибрираха.
Това преля уискито на търпението му.
-Марульо! – кресна босът заплашително и удари с пестник по бюрото. – Ти казвал си некогаж през живота си „моля”!
Марулята зина.
-Кво да съм викал?!
-„Моля”! – натърти босът и се хвана за кобура.
Марулята пребледня, но запази самообладание.
-Викал съм, ама само в съчетанието „Кажи мола, да та не закола!”
Босът обаче не се усмихна и стана безпощадно ясно, че работата е дебела. „Яко са го настъпили!”, рекоха си момчетата и зачакаха със свити сърца.
-Требва да укротим топката – подхвана образно босът, за да го разберат правилно. – Да се снишим, докато отмине бурята, както казваше едно време тато ди тути тати.
-Ма значи да не работим ли? – Момчетата се уплашиха не на шега.
-Ще се трудите, но без да дигате прах! – поясни босът. – Нема нужда от пет километра да ви личи, че сте мутри. Нема да паркирате джиповете насред улицата и да вадите патлаци под път и над път! Ще отваряте и затваряте вратите с дръжката, а не с шут! Няма да се смеете гърлено и да приказвате високо! И най-важното – тържествено рече босът след кратка пауза – непременно и непрекъснато ще казвате „моля”, „моля ти се”, „моля ви се” и т.н., независимо къде се намирате и с кого разговаряте!
Момчетата се наежиха. Босът веднага усети реакцията им и разбра, че трябва да я кара с мекия брус. Хората му бяха много чувствителни, докачливи, обидчиви, емоционални, нараними, първични и естествени.
-Много ви моля! – Той повиши тон и свали ръка от кобура. – Аз например дори вкъщи на мойта Муци й викам „моля”! Верно, винаги добавям по едно „да ти не еба мамата”!, ама съвсем тихо, като на мене си. А на висок глас викам „моля!”, за да ме мислят хората за културен мъж, възпитан гражданин и цивилен, пардон – цивилизован българин! Я дайте сега по едно „моля!”
В офиса се разнесе нестроен хор от неопитни възклицания, но след половин час репетиция нещата бяха поизгладени.
-Шефе, да нема некоя директива от ЕС по тоа въпрос? – попита Марулята и понеже босът го изгледа накриво, добави с погнуса: - Мола ти са!
-Директивата си е наша, българска. Нема само тия задници от Европа да ни дават акъл за щяло и нещяло, да им не еба мамата, моля ви се! – гордо рече босът и си погледна часовника.
-А какво ще бачкаме тая вечер? – поинтересуваха се момчетата.
-Ще режем уши, кво друго! – отвърна босът. – Едно време на нас даскалиците ни дърпаха ушите и станахме хора! А днес ушите им режеш и пак не слушат! – възмутено добави той.
-Тъй си е, мамицата им, моля ви се! – хорово рекоха момчетата и се наредиха на пред бюрото на боса, за да вземат адресите.
-


Публикувано от BlackCat на 07.04.2008 @ 11:40:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   pord

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 4718
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Оперативка" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Оперативка
от zinka на 07.04.2008 @ 16:26:22
(Профил | Изпрати бележка)
"Хората му бяха много чувствителни, докачливи, обидчиви, емоционални, нараними, първични и естествени. "

Всичко хубаво, Порд /направо ги гледах като на кино :)))/ ама тая характеристика, като че за поети си я писал :))))
Какво нещо е човешката душа... :))))

Голями поздравления, Слави! Моля ви се ! :)))


Re: Оперативка
от Pord на 07.04.2008 @ 16:27:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Ма и аз ти са молА!
:-)))

]


Re: Оперативка
от Den i nosht на 07.04.2008 @ 17:59:30
(Профил | Изпрати бележка)
тъй врно!

Босът-
с мекия брус...
Мутрите-
да научат "реда" наизуст...

Поздрав!


Re: Оперативка
от Pord на 07.04.2008 @ 18:04:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Кой не слушка е на мушка...
:-)))

]