Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 889
ХуЛитери: 0
Всичко: 889

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГруйо
раздел: Поезия
автор: rainy

Посреща ме всеки ден...
Всъщност лъжа!
Аз го търся. По този начин.
Така.
Гледа ме. Разтопяващо. С поглед на бездомен.
Не ми се моли.
Просто ме гледа. С точно ония ириси.
Така...
...Едно куче, обикалящо траверсите. Гладно.
Което храня. Всеки ден!
Всеки ден, когато ме потърси...
Не задължително с храна.
Спорно е кой от кого има по-голяма нужда.
Много спорно...
Кой. И защо. И от кого.
Така.


Публикувано от hixxtam на 01.04.2008 @ 22:58:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.2
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 9128
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Груйо" | Вход | 12 коментара (35 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Груйо
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 01.04.2008 @ 23:35:53
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:)) Така ли се казва кучето?:))
Храни го! Не задължително с храна. И не спорете за нуждите! За да са дълги траверсите. Така.
Поздрави за хубавия стих!:)


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 02.04.2008 @ 02:16:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
:)
Точно така e кръстен, да! Не, че съм го питала дали иска, но не спори. Засега...
:)
В случая е груб буквализъм (името). За разлика от другото. Така.
Да, нека са дълги всички необходими неща! За съжаление липсата им е доста по-често явление относно жизнените ни необходимости. Не задължително храна. И визията им тогава обикновено се губи в далечината именно като траверси...
Слушам, ще го храня, лейди! А на теб усмивка за светлината ти!


]


Re: Груйо
от thebigplucky (plakerov@abv.bg) на 02.04.2008 @ 06:34:31
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
Всъщност лъжеш...

Една огромна липса живее в нас, незадоволена. Понякога някой, по някакъв начин, с нещо не съвсем определено, успява да запълни част от тази липса... временно...
Така...


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 02.04.2008 @ 07:27:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ти сега шамари ли искаш за това ‘лъжеш’? Ако трябва, ще си донеса стълбичка, но като нищо си ги отнесъл!
:)
Безапелационно съгласна...
Ако не беше така, щяхме много навременно да изчезваме от тази земя.
Така.


]


Re: Груйо
от zinka на 02.04.2008 @ 09:01:39
(Профил | Изпрати бележка)
Всеки ден !
Всеки ден...
Сорно е кой от кого има по-голяма нужда.
Много спорно...

Много вярно, Райни !
Уцели ме !

Прекрасен, силен стих !


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 02.04.2008 @ 09:17:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Всеки ден. Когато има нужда. Без значение деня...
Не моли. Само гледа.
Който там.
Благодаря ти, звънтяща! Спокойно, заредила съм халосни патрони. Няма да ритваме петалата, иначе каква загуба световна...
:)


]


Re: Груйо
от templier на 02.04.2008 @ 10:30:42
(Профил | Изпрати бележка)
Някои го търсят, други си го измислят, и все заради "точно онези ириси"... Храни си го, за да ти върти той опашка, а не ти на него :)) Разтопяващо!


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 02.04.2008 @ 11:20:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Разсмя ме с тази опашка... Тя простотията ходи по хората, но това е друга опера...

Така е, тоооочно така! И защото сме висше формирование Homo sapiens (подвид безхрилни идиоти), когато ги имаме въпросните ириси, смело и безпардонно ги разпарчетосваме до ресните и ретината им.

Подозирах аз... Цяла фабрика за меласа да си беше казала направо!
:)


]


Re: Груйо
от kristi на 02.04.2008 @ 11:24:54
(Профил | Изпрати бележка)
Тази огромна потреба от съпричастност, усещане, съ- преживяване...понякога.
И спорно е, да!

Тъжновато, но точно.
Така!


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 02.04.2008 @ 15:45:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Понякога се случва. И Хасан човек, и той баница иска да яде понякога, но...
:)
Тъжноватичко? Може би... Хубаво, че използваме ума(и)лителни формулировки, за да замазваме положението. Така.
Ще ти препоръчам убийствен модел водоустойчива спирала!
:)


]


Re: Груйо
от Jiva на 02.04.2008 @ 14:57:04
(Профил | Изпрати бележка)
нуждата от любов е нуждата от свобода - може и бездомна и гладна, но не молеща, а насищата...до насищането й от друга срещната свобода...

даваща си и получаваш - без оспорване и въпроси...а търсенето е вътрешната ти отдаденост на желанието да нахраниш...(погали го между ушенцата следващия път, защото той самият е пътят на очите ти...)

обичам те така(ва)!:)


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 02.04.2008 @ 17:13:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Признавам си без бой, че в отговор на твоите думи моите често запецват.
Така че, ако позволиш, няма да ги коментирам, само ще отворя ириси...

А, подозирам, че няма да мине само с толкова мършаво погалване, като познавам природата и на двете страни...
:)
А и винаги е така при взаимност.
Както спрямо теб!


]


Re: Груйо
от Rhiannon на 02.04.2008 @ 14:59:57
(Профил | Изпрати бележка)
Ми - спонтанна топлина между две сродни души. И аз имам една котка - Памела такава... Много готино казано!


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 02.04.2008 @ 16:50:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Съвършено вярно! Иначе бихме говорили за съвършено обратното, по-точно не бихме говорили...
Поздрави, моля те, Памела от мен!
:)


]


Re: Груйо
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 02.04.2008 @ 16:12:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Харесва ми :))

Имах си едно подобно ... казваше се Мърличка


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 02.04.2008 @ 16:22:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ох... Веднага си спомних една детска песничка: ‘Мърльо, Мърльо, писанче, писанче, със червено герданче...’, но се въздържах да я ревна на глас – едно на ръка, че нещо гласа ми генерално е в дефицит по уважителни причини, а и генерално ще се компрометирам пред обществеността…
:)
Прекрасна усмивка за една Усмивка!


]


Re: Говор.
от regulus на 02.04.2008 @ 21:56:32
(Профил | Изпрати бележка)
Разбира се, че ти имаш нужда - нали той ти говори! Но ти знаеш де!..


Re: Говор.
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 02.04.2008 @ 22:19:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Имам, разбира се. Честност до мозъка на костите! И все си мисля, че и тези, които ни говорят, имат нужда от ответното. Пък знам ли, може и да бъркам. Поредно...

Разбира се, че знам! Само това, което твърдя. Малко е, но го има. Но и ти не забравяй – жените сме трудни за достигане като съзнание. Поне така твърдят някои...
:)
Оттам и лесното, и трудното. Като възприятие. За всеки според аршина на вътрешното. И желанията. Напасване на живота. Така казват...


]


Re: Груйо
от regina на 03.04.2008 @ 11:54:22
(Профил | Изпрати бележка)
Дай, Джим, на счастье лапу мне,
Такую лапу не видал я сроду.
Давай с тобой полаем при луне
На тихую, бесшумную погоду.
Дай, Джим, на счастье лапу мне.
Пожалуйста, голубчик, не лижись.
Пойми со мной хоть самое простое.
Ведь ты не знаешь, что такое жизнь,
Не знаешь ты, что жизнь на свете стоит.


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 03.04.2008 @ 12:04:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Собака.

Нас двое в комнате: собака моя и я. На дворе воет страшная, неистовая буря.
Собака сидит передо мною - и смотрит мне прямо в глаза.
И я тоже гляжу ей в глаза.
Она словно хочет сказать мне что-то. Она немая, она без слов, она сама себя не понимает - но я ее понимаю.
Я понимаю, что в это мгновенье и в ней и во мне живет одно и то же чувство, что между нами нет никакой разницы. Мы тожественны; в каждом из нас горит и светится тот же трепетный огонек.
Смерть налетит, махнет на него своим холодным широким крылом…
И конец!
Кто потом разберет, какой именно в каждом из нас горел огонек?
Нет! это не животное и не человек меняются взглядами…
Это две пары одинаковых глаз устремлены друг на друга.
И в каждой из этих пар, в животном и в человеке- одна и та же жизнь жмется пугливо к другой.

И.С. Тургенев


]


Re: Груйо
от jelyaznovski на 03.04.2008 @ 11:58:54
(Профил | Изпрати бележка)
задоволителна проза, райни. ако те интересува аргументация - пиши. ако ли не - пак пиши.
жельо


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 03.04.2008 @ 12:14:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Пак щом докопахме три на релси, успех е! Можеше и директно НЕзадоволителен да е…
:)
Интересува ме всяко отношение, което са си позволили да ми отправят. Въпрос на уважение! Виж, за аргументацията е по-сложно...
Твърдя, че всеки има изконно право да хареса или не и това е достатъчна аргументация. Бих си позволила да оспоря само, ако оспорват смисъл вътрешен, но и това понякога е излишно. Въпрос изцяло на лична сетивност.
Благодаря за оценката! Винаги е била безценна, сравнена с останалите – минаваш напред, и то на косъм...
:)

]


Re: Груйо
от jelyaznovski на 03.04.2008 @ 13:09:37
(Профил | Изпрати бележка)
райни, умнице, аз съм човек демоде. и мисля, че прозата заслужава поне същите права като поезията. защо прозата да не е толкова образна, колкото поезията. защо да е стерилна откъм метафори и вътрешен ритъм. защо сюжетът да е задължителен. ако споделяш такъв възглед, разликите са само формови. така си мисля - добрата поезия задължително трябва да е ритмована и римувана, башка другото.
защитавам си възгледа и гледам да не съм агресивен. Прощавай, ако съм нарушил правилата.
жельо

]


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 03.04.2008 @ 13:27:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Поусмихна ме обръщението, но карай... Приемам го, но ако беше казал разумнице, щях да ревна!
:)
И аз съм изключително старомоден човек, но само за някои ценностни категории. Това в скоба. Та...

В никакъв случай не искам да споря с теб, Жельо. Споменах – личният избор е изконно право. Твоят включва ‘задължителни атрибути’ единствено, няма лошо. При мен има и други атрибути на възприятия. Впрочем имам и такива стихове... Боя се, че различни съчинения съчинявам. Но дори и в тези, ‘еретичните’, има музика. Така поне аз ги чувствам.
И още - в никакъв случай не оспорвам заслугите, с които искаш да окичиш прозата. Напротив. Споделям мнението ти. Тя също ми е слабост и спорадичните ми опити там са окичени с не малко метафори, или поне така мисля...

Ако позволиш, само една корекция в името – Рейни. Макар че вече как ли не ме наричат, претръпнала съм...
Благодаря ти за вниманието! Не си агресивен в никакъв случай, а и както виждаш, реакцията ми не е на засегнат човек. И още – правилата са единствено в главите ни поотделно. Засега сме ги стиковали!
:)


]


Re: Груйо
от jelyaznovski на 03.04.2008 @ 15:59:11
(Профил | Изпрати бележка)
рейни, преговорите вървят добре. даже отлично. само забравих да ти кажа, че поезията е по-мързелива от прозата и ако я освободим от "задължителните атрибути", както ги наричаш, съвсем ще се разглези, ще се нахъса на превземки и такива като мен ще престанат да й вярват.
извинявай за името. ще ти купя нова рокля. но когато трябваше да уча езици, аз играех на джамини.
жельо

]


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 03.04.2008 @ 16:18:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
А, те преговорите са нещо достатъчно непредсказуемо, вярвай ми. Когато заговорят страстите, разговорите отиват по дяволите. Засега, обаче, удържаме фронта...
:)
Поезията мързелива? Не съм съгласна. Твърдо! Времеемкостта не е критерий за стойностност, а и изобщо обобщени критерии тук няма (май), освен правописа...
Имам стих, писан шест месеца...Този е написан за шест минути. И други такива имам... И твърдя, че не могат да се сравняват концентриран взрив от емоция (първичен, но не непременно първосигнален като излъчване) и съвършено друго емоционално състояние, каквото е прозата. Ако изчистиш поезията от наситеността на именно тази първичност, то тогава ще престанеш да й вярваш! Така чувствам просто аз, не натрапвам мнение. И още... Да потърсиш най-точния изказ, за да омагьосаш с една фраза, е много, много, много по-трудоемко. Според мен.

Оооооо, рокля?! Харесала съм си едно моделче... Да си изкрънкам и един Сваровски, моля? Ужасно арт е и страхотно й подхожда! За онези обувки ровя засрамено с краче, става ми неудобно...
:)


]


Re: Груйо
от jelyaznovski на 04.04.2008 @ 16:02:43
(Профил | Изпрати бележка)
гледам как ровиш с краче. става ми неудобно.
груйо, груйо, щастлив!

]


Re: Груйо
от Ufff на 06.04.2008 @ 14:19:04
(Профил | Изпрати бележка)
Най- разтопяващо ти съобщавам, че в момента по bTV дават Формула 1, та отклони за малко поглед поглед от Груйо, плз! Остави го да си почине от нуждаенето.;)

После пак ще го обичаш/храниш/потърсиш. Той вече не може без теб. Без_спорно и категорично.
От когото.
Така защото.
Е хубаво.




Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.04.2008 @ 14:25:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Уфелийо, с този ПиАр, който ми правиш, жив човек няма да ме доближи и ще си пукна бездомна! Ще има да се гушкаме с Груйо по траверсите...
:)
Гледам, гледам... Не ми напомняй за скоростта, която си позволих, моля! Втриса ме! Принцип ми е да не рискувам хората, които са ми доверили живота си, но когато дам дума... Noblesse oblige!
И защото и вие сте ТАКИВА.
И ме гледате. Така.
И питам – човек има ли нужда да си почива от такава нужда?

]


Re: Груйо
от Ufff на 06.04.2008 @ 17:57:03
(Профил | Изпрати бележка)
Няма нужда да е нужно. Защото Е. Non stop скоростно обгрижване в името на обичността.
А за бездомието - не бой се. Потрай до края на ремонта вкъщи - отваря се към половин стая още. Да не е малко.) ;) Поне на Груйо ще му хареса, така смятам;) Гледката към гората е шест ( и 40 )!

]


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.04.2008 @ 18:18:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Там скоростта не я жаля, признавам. И не възнамерявам...
Уфелия, трябва да си смениш професията! Или PR консултант, или агент по недвижими имоти. Със сигурност дебитната ти карта няма да е на кота ню-ню, гарантирам!
:)
Хм, интересно звучи за гледката... Боя се, че Груйо трудно ще бъде откъснат от любимите си траверси, но аз разглеждам задълбочено офертата! И като си тръгнала да предлагаш, и докато невинно зяпам в облаците, може ли разсеяно да си поискам и камина? А, и ако може също...(тук вече си прехапах езика!)...
На това му се казва висше безочие и отхапване на цялата ръка, но и ти се направи на разсеяна...
:)


]


Re: Груйо
от Ufff на 07.04.2008 @ 23:31:10
(Профил | Изпрати бележка)
Може камина). Но трябва да е сгъваема. )))Оф, то пък такива още не са измислили. Нищо де, ние ще я изобретим, сигурно не е много сложно;). Другият вариант е преносима и маломерна - да може да се мести насам - натам и да се "завинтва" към всеки комин. През лятото ще я държим в мазето, щото горе ще се пречка. Готово. Уредено. Всъщност като се замисля, има място и за "нормална" камина. Може и по-масивна, но от какъв зор???? да се върви към стеснение като може към разширение.;)
А това "ако може също..." - сещам се къде те сърби. Джакузи, а? )))))))) Може да се уреди, ако разбием едната стена към комшиите и половината е у тях, половината у нас. Ми да! )))))) Няма да се правя на разсеяна пък!

]


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 08.04.2008 @ 07:21:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Така ме разхили с това сърбене! И на джакузи кандисвам, но имах предвид една мъъъничка сауна... Моята наглост няма граници, знам, млъкни! Ох, смея се...
Добре, ти уреди подробностите с комшиите, а аз ще домъкна едно служебно канго! Макар че с него има опасност да пробием не само стената, а тунел в цялата кооперация... Тъкмо де, ще има опция за всичките ни изродщини като идеи!
:)
Бъди уверена, че някога ще имам камина... Оживяла ми е на сърцето, а това за мен е критерий, който не търпи корекции.
Усмихнато да ти е, Уфелия, ама до ушите!


]


Re: Груйо
от Ufff на 10.04.2008 @ 07:07:04
(Профил | Изпрати бележка)
Тц, тц, странна работа!
Не мога да разбера защо някой (ти де!), който работи под постоянна пара, ще иска долъпнително да го запарват)))))))

{}

]


Re: Груйо
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.04.2008 @ 07:32:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Е, как защо! За да му уври на този някой сивата субстанция до степен изпаряване, та белким има извинителна причина за простотиите, които върши, а и за да привиква към температурите там, долу, където го чакат наточени N-зъбци...
!!!:)
Още по-разтопяващи в ответ...


]