Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 846
ХуЛитери: 1
Всичко: 847

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтав края
раздел: Есета, пътеписи
автор: Sarita

     Изправен пред смъртта виждаш колко си нищожен. И в същото време – колко силен! Дали няма да има страх?
    Има, разбира се! Кой не се страхува от неизвестното? Но не е ли точно в това силата? Ти знаеш, че е неизбежно. Няма как да избягаш от това. Колкото и пъти в живота си да си се измъквал от сложни ситуации, колкото и пъти да си надхитрявал някого, сега няма как да надхитриш. Не можеш да избягаш. Какво ти остава?
     Можеш да се поддадеш на най-изконното, най–базисното нещо – страха и да откажеш да погледнеш в очите нещата такива, каквито са. Та ти цял живот никога не си се предавал! Цял живот си се борил и си се стремил да постигнеш и си постигнал толкова много неща. Направил си толкова много неща за себе си и за всички около теб. Та сега ли да се откажеш?! Сега ли да се предадеш? “Как така? И на мен ли ще се случи? Не! Това не може да стане! Искам още!” Има толкова много неща, които искаш да направиш, толковна много мечти, които искаш да сбъднеш. А ето, че сега ти се отнема всичко. Всичко свършва. Ами сега?
     Сега ти се дава възможност до видиш какво си постигнал. Сега имаш шанс да преосмислиш всичко. Сега можеш да си дадеш сметка на това, което имаш и да го оцениш. Можеш да оцениш какво си постигнал, да разбереш какво и дали си загубил. Сега имаш време, за да се порадваш на това, което ти е останало. А какво е то?
     Имаш пари? Но какво можеш да си купиш с тях?
    Пред очите на смъртта трябва да избираш мъдро и внимателно.
     Какво можеш да кажеш? Какво можеш да направиш за хората, които те обичат и тези, които обичаш?
     А кое е важното в живота?
Дали съзнателността за неговия край ще те накара да преосмислиш ценностната си система? Дали парите са всичко? Какво можеш да направиш с тях? Дали те са цел или просто средство? Дали голямата къща те е направила щастлив или великолепните мигове на щастие, които си имал в нея със семейството си? Не си имал такива?! Не си мислил така?! Ето: сега ти имаш шанс да помислиш, да ги получиш. Ти и само ти, защото ти можеш.
     Именно съзнанието за край придава смисъл на живота, именно това го прави красив. Защото можеш да помислиш: “ Тогава, кое е по–важно?” . И именно затова си силен, защото осъзнаваш края и имаш възможност да го посрещнеш достойно.

29.03.2007г.


Публикувано от Amphibia на 29.03.2008 @ 22:19:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Sarita

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:34:29 часа

добави твой текст
"в края" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.