Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 715
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 719

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄà ïðèåìà ëè?
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: eklekti4na

Ïàê ìè çâúííàõà ïðåäè ìàëêî. Ïðåäëàãàò ìè äà ó÷àñòâàì â íîâ ïðîåêò. Ùåëè äà ìè ãî âúçëîæàò, ïîíåæå äîáðå ñúì ñå ñïðàâèëà ñ ïðåäèøíèÿ. È ñ ïî-ïðåäèøíèòå äåñåò èëè åäèíàäåñåò, èçïóñíàõ èì áðîéêàòà âå÷å.
×óäÿ ñå äàëè äà ïðèåìà èëè äà ñå íàïðàâÿ íà ìíîãî àíãàæèðàíà. Äåñåò ìèíóòè îò æèâîòà ñè ïîñâåòèõ íà òàÿ äèëåìà.
À ïðåäè èçîáùî íå áÿõ òàêà – äåòî ñå âèêà, äîêàòî ìè êàæàò „À” è àç âå÷å ñúì íà „ß”. Âúîáùå íå ñå çàìèñëÿõ äàæå. Òðàñ-ïðàñ è ãîòîâî, ñ äâàòà êðàêà ñúì ñêî÷èëà. Äàæå åäèí ïúò, íà âòîðèÿ ïðîåêò ìàé áåøå, øåôà íàïðàâî ìå çàøëåâè ñ êóëòîâèÿ âúïðîñ: „Àìà, íÿìà ëè äà ìå ïîïèòàø çà óñëîâèÿòà?” „Äðóã ïúò – âèêàì - ñåãà îòèâàì äà çàðèáÿ åäíî ïðèÿòåë÷å äà ïîìàãà ñ òåõíè÷åñêàòà ÷àñò”, è ÷àê ïîñëå ñå óñåùàì, ÷å íå å ìíîãî „îáèãðàíî” îò ìîÿ ñòðàíà òîâà ïîâåäåíèå. Çàïðÿòàì ðúêàâèòå è íÿêîëêî ìåñåöà „äèâ êóïîí” – íÿìà ñïàíå, ÿäå ñå ïî åäèí ïúò íà êðàê, íÿìà ïðèÿòåëè, ñåìåéñòâî, íèùî. Ïðîñòî æèâîòúò ìè öåëèÿò ñòàâà åäèí ïðîåêò. È êàòî èçòúðêóëèì ïðîåêòà, àç âå÷å ïèòàì çà ñëåäâàùèÿ. Íàïðàâî ñå ëåïâàì äî òåëåôîíà è áðîÿ ìèíóòèòå äà ìè çâúííàò îò ôèðìàòà. Äàæå ñëåä ïúðâèÿ ïðîåêò, â ÷àêàíå íà íîâ, çàáðàâèõ äà ñè âçåìà ïðåìèàëíèòå. È êàòî îòèâàì ñëåä èìà-íÿìà òðè ìåñåöà ïðè ñ÷åòîâîäèòåëêàòà, òÿ ìèëàòà, ñòîè è ñå êðúñòè, è íå âÿðâà íà î÷èòå ñè. Àç íå ãî ïðèåìàì çà ÷àê òàêàâà äðàìà, íî òÿ ìå îáÿâè çà ïðåöåäåíò â äúëãîãîäèøíàòà ñè êàðèåðà. Àìè, â êðàéíà ñìåòêà, êàòî çíàì, ÷å ñà ìè òàì ïàðèòå íÿìà çà êúäå äà áúðçàì, íÿìà äà èçáÿãàò ÿ! Íàëè è áåç äðóãî èìàõ áàÿ ðàáîòà, ïîíåæå îùå íà ñëåäâàùèÿ äåí ìå âèêíàõà çà âòîðèÿ ïðîåêò.
À êîëåãèòå áÿõà òîëêîâà ñóìòÿùè è íåäîâîëíè, ÷å ñå íàëîæè íÿêîè äà ãè îòñòðàíÿâàìå â äâèæåíèå, çàùîòî ñòðàøíî ìíîãî ïðå÷åõà íà ðàáîòàòà. Íà åäèí íå ìó õàðåñâàë êëèåíòà, ùîòî íå çíàåë êàêâî èñêà; íà âòîðè ìó áèëî ìàëêî âðåìåòî; íà òðåòè ïàðèòå ìó áèëè ñìåøíè è èçîáùî âñÿêàêâè èçïúëíåíèÿ. Íàãëåäàõ ñå íà ñúðäèòè ôèçèîíîìèè çà äâà æèâîòà. Áåøå ìè ñòðàííî êàê òàêà âñåêè î÷àêâà ïåðôåêòíàòà ðàáîòà è ñå å íàñòðîèë êàòî çà ðàÿ. Íàé-ìàëêèÿò êóñóð ñå ïðèåìàøå êàòî ñâåòîâåí êàòàêëèçúì. Íå ìîæåõ äà ñè îáÿñíÿ òàÿ ìðúíêà÷åñêà ïîçèöèÿ, íî ñå íàëîæè äà çàæèâåÿ ñ íåÿ è äà ïðàâÿ ÷óäåñà îò õðàáðîñò, çà äà íå é ñå âïðÿãàì è äà íå é ïîçâîëÿâàì äà ìå îáñåáâà. Èñêàõ äà ñå îïàçÿ îò áîëåñòòà íà òåçè õîðà, íî âèæäàõ êîëêî å çàðàçíà è êàê åäèí ñëåä äðóã âñè÷êèòå ñå èçïîíàòðúøêàõà îò íåÿ. Ïðåä÷óâñòâàõ, ÷å è ìîÿò ðåä ùå äîéäå. Ñïîìíÿì ñè, ÷å âåäíúæ òîëêîâà ñå áÿõ íàïëàøèëà îò âñå ïî-íàáúáâàùàòà âúëíà íà ïåñèìèçúì â åêèïà, ÷å äîðè ïîìîëèõ åäíà âÿðíà äðóæêà, äà ìå ãðúìíå, àêî íÿêîé äåí ìå ÷óå äà õëåí÷à, äîðè è ñúâñåì òèõè÷êî äà å. È òÿ ìè îáåùà áåç ãðàì êîëåáàíèå. Äàæå êàçà, ÷å íà äðàãî ñúðöå ùå ãî ñòîðè.
Òàêà áåøå åäíî âðåìå, àìà áåøå. Ñåãà êàòî ñè ñïîìíÿ çà òèÿ ðîìàíòè÷íè âðåìåíà è ÷àê ìè äîìèëÿâà. Íÿêàê åíòóñèàçìúò ìè èäâàøå â èçëèøúê, ìàêàð ÷å íå óñïÿõ äà ãî ïðåõâúðëÿ âúðõó äðóãèòå. Áåøå ìè ñòðàííî, ÷å íåãàòèâèçìúò å çàðàçåí, à ìîÿòà áîëåñò íå å. Èçîáùî íå å. Äàæå ïî-ñêîðî ìå íàòèêàõà â úãúëà è ìå çàêëåéìèõà êàòî „íàèâèòåò”.
Ñåãà îáà÷å èçîáùî íå ÷àêàì òåëåôîíà, à òîé ïúê âçå ÷å çâúííà. Íàïîñëåäúê íå ìè îñòàâà âðåìå äà ñè ïîåìà ïîíå ãëúòêà âúçäóõ ìåæäó ïðîåêòèòå. Äíåñ ïðèêëþ÷à ñ åäèíèÿ, óòðå âå÷å ìå òúðñÿò çà ñëåäâàùèÿ.
Òîÿ ïúò ìè ñå èñêàøå äà ñè ïî÷èíà ìàëêî, äà èçêîíñóìèðàì ïîíå äðåáíà ÷àñò îò âñå ïî-íåîñúùåñòâÿâàùèÿ ñå ôîíä „È àç ñúì ÷îâåê”, íî íå áè... Òåëåôîíúò âçå, ÷å ìå èçíåíàäà è ñàìî ìè ðàçâàëè íåõàéíèÿ, áåçäåëíè÷åñêè ðàõàòëúê, ÷åñòíî êàçàíî. Òîçè ïúò âîäèõ òîëêîâà äúëúã ðàçãîâîð, íàé-äúëãèÿò îò âñè÷êè äî ìîìåíòà. Îáñúäèõ âñè÷êî â íàé-ãîëåìè äåòàéëè. Èçíåäàõ ñå, ÷å ìîãà äà ñå ñåòÿ çà òîëêîâà ìíîãî ãëóïîñòè, êîèòî âñúùíîñò èçîáùî íå ìå èíòåðåñóâàò, íî ìè ïðèäàâàò òåæåñò. Ïúê è øåôà ñå äúðæè ïî äðóã íà÷èí êàòî âàæíè÷à. Íÿêàê ñè îò ïðîåêò íà ïðîåêò âñå ïî-ãîëÿìà ìè ñòàâà ðàáîòàòà è íà ìåíå. Ðàçáèðàì, ÷å áåç ôàñîí íåùî íå òå âçèìàò íàñåðèîçíî. È òóø - ïðèåõà âñè÷êè ìîè óñëîâèÿ, âêëþ÷èòåëíî è äà ñè èçáåðà ñàìà åêèï îò õîðà. Ïàðèòå ñà äîáðè, äàæå íåâåðîÿòíî äîáðè. Êëèåíòúò ñúùî å ìíîãî ñâåñòåí. Âå÷å âçåõà íàé-äîáðèòå êëèåíòè äà ìè äàâàò.
Íî àç íÿêàê ñè, êàê äà êàæà, êîëåáàÿ ñå... Êàòî îùèïàíà ìîìà ñå êîëåáàÿ òîÿ ïúò...

À íå áÿõ òàêúâ ÷îâåê.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 17.03.2008 @ 15:54:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   eklekti4na

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 09:27:52 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äà ïðèåìà ëè?" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.