Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 783
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 784

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàInnocence
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: Sarita

Î÷èòå íà äåòåòî ñèÿåõà . Ìàëêîòî ñúùåñòâî íàáëþäàâàøå ÷óäîòî ñ íåñêðèòî âúçõèùåíèå è áëàãîãîâåíèå èçïúëâàøå äóøàòà ìó.
Ëè÷èöåòî ìó áåøå çàïðèëè÷àëî íà ìàñêà, îãðÿíà îò åôèðíîòî ñèÿíèå. Íå ìúðäàøå. Ñòîåøå êàòî ïðåïàðèðàíî è åäèíñòâåíî òîïëèíàòà â î÷èòå ìó èçäàâàøå, ÷å å æèâî.
Ïðåìèãíà áàâíî. Ïîñëå îòâîðè î÷èòå ñè è ïðèìèæà. Ïðåãëúòíà. Îòíîâî ïîãëåäíà òàçè íåçåìíà êðàñîòà è, óáåäèëî ñå ÷å å èñòèíñêà, ñå äîâåðè íà íàñëàäàòà îò ìàãèÿòà é. Íåæíîñò, òîïëèíà è óñìèâêà îò ùàñòèå ñå ðàçëÿõà ïî êðàñèâîòî ëè÷èöå.
- Äà-à-à... – òèõèÿò, äúëáîê è òîïúë ãëàñ íà ñòàðèöàòà ãî ñåïíàõà – Çíàì, ìèëè÷êî – ñòàðàòà æåíà ñëîæè ðúêà íà ãëàâàòà ìó. Ïîãàëè êúäðèöèòå. – Òàêà äåéñòâà íà âñè÷êè, êîèòî ñà ãî âèäåëè. Íî ìàëêî ñà õîðàòà, óñïåëè äà ñòèãíàò äî òóê.
Äåòåòî ñå áåøå îáúðíàëî êúì ëèöåòî é.  î÷èòå ìó ñå äîëàâÿøå ÷óâñòâî íà âèíà, ñÿêàø âèæäàéêè ÷óäîòî, ãî áå îñêâåðíèëî ñ ïðèñúñòâèåòî ñè.
- Æàëêî,÷å ïîâå÷åòî îò òÿõ ñå îòêàçâàò. - æåíàòà ëåêî ãî ïîòóïà ïî ðàìîòî - Õàéäå! Äîêîñíè ãî!
Äåòåòî îòíîâî îáúðíà î÷èòå ñè êúì íåæíîòî ñèÿíèå – áëåäîñèíÿ ìúãëà, ïðîíèçàíà îò ïðúñêè ñâåòëèíà, à òå ïîñòåïåííî ñå ñúáèðàõà â ëú÷è, ñëèâàéêè ñå â ÿðêî ñèÿíèå.  ñúðöåòî ìó ñå êðèåøå öâåòå ñ äðåáíè òè÷èíêè, îáâèòè îò ðîçîâ ìúõ è äúëãè ëèñòåíöà îò ïðîçðà÷åí êðèñòàë.
Äúõúò çàñòèíà íà óñòíèòå ìó. Áàâíî ïðîòåãíà ðúêà è ðàçïåðè ïðúñòè ñÿêàø î÷àêâàøå äà äîêîñíå ìúãëàòà. È íàèñòèíà! Óñåùàíåòî îò íåÿ áåøå êàòî äîêîñâàíå. Óñåòè ñïîêîéñòâèå è ñèëà äà ñå ðàçëèâà ïî ïðúñò÷åòàòà ìó, áåçêðàéíà íåæíîñò èçïúëíè äóøàòà ìó, ïðîãîíâàéêè âñè÷êè ñòðàõîâå. Ñåãà âå÷å ñ óâåðåíîñò äîêîñíà åäíî îò âðúõ÷åòàòà íà êðèñòàëíèòå ëèñòåíöà. Ïîãàëè ãî. Èçïèòà äúëáîêà ïî÷èò è ðàäîñò îò òîâà, ÷å òîâà öâåòå ñúùåñòâóâàøå. Ïî÷óâñòâà ñèëàòà ñè è îñúçíà, ÷å èñêà äà ãî çàêðèëÿ îò âñè÷êî, êîåòî áè ìó íàâðåäèëî.
- Õàéäå, ìèëî, åëà, âðåìå å äà ïîñïèø ìàëêî – òèõèÿò ãëàñ íà ñòàðèöàòà ñÿêàø ãî áóäåøå îò äúëáîê ñúí – Õàéäå, åëà ñ ìåí, åëà – òîïëàòà é ðúêà õâàíà íåãîâàòà è ãî ïîâåäå íàíÿêúäå.
„Êàêâî? Äà ñïÿ?! À àç íå ñïÿ ëè?” – íàðåæäàøå ñè äåòåòî íà óì – „Çàùî ìå êàðàø äà õîäÿ? Èñêàì äà ñïÿ!”
Íî òîïëàòà ðúêà, îáãúðíàëà íåãîâàòà, ãî âîäåøå â íåèçâåñòíà ïîñîêà. Ïîñëå óñåòè ñâåæèÿò àðîìàò íà çàâèâêèòå è òîïëèíàòà, êîÿòî ãî îáãúðíà. Íåæíà öåëóâêà äîêîñíà ÷åëîòî ìó è ñèëíà ðúêà ïîãàëè êúäðèöèòå.
- Ñïè, ñëúí÷èöå! Ñïè, ìèëî ìîå! – ñòàðàòà æåíà òèõî ïðèñòúïâàøå èç ñòàÿòà è ëåêè÷êî çàòâîðè âðàòàòà ñëåä ñåáå ñè.

Äåòåòî íå çíàåøå, ÷å íà òàçè îòäàëå÷åíà ïëàíåòà îòäàâíà íå áå ñòúïâàë ÷îâåøêè êðàê. À ìàëêîòî ÷óäî äúëãî áå ÷àêàëî, çà äà áúäå äîêîñíàòî...


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 14.03.2008 @ 15:37:49 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Sarita

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 1
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 17:26:49 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Innocence" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.