Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 579
ХуЛитери: 1
Всичко: 580

Онлайн сега:
:: valchebnica

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЯбълката на познанието
раздел: Хумор и сатира
автор: angel555

Йехова, прекият наследник на Бог Ра, най-първият и най-великият демиург на всичко живо и мъртво с изключение на Смока Панчо и онова неописуемо и непредотвратимо бедствие Ламята Спаска изкрещя силно разгневен:
-Ти ли гнусно зелено чудовище, ми изяде ябълката и ухапа змията която избяга?
Спаска лениво го погледна. Не беше тя от онези същества дето ще отричат добре свършената работа. А беше и малко суетна което за 3000 годишен студенокръвен дракон си бе напълно допустимо. А и онзи идиот смока Панчо, какво току-така и показваше ябълката под муцуната, като знаеше че Спаска не е закусила. Хапна веднъж, услади и се и след това подгони подлата твар да и каже къде са останалите, а това че последният избяга от градината и се скри някъде, не бе по нейна вина-ами че защо стария глупак дето твърдеше че е вездесъщ и всичко знае, не бе сложил ограда като му е толкова ценен;пък и да си го търси сам- да не би Спаска да бе някакво си глупаво ловджийско гонче а не наследничка на богове и сама истински бог.
И Спаска, любимото, свещено животно на Бог Ра, предшетвеника на Йехова, лениво примижа и разярено скръцна с предните си зъби, така че Йехова подскочи уплашен и леко я потупа по ушите, не толкова да я успокои, колкото да се увери че няма да го захапе отново, защото напоследък, Адам в комбинация с Ламята Спаска му идваха много.И ако от нея трудно би се отървал защото добрата ламя имаше несговорчив характер, а пък и зъбите и не бяха въобще за пренебрегване, оставаше да се освободи от Адам, който смока Панчо трябваше да изкуши ако не беше избягал, отнасяйки и цялата кошницата с ябълки като компенсация за брания страх.
Ето защо, Йехова временно реши да не рискува целостта на божествената си същност и хукна да търси онзи негодник смока Панчо, когото намери само благодарение на факта, че това влечуго, не бе издължало на изкушението да изплюска цялата кошница с божествени ябълки и след обилен запой с прясна бира хъркаше по-силно и от ламята Спаска, а когато божествения го събуди с ритник то такава уста отвори и такива гнусни скверни слова по негов адрес изрече , че ако не беше побягнал бързо хубава цицина щеше да му излезе от кошницата, която новоизлюпения еретик с невероятна точност хвърли към божествената му кратуна. Е, чудно ли бе тогава, че заобиколен отвсякъде с подобни “райски” типажи, на Йехова все по- често му се искаше да изостави тази безподобна менажерия и да избяга някъде надалеч, където нещата са прости и ясни или да върне времето назад преди деня когато в пристъп на умопомрачение създаде от кал Адам, но за зла негова участ точно тогава зеления дракон Спаска го срещна и нали бе мързеливо създание и обичаше да безделничи, какво му наговори и как го поквари не стана много ясно, но от този момент Адам нещо се промени и Йехова усети че е на път да изпусне нещата, когато творението му взе да кръшка от графика за работа в градината, и непрекъснато да настоява да получи жена която да осмисли безкрайните му дълги нощи, пък и потомство да завъдят. Като че ли само това му липсваше на божествения –да се съберат толкова много подобия на сегашните му питомци та накрая щеше да се наложи той да напусне градината вместо те. Иначе не беше лоша идея да прекъсне това крепко приятелство между 3000 годишния негодник и неговия верен приятел и след кратък размисъл той хукна и забърка в делвата в която Смока Панчо се беше търкалял цял ден, остатъците от ябълки, малко пръст, поръси с божествена лава и после”ври котел бълбукай, адска смес мехури пукай” и в крайна сметка за един миг създаде Ева и нали я създаде от ябълката на познанието, стана тя любопитна и всезнаеща и още на следващия ден вече знаеше отговора преди Адам да я попита а също така знаеше и това за което, никога не би се сетил да я пита. И за три дни тя такава суматоха създаде и така успя да го изтормози с безбройните си въпроси, че на петия ден Адам тихомълком се измъкна от градината и бързо хукна към свободата, но уви Йехова вече беше широко отворил дверите на райската градина и Ева го последва, след което на Божествения също му се наложи да хукна бързо, защото добрата Ламя вече се бе досетила какъв номер и е погодил и устремно се носеше към него ръмжейки, и в суматохата разбира се го отнесе смока Панчо, който бързо дъвчеше последната ябълка, но още преди да преглътне върху него се стовари разярения дракон, захапа го за ушите, сдъвка кошницата и с такава сила я запокити към Йехова, че последния падайки на земята едва сега разбра защо неговия предшественик Ра така съмнително бързо му връчи ключовете за градината и изчезна без да спомене нито дума за своя домашен любимец и неговия емоционален и силно оригинален характер който вековете не успяха да променят нито да подобрят.


Публикувано от Amphibia на 04.03.2008 @ 18:10:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   angel555

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 04:45:55 часа

добави твой текст
"Ябълката на познанието" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.