Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 889
ХуЛитери: 8
Всичко: 897

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: Elling
:: Marisiema
:: LioCasablanca
:: GalinaBlanka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТи не си българка!
раздел: Хумор и сатира
автор: mila_nejna

- Мило, ти не си българка!

- Да бе, да. Не съм била българка. Каква съм тогава? На паспорта ми пише: Република България. Не пише Китайска Народна република!
- Не, ти определено не си като българките!

- Абе ай стига бе! Марсианка ли съм? Да нямам три очи и комплект антенки? Какво пиеш пак, а? Ей с`я като те фрасна ше видиш извънземни посред бял ден! Ше ми пие, от сутринта ше се налива… алкохолик с алкохолик, диване недно…

- Не съм пиян ма Миле! Радвам ти се просто! Ела да те гушна, ненагледна… Изобщо не мязаш на българка!

- Престани да ме дразниш бе! На какво ти мязам тогава, а? На мома англичанка? Де да бях, ех... Да ме видят хората как съм всеки ден с прахосмукачката и парцала! Не принцеса, Пепеляшка ме направи! Преди да ме излъжеш, какво? На ръце ме носеше, всеки ден на ресторант, дискотека… а сега? Единственото, с което танцувам е метлата! Същинска баба Яга! И на всичкото отгоре – не съм била българка! Ти ще ми кажеш!!!

- Стига си се пенила де! Голяма си аларма! Не даваш на човек да ти обясни…

- Какво ше ми обясняваш, а? Какво? Днес не съм българка, утре и човек няма да съм! Знаеш ли какво? Писна ми! Да, точно така! Аман! От утре зарязвам всичко и си гледам живота! Другите жени на фризьор ходят! Аз какво? Веднъж отидох и две години след това ми мрънка!

- Как няма да ти мрънкам, ма? Как? Орезили си косата! Такава хубава, червеникаква, на кичури трябваше да я направиш! Като другите да била! Като родопска черга стана!

- На фитнес ходят приятелките ми, а аз? По цял ден фитнес около печката и с парцала!

- К`во искаш ти, ма? Къща на три етажа имаш – всеки ден да ги чистиш, ето ти фитнеса! К`во ги гледаш ония гивиндии? На фитнес ходели! Цял ден по кафетата киснат и мъже заглеждат! Крачката ще ти счупя, видя ли те с тях! Ако трябва фитнес в мазето ще ти оборудвам, но нито крачка навън! Ама и ха, тарикатки, фитнес… номера!

- От утре… от утре! Ше видиш ти от утре българка ли, мароканка ли, тарикатка ли съм! Ше ви готвя аз тука...! Който е гладен – има ресторанти!

- Ресторанти ли! Ш`ти счупя тиквата, да знаеш! Ти знаеш ли каква мръсотия е в тия ресторанти? Не ми говори! Вчера с… ъъъ… Георги като бяхме, хлебарка в пържените картофи намерихме! Оттук нататък само от твоите манджи ше ям! Аз да не съм индиец скакалци да рупам!

- Ше ядеш, ма `ко ти сготвя! Няма и да чистя! Който иска чисто – на хотел да ходи, там чистят всеки ден!

- Всеки ден ли? К`ви ги говориш? Кога за последно си била на хотел? Вчера бях, да видиш к`ви са им замазани чаршафите! Изобщо не ги сменят – поопънат ги само оттук оттам…

- Така ли? И к`во правиш ти, да те питам в хотелските чаршафи? Тука нямаш ли си? Ръцете ми изсъхнаха да гладя и колосвам, да ти е хубаво… А? Да чуя?!?

- Амии… аз това се опитвам да ти обясня… Хвалят те съседките, че много либерте го раздаваш… На българка не мязаш...

- Либерте ли? В кучи г*з ше ги навра, клюкарките недни! Чакат ме пред вратата оня ден като се прибирам. И знаеш ли к`во ми викат? Много си ходел! Ми ше ходи, викам, та да нема да фърчи! Айде де, забележки ще ти правят! Ше ходиш ми – ходенето е здраве!

- Аз нали това ти викам… Нямаш го оня типичен манталитет, български…

- Ми да! Вярно е! Направо се дразня, особено като вземат да завиждат! Спрат ме, па ме осведомят за всички клюки из града! Гергана например си имала любовник! Викам – много хубаво, точно така се прави! Не като вас! Вие като си нямате – подпирайте дуварите, чоплете семки и завиждайте! Мъжът ú пък бил си купил пак нов джип. Отде ги бил взимал тия пари, тъмен му бил бизнеса. Тъмен, тъмен, ама... джип с тъмни стъкла кара. Халал да са му и джипа, и парите! Нали ме вози всеки ден, знаеш ли колко е хубаво…

- Ше те убия, патко! Къде те кара оня нерез, а? Казвай бързо, че…

- Еее… мило! Ти пък сега! Само от работа до в къщи ме кара, знаеш ли как ме съжалява? Вика – преуморяваш се в къщи, на работа също… поне едно ходене да ти спестя. Всеки ден ме води и ме връща. А по пътя знаеш ли как ми се оплаква човека? По цял ден се блъска пари да изкарва, а Герганчето от сутрин до вечер по фризьори, маникюристи, фитнес… една манджа не се спира да му сготви, камо ли да изчисти…

- Ба! На фитнес ходела! Ти си много наивна, ма златце! По цял ден фитнес прави в хотелските чаршафи…

- Ти пък точно откъде знаеш? Да не беше вчера с нея там, а?

- Амиии…

- Ше ти счупя главичката, мръснико! И горна и долна - комплект, да знаеш! Ти къща нямаш ли, та по хотели ще ходите? Като разправяш каква е мръсотия, въшки ще прихванете! Може ли такова нещо? За какво се блъскам аз от сутрин до вечер?

- Еее…ъъъ… ама как? Нали комшиите ше видят и ше говорят…

- Така! Ще ú се обадиш тука да дойде, таман може да пробваме тройка… Пък комшиите да си гледат работата! Като няма за тях - да завиждат! Да си проветряват устите!

- Мило, аз като ти разправям, че не си българка, ти не вярваш! Така се радвам, че точно за теб се ожених, душко моя!

- Да бе, слънце, прав ще излезеш… Ама дай като викаме Герганчето, да се обадим и на мъжа ú… Ще стане по-интересно, и за мен ще има повече…

- Де бой, де! Типична българка! Все за себе си мисли! Пусто ú око ненаситно!


Публикувано от hixxtam на 01.03.2008 @ 21:40:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   mila_nejna

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 34391
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Ти не си българка!" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ти не си българка!
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 02.03.2008 @ 21:18:52
(Профил | Изпрати бележка)
текста е много хубав съкровище .
няма такова чудо като българката :)
поздрави !


Re: Ти не си българка!
от Mila_Nejna на 05.03.2008 @ 08:49:18
(Профил | Изпрати бележка) http://mili4ka.blog.bg/
ТенкЮ :) Вярно е - не вярвам някоя германка дори да си помисли нещо от горенаписаното :)))

]