Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 855
ХуЛитери: 1
Всичко: 856

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКръг или спирала
раздел: Есета, пътеписи
автор: Casper

Кръгът дали става спирала? Имала съм моменти, когато се уморявам от едно и също, вървя и се въртя в кръг. Искам да го разкъсам, бутам го, получава се еластична елипса за малко и отново става кръг. Не искам да натрупвам кръг върху кръг или да се въртя в омагьосан такъв. Как да го направя спирала ?
Ето, няколко начина, през които съм преминала ...

Зависи от материята – може да стане и ластик. И от удара зависи, защото нали трябва да се приложи сила, за да го извадиш от това му състояние. Да сменя ли равнината, в която се въртя ? Защо ли разсъждавам двумерно? Има и други измерения. Ако се чувствам добре, изобщо няма значение дали е кръг или спирала. Не трябва да се поставят ограничения и очертания, а само да се зададе посока. Що не опитам да сменя центъра на кръга с друг. С център, който се движи нагоре, та да ме задвижва и мен около себе си. В спирала. Нагоре и високо. Думата “център” по-горе май трябва да се чете “любим”. Пак съм попаднала в дълбока философска дупка. Търся си отговори. Пак за спиралата ... ми, тя е живота, ама не отворена, а затворена. Колкото по-близо е човек до започването му, толкова по-голям е кръгът на желанията, на възможностите, на перспективите, на илюзиите даже ... с отлитането на определен брой години и навъртането на определено количество завъртвания на спиралата, кръгчетата съответно намаляват диаметъра си, намалява съответно всичко, което свързваме с тях, докато накрая се стига до ... ТОЧКАТА ... Хъм ... да запълня умната си главица с нещо по-полезно ... с други важни проблеми за разрешаване ... и да се усмихвам повече, ей ! Иначе, то всички се съобразяваме малко или много, а затова дали е правилната посоката ... винаги ще остане непроверен вариант. Ама защо и да го бутам. Направо да го разсека. Нищо, че тогава единият край така литва нагоре, така устремено, че не можеш точно да уловиш мига, в който се образува спиралата ... Някои така правят, ама като не внимават се получава едно завихряне и после едни световъртежи ... трудно се адаптира животът вътре в спирала. Я, едно рамо за спиралата. В еволюцията кръговете на спиралата се сменят само след натрупване на достатъчно качествени промени. Така, че работа над себе си и ще се получи смяна на плоскостите или нивата, от които ми се иска така да изляза. Е, не става бързо, но това е начина. За някои няма кръг, а по скоро всичко прилича на оная многоцветна играчка, дето я разпънеш на дъъългаааа сприрала и се оплита. Почва се от едно подреждане – туй горе, туй долу – докато съвсем ти се вземе акъла ! Само дето те лъже с многото боички. Е, има и майстори на спорта – мяткат си го както си искат – опитвам се да стана от тях. Избор.


Публикувано от aurora на 27.02.2008 @ 09:09:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Casper

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:47:21 часа

добави твой текст
"Кръг или спирала" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кръг или спирала
от Hulia на 16.03.2008 @ 22:25:28
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Интересно нещо си написала-мислила съм много наз тези неща също - но към края спиралата се разширява - защото Душата Еволюира, нали? Поздрави за теб и усмивки:))) И петичка от мен.