Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 480
ХуЛитери: 5
Всичко: 485

Онлайн сега:
:: hunterszone
:: haboob
:: LeoBedrosian
:: ivliter
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕксперимент - сране в обществена тоалетна
раздел: Разкази
автор: stanislav

Вдъхновение - седя в кенефа и вглъбено се запознавам с творчеството на Мартин Карбовски. - Е т`ва е пич - мисля си на опростен език. - Да му еба майката, така трябва. - Толкова съм запален по него, че съм си принтнал произведенията му в една книжка и съм й лепнал мое си заглавие, ама в негов стил, т.е. със свръхпечатна грешка - "Изсрано".

Лайно - при последния напън ме осенява великата идея и аз да опиша някое мое преживяване. Не! Решавам да си направя преживяване, което да опиша. Знам, че преживяването е малко като лайното - трябва само да ти дойде, защото ако случиш на запек… Няма начин. Решен съм! Подпечатвам договора с тоалетна хартия и пускам водата.

И така, започвам:

дата: 24.08.1999 г.

обект: обществена тоалетна

субект: гъз

цел: сране

Съвсем не на място тук започвам да се питам това ли ще да е целта на експеримента? Каква ли ще да е ползата от писанието ми?

Сране!

Нима?!

Трескаво се връщам на М. Карбовски - този велик пич - и прелиствам неговите експерименти.

Виждам "цел: проба - след алкохола, цигарите, безразборния секс - влияние твърдия наркотик, първа доза"; "цел: да чукаш и да си платиш" и "цел: проникване там, където никой не иска да ходи", дори "пост-цел: след първата цел и първите 24 часа си дефинирах съвсем друга цел - да си запазя съзнанието".

Дали?!

Продължавам да се двоумя, но мисля, че съм на прав път. Какво пък - цел: сране. Може да добавя: в обществена тоалетна с подръчни материали, но се сдържам да го направя. Мисля, че ще излезе добро сране. Мисля, че ще стане добро писание. Просветва ми. Това ще бъде велико сране - постмодерно сране.

Реших се! "После запалих колата и потеглих, като затърсих с поглед през стъклото някакъв бар, в който евентуално бихме могли да влезем, без да започнем да повръщаме при вида и вонята на писоарите му." (Чарлс Буковски - "Великият поет" в превод на Емилия Масларова)

Вече смятам че мога да напиша - протичане: - но то си е редно да бъде -

изсиране1: първото нещо, което ми идва на ум е, че трябва да съм наясно какво ще правя.

Замисълът ми е да се изкендзам в обществен кенеф. Т.е. - без да си плащам, да не е в заведение, да не е в някоя гара, кино, театър и т.н. Абе, кенеф - като този в градинката на Кристал, или зад Славейков, ама без да го държат нек`ви мутри, на които трябва да снасяш мангизи.

Започвам с подготовката: закуска, обяд, вечеря, закуска, обяд.

Качвам се в колата и замръзвам.

Запек!

Проблемът е, че не се сещам за обществена тоалетна на прима виста. Проблемът е, че като почна да мисля, усилено да мисля, почва да ми се присира. Яко да ми се сере.

временен провал: връщам се вкъщи и дочитам Карбовски. Няма страшно, мисля си, лайна на този свят - бол. Има време, ще подготвя нова партида за експеримента.

прокарване: качвам се на колата и започвам да карам. Паркирам я в центъра и започвам да обикалям пеш. Имам излъчване на наркоман. Озъртам се с надежда във всяка градинка, във всяко по-залутано кътче. Ръцете ми треперят, а ноздрите ми нервно се ослушват за мириса на нещо по така. Търся приют за моите лайна, а навсякъде срещам влюбени, сгушени по пейките, скитници, излегнали се на припек и младежи, таковащи се в храстите. Тук трябва да отбележа, че думата - таковащи се не е изчервилото се девствено сестриче на ебещи се, а просто изгубеното палаво синче на семейство друсащи се, боцкащи се, ебещи се, серящи, спокойно вегетиращи и колабиращи. На няколко места учтиви младежи ме питат колко е часът. На други ме молят да им услужа с 200 стари лева. На трети, просто ме подминават мълчаливо. Вече съм на ръба на отчаянието. Обзема ме абстиненцията. Заричам се другия път да си намеря нещо по-лесно. Да ограбя банка, да пребия скитник, да тарашя кофи за боклук, да прося. Въобще - нещо по-естествено. Писнало ми е да обикалям гадния център и да гледам неговите деградета. Писнало ми е да се гледам във витрините и в стъклата на автомобилната напаст. Започвам да си мисля за бягство и естествено едва тогава шибаната тоалетна, пълна догоре с лайна, повръщня и пикоч се възправя на пътя на моето отстъпление. Това е! Единственият обществен кенеф, който познавам, се намира до пътя за автогарата на Овча купел. В градинката. Никой не го държи. Никой не го чисти. Идеално.

Връщам се към

подготовка2: вечеря, закуска, обед - мисля, че този път ми е достатъчно.

Превъзбуден съм и само мисълта за осъществяване на експеримента мощно изтласква лайната към гъза ми. Качвам се в колата и потеглям. Няма нужда дори да си пускам Хиподил. Срането идва само, като контрола в градския транспорт и е готово да ми скъса билетчето, дори преди следващата спирка. Слава богу, стигнах! Прекосявам за секунди градинката и се втурвам в храма на смрадта.

освобождаване: свалям гащите и се нагъзвам, не смея да клекна ниско. В първия момент си мисля, ме съм попаднал на точното място. В средата, която търсех. Заобиколен от лайна, повръщня и пикоч. После започвам да усещам, че едва ли това е мястото, където бих желал да прекарам десет-двайсет интимни минути в четене на М. Карбовски.

ново усещане: а то е, че експериментът ми е на път да се провали. Драйфа ми се! Вонята е отвратителна и драйфането ми почти си е подпечатало визата. С трепереща ръка вадя от джоба приготвената за изхода салфетка и я натъпквам във входа - почти я поглъщам. Дишали ли сте през салфетка? НЕ? И аз не бях. Мисля, че ще припадна, нежното градско чедо, свикнало на всякакъв фалш и полуфабрикати мре в естествена среда. Успокоява ме мисълта, че амонячните изпарения на шибаната дришня и пикня няма да го допуснат. Садистичните копеленца ще се кефят да ме мъчат до дупка. Стискам зъби и се напъвам. Докато пуля очи ми прави впечатление, че в тъпата тоалетна няма дори употребявани спринцовки. Кой ли уважаващ себе си наркоман би влязъл тук да се друса. А може би се друсат без нищо. Или само от вонята. Затова нямат нужда от спринцовка.

Шибани мисли на един шибан човек. Ако ме чуе Джером тривиално ще се обърне в гроба. А ако ме види, скелетът му ще си издрайфа гръбначния стълб през ченето. Опитвам се да избягам с мисли за изкуство и литература, обаче нищо не излиза - и в двата смисъла - преносен и отзаден.

Минали са десетина-двайсе секунди от началото на същинската част на експеримента. На мен ми се струва, че времето се е оттеглило да сере и ме е заебало тук.

С периферния си слух дочувам леко шумолене. Странното е, че се разнася точно под краката ми. Дали не съм пуснал първата пратка без да се усетя? Не! Надежда всяка тука се с лайната чука. Опитвам се да остроумнича, ама е тъпо. Данте ме навежда на литературата и без това съм си наведнат. А литературата ме навежда на книгата. Отбелязвам си: да запомня - да направя книга, в която страниците описващи сране, да миришат на сране; пикня - на пикня; повръщня - да са омацани с нея; а ако се говори за пожар - направо да ти пламне в ръцете, шибаната литература. (За кратко дори се подсмихвам сещайки се за буквално отровната книга на Еко от "Името на Розата").

ПЛЪХ! Изскача от дупката под гъза ми.

Лайното ми се дръпва със скоростта на светлината. А аз, по-бавно, примерно с тази на звука, си вдигам гащите и се изстрелвам от бункера. Да дойдат котките. Аз работа в таз тойлетна немам. Ебах ти кенефа, да му еба майката. Чак сега ми светна колко реализъм има фразата - да ти сера в устата. Нещо като - да ти пикам на експеримента.

Очите ми проронват две сълзи. Очите на де…, на деградирал олигофрен, заел се с най-шибания глупашки експеримент на света. От въздуха навън е. Поне става за дишане. Прибирам се вкъщи и сядам на бюрото. Нахвърлям си впечатленията.

Поглеждам написаното и разбирам, че съм се провалил. Въобще не е толкова истинско и вулгарно, да му еба майката. Не е като на М. Карбовски - да върви на пичка си ленина. Не е и на половината като на Ч. Буковски - путката му путкина.

Провал! Това е. Изсрах се и се накендзах. Съкрушен съм. Жертва съм на постмодерния запек. Жертва съм на собствения си кенеф. Отивам да се измочам и изсера. Отивам да си дочета М. Карбовски. На шибано спокойствие. Влизам в кенефа и виждам, че тоалетната хартия е свършила. И Труда ще свърши работа. Да живей, живей Труда!


П.П. Винаги съм си мислел, че се казва - пичка ти ленина - и така го казвам. Не знам защо. А за путка ти путкина - никога не съм си мислел, че е путка ти пушкина.


Забележка: всички действащи лица в тази история са гъзове.



26.08.1999 г.


Забележка от 2008 г.: Путин стана президент значително след написването на произведението.



Публикувано от hixxtam на 11.02.2008 @ 14:48:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   stanislav

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 22:48:12 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Експеримент - сране в обществена тоалетна" | Вход | 12 коментара (32 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от yawe на 03.06.2008 @ 08:35:51
(Профил | Изпрати бележка)
Какво искаш да докажеш с този експеримент? Аз лично смятам, че експеримента ти е преминал успешно, и ти доказа на всички, че си безбожно прост. Дано за в бъдеще нямаш такива успехи.


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от iasmina на 11.02.2008 @ 15:51:44
(Профил | Изпрати бележка)
Да беше попитал, бе човек! Вместо да минаваш през всичката тая помия!... Същият ескперимент, но без съответните екстри неприятни на собствен гръб, би могъл да си го направиш в първия срещнат... магазин: достатъчно е да понаблюдаваш какво пазаруват хората, а после можеш да разшириш наблюдението си като забележиш какъв е човека, който купува точно това, което купува..., с каква нагласа пазарува, как наум се облизва, изобщо - прояви малко въображение и ще видиш, че то непременно ще е възнаградено! Желая нови успехи! :~)))


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от rosy88 на 11.02.2008 @ 15:56:19
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))))))))

немам думи...залютя ми от амоняка../това сериозно/


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от radi_radev19441944 на 11.02.2008 @ 16:19:24
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Проблем от подобен характер може да възникне винаги и навсякъде.
В Истамбул имало едни специалисти, които го решават ефикасно.


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 11.02.2008 @ 17:26:30
(Профил | Изпрати бележка)
Какво ли не прави литературата, пардон Карбоски с хората, ех...
Апропо, това върви да бъде публикувано като отговор на някое произведение на автора Карбоски в любящите последния издания. На автора Карбовски няма да му хареса, макар че е куул и макар че той самият май е муза, но пък какво пък...
Карбовски обаче много го бива като телевизионен журналист, ама много...


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от anonimapokrifoff на 11.02.2008 @ 17:56:18
(Профил | Изпрати бележка)
Човеко, ти почтено си изработи една огромна петица от мене! Отдавна не съм се смял със сълзи, а в някои моменти направо ми се драйфаше, което значи, че си успял. Браво!


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от kamik на 11.02.2008 @ 18:11:49
(Профил | Изпрати бележка)
"изстрадана" история:)) - майсторски написана .

Забележка: Ако Путин беше прочел този разказ навреме, можеше и да се въздържи от президенството:))


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от estela41 (metafora@abv.bg) на 12.02.2008 @ 12:10:11
(Профил | Изпрати бележка)
А бре, синко, как можа баш на рождения си ден да....такова произведение? Сигурно това е белег за постмодерно израстване или рожден белег на склонност към изглупяване. видно е, че когато предупреждавам учениците си, че седят на онова, с което трябва да мислят, съм имал аправо.
Факт е , че темата не намира много обръщение в литературата, но и ти така си я вписал, че си си изтрил....с произведенията на толкова знаменитости и си я високопоставил.

Лошото е, че още не съм обядвала, а го изчетох. ...

Защо не продадеш на кякоя фармацефтична компания идейния заряд на творбата и да заработиш както срещу запека, така и срещу затлъстяването, а може и в някоя екологична организация да те зачислят. такъв хуманитарен изблик надвишава всяко критично ниво. Ще има да плаче литературната критика, немощна пред духовния потенциал на четивото...доста смърдящо впрочем...


Аз бих предложила да предупреждаваш четящите, преди да ги потопиш в задните си мъдрувания. В крайна сметка човек може би си мисли, че става дума за някакви метафори, а то...вулгаризми, ярки помийни образи, че и плъх в притурка...

И да ти е ясно, момко: не всяко дупе, което ..... предполага на другия край нещо, което мисли:))))


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от divkozel (divkozel@abv.bg) на 12.02.2008 @ 12:29:05
(Профил | Изпрати бележка)
Ето докъде може да доведе Карбовски с неговите екс.../кре/...менти !

ХвалА на такЪви колтурни дейци!

Станиславе, ти си талантлив пич.
Бъди здрав и ако може, вместо да се ровиш в лайната, използвай таланта си на блестящ сатирик в посоката, подета от Иван Методиевската книга "Гъзове и облаци" например. Подарявам ти нещо по въпроса ето тук:
http://66.102.9.104/search?q=cache:NjGtv2BWO4sJ:liternet.bg/publish/aalipieva/chetene/govoreshtoto.htm+%D0%B3%D1%8A%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5+%D0%B8+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%86%D0%B8&hl=bg&ct=clnk&cd=6&gl=bg&client=firefox-a


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от regina на 12.02.2008 @ 15:23:19
(Профил | Изпрати бележка)
експерименти с екскременти...защо ми звучи познато?))


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от Matador (el_ultimo_trubadur@abv.bg) на 26.02.2008 @ 08:24:56
(Профил | Изпрати бележка)
! Отива в "ИзБрано"! Поздрави! :)


Re: Експеримент - сране в обществена тоалетна
от Kirova на 22.03.2008 @ 19:36:15
(Профил | Изпрати бележка)
Абе, момче, добре си го написал, ама ако решиш да направиш пиеса, къде ще намериш такава септична яма?
Ако ще набираш доброволци да осират декорите, мога да се включа, щото си ми симпатичен.
Ох, чакай че нещо и на мен ми залюта на очите... амоняка си казва думата...