Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 712
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 712

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈëþçèè 2
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: iasmina

Ïîäîáíà êîëåêöèÿ èìàì è îò âèöîâå.

Ïúðâè âèö: Ïðèùòÿëà ìó ñå íà Çàéî ãîëÿìà òîðòà îò ìîðêîâè. Çàòîâà ÷åñòî âëèçàë â ñëàäêàðíèöàòà ñ åäèí è ñúù âúïðîñ: "Èìàòå ëè 100 òîíà òîðòà îò ìîðêîâè?", íî ïúê âèíàãè ïîëó÷àâàë è åäèí è ñúù îòãîâîð: "Íÿìàìå, Çàéî!". Çàé÷åòî îáà÷å áèëî òîëêîâà óïîðèòî, ÷å çà äà ñå îòúðâàò îò íåãî, íàïðàâèëè ìó òîðòàòà, à êîãàòî òî ÷óëî ùàñòëèâàòà íîâèíà, ïîïèòàëî: "À ñåãà êàêâî ùå ÿ ïðàâèòå?".
... Îò òðè ïúòè ïîçíàéòå êàêâî ñëàäêàðèòå ñà íàïðàâèëè ñúñ çàé÷åòî!... Å, íå ïîçíàõòå!
Çàéî ñ îõîòà ñè èçÿë òîðòàòà, çàùîòî â îãëåäàëîòî, êîåòî ìó äîíåñàë ãëàâíèÿ ñëàäêàð, òî ñå âèäÿëî òàêà, ÷å âúçêëèêíàëî: "Å ãà òè è Çàåêà! Äà íå òå ñðåùà íîùåì â ãîðàòà!

Âòîðè âèö:
Ñëóæèòåëêàòà â Àêâàðèóìà èçãóáèëà òúðïåíèå äà íàáëþäàâà êàê åäèí ìúæ òîðìîçåë åäíà îò ïîäîïå÷íèòå é ðèáè, çàùîòî âòîðà÷åíî ÿ ãëåäàë è íå ïðåñòàâàë äà íàñòîÿâà: "Èñêàì æåíà, êîëà, àïàðòàìåíò!". Çàòîâà ïðèáëèæèëà è ó÷òèâî ãî ïîïèòàëà: "Ãîñïîäèíå, äà íå áè äà ñòå çàáðàâèë, ÷å ðèáèòå íå ãîâîðÿò?".
- Êàæåòå ìó ãî è Âèå, ãîñïîæî, çàùîòî àç îò ñàìîòî íà÷àëî âñå òîâà ìó è ïîâòàðÿì, íî òîé ìíîãî ïðèêàçêè å ÷åë! - îòâúðíàëà ðèáàòà.
...Îò äâà ïúòè ïîçíàéòå äàëè ïîñåòèòåëÿò ñè å çàìèíàë ñ ïðàçíè ðúöå! Å, íå! Äîðè îðèãèíàëíèÿò âàðèàíò, â êîéòî ñúðäèòàòà ñëóæèòåëêà õàðèçâà íà ÷îâåêà áåçïîëåçíàòà ðèáà, çà äà ñè ÿ èçïúðæè òîé â êúùè, íå îòãîâàðÿ íà èñòèíàòà.
Îò øîêà, Ñëóæèòåëêàòà ïðèïàäà... â ðúöåòå íà ìúæà, à òàêà òîé ñè ïîëó÷àâà æåíàòà, êîÿòî ìó äîíàñÿ â çåñòðà êîëà è àïàðòàìåíò!

Òðåòè âèö:
Åäèí äÿäî ñè èìàë ìàãàðå, à òî ñå çàèíàòèëî è íå ùå äà ïîìðúäíå, çàùîòî ñå óñåòèëî ïðåòîâàðåíî. Ñëó÷àåí ìèíóâà÷ ïîñúâåòâàë ñòàðåöà äà èçïîëçâà ëþòàòà ÷óøêà - çíàåòå êàê - çà äà çàäâèæè ìàãàðåòî. Åôåêòúò áèë òàêúâ, ÷å äÿäîòî õåì ñå ðàäâàë, õåì ñå ïðèòåñíèë - êàê ùå äîãîíè ìàãàðåòî? "Àìà ÷å ñúì ìàãàðå!" - ïðîâèêíàë ñå òîé è òîâà ìó ðåøèëî ïðîáëåìà, çàùîòî èìàë îùå åäíà ÷óøêà.
...Îò åäèí ïúò ïîçíàéòå çàùî áàáàòà áèëà íåäîâîëíà, êîãàòî äÿäîòî ïðèñòèãíàë â êúùè! Åñòåñòâåíî, ÷å íå ïîçíàõòå!
Áàáàòà å íåäîâîëíà, çàùîòî äÿäîòî åäâà óñïÿë äà é êàæå, ÷å òîçè ïúò òÿ (!) ùå ðàçòîâàðâà ìàãàðåòî, êîåòî èäâà ñëåä íåãî, çàùîòî òîé èìàë îùå ìíîãî ïúò. Îñâåí òîâà äÿäîòî íÿìàë âðåìå äà é îòêðèå òàéíàòà íà ñâîåòî ïîäìëàäÿâàíå, à ìàãàðåòî ìàêàð è ðàçòîâàðåíî, íî íå ãîâîðè.

×åòâúðòè âèö:
Æèòåëèòå íà åäèí êâàðòàë, â áèçîñò äî êîéòî èìà ëåòèùå, ïðàùàò ìîëáà äî óïðàâàòà íà ëåòèùåòî: "Êîãàòî ñàìîëåòèòå ïðåìèíàâàò çâóêîâàòà áàðèåðà, ñòàâàò òàêèâà åêñïëîçèè îò ïóêîò, ÷å íå ìîæå íîðìàëíî äà ñå æèâåå! Åòî çàùî âè ìîëèì äà ïðåìàõíåòå çâóêîâàòà áàðèåðà, êîåòî ùå å äîáðå íå ñàìî çà êâàðòàëà, íî è çà ëåòöèòå".
...Íå ñå íàëàãà äà ïîçíàâàòå òîçè ïúò, çàùîòî âñúùíîñò íå çíàåòå íà êàêâî ñå ñìååòå! Àêî ñ÷èòàòå, ÷å ìîëáàòà å íåóäîâëåòâîðèìà, ïîìèñëåòå ïàê!
Åêñïëîçèè îò ïóêîò ñå ÷óâàò ñàìî ïðè èçëèòàíåòî íà ñàìîëåòèòå. À íà ëåòöèòå âèíàãè èì å äîáðå, çàùîòî òå íå ÷óâàò ïóêîò â íèêîÿ îò äâåòå ïîñîêè. Òóê å ìÿñòîòî îò ñúðöå äà ñå ïîñìååòå! Íå âè ñå ïîëó÷àâà? Áðåé! Íàëè çíàåòå êàêâî íåùî å áþðîêðàöèÿòà? Èìåííî! Çà íåÿ å ïî-ëåñíî èçïúëíèìî äà îáó÷è âñè÷êè æèòåëè çà ëåòöè ïðåäè äà ãè íàçíà÷è íà ðàáîòà, îòêîëêîòî äà îòìåíè èçëèòàíåòî íà ñàìîëåòèòå!
Ïî-ïîëåêà - ñ-ìÿõ,à!?
...À ñ òàêà îïðàçíåíèÿ êâàðòàë, ðàçøèðèëè ëåòèùåòî - íàïðàâèëè ãî ìèòíèöà! Ìèñëåõòå ñè, ÷å çíàåòå âñè÷êî çà áþðîêðàöèÿòà, à?...

Ïîíåæå ìàé âè íàòúæèõ, äàâàì âè âèö çà ïîäàðúê:
- Êîëêî å äúëúã òâîÿò ìúæêàðàí÷î?
- 37.
- ×å êàê ïúê ãî èçìåðè òîëêîâà?
- Ñ òåðìîìåòúð.
...Àêî ðàçìåðúò å îò çíà÷åíèå, òî î-çíà÷åíèåòî ïúã ãî ïðàâè åòàëîíúò, à åòàëîí âñåêè å â ïðàâîòî äà ñè èçìèñëè. Çàòîâà ðàçìåðúò å àáñîëþòåí: íÿìà ñìèñúë èíà÷å, îñâåí êàòî åäíî ìíîãî ðàçòåãëèâî ïîíÿòèå.

Àêî ñúì âè ïðîñúëçèëà, ïðîùàâàéòå, âúïðåêè ÷å ñè áåøå íåïðîñòèìî!


Ïóáëèêóâàíî îò Amphibia íà 27.01.2008 @ 18:55:41 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   iasmina

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
384 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 6006
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Èëþçèè 2" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.