Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 709
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 712

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: AlexanderKoz

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈëþçèè 1
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: iasmina

Õàðåñâàì èñòîðèè, ÷èÿòî ðàçâðúçêà å... ãîðäèåâ âúçåë.  êîëåêöèÿòà ñè èìàì íÿêîëêî òàêèâà èñòîðèè, êîèòî ïîìíÿ... ñàìè âèæòå çàùî.
Ïúðâà èñòîðèÿ:
Îðôåé è Åâðèäèêà. Òâúðäå ïîçíàòî, ïðåäïîëàãàì. Âëàäåòåëÿò íà ïîäçåìíîòî öàðñòâî, Õàäåñ, õàðåñàë Åâðèäèêà è ÿ îòâëÿêàë â äîëíàòà çåìÿ. Íåóòåøèìèÿò Îðôåé òðúãíàë äà ÿ äèðè è íàèñòèíà óñïÿë äà èçìîëè îò Õàäåñ ëþáèìàòà ñè, íî ìó áèëî ïîñòàâåíî óñëîâèå: Åâðèäèêà ùå ãî ñëåäâà êúì èçõîäà, íî òîé íå áèâà äà ñå îáðúùà, à àêî ãî ñòîðè, Åâðèäèêà ùå èç÷åçíå. Îðôåé íå óñïÿë äà ñïàçè óñëîâèåòî è Åâðèäèêà èç÷åçíàëà. Çà âòîðè ïúò èçãóáèë Îðôåé ñâîÿòà Åâðèäèêà, êàòî ñåãà è Õàäåñ íå ìîãúë äà ìó ïîìîãíå, çàùîòî è òîé íå çíàåë êúäå å òÿ. Çàòîâà ùå íå ùå, Îðôåé òðÿáâàëî äà ñå âúðíå íà ãîðíàòà çåìÿ çà äà ïðîäúëæè äà æèâåå è ïîòåãëèë êúì èçõîäà.
... À òàì ãî ÷àêàëà Åâðèäèêà!
Åòî òàêà ñå ðàçñè÷à òîçè ãîðäèåâ âúçåë - ñåãà âå÷å Õàäåñ è äà èñêà, íå ìîæå äà îòâëå÷å Åâðèäèêà!

Âòîðà èñòîðèÿ:
 íÿêàêúâ ñúâñåì áåçèíòåðåñåí áúëãàðñêè ôèëì âñå ïàê èìàøå áèñåð÷å, çàðàäè êîåòî áèõ ïðîñòèëà âñè÷êî íà ñöåíàðèñòà.  íÿêàêâî ñåëî èìàëî âúëøåáíà ïåñåí, êîÿòî ïååëè íà ìúðòâèòå è òàêà ãè ñúæèâÿâàëè. Íî íå ùåø ëè, íàìåðèë ñå þíàê, êîéòî òàêà òúãóâàë îò òîâà, ÷å ëþáîâòà ìó êúì ìîìàòà íå áèëà ñïîäåëåíà, ÷å çà äà ÿ ñúæèâè â ñúðöåòî é, ðåøèë äà é èçïåå ñúùàòà ïåñåí. Îòòîãàâà ïåñåíòà èçãóáèëà ñèëàòà ñè.
...È êàê íå, ùîì êàòî òàêà áèëà ñúæèâåíà ëþáîâòà â ñúðöàòà íà âñè÷êè îñòàíàëè?!...
Åòî òàêà ñå ðàçñè÷à òîçè ãîðäèåâ âúçåë: âå÷å íèêîìó â òîâà ñåëî íå ñå íàëàãà äà óìèðà, íî çà äà íå ñå æèâåå íàïðàçíî, íóæíà å äðóãà ïåñåí!

Òðåòà èñòîðèÿ:
Ôàíòàñòè÷åí ðàçêàç, êîéòî ïðî÷åòîõ.  íåãî ñå ðàçêàçâà çà ìúæ, êîéòî îò ñàìîëåòà ñè âèæäà ïëàíèíà èçâàÿíà îò ïðèðîäàòà êàòî ïðåêðàñíî ìîìè÷å è òîëêîâà ñå âëþáâà â èëþçèÿòà ñè, ÷å ïðåäïðèåìà ãëàâîëîìíî èçêà÷âàíå íà ïëàíèíàòà ñ öåë äà ñòèãíå äî åçåðàòà - î÷èòå íà êðàñàâèöàòà. Ïðè÷èíà âîäåùà òî÷íî êúì òàçè öåë íÿìà, îñâåí ñúâñåì èçâèíèòåëíîòî áåçóìèå íà âëþáåíèÿ. Ïúò íàçàä ñúùî íÿìà - ïëàíèíàòà å ñòðúìíà è ïðåîäîëèìà ñàìî íàãîðå. Êîãàòî ïðèñòèãà äî åçåðàòà, âèæäà, ÷å â òÿõ íÿìà âîäà, à íà äúíîòî ñå áåëåÿò êîñòèòå íà âñè÷êè íåãîâè ïðåäøåñòâåíèöè, êîèòî ñúâñåì íåìåòàôîðè÷íî ñà ñå óäàâèëè â î÷èòå íà êðàñàâèöàòà.
...À Òîçè íå ìîæå äà ñå óäàâè! Íÿìà â êàêâî! Ò.å. çàùî?...
Òîçè ãîðäèåâ âúçåë ñå ðàçñè÷à êàòî ñúîáðàçè ÷îâåê, ÷å ìîìåíòà å íà ñâîåîáðàçíî ñëúí÷åâî çàòúìíåíèå, çàùîòî ñëúí÷åâèÿ äèñê å ïîêðèò îò ñàìîëåòà íà ñëåäâàùèÿ ìåðàêëèÿ, êîéòî îáà÷å íå ìîæå äà ñå âëþáè, çàùîòî èëþçèÿ äðóãà íÿìà îñâåí òàçè, êîÿòî ñúçäàâà ñëúí÷åâàòà êîðîíà - íåéíàòà ñâåòëèíà íå ñå îòðàçÿâà îò ïîâúðõíîñòòà íà... âîäàòà, à ñòèãà äî äúíîòî è ñå îòðàçÿâà îò êîñòèòå. Çàòîâà ïúê, íåóñïåëèÿ óäàâíèê ìîæå áè ùå áúäå ñïàñåí!

×åòâúðòà èñòîðèÿ:
Ïî ñìèñúë òÿ å áëèçêà äî òðåòàòà, âúïðåêè ÷å òîâà å ëåãåíäàòà çà Ìåäóçà, êîÿòî âêàìåíÿâà ñ ïîãëåä âñåêè êîéòî äðúçíå äà ÿ ïîãëåäíå äèðåêòíî â î÷èòå. Çà äà îöåëåå ÷îâåê, áè òðÿáâàëî äà íàáëþäàâà îòðàæåíèåòî íà Ìåäóçà â îãëåäàëíà ïîâúðõíîñò...
...Òî ñè å òàêà - î÷åâèäíîòî âèíàãè å íàé-äîáðå ñêðèòî, à ïîêðîâà å Î÷àðîâàíèåòî - ñúùîòî, êîåòî å ñòðóïàëî êîñòèòå ÷îâåøêè íà äúíîòî íà åçåðàòà â ïðåäèøíàòà èñòîðèÿ.
À òîçè ãîðäèåâ âúçåë ñå ðàçñè÷à... - å, ìíîãî èñêàòå! - íå ñå ðàçñè÷à! Ïîíåæå âèíàãè ãî èìà, ïîòðåáíî å äà ñå ïîìíè, ÷å íèùî íå å òàêîâà, êàêâîòî èçãëåæäà, ìàêàð ÷å ÒÎ âèíàãè ñè îñòàâà ïðåä î÷èòå íè!

Ãîðäèåâ âúçåë, êîéòî íå ñå ðàçñè÷à?!... Àìè ðàçâúðæåòå ãî òîãàâà! Íå ñå ïîëó÷àâà? Òîãàâà çàêàëåòå Ìå÷à ñè è ãî íàòî÷åòå!

Ïîñòèæåíèå å ÷îâåê äà ñè ïðåäñòàâè ìíîãî íåùà èëè íåùàòà â òÿõíîòî ìíîæåñòâî, íî âúïðîñ íà ðàçâèòî âúîáðàæåíèå å äà ìîæåø äà ñè ïðåäñòàâèø åäíî íåùî, íî ïî íîâ íà÷èí!


Ïóáëèêóâàíî îò Amphibia íà 27.01.2008 @ 16:33:17 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   iasmina

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 29329
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èëþçèè 1" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.