Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 875
ХуЛитери: 4
Всичко: 879

Онлайн сега:
:: idan1
:: LeoBedrosian
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗабранено за предани съпрузи
раздел: Разкази
автор: iasmina

Скоро моята съпруга ще има рожден ден. Става на... няколко години и аз трябва да й подаря някакъв подарък, но никаква идея нямам за това какъв да бъде той.
Някога, преди, беше по-лесно, но тогава аз самият не бях такъв "никаквец" - така ме обижда жената, когато все някак, но ми е обидена. Никога не съм мислил, че ще дойде време да поискам отново да се влюбя в жена си. Никога не съм се съмнявал, че тя е точната моя друга половинка, която за късмет сполучих да намеря, но ето че през времето оттогава аз пък съм станал много загубен. Знам, че съм такъв, защото веднъж случайно дочух реплика от разговор между жена ми и една от многобройните й лъскави...пардон: ласкави приятелки, която навъсено й рече: "Кога ще се отървеш от твоя загубеняк?!". Отскочих като опарен и съжалих, че съм се оказал на никаквото място по никоето време. Никак не желая да преча някому, най-малкото на скъпата ми съпруга. Винаги съм считал, че тя няма защо да се оплаква от мен, защото николко са случаите, в които съм ограничавал свободата й. Никога не съм поглеждал друга жена, тъй като просто не ми е било нужно и всякога съм благодарил на провидението, че имам точно тази жена до себе си. Жена ми е съвършена! В това не може да има съмнение и аз сега направо боледувам вътрешно задето даже един подарък за рождения й ден не мога да измисля. Вярно е, че тя няма нужда от нищо, защото всячески съм я улеснил и осигурил, но пък подаръкът не е от нужда, а от любов, нали?... А аз я обичам още, въпреки че никога не съм я и разлюбвал. Поне така винаги съм вярвал за себе си...
- Знаете ли какво правим с непотърсените в определения срок колети?
След като внимателно и съпричастно ме е изслушала, служителката в пощенската станция, където съм влязал за да пусна едно служебно писмо, това ми и рече. Не думите й ме стреснаха, а присъствието й! Боже, докъде съм се докарал?! Като на сън съм го сторил - това, че съм се изповядал! Но лицето на служителката ме гледа вежливо и в очакване да я забележа, а когато това става, тя добавя:
- Връщаме ги на подателя! Естествено е - при нас никоя пратка не може да се загуби! Губи този, който никога няма да научи какъв дар му е бил изпратен!
Успявам да смутолевя някакво извинение и нескопосано се изсулвам на улицата. Още съм удивен и разстроен от себе си, но нетърпеливо се понасям към дома си. Сякаш съм се отделил от кожата си, защото съвсем не знам какви продължавам да ги върша. Движи ме някакъв невидим кукловод, който ми дърпа конците. Влизам в къщи, свалям прашния куфар - явно си събирам багажа, пиша банков чек с убеждението, че ръката ми знае кога да спре с нулите, завъртам се из стаите вярвайки, че не искам да оставям подире си къщен безпорядък и чувствам че нещо пропускам да направя, но че то е сякаш най-важното. Когато погледът ми попада на бележника до домашния телефон, се сещам.
"Мила моя ненагледна съпруго, толкова те обичам, че не мога да не ти направя съкровено чакания от теб мой подарък за рождения ти ден. Напускам те с надеждата, че така и последната сянка върху твоето щастие, което ми е свидно, ще се отнеме! Честит Рижден Ден! С много обич: твой вече бивш съпруг".
Сега вече мога да прекрача прага. Отивам да се намеря, защото отново искам да съм влюбен в съпругата си.


Публикувано от BlackCat на 26.01.2008 @ 07:34:39 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   iasmina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:35:22 часа

добави твой текст
"Забранено за предани съпрузи" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.