Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 514
ХуЛитери: 0
Всичко: 514

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАйлин и фотографът - 4 глава
раздел: Романи
автор: scenaristbg

Малко след сцената в " Хепи", той се насочи към клуба.
Клубът за него беше нещо средно между спомен и ежедневие. Още от малък той посещаваше "Клубът на архитектите" заедно с един свой приятел. В последствие това място си истана за него единствен кафе-бар, единствен истински клуб.
На другия ден трябваше да предаде снимки на тема " Рискове на професията".
Основната му идея беше да пресъздаде рисковете, на които се излага една танцьорка в заведение. Сбивания, евентуална проституция, наркотици - каква част от общественото мнение за тези жени беше вярна. Като всеки фотограф, той имаше свой начин за намиране на информация, а когато нямаше такава - сам я създаваше.
На една пейка пред народната библиотека седеше едно доста голямо момче, може би от ромски произход. В храстите зад него се криеше едно доста по-малко, може би негов брат. Чакаха техният работодател да се появи.
- Мечо, сигурен ли си, че това е мястото?
Малкото момче извади от джоба си банкнота от два лева - се загледа в нея. Имаше надраскан надпис, но той не можеше да чете. Подаде я на придружителя си.
- Да, явно е точно това.
Откъм паметника "Левски" се появи и той. В далечината разпозна своите съдружници. Този път имаше прост план - щяха да издирят танцьорка. Да й платят. Да поискат единичен танц, да я набият и да се измъкнат. Всичко това беше срещу едно доста скромно заплащане.
Ето, момченцето изскочи от храстите и се завтече към него.
- Бате, бате, дай два лева бате, моля те.
- Как се казваш?
- Мечо.
- Ето, мечо, но не ги харчи за цигари.
В ръката на Мечо бяха мушнати двадесет лева на руло, а в рулото имаше инструкции.
Отдавна имаше идея за жертвата си, казваше се Мег или Мим, или Моника, нещо подобно.
Вече можеше да се съсредоточи върху момичето. Айлин, явно не-българско име.
Родители емигранти? Може, а може и просто липса на особена оригиналност. Наскоро беше дочул на една детска площадка викове като:
- Челси, Челси, ела тук веднага.
Дотук добре, помисли си той и в главата му изникна мисълта за един стар виц.
Въпросната Айлин изглеждаше доста романтична, изобретателна (молив за очи, никога не би го измислил сам) и преследваше цели. Необяснимо и оставаше поведението й в ресторанта, кой я знае. Според него само се правеше на недостъпна. Е, оставаше известно време до довечера, реши да се прибере и да поспи.
***
Към осем и половина всичко бе готово. Бше направил снимките, помощниците му се бяха измъкнали. Беше решил да озаглави фото-репоратжа си "Момичета, по мотиви от Ник Келман". Той не беше чел Ник Келман, имаше само идея за романа му "Момичета".
Танцьорката - Мег, в крайна сметка, беше изпаднала в шок. " Колко е лесно да използваш парите си" - мислеше той, стига да не прекаляваш.
*** Събуди се към два следобед прегърнал момиче, което му каза името си, но той веднага го забрави. Мислите му летяха към Айлин, точно като във филм.
" Точно като във филм" - помисли си и той.


Ред е на дамата


Публикувано от railleuse на 24.01.2008 @ 12:30:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   scenaristbg

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

17.04.2024 год. / 01:14:21 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Айлин и фотографът - 4 глава" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Айлин и фотографът - 4 глава
от Anton_Fotev на 24.01.2008 @ 12:56:39
(Профил | Изпрати бележка)
Успял си да придадеш някакъв пикантен привкус на текста, с много внимателно преценена доза перверзност. Обикновенно се отвращавам от описанията за егоистично използване на жени или насилие над тях (дори когато са дадени много косвено)! В случая обаче ме вкара в някаква много специфична художествена условност, в която поръчковият бой над младо момиче в съчетание със заснемането му май значат нещо друго....

.. Хм, обичам да знам какво става в съзнанието ми, когато чета даден текст, а ти успя да ме изненадаш. Ще трябва да прочета още веднъж цялата история. ;)


Re: Айлин и фотографът - 4 глава
от sarce_za_teb (delfi-na@hotmail.com) на 24.01.2008 @ 13:12:12
(Профил | Изпрати бележка)
Време ли е за екшън?! ;)