Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 828
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 832

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàáåçñìúðòíà ëþáèìà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: kamo

Î, àìà êîëêî ÿ îáè÷àõ ñàìî!
Îáè÷àõ ÿ äî ñìúðò. Äîðè è ïîâå÷å. Îáà÷å áåøå òîëêîâà, òîëêîâà òðóäíî. Âñè÷êî è âñè÷êè áÿõà ïðîòèâ íàñ… Äîðè è òÿ ñàìàòà…

Ïîìíÿ - ñÿêàø áåøå äíåñ - ïúðâàòà íè ñðåùà. Âèäÿõ ÿ… íå… âñúùíîñò - ïðè÷àêàõ ÿ, íà óëèöàòà. Òÿ ñå çàäàñå îòãîðå, êàêòî îáèêíîâåíî ïî òîâà âðåìå, îò ãîðíàòà ñòðàíà íà êâàðòàëà - ñúñðåäîòî÷åíà è çàáúðçàíà, ñëàäêà è êðåõêà, íåâèííà è… äà - è ìîÿ. ÌÎß!
Ñïðÿõ ÿ:
- Çäðàâåé!- ðåêîõ àç è óñåòèõ êàê êðàêàòà ìè ñå ïîäêîñÿâàò, à ïî ÷åëîòî ìè èçáè ëåïêàâà ïîò êàòî â îíåçè òúïè âèöîâå çà ïúðâàòà ëþáîâ.
Òÿ ìå ïîãëåäíà ñ îãðîìíèòå ñè íåáåñíîñèíè î÷è. Íå èçãëåæäàøå äà å îñîáåíî ïðèòåñíåíà îò ñðåùàòà íÿìàøå êàê äà çíàå, ÷å ÿ ñëåäÿ îò ñåäìèöè è, ÷å ñúì ãîòîâ äà äàì äÿñíàòà ñè ðúêà, ñàìî è ñàìî çà äà óñïåÿ äà ïîãîâîðÿ ñ íåÿ.
- Äà?- ðå÷å âúçïèòàíî òÿ êàêòî áåç ñúìíåíèå ÿ áÿõà ó÷èëè ïðåç ãîäèíèòå Ìàìà è Òàòå è îòíîâî
ìå èçãëåäà áåçõèòðîñòíî ïðàâî â î÷èòå.
Î, êàê ñàìî ÿ îáîæàâàõ â òîçè ìîìåíò!
Îáà÷å áÿõ âúçïèòàí äðóãîÿ÷å.
Íå ìîæåõ òàêà.
- Èñêàø ëè òîâà áîíáîí÷å?…- ðåêîõ, à ñúðöåòî ìè ùåøå äà èçõâðúêíå.
- Äà! Îáîæîâàì áîíáîíè!- èçãóêà òÿ, ãðàáíà ñëàäêèøà îò ðúêàòà ìè è èçïðèïêà íàäîëó ïî
óëèöàòà êúì îñòàíàëèòå òðåòîêëàñíè÷êè, êîèòî ÷àêàõà ó÷èëèùíèÿ àâòîáóñ, à ïðåêðàñíàòà è ðîçîâà ðîêëè÷êà ñå ðàçâÿâàøå ñëåä íåÿ íà óòðèííèÿ ïðîëåòåí áðèç, è ðàçêðèâàøå ïðåä î÷èòå ìè ñëàäêèòå è, íåæíè, ïóõêàâè êðà÷åòà, çàðàäè êîèòî áÿõ ãîòîâ äà èçáèÿ öåëèÿ ðåêòîðñêè ñúñòàâ íà óíèâåðñèòåòà, â êîÿòî ùåøå äà ó÷è â áëèçêèòå îñåì ãîäèíè…
Äà, òàêà å. Ïðàâè ñòå. Áÿõ áåçóìíî è ùàñòëèâî âëþáåí. Áÿõ îáà÷å âëþáåí â 9-ãîäèøíî ìîìè÷å…
Ïî òîâà âðåìå àç ñàìèÿò áÿõ íàâúðøèë 42. Èìàõ ñòàáèëíà ðàáîòà êàòî ó÷èòåë îáà÷å íå è â íåéíîòî ïðåñòèæíî ó÷èëèùå, ìàìêà ìó!. Ïðèòåæàâàõ ñîáñòâåíà êúùà â òèõî ïðåäãðàäèå è ëåêà êîëà ñúñ ñíîñíè õàðàêòåðèñòèêè. Íèêîãà íå ñå áÿõ æåíèë. Íèêîãà íå ñå áÿõ âëþáâàë èñòèíñêè. Íèêîãà íå áÿõ æèâÿë ñ æåíà… îñâåí ñ ìàéêà ñè, ðàäáèðà ñå, êîÿòî ïî÷èí ïðåäè 3 ãîäèíè íà 74-ãîäèøíà âúçðàñò, ÷åòâúðò âåê ñëåä êàòî èíôàðêòúò îòíåñå òàòå.
À ñåãà áÿõ âëþáåí.
Åëåíà… Áåøå ñàìî íà äåâåò. Ïîçíàâàõ ðîäèòåëèòå è îò äåòå. Ùÿõ äà ïîëóäåÿ. Êàêâî äà ïðàâÿ?!
Çíàåõ êàêâî òðÿáâà äà ïðàâÿ. Áðîäåõ ïî óëèöèòå, ïðè÷àêâàéêè ÿ ñëåä ó÷èëèùå, ñàìî è ñàìî äà ÿ çúðíà çà ìèã. Äåáíåõ ÿ ïî âðåìå íà ðàçõîäêà ñ ôîòîàïàðàò â ðúêà íà ñòåíàòà â ñïàëíÿòà ñè ó äîìà âå÷å èìàõ îêà÷åíà åäíà èñòèíñêà ôîòîãàëåðèÿ. Ìèñëåíî è êóïóâàõ ñëàäîëåä, âîäåõ ÿ íà ïëàæà äà ñè èãðàå â ãîðåùèÿ ïÿñúê, õîäåõìå çàåäíî íà êèíî è ñëàäêàðíèöà… à ïîñëå ìàñòóðáèðàõ ñàìîòåí è æàëúê â ñòóäåíîòî ñè ñòóäåíòñêî ëåãëî, ÿ â ãëàâàòà ìè ñå âúðòåøå õàîòè÷åí ïîòîê îò ìèñëè, â êîèòî ñå áëúñêàõà åäèí â äðóã ôðàãìåíòè îò êíèãèòå íà Àãàòà Êðèñòè, êàäðè îò ôèëìè íà Õè÷êîê, áåãëè ðåìèíèñöåíöèè çà áåçñìúðòíàòà ëþáèìà íà Áåòõîâåí - Éîçåôèíà, ñ êîÿòî òàêà è íå óñïÿâà èñòèíñêè äà áúäå ïðåç öåëèÿ ñå æèâîò, ñìúòíè ïðåäñòàâè çà äðåâíîòî êèòàéñêî èçêóñòâî äà ñå îôîðìÿò ìëàçåíöèòå â ñòðàííè ôðìè ñïîðåä ïðèùÿâêèòå íà ãîñïîäàðÿ, òàêà ÷å òåëàòà èì äà ïðèäîáèÿò òîçè èëè îíçè âèä… È äà - îíçè ôèëì - "Åëåíà â êóòèÿ", â êîéòî âëþáåíèÿò ìúæ îòâëè÷à ëþáèìîòî ìîìè÷å, îòñè÷à êðàêàòà è ðúöåòå è, è ÿ äúðæè ñàìî è åäèíñòâåíî çà ñåáå ñè â êóòèÿ-îëòàð ó äîìà, òàêà ÷å äà ìîæå äà è ñå ðàäâà ïî âñÿêî âðåìå íà äåíîíîùèåòî…
Åëåíà… Åëåíà â êóòèÿ. Òîâà áåøå ìîåòî ìîìè÷å. Ìîåòî ìúíè÷êî êèòàéñêî ìîìè÷å â äåëâà ñ ôîðìàòà íà òÿëîòî íà íàé-ïðåêðàñíàòà æåíà íà ñâåòà. Æåíà, êîÿòî ùÿõ äà èìàì…
Áåøå ëåñíî äà èíñöåíèðàì ñìúðòòà íà ðîäèòåëèòå è. Ìàëêî ÷îâúðêàíå íà ìîòîðà è ñïèðà÷êèòå, äîêàò ëþáèìèòå ìàìà è òàòå ñà íà ñåìåéíî ãîñòè â ïîðåäíîòî ïðèÿòåëñêî ñåìåéñòâî, ìàëêî òúðïåíèå è çäðàâè íåðâè - è âñè÷êî âå÷å áåøå ñâúðøèëî. Êîãàòî èçâîäèõà îáåçîáðàçåíèòå äèìÿùè îñòàíêè íà ñåìåéñòâîòî íà Åëåíà îò äåðåòî, â êîåòî áåøå âëåòÿëà êîëàòà, çàïàëèõ öèãàðà è îòèäîõ äà ïîäãîòâÿ äîêóìåíòèòå çà îñèíîâÿâàíå, êîèòî òðÿáâàøå äà ïîäàì â ñúäà.
Íå áåøå øåãà ðàáîòà äà ñå ïðåáîðÿ ñ ïðàâîñúäèåòî çà ðîäèòåëñêèòå ïðàâà íàä ìîÿòà Åëåíà. Òîçè ñúäåáåí ôàðñ ñå ïðîòî÷è ñ ìåñåöè.
- Çäðàâåé! Èñêàø ëè áîíáîí÷å?- ïîïèòàõ å ìíîãî ïî-êúñíî, êîãàòî âñè÷êî ñâúðøè. Óñòàòà ìè îáà÷å òîçè ïúò íå áåøå ïðåñúõíàëà êàêòî ïðåäè.
Ñåãà òÿ áåøå ÌÎß!
Èìàõ ÿ. Ïðèòåæàâàõ ÿ. Âå÷å ùåøå äà ñïè â ëåãëîòî ñè â ñúñåäíàòà äî ìîÿòà ñòàÿ. ÁÅØÅ ÌÎß!
Êîëêîòî è äà áÿõ âëþáåí îáà÷å, ñè îñòàâàõ åäèí äîáðå âúçïèòàí ÷îâåê íà ñðåäíà âúçðàñò ñúñ çäðàâè ìîðàëíè óñòîè. Íå ìîæåõ äà ÿ èìàì è êàòî æåíà… íå è äîêàòî íå íàâúðøåøå ïúëíîëåòèå.
Ñëåäâàùèòå 8 ãîäèíè ìèíàõà êàòî ñúí. Ãëåçåõ ÿ, îáîæàâàõ ÿ è êîïíååõ îíçè ìîìåíò, â êîéòî Åëåíà ùåøå äà ìè ñå îòäàäå êàòî æåíà íà ìúæ… ñåãà è çàâèíàãè. Ãëåäàõ ÿ äåí ñëåä äåí êàê ñå îôîðìÿ ïðåä î÷èòå ìè, êàê ðàñòå è íàïúïâà, êàê â íåÿ ñå ñúáóæäà æåíàòà. Äåí ñëåä äåí, ìåñåö ñëåä ìåñåö, ãîäèíà ñëåä ãîäèíà… Íî è àç íå ñòîÿõ áåçó÷àñòåí âñòðàíè. Èñêàõ ÿ òàêàâà, êàêâàòî âèíàãè ñúì ñè ÿ ïðåñòàâÿë. Ñ ìàëêî âúîáðàæåíèå, ïîâå÷êî äèåòè è äîñòà ïàðè, ïðúñíàòè ïî êîçìåòèöè, ôðèçüîðè è - äà - ïëàñòè÷íè õèðóðçè, ëåêà ïîëåêà ÿ ïðåâðúùàõ â òîâà, êîåòî æåëàåõ. Äåí ñëåä äåí äîáàâÿõ íîâ ùðèõ êúì îáðàçà è. Âàÿõ ÿ ñïîðåä ñîáñòâåíîòî ñè âúîáðàæåíèå. Ãðàäÿõ ÿ êàòî ñêóëïòîðà, ÷èéòî åäèíñòâåí àâòîð è êîíñóìàòîð ùÿõ äà áúäà àç ñàìèÿ.
Íàé-ñåòíå äîéäå è Ãîëåìèÿò äåí. Áåøå ïðîëåò. Òÿ íàâúðøâàøå ïúëíîëåòèå. Ãëåäàõ ÿ ïðåä ñåáå ñè è íå ìîæåõ äà ïîâÿðâàì íà êúñìåòà ñè. Åäèí 50-ãîäèøåí ñòàðåö êàòî ìåí íå çàñëóæàâà òàêàâà ìëàäîñò, òàêàâà ïðåëåñò, òàêàâà ëþáîâ, ðåêîõ ñè ëèöåìåðíî è ñå çàñìÿõ âúòðåøíî íà øåãàòà ñè. Çàñëóæàâàõ à, ðàçáèðà ñå! Áÿõ ïðåìèíàë ïðåç äåâåòòå êðúãà íà àäà, çà äà ÿ èìàì è çà äà ÿ ïðåâúðíà â òîâà, êîåòî áå. Ïîãëåäíàõ ÿ îòíîâî - êàòî èçëÿçëà îò êîðèöàòà íà ìîäíî ñïèñàíèå èëè íàïðàâî îò ïîäèóìà íà íÿêîå äåôèëå. Áëàãîäàðåíèå íà ìîèòå ïàðè è âúîáðàæåíèå, êàêòî è íà ÷óäåñàòà íà ïëàñòè÷íàòà õèðóðãèÿ, Åëåíà èìàøå ðàçêîøíèòå ãúðäè íà Ïàìåëà Àíäåðñúí. Äóïåòî è áåøå êàòî ñíåòà ãèïñîâà îòëèâêà îò çàäíèòå ÷àñòè íà Íàîìè Êåìáúë. Êðàêàòà è áÿõà òåçè íà Åë Ìàêôåðñúí. Êîñàòà è íå îòñòúïâàøå íà ïðè÷åñêàòà íà Ìàäîíà îò ïîñëåäíèÿ è êëèï. Óñòíèòå è ïðèëè÷àõà êàòî äâå êàïêè âîäà íà óñòíèòå íà Áðèòíè Ñïèúðñ. À î÷èòå… î÷èòå áÿõà òåçè íà ìàìà - äâå ãîëåìè, òîïëè ëåøíèêîâè î÷è ñ äúëãè èçâèòè êëåïêè è èçðàçèòåëåí ïîãëåä… Î÷è, êîèòî îáè÷àõ…
Îáëàäàõ ÿ îùå ïúðâàòà âå÷åð. Íàïðàâèõ ãî áàâíî - îò áëèçî 10 ãîäèíè íå áÿõ äîêîñâàë æåíà, à îò ñåãà íàòàòúê èìàõìå öÿëîòî âðåìå íà ñâåòà, çà äà ãî ñïîäåëÿìå åäèí ñ äðóã. Ïðàâèõìå ãî äúëãî. Âëîæèõ ìíîãî íåæíîñò è ÷óâñòâà, óïîòðåáèõ âñè÷êè óìåíèÿ, êîèòî áÿõ íàòðóïàë ñ ãîäèíèòå, ïîñòàðàõ ñå äà óñåòè ëþáîâòà è áîëêàòà ìè, êîïíåæà è âñåîòäàéíîñòòà ìè, ìàéñòîðñòâîòî è íåæíîñòòà ìè. Ïîñëå âñè÷êî ñâúðøè. Îòïóñíàõ ñå áëàæåíî ñ íåÿ, ñâåë ãëàâà íà ìðàìîðíîòî è ðàìî. Ãîëî, êàêòî è öÿëàòà òÿ.
×óâñòâàõ ñå íà ñåäìîòî íåáå.
Íàé-ñåòíå! Áëàãîäàðÿ òè, Ãîñïîäè!
Ïîñëå ñå ñåïíàõ - ÷óõ íÿêàêúâ íåïðèÿòåí çâóê.
Ïîäñêî÷èõ â ëåãëîòî è ñå âòðåí÷èõ íåâåðâÿùî â íåÿ.
Ñìååøå ñå.
- Êàêâî òîëêîâà ñìåøíî èìà?- ïîïèòàõ îáèäåíî.
- Òå ñè ñìåøåí… ÷è÷êî…- ðå÷å òÿ, çàäàâåíà îò ñìÿõ è ñå èçêèêîòè ïðåãðàêíàëî.
- Êàêâîîî?!?
- Ñìåøåí ñè…- ïîâòîðè è ïîòðåïíà ñâåíëèâî ñ êëåïêè - È ìíîãî ñòàðîìîäíî ïðàâèø ñåêñ…
- Ñòàðîìîäíî… Ñåêñ… Êàêâî èñêàø äà êàæåø?!?
- Î, êàêâî çíà÷åíèå èìà… Äà íå ìèñëèø, ÷å è àç ñúì ÷àêàëà òåá, äîêàòî òè ÷àêàøå ìåí è îíàíèðàøå â òúïàòà ñè áàíÿ íîù ñëåä íîù, à î÷èòå òè ùÿõà äà èçòåêàò, âñåêè ïúò, ùîì âëåçåõ â ñòàÿòà… Äåí ñëåä äåí, ìåñåö ñëåä ìåñåö, ãîäèíà ñëåä ãîäèíà…
- Êàêâîîî?!?
- Àìè, íèùî… òàòåíöå… Îò 3 ãîäèíè âå÷å ãî ïðàâÿ ñ ïëàñòè÷íèÿ õèðóðã… è ñ ðàçíè äðóãè… Ïúê è âå÷å ñúì ïúëíîëåòíà, òàêà ÷å èìàø ëè íåùî äà ìè êàæåø?
Òîâà å. Âñè÷êî èçâåäíúæ ñâúðøè. Âñè÷êî, êîåòî áÿõ ãðàäèë ñ ãîäèíè. Âñè÷êî, êîåòî áÿõ ãðàäèë ñ äâåòå ñè ðúöå. Êðàé!
Îñòàâà ìè ñàìî åäèí ïúò è åäèí èçõîä. Ïèñòîëåòúò å ïðåä ìåí íà áþðîòî, äîêàòî ïðèâúðøâàì òåçè ðåäîâå, à òÿ - ìîÿòà áåçñìúðòíà ëþáèìà, îòíîâî å ïðè îíÿ ñòàð ðàçâðàòíèê - ïëàñòè÷íèÿ õèðóðã. À àç, àç îòèâàì ïðè ðîäèòåëèòå è - äà èì ñå èçâèíÿ è äà ïîèñêàì ïðîøêà. Äàíî ìè ÿ äàäàò. Âñå îùå ìè ñå èñêà íÿêîé íÿêúäå äà ìå îáè÷à.
Äàíî äà å òàêà…
Äàíî äà å òàêà…

ÊÀÌÅÍ ÏÅÒÐÎÂ


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 27.06.2004 @ 16:22:03 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   kamo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 10:53:19 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"áåçñìúðòíà ëþáèìà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: áåçñìúðòíà ëþáèìà
îò mobo íà 05.07.2004 @ 16:09:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùåøå äà å õóáàâî Æåíàòà äà íå ñìåíÿ öâåòà íà î÷èòå ñè â òå÷åíèåòî íà ðàçêàçà. Íî íèùî.
Ìîæåø äà ïèøåø. Îñòàâà è äà âíèìàâàø. Ïðîäúëæàâàì äà ÷åòà è äà ñëåäÿ êàêâî ñè òâîðèë :)