Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 839
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 839

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàGod natt, leende!
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Brum

ïèñàíî îòäàâíà (19.06.05), ïðî÷åòåíî åäâà ñåãà.
íîñòàëãè÷íî óñåùàíå.

Ëåêà íîù, óñìèâêè!

Òÿ íåæíî ïîëîæè ãëàâà íà ìåêàòà âúçãëàâíèöà è óìîðåíî ïðèòâîðè î÷è. Îáîæàâàøå òîçè ìîìåíò îò äåíîíîùèåòî! Ïúòóâàíåòî îò ðåàëíîñò êúì áåçïàìåòíî ñïîêîéñòâèå é ïîäàðÿâàøå íåçåìíî óäîâîëñòâèå. Âÿðíî, ñúíÿò ñè áåøå ÷èñòà çàãóáà íà âðåìå, à è âèíàãè çàâúðøâàøå ñ îìðàçíîòî „Ñòàâàé!”, íî ñè çàñëóæàâàøå âñÿêà „ïðîïèëÿíà” ñåêóíäà. À è êàêúâ ïî-äîáúð íà÷èí äà çàðåäèø îíåçè äâå íåâèäèìè áàòåðèè â òÿëîòî ñè, êîèòî ñúâñåì áåçêîðèñòíî òå ïîáóòâàò íàïðåä ïðåç ñâåòëàòà ÷àñò îò 24-òå ÷àñà öÿëà åäíà ñåäìèöà…è ïîñëå ïàê, åñòåñòâåíî?! Íèêîé íå ìîæåøå äà ÿ óáåäè â áåçñìèñëåíîñòòà íà íîùòà…ìàêàð, ÷å äåáàòèòå îïðåäåëåíî íå áÿõà íàé-ñèëíàòà é ñòðàíà.
È òàêà, ïîðåäíèÿò çàáúðçàí äåí çàñïèâàøå. Áå óñïÿë äà ïîãúëíå òîëêîâà ìíîãî îò åíåðãèÿòà é, ÷å äîðè é áå òðóäíî äà ïîäðåäè ìèñëèòå â ãëàâàòà ñè. ×óâàøå ñàìî òèøèíàòà â ñòàÿòà è äàëå÷íàòà ìóçèêà îò ñúñåäíèÿ áëîê – íÿêîé ùàñòëèâåö ïàê ïðàâåøå êóïîí. Íå ñå ëè èçìîðÿâàõà? Öÿë äåí ðàáîòà, ó÷èëèùå, ñúðäèòè ïîãëåäè, èçíåðâåíè øîôüîðè, íàæåæåíè ïúòèùà è îìðàçíè áåçêðàéíè çàäðúñòâàíèÿ…À ïîñëå ìóçèêà íà ìàêñ, àëêîõîë äî çàáðàâà è íåïîçíàòè, êîèòî íàõàëíî ñå îïèòâàò äà ñå äîáåðàò äî òåá. È íèòî ìèíóòà ñúí. Òîâà é áå íàïúëíî íåïîíÿòíî! Íî, íàëè ùåøå äà ïîäðåæäà ìèñëèòå â ãëàâàòà ñè…Êàêâî ñå ñëó÷è äíåñ?...

 8 ñóòðèíòà àëàðìàòà íà òåëåôîíà é áåçæàëîñòíî ÿ èçäúðïà îò èíòåðåñíèÿ ñúí, êîéòî ñè èãðàåøå ñúñ ñúçíàíèåòî é. Ñúñ ñèãóðíîñò áå íåùî ñìåøíî, íî îáðàçèòå áÿõà ïî-ðàçìàçàíè îò âñÿêîãà. Çàùî, çà Áîãà, íå ìîæåøå äà êîíòðîëèðà ñúíèùàòà ñè? Òå ñå ðàçõîæäàõà èç ãëàâàòà é ñúâñåì ñâîáîäíî, íî âèíàãè óñïÿâàõà äà é èçáÿãàò â ìîìåíòà, â êîéòî îòâîðåøå î÷è. Èëè ïúê èçîáùî íå ñúíóâàøå. Å, íèùî äå, è áåç òîâà ïî âðåìå íà ñåñèÿ ñå òðóïàøå áåçæàëîñòíî ìíîãî èíôîðìàöèÿ â îïåðàòèâíàòà é ïàìåò. Òàêà èëè èíà÷å îò âðåìå íà âðåìå ïðîöåñîðúò é òîëêîâà çàãðÿâàøå, ÷å åé òàêà, áåç ïðåäóïðåæäåíèå, èçêëþ÷âàøå. „Åäèí ñúí ïî-ìàëêî íå å ãîëÿìà çàãóáà”, ðåøè òÿ è ñ àáñîëþòíî íåæåëàíèå ñå íàäèãíà îò ëåãëîòî. Îòâîðè ïðîçîðåöà è ñëúíöåòî çàêà÷ëèâî ÿ öåëóíà ïî ÷åëîòî. Äåíÿò îáåùàâàøå äà å óñìèõíàò, íî òÿ ìíîãî-ìíîãî íå îáúðíà âíèìàíèå íà òîâà, çàùîòî âñå îùå áå ñúíåíà è ñúðäèòà íà ãàäíàòà àëàðìà…„Äíåñ íÿìà äà ïèøà íà Ìîðåòî, âðåìå å äà ñè ïî÷èíå îò ìåí è ñïîêîéíî äà ñè íàó÷è çà èçïèòèòå!” áå ïúðâîòî íåùî, êîåòî ñè ïîìèñëè. Âòîðîòî íåùî, çà êîåòî ñå ñåòè, áå ïàê Ìîðåòî – óñåùàíåòî ÿ íàêàðà äà ñå çàñìåå.  êðàéíà ñìåòêà ìàëêî ñà õîðàòà, êîèòî íàìèðàò ñâîåòî ìÿñòî â ñâåòà åäâà íà 21. Òÿ áå åäíà îò ùàñòëèâöèòå – ìàêàð, ÷å…Ìîæå ëè åäèí ÷îâåê äà å ìÿñòîòî òè â ñâåòà? Íå ñå áå çàìèñëÿëà íàä òîâà. Íå ÷å àêî ñå çàìèñëåøå ùåøå äà ñòèãíå äî êîé çíàå êàêâî ãðàíäèîçíî îòêðèòèå, íî çàùî ïúê äà íå îïèòà, òàêà èëè èíà÷å èìàøå âðåìå ïðåäè äà òðúãíå çà óíèâåðñèòåòà.
Ïúðâèÿò âúïðîñ, êîéòî ïîñòàâè íà÷àëîòî íà âåëèêèòå é ðàçñúæäåíèÿ ïî òåìàòà, áå: „Çàùî ïúê ñè ðåøèëà, ÷å òî÷íî ìîðåòî ìîæå äà å òâîåòî ìÿñòî â ñâåòà?” È âúçìîæíî íàé-ïðîñòèÿò îòãîâîð – „Çàùîòî êðàé ìîðåòî ñå ÷óâñòâàì íàé-ñâîáîäíà, íàé-ëåêà, íàé-æèâà è èñòèíñêà. Çàùîòî âîäàòà ìå ãðàáâà è ìè ïîçâîëÿâà äà ñå ïðåâúðíà â ñòèõèÿ. Çàùîòî âúëíèòå âèíàãè ìå ïîâàëÿò è ìå ó÷àò äà ïëóâàì íàãîðå. Çàùîòî â ìîðåòî æèâåÿò íàé-íåçåìíèòå ñúùåñòâà. È çàùîòî, êîëêîòî è òðèâèàëíî äà çâó÷è, ïðîñòî óñåùàì, ÷å å òàêà.” Äîáðå, óñïÿ äà ïîëîæè íåñòàáèëíè îñíîâè íà çàùèòàòà íà òâúðäåíèåòî, ÷å íåéíîòî ìÿñòî â ñâåòà ìîæå äà å åäèí ÷îâåê. Ñëåäâàùèÿò âúïðîñ, ìîëÿ! „À êàê å âúçìîæíî ÷îâåê äà å îëèöåòâîðåíèå íà ìîðåòî?” Õóáàâ âúïðîñ…Äà âèäèì. „Òîçè ÷îâåê å ñúùî òîëêîâà íåïðåäñêàçóåì è ñèëåí. Ìàé äîñåãà íå ìå å ïîâàëÿë, íî ïúê íåïðåêúñíàòî ìå ó÷è äà ïëóâàì íàãîðå. Âäúõíîâÿâà ìå òî÷íî êàêòî ãî ïðàâè ìîðåòî (ïðåäè íÿêîëêî ãîäèíè íàïèñàõ 54 åñåòà íà ïëàæà. Êðàé âîäà ñúì ïðîäóêòèâíà, êàêâî äà ñå ïðàâè!). Áóêâàëíî ìå çàäúëæàâà äà ñúì èñòèíñêà, à çà æèâà – äà íå ãîâîðèì. Êàòî ñå ñåòÿ è çà âñè÷êèòå òåëåñíè òå÷íîñòè, íàïóñíàëè òÿëîòî ìè ñàìî ïðåç î÷èòå, ïîðàäè íåùàòà, êîèòî òîçè ÷îâåê ìå êàðà äà âèæäàì, íå ìîæå äà íå ïðèçíàÿ, ÷å ñòàâàì è ïî-ëåêà. Ìàé îñòàíàõà ñàìî íàé-íåçåìíèòå ñúùåñòâà. Êîé çíàå? Íèêîãà íå ìîæåì äà ñìå 100% ñèãóðíè, ÷å â íàñ íå æèâåå îùå íÿêîé. Àç, ïðèìåðíî, ñúì ïî÷òè óáåäåíà â îáðàòíîòî.” Íåñòàáèëíèòå îñíîâè ìàé âå÷å ñòîÿõà äîñòà çäðàâî. Äà ìèíåì íà ñúùåñòâåíèÿ âúïðîñ òîãàâà. „Çàùî òî÷íî òîçè ÷îâåê ñúáèðà â ñåáå ñè óñåùàíèÿòà òè çà ìîðåòî?” Ìàé òóê îòãîâîðúò ùåøå äà å íàé-êðàòúê. „Çàðàäè èìåòî. Îçíà÷àâà ìîðå. È ñúâñåì íåñúçíàòåëíî ãî ñâúðçàõ ñ ìîÿòà ïðåäñòàâà çà ìîðå. È äâåòå ñå îêàçàõà íàïúëíî òúæäåñòâåíî ðàâíè. Êðàé íà çàùèòàòà ìè. Âúçìîæíî å åäèí ÷îâåê äà å ìÿñòîòî ìè â ñâåòà. Îùå ïîâå÷å àêî òîçè ÷îâåê å ìîåòî Ìîðå!”
Áîæå, áå ñòàíàëî 10 ÷àñà! À òÿ òåïúðâà òðÿáâàøå äà ãëàäè ïðåäñòàâèòåëíèòå ñè äðåõè – íàëè é ïðåäñòîåøå óñòåí èçïèò è òî ïî øâåäñêè åçèê! Êàê âèíàãè óñïÿâàøå äà îñòàâè âñè÷êî çà ïîñëåäíàòà ìèíóòà?! Òîëêîâà ëè íå ñå áå íàó÷èëà äà ðàçïðåäåëÿ âðåìåòî ñè?! Ïîíÿêîãà àäñêè ìíîãî ñå ÿäîñâàøå íà ñåáå ñè (è ñ ïðàâî)! Íî ñåãà íå áå íàé-ïîäõîäÿùèÿò ìîìåíò äà ñè ïðàâè ñàìîîöåíêà. Äà áå ïîìèñëèëà çà òîâà ïðåäè íÿêîëêî ãîäèíè! Êîãàòî áå ïî-ñâîáîäíà.
Ñëåä 15-ìèíóòíà îæåñòî÷åíà áèòêà ñ ïàðàòà îò þòèÿòà, à ñëåä òîâà è ñ äåëôèíèòå íà ëåãëîòî ñè (îáîæàâàøå òåçè ÷àðøàôè, ìåæäó äðóãîòî!) íàé-ïîñëå çàñòàíà ïðåä îãëåäàëîòî. Îùå ïðåäíàòà âå÷åð ñè áå ïîäãîòâèëà äúëãà è âèñîêîïàðíà îêóðàæèòåëíà ðå÷, íî âñè÷êî, êîåòî óñïÿ äà ñè êàæå, áå: „Ïðîñòî ïîêàæè òîâà, íà êîåòî ñè ñïîñîáíà!” È èçëåçå.
Êîãàòî ïðèñòèãíà â óíèâåðñèòåòà, òàì âå÷å ñå áÿõà ñúáðàëè ëþáèìèòå é êîëåãè è íåðâíî îáñúæäàõà ïðåäñòîÿùàòà „óñòíà åêçåêóöèÿ”. Îêàçà ñå, ÷å îñâåí çàäúëæèòåëíèÿ ïðåâîä îò 50 ñòðàíèöè íà êíèãà îò øâåäñêè àâòîð å òðÿáâàëî äà ñà ïîäãîòâåíè è âúðõó áèîãðàôèÿòà íà òîçè àâòîð. Òâúðäå êúñíî! Ïàê â ïîñëåäíàòà ìèíóòà òÿ îòâîðè êíèãàòà ñè è ïðî÷åòå êðàòêèòå äàííè. Íèùî îñîáåíî. „Ùå èìïðîâèçèðàì. Ìîæå äîðè äà ñå îêàæå çàáàâíî!” Íàèñòèíà ñå îêàçà çàáàâíî. Óñïÿ äîðè äà ñå çàïëåòå â òåîðèèòå ñè îòíîñíî èñëÿìà è õðèñòèÿíñòâîòî. Ìèíà íåóñåòíî è ñÿêàø íå ñå ïðèòåñíè, ìàêàð ÷å ñëåä êàòî èçëåçå êîëåãèòå é ñå ñòðåñíàõà – ïàê ñå áå çà÷åðâèëà öÿëàòà! Õâàíà ÿ ÿä, ÷å íå ìîæå äà êîíòðîëèðà ðåàêöèèòå, êîèòî ïðîòè÷àõà â òÿëîòî é! Íî â êðàéíà ñìåòêà, âàæíîòî áå, ÷å ñúâñåì óñïåøíî ñè ïîèãðà ñ äóìèòå è ñè âçå óñòíèÿ ïî øâåäñêè.
Êàêâî ñëåäâàøå ñåãà? Îãðîìåí ñëàäîëåä â ïàðêà, ðàçáèðà ñå! Çàðàäâà ìó ñå êàòî ìàëêî äåòå (íå, ÷å íå áåøå òàêîâà) – ïèÿíà âèøíà, Irish cream è áîðîâèíêà – çàùî íå ìîæåõà âñè÷êè „åêçåêóöèè” äà çàâúðøâàò òîëêîâà ñëàäêî?! Íî íå, â òàêúâ ñëó÷àé Âåëèêàòà èíêâèçèöèÿ íÿìàøå äà „êðàñè” ñòðàíèöèòå íà ñâåòîâíàòà èñòîðèÿ…Áîæå, çà êàêâè íåùà ìèñëåøå! Êîëåãèòå é ñå ñìååõà îêîëî íåÿ, îáñúæäàõà ðåçóëòàòèòå ñè, ÷óäåõà ñå êàê ïî-èíòåíçèâíî äà ñè ïî÷èíàò äíåñ. „Õàéäå íà êèíî äîâå÷åðà!”, ïðåäëîæè íÿêîé. Çàùî ïúê íå – „Çëî” – àêî íå äðóãî, çàãëàâèåòî ïîíå áå îáåùàâàùî. À è äíåñ íÿìàøå äà õîäè â øêîëàòà – ÷àñúò é áå ïðåìåñòåí â êðàÿ íà ñåäìèöàòà, à è Ìîðåòî ó÷åøå çà èçïèò.
Ïîëîâèí ÷àñ ïúòóâà ñ äî áîëêà ïîçíàòèÿ 280 è áëàãîïîëó÷íî ñå ïðèáðà âêúùè. Òàì ÿ ÷àêàõà äâåòå é ëþáèìè ñúêâàðòèðàíòêè, åäíàòà îò êîèòî ñúâñåì ñëó÷àéíî, à ìîæå áè íå, áå è íàé-äîáðàòà é ïðèÿòåëêà! Óñìèõíàòè ÿ ïîïèòàõà: „Îòëè÷íè÷êà ëè ñè?” è ñëåä ïîëîæèòåëíèÿ îòãîâîð ÿ ãóøíàõà ñèëíî! Ìíîãî ñå ðàäâàøå íà ïîäîáíè ìîìåíòè, ìàêàð ÷å ðÿäêî ãî ïîêàçâàøå.
Ñ ãðúì è òðÿñúê ñå ñòîâàðè íà ëåãëîòî ñè è ëåãíà íà âúçãëàâíè÷êàòà ñ Ïðàñ÷î, êîÿòî êîëåãèòå é è áÿõà ïîäàðèëè çà 21-èÿ é ðîæäåí äåí. Êîëêî ìíîãî ñè ÿ îáè÷àõà. È êàê äà íå áúäå äåòå êàòî âñè÷êè ÿ âúçïðèåìàõà êàòî òàêîâà. Îòêúäå ëè òðúãíà òîâà ñ Ïðàñ÷î? Ñåãà áÿõà ïðåìèíàëè íà Çàéî è Çìåé÷î. Çà Ìîðåòî ïúê áå Áðúìáàð÷î…Âñå ïðåäñòàâèòåëè íà æèâîòèíñêèÿ âèä. Ìàé õîðàòà îêîëî íåÿ ñå îïèòâàõà íàé-íåâèííî äà é êàæàò íåùî?! Èëè ïðîñòî äúðæàõà íà íåÿ! Äíåñ áå òîëêîâà ùàñòëèâà, ÷å îïðåäåëåíî ñå ñïðÿ íà âòîðîòî òâúðäåíèå. Óñìèõíà ñå íà ñåáå ñè è íà ñìåøíèòå ìèñëè â ãëàâàòà ñè, êîåòî ìåæäó äðóãîòî ÿ íàêàðà äà ñè ñïîìíè, ÷å ñëåä ïîëîâèí ÷àñ òðÿáâàøå äà òðúãâà çà êèíîòî.
Âå÷íî çàêúñíÿâàøå! Îò âðåìå íà âðåìå âçèìàøå ïðåâàíòèâíè ìåðêè, êîèòî ñå èçðàçÿâàõà â òîâà äà ìðúäíå ÷àñîâíèêà íà òåëåôîíà ñè ñ äîâîëíî êîëè÷åñòâî ìèíóòè íàïðåä, íî òîé ïúê çà çëà ó÷àñò (íà âñè÷êè) âñå èçîñòàâàøå, êîåòî ïàê ÿ âðúùàøå â èçõîäíà ïîçèöèÿ. Çàòîâà ñåãà ñè ïîñòàâè çà çàäà÷à äà íå çàêúñíÿâà. Äîðè áå íà êîñúì äà ÿ îñúùåñòâè, íî óâè! Âàæíîòî â êðàéíà ñìåòêà áå, ÷å ñ Ï÷åëè÷êàòà (íåéíà ëþáèìà êîëåæêà) ñòèãíàõà íà âðåìå çà ïðîæåêöèÿòà. Ôèëìúò îïðåäåëåíî ñè çàñëóæàâàøå! Ïî÷òè ãðàíäèîçåí. Êîíñòàòèðà, ÷å å âëþáåíà â ãëàâíèÿ àêòüîð. Ìåêî êàçàíî êðàñèâ ìúæ, ìåêî êàçàíî îáñåáâàù ïîãëåä…Óñåòè, ÷å ñå ãóáè â íÿêàêúâ èçìèñëåí ñâÿò. Âèáðàöèÿòà íà òåëåôîíà é îáà÷å ÿ èçäúðïà îáðàòíî â òúìíàòà çàëà. Íà ñèíèÿ äèñïëåé áå èçïèñàíî èìåòî íà Ìîðåòî. Äàëè íå ñå áå ñëó÷èëî íåùî?! Çâúíåøå âå÷å âòîðè ïúò…
Ñëåä êðàÿ íà ôèëìà âåäíàãà íàáðà íîìåðà. Íå, ïðîñòî Ìîðåòî èñêàøå äà çíàå êàê å ìèíàë èçïèòúò è äàëè âñè÷êî áå íàðåä. Çàðàäâà ñå, ÷å ÿ ÷ó. Íà ñâîé ðåä é ïîæåëà óñïåõ è çàòâîðè.
Ñåãà áåøå ðåä íà îãðîìíà âêóñíà ïèöà ñ ïðèÿòåëè. Çàùî íå ìîæåõà âñè÷êèòå é äíè äà ñà òàêèâà?! Äíè, â êîèòî ïðîñòî ñå îñòàâÿøå íà ñëúíöåòî, íà ñìåõà, íà ñëàäîëåäà è øåãèòå íà õîðàòà îêîëî íåÿ. Äíè, â êîèòî ìíîãî-ìíîãî íå ñå çàìèñëÿøå çà ñåáå ñè. Íàïîñëåäúê, ìåæäó äðóãîòî, áðîÿò íà òåçè äíè äðàñòè÷íî áå íàðàñíàë, êîåòî îïðåäåëåíî ÿ ðàäâàøå! Îòíîâî ñå ïðèíóäè äà ñå îòêúñíå îò ìèñëèòå ñè, çàùîòî ñåðâèòüîðúò äîéäå ñ ïîðú÷êàòà. À è ïðèÿòåëèòå é æèâî îáñúæäàõà íåùî çàáàâíî, òàêà ÷å é ñå ïðèèñêà äà ñå âêëþ÷è ñ íÿêîé îñòðîóìåí êîìåíòàð. Áå çàáåëÿçàëà, ÷å ñ ëåêîòà óñïÿâàøå äà ðàçñìåå õîðàòà îêîëî ñåáå ñè âèíàãè êîãàòî é ñå ïðèèñêàøå. Äîñòàâÿøå é óäîâîëñòâèå, çàðåæäàøå ÿ ñ òîíîâå ïîëîæèòåëíà åíåðãèÿ. À è êîé íå áè ñå çàðàäâàë, çíàåéêè, ÷å å âèíîâåí çà óñìèâêèòå íà äðóãèòå?! Òîâà áå íàé-âúëøåáíèÿò çàâúðøåê íà åäèí íàé-îáèêíîâåí äåí. Óñïåøíî âçåò èçïèò. Îãðîìåí ñëàäîëåä. Âëþáâàíå îò ïðúâ ïîãëåä. Âêóñíà ïèöà è óñìèâêè îò ñúðöå.
Äîâîëíî ãîëÿìà ñìåòêà è ïîëîâèí ÷àñ ïúò ñ äî áîëêà ïîçíàòèÿ 280…
Ïðèáðà ñå âêúùè. Äâåòå é ëþáèìè ìîìè÷åòà ó÷åõà çà ïðåäñòîÿùèòå èì èçïèòè. Òÿ îáà÷å áå òâúðäå ùàñòëèâà, çà äà ìèñëè çà ñâîèòå òàêèâà. Çàòîâà ïðîñòî ñè îïðàâè ëåãëîòî è ñå ñãóøè ñðåä ìåêèòå äåëôèíè, êîèòî íàé-äîáðàòà é ïðèÿòåëêà é áå ïîäàðèëà çà åäèí ðîæäåí äåí.

Ëåêà íîù, óñìèâêè!

Óìîðåíî ïðèòâîðè î÷è. Îáîæàâàøå òîçè ìîìåíò îò äåíîíîùèåòî! Ïúòóâàíåòî îò ðåàëíîñò êúì áåçïàìåòíî ñïîêîéñòâèå é ïîäàðÿâàøå íåçåìíî óäîâîëñòâèå. Âÿðíî, ñúíÿò ñè áåøå ÷èñòà çàãóáà íà âðåìå, à è âèíàãè çàâúðøâàøå ñ îìðàçíîòî „Ñòàâàé!”, íî ñè çàñëóæàâàøå âñÿêà „ïðîïèëÿíà” ñåêóíäà. À è êàêúâ ïî-äîáúð íà÷èí äà çàðåäèø îíåçè äâå íåâèäèìè áàòåðèè â òÿëîòî ñè, êîèòî ñúâñåì áåçêîðèñòíî òå ïîáóòâàò íàïðåä ïðåç ñâåòëàòà ÷àñò îò 24-òå ÷àñà öÿëà åäíà ñåäìèöà…è ïîñëå ïàê, åñòåñòâåíî?! Íèêîé íå ìîæåøå äà ÿ óáåäè â áåçñìèñëåíîñòòà íà íîùòà…ìàêàð, ÷å äåáàòèòå îïðåäåëåíî íå áÿõà íàé-ñèëíàòà é ñòðàíà…


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 30.12.2007 @ 08:05:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Brum

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 05:44:39 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"God natt, leende!" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: God natt, leende!
îò Hesioda íà 30.12.2007 @ 18:47:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óæàñíî ìè õàðåñà!Íàèñòèíà óæàñíî, óæàñíî ìíîãî. Óñïÿ äà ìè âíåäðè åäíî òàêîâà...ñòðàííî-âåñåëî íàñòðîåíèå, äîðè íå çíàì çàùî òî÷íî.Âåëèêîëåïíî å (=