Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 752
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 755

Îíëàéí ñåãà:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàLast night
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: silence

Äà õîäèø íà äèñêîòåêà êîãàòî êîìïàíèÿòà å ðàçíîðîäíà è íå äîòàì ïîçíàòà íå å ïðèçíàê, ÷å ùå ñè ïðåêàðàø äîáðå.
Ñàìèÿ ôàêò, ÷å îùå îò âúí ñè ñêåïòè÷íî íàñòðîåí, ïðåä âðàòàòà ñå çàïèòâàø äàëè äà íå ñå âúðíåø âñå ïàê, à êîãàòî ÿ îòâîðÿò è îòâúòðå òå áëúñíå ñàóíäà – òîãàâà ïðàâèø ñòúïêà íàçàä è àõà-àõà äà ñå âúðíåø. Îáà÷å îòçàä òå ïîäïèðàò è:
- Õàéäå áå, Ñìàéëè, çà ïúðâè ïúò ëè ñè íà äèñêîòåêà?
„Àáå, ‘ëàïå – èñêà ìè ñå äà îòâúðíà – ÿ íå ñå çàêà÷àé ñ êàêà ñè”, îáà÷å íÿìàì òîçè øàíñ, çàùîòî âå÷å ñúì èçòèêàíà íàïðåä.
Ïðîæåêòîð ìå çàñëåïÿâà, íî áúðçî îòâðúùà îêîòî ñè îò ìåí. Íå ÷å íåùî ñå ïðîìåíÿ ñ âèçèÿòà, çàùîòî íàä òúëïàòà ñå å çàñòëàë íà ïëàñòîâå îáëàê öèãàðåí äèì.
Òî÷èì ñå â èíäèàíñêà íèøêà èçìåæäó âèáðèðàùè òåëà. Òîçè, êîéòî íè âîäè, íè íàñî÷âà ïî ñòúëáè÷êà è ïî÷âàìå äà ñå ïðåïúâàìå â òúìíîòî.
Ñåïàðåòî å âäèãíàòî íà ìåòúð îò ïîäà ò.å. ïî-áëèçî äî êëèìàòè÷íàòà èíñòàëàöèÿ íà òàâàíà è ñúîòâåòíî ïðåäëàãà ïîâå÷å õëàä (íå ÷å êîëè÷åñòâîòî äèì å ïî-ìàëêî). Çà äà ïîðú÷àø íà ñåðâèòüîðêàòà òðÿáâà äà é âèêàø â óõîòî, íî òÿ ñå îêàçâà èçíåíàäâàùî ÷åâðúñòà. Ïðîñòî ìè å ÷óäíî êàê òîâà ìîìè÷å óñïÿâà äà ïðåíåñå òàáëàòà ñúñ ÷àøè è øèøåòà áåç äà ðàçëåå è äà ñ÷óïè íåùî. Íàáúðçî ñëàãà äâå áóòèëêè óèñêè è íàïðàâî èçñèïâà 20-ñòå ÷àøè íà ìàñàòà. Ïëúçâà ìîÿòà ÷àøà ñ äæèí è ìè èçêðåùÿâà â óõîòî êàêâî òðÿáâà äà é ïëàòÿ. Ïèòàì çà ëåä è ïîëó÷àâàì ïîñî÷âàíå ñ ãëàâà.
Èçíåíàäâàì ñå îò ñúäà íà ìàñàòà. Òîâà ïî-òî÷íî å êîôà, â êîÿòî èìà ñèãóðíî ïåò êèëîãðàìà ëåä íà òîï÷åòà. Ïðè òàçè æåãà åäâà ëè ùå èçäúðæè äúëãî, íî òîâà å ïðîáëåì íà ôðèçåðà çàä áàðìàíà, íå ìîé.
Çàïèòâàì ñå êàêâà ëè å ïðîãðàìàòà äíåñ. Îñòàâà äà ñìå ïîïàäíàëè íà ÷àëãà-íàéò è âå÷å ñúâñåì ùå ÿ âòàñàìå. Çâóêúò îáà÷å êëîíè êúì R’N’B.
„ Å – ðåøàâàì àç – äà èçâëå÷åì íàé-äîáðîòî îò ñèòóàöèÿòà”. Ìóçèêàòà ñå ïîíàñÿ çàñåãà, íå ìå êàðàò äà âîäÿ áåçñìèñëåíè ðàçãîâîðè è èìàì ïèòèå, ñ êîåòî áèõ ìîãëà äà ñå ðàçõëàäÿ, àêî áÿõ ñúîáðàçèëà äà ñè ïîðú÷àì ïî-ãîëÿìî êîëè÷åñòâî.
Ðàçñìèâà ìå âèçèÿòà êàê ñúì ñè ïðåãúðíàëà øèøåòî äæèí è ñè ïèéâàì äèðåêòíî îò íåãî. Ðàöèîíàëíîòî â ìåí çàïî÷âà äà çàäàâà âúïðîñè êàòî „êàê ùå ñè ñëîæèø ëåä â øèøåòî” èëè ‘åäíà öèãàðà áè îïðàâèëà îáîíÿíèåòî òè â òîçè ìîìåíò”.
Êàòî ñ ìàãè÷åñêà ïðú÷êà êîëåãàòà îò Òúðíîâî ìå ïîáóòâà è ïðîòÿãà êóòèÿ öèãàðè êúì ìåí. Âçèìàì åäíà. Íå ÷å ñúì ïóøà÷ äå, íî çíàì ÷å èçïóøâàíåòî íà åäíà öèãàðà çíà÷èòåëíî ùå ïîäîáðè ïîëîæåíèåòî – åäèí âèä ùå èçðàâíè àòìîñôåðàòà îòâúí òÿëîòî ñ òàçè â íåãî.
Äèñêîâîäåùèÿò ïîçäðàâÿâà ïîñëåäíèÿ óâîëíåí íàáîð è âèæäàì ãîðàòà îò ðúöå, êîÿòî ðúêîïëÿñêà. Óñìèõíàòî íàáëþäàâàì êàê ìîì÷åòàòà ñå âåñåëÿò (åãà ñè êîëêî ëè ïðåêàðàíè ñå ÷óâñòâàò).
Ìèíàâà ïåñåí, âòîðà… Ïîêëàùàì ñå, ëåäúò áúðçî ñå ðàçòàïÿ â ÷àøàòà, ïîðú÷âàì ñè íîâî ïèòèå.
×óâàì ïúðâèòå àêîðäè íà http://www.youtube.com/watch?v=37CGy4Ikoho

Áàñúò âèáðèðà ïî ïîäà, ïðåäàâà ðèòúìà ïî êðàêàòà ìè è ìå ïðåâçåìà. Ñòðàñòòà íàõëóâà â êðúâòà è ÿ íàæåæàâà. Ñúðöåòî çàïî÷âà äà ÿ èçïîìïâà â òàêòà íà ìóçèêàòà. Çàòâàðÿì î÷è è îòìÿòàì ãëàâà. Òàçúò ñå ðàçäâèæâà ëåíèâî ñàì. Âäèãàì ðúöå.
Íåóñåòíî äâå ðúöå ïîêðèâàò ìîèòå. Ñèëíî òÿëî ñå ïðèëåïâà êúì ìîåòî, êîëåíå âëèçàò â ñãúâêèòå íà ìîèòå, òàçúò ìè å ïîñðåùíàò îò äðóã, ãúðáúò ìè çàëåïâà çà íå÷èè ãúðäè. Ìóçèêàòà ìå îìàãüîñâà äî òîëêîâà, ÷å äîëåïÿíåòî íà äðóãîòî òÿëî å êàòî êàòàëèçàòîð, êîéòî èçïúâà ìîåòî êàòî òåòèâà íà ëúê.
Íåïîñëóøíèòå äëàíè íàòèñêàò ìîèòå è òðúãâàò äà èçñëåäâàò èçâèâêèòå ìè. Ðúöåòå ìè, äâèæåíè îò íåãîâèòå, îïèïâàò õàíøà èãðèâî, äîêîñâàò è ïðåîòêðèâàò êîïíåæè èçãóáåíè âúâ âðåìåòî è ãè ñëèâàò. Âñåêè ñàíòèìåòúð å ñëàäîñòíî ïðåìèíàò. Êîæàòà íàñòðúõâà. Ïðåäàòåëñêè ñíàãàòà ñå ïðåäëàãà è å áåçñêðóïóëíî ïðåâçåòà. Òåëàòà çàëåïíàëè çäðàâî ñå èçâèâàò â ïàðåùè äúãè. Ìîñòúò, êîéòî ñå îáðàçóâà, ñðåùà ñòðàñòèòå íà äâåòå òåëà è ãè íàæåæàâà äî áÿëî.
Çàëèòàì â îïèÿíåíèå. Åäíàòà ðúêà ìúëíèåíîñíî ñå âðúùà è çäðàâî ìå îáãðúùà. Ïðèäúðïàë òÿëîòî ìè, òîé àë÷íî ãî äúðæè â ðúöåòå ñè è íå ãî ïóñêà. Îãíåíèòå ìó ïðúñòè ñå âðúùàò âúðõó ìîèòå. Ìèíàâàò íà ìèëèìåòðè ïîêðàé ãúðäèòå, ïîãàëâàò âðàòà ìè è ìå ñïèðàò íà íåãîâèÿ òèë.
Õèëÿäèòå ëþáîïèòíè î÷è íà äèñêîòå÷íèÿ ãëîáóñ íå ñå îòëåïÿò îò íàñ.
Êàïêà ïîò ñå îòäåëÿ çàä óõîòî ìè è òðúãâà â îõëàæäàùà ïúòå÷êà íàäîëó. Ïèòàì ñå êàêâè ñà âúçìîæíèòå ìàðøðóòè, ïî êîéòî ìîæå äà ïîåìå, öÿëà èëè ðàçäåëåíà íà ïî-ìàëêè êàï÷èöè, òðúãíàëè íà ñâîè ñîáñòâåíè ïúòåøåñòâèÿ, îñòàâÿùè äúëãè è ñëàäêè ñëåäè íà ïîâúðõíîñòòà, ïî êîÿòî ñå äâèæàò. Ìèñëÿ ñè çà íà÷èíèòå, ïî êîèòî íÿêîé ìîæå äà ïðîñëåäè òàçè êàïêà... äàëè ùå ïðîñëåäè ïúòå÷êàòà ñ ïðúñò... äàëè ùå ñå îñìåëè äà èçïîëçâà óñòíèòå ñè…
Èçâåäíúæ ðúöåòå ìó îñâîáîæäàâàò ìîèòå. ×óâñòâî íà íàñòðúõâàùà ãîëîòà ìå îáçåìà. Èíñòèêòèâíî çàðàâÿì ïðúñòè â ìîêðàòà ìó êîñà çà äà ãè ïðèêðèÿ. ×óâñòâàì äúõà ìó â óõîòî ñè, à òÿëîòî ïðîäúëæàâà äà ñå èçâèâà â ñèíõðîí ñ ìîåòî. Òðúãâàì íà ïîõîä ïðåç ñëåïîî÷èåòî, óñåùàì äðàùåíåòî íà íàáîëàòà áðàäà, äîëàâÿì ñ ïðúñòè ïóëñà âúâ âåíàòà íà âðàòà.
Îòïóñêàì ðúöå. Âïèâàì íîêòè â áåäðàòà ìó. Ñÿêàø ìå óäðÿ òîê, íî íå ñìúðòîíîñåí, à èçïúëíåí ñ ÷óâñòâåíà íåãà.
Ïðúñòèòå ìó ñå ñòè÷àò ïî ðàìåíàòà ìè, ïî ðúöåòå ìè è ñå ñïëèòàò ñ ìîèòå. Âðúõëèòàùàòà íà òàëàçè ìóçèêà ìå äúðæè ñ ïðèòåãàòåëíà ñèëà êúì íåãî. Ðúöåòå ìó êàòî âðàæåñêè âîéíèöè èçáóòâàò ìîèòå íà ðàçóçíàâàíå è çàâîþâàò çîíà ñëåä çîíà èçñëåäâàéêè âñÿêà ïúòåêà.
Ïîñëåäíèòå àêîðäè íè îñòàâÿò áåç âñÿêàêâà ìèñúë.
Êîæàòà ìè, ìîêðà îò ïðåñèùàíå, äèâî æàäóâà çà îùå. Äà ñå îõëàäÿ òàì å çàäà÷à íåïîñèëíà, à è êðàêàòà îòêàçâàò äà ïîìðúäíàò.
Îáðúùàì ñå. Òåëàòà ðàçî÷àðîâàíî ñå ðàçäåëÿò.
Çàïî÷âà ñëåäâàùîòî ïàð÷å http://www.youtube.com/watch?v=m9nsxKFqjFw
Òîé ìúë÷è.
Ãëåäà ìåí.
Àç ìúë÷à.
Ãëåäàì íåãî.
Òðúïêàòà îòëèòà, òî÷íî êàêòî äúæäúò, êîéòî âàëåøå êîãàòî âúðâÿõìå êúì äèñêîòåêàòà.
Èëè íå...êîé çíàå?


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 13.12.2007 @ 23:51:41 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   silence

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 11:17:28 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Last night" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.