Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 801
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 806

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈíñîìíèà
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: Roglyo

Òðÿáâà ïàê äà ïðîâåðÿ âðàòàòà.òîëêîâà ñúì ðàçñåÿí!Àêî ïàê ñúì ÿ îñòàâèë îòêëþ÷åíà?Çíàÿ,÷å òå ñà òàì çàä âðàòàòà è ÷àêàò.×àêàò,ìåí èëè íåùî äðóãî,íå çíàÿ.íî ÷àêàò òàì îòäàâíà è ùå ÷àêàò îùå öÿëà âå÷íîñò àêî òðÿáâà.Âñÿêà íîù ãè ñúíóâàì è âñå ïî-ÿñíî îñúçíàâàì, ÷å òîâà íå å ñàìî ñúí.Íå çíàÿ çàùî , íî âñå ñè ìèñëÿ,÷å ìå äåáíàò íà ïëîùàäêàò â êîðèäîðà.È òàçè âðàòà ñ äðúæêè îò äâåòå ñòðàíè...Îùå óòðå ùå âèêíà ìàéñòîð äà ïîñòàâè òîïêà îòâúí.
Íå ñìåÿ äà ñå äîáëèæà äî âðàòàòà ñåãà.÷åñòíî!Ëîãè÷íî ïîãëåäíàòî åäèíñòâåíèÿò íà÷èí äà ïðåäîòâðàòÿ íåùî ïî-ñòðàøíî å äà èäà è äà çàêëþ÷à, àêî êëþ÷à íå å âðúòíàò âå÷å,íî àç ïðîñòî íå ìîãà äà ñå äîáëèæà äî òàçè âðàòà.Çíàì ÷å òîâà íåâèäèìî çëî å òàì è ÷àêà.Âñÿêà íîù òå èäâàò â ñúíÿ ìè.Åäâà ïîìíÿ óæàñíèòå íåùà,êîèòî ñúíóâàì,íî óñåùàíåòî çà ñòðàøíî,ñòóäåíî è ìðàçåùî ìå çëî îñòàâà ñ ìåí ïðåç öåëèÿ äåí.Äîðè òîïëèíàòà íà ÿðêîòî,ñëúí÷åâî óòðî íå ìîæå äà ãî ïðîãîíè.Ñúíóâàì...íå çíàÿ òî÷íî-ãëàñ, êîéòî øåïíå â íîùòà?Âîëÿ, êîÿòî ìîæå äà óïðàâëÿâà ìîÿòà?Íå çíàÿ,íå ïîìíÿ.Ïîìíÿ ñàìî òèõîòî øóìîëåíå,øóìîëåíå ñÿêàø îò õèëÿäîëèñòåí ïåðãàìåíò.È çëè äóìè äóìè, êîèòî øåïíàò çà ìîÿòà ãèáåë,íî âúïðåêè òîâà ñà äóìè, íà êîèòî ñå ïîä÷èíÿâàì.Áëåäè ôèãóðè,íå ñòóäåíè,íå.Ïî-ñêîðî òîïëè,íî ñúâñåì ëåêî òîïëè,êàêòî ëóíàòà ñå çàòîïëÿ îòðàçÿâàéêè ñëúíöåòî.Ìàé âå÷å ñè èçìèñëÿì....èëè ïî÷íà äà ñè ñïîìíÿì ñúíÿ ñè?Íå èñêàì äà ñè ãî ñïîìíÿì-â òîâà ïîíå ñúì ñèãóðåí.È åòî ÷å çàñïàõ ïî-äúëáîêî îò îáè÷àéíîòî ñè:

Äâèæèìå ñå áàâíè÷êî-äÿäî å ìíîãî ñòàð è èçìú÷åí.Áîëÿò ãî ñòàâèòå.Ðåâìàòèçìà å ìíîãî õàðàêòåðåí çà íàñ-ãîáëèíèòå.À äÿäî ãî èìà â îãðîìíè êîëè÷åñòâà.Ìîæå äà îñíîâå ôèðìà çà òúðãîâèÿ íà åäðî ñúñ ñòàâíè áîëåæêè âñúøíîñò.Íî äÿäî å ãîòèí.Åòî è ñåãà å çàõâàíàë ñ ëåêî òðåïåðëèâèÿ ñè ãëàñåö äà ìè ðàçïðàâÿ çà ìèíàëîòî íà Çåìÿòà.
-Ïðåäè õèëÿäè ãîäèíè-çàïî÷âà òîé-å èìàëî òðè âåëèêè ðàñè, êîèòî ñà âëàäååëè ñâåòà.Íèå, õîðàòà è íåíàçîâàíèòå.Õîðàòà íå íè ïîíàñÿëè, çàùîòî ñå õðàíèì ñ íåùà, êîèòî òå ñìÿòàò çà ðàçâàëåíè è çàðàäè ëèáåðàëíèòå íè ïðåäñòàâè çà òîâà, êîåòî òå íàðè÷àëè "÷åñò".Õðàíàòà áèëà ïîâîä çà ÿðîñòíèÿ êîíëèêò íà õîðàòà è ñ Äðóãèòå.-äÿäî íàèñòèíà å ñìåøåí, êîãàòî çàêðúãëÿ î÷è ãîâîðåéêè çà Ãîñïîäàðèòå íà Ìðàêà-âñå ïàê òå ñà èç÷åçíàëè íàïúëíî ïðåäè 1000 ãîäèíè.
-Êàêâî ñà ïðàâåëè íåíàçîâàíèòå, äÿäî?
-Åìè òàêà êàêòî íàøèòå ñòîìàñè ñà äîñòà ñëàáè÷êè ìàøèíêè è ìîæåì äà ÿäåì ñàìî õðàíà, êîÿòî âå÷å ñå å ïîðàçëîæèëà íà ñúñòàâíèòå ñè åëåìåíòè, òàêà è òå íå ìîæåëè äà ñå õðàíÿò ñ òâúðäà õðàíà.Åâîëþöèÿòà íàïðàâèëà òàêà, ÷å çëîùàñòíèòå ñúçäàíèÿ ìîæåëè äà ñå õðàíÿò ñàìî ñ êðúâ.Òîâà å æèâîòèíñêèÿò ïðîäóêò ñ íàé-ëåñíî ðàçãðàäèìè âåùåñòâà.Ãîëÿìàòà èì ãðåøêà áèëà, ÷å íå îòëè÷àâàëè ðàçóìíè îò íåðàçóìíè ñúùåñòâà.Íà íàñ Çåëåíèÿò íàðîä ïîñÿãàëè ðÿäêî.Íàé-ãîëÿìàòà èì ñèëà, ðàçáèðàø ëè áèëè òåõíèòå ìåíòàëíè ñïîñîáíîñòè, ãðàíè÷åùè ñ ìàãèÿòà.Íÿêîè ìíîãî ñåðèîçíè ó÷åíè è äîñåãà òâúðäÿò, ÷å íèøêà ìàãèÿ å áèëà âòúêàíà â ñúùåñòâóâàíåòî èì.Íàøèòå ïðàâîëèíåéíè óìîâå îáà÷å íå ìîãëè ïî íèêàêúâ íà÷èí äà áúäàò ïîâëèÿíè.Òîâà ïðàâåëî ×åðíèòå äîñòà ïðåäïàçëèâè êîãàòî ñðåùàëè ãîáëèíè.
-Ãîáëèíè ñà íè íàðè÷àëè õîðàòà, íàëè äÿäî?-ïðåêúñâàì àç êîëêîòî äà ïîêàæà, ÷å ñëåäÿ ðàçãîâîðà.
-Äà, à ×åðíèòå íåíàçîâàíè ñà íàðè÷àëè âàìïèðè....
Òóê ðàçãîâîðúò âíåçàïíî ïðåêúñâà çàùîòî ñìå ïðåä åäíî îò âåëèêèòå õàóëè-îãðîìíèòå ãðàäîâå-êðåïîñòè, â êîèòî íàøèòå ïðåäöè ñà ñå êðèëè ïî âðåìå íà Âîéíàòà íà òðèòå ðàñè.
Îãðîìíèòå ïàçà÷è íà âõîäà ðàäóøíî íè ïðèåìàò è íè îòâåæäàò â åäíà îò ãîëåìèòå, òîïëè ñòàè çà ãîñòè.Àç ñúì ìíîãî äîâîëåí-òà è òóê ïîçíàâàò ìîÿ äÿäî!Êîãàòî ñìå ñå íàõðàíèëè ñ áëóäêàâàòà îáùà êàøà, êîÿòî êàêòî îáèêíîâåíî å òâúðäå ïðÿñíà è âïîñëåäñòâèå ùå íè ïðè÷íè ëîøî õðàíîñìèëàíå è ãëàâîáîëèå, äÿäî ïîäåìà ðàçêàçà ñè îòòàì, îòêúäåòî å çàïî÷íà.
-Íî ñàìî ïðè åäíî óñëîâèå-ñòðîãî ìè êàçâà òîé-àêî ñå ñêðèåø ïîä êðèëîòî ìè!
Àç íå ñúì ìíîãî äîâîëåí-êðèëåòå ñà çà áåáåòà.Òàì ïîä ìèøíèöèòå òî÷íî, âúçðàñòíèòå ãîáëèíè èìàò ïîðåäèöà îò ðàçíîöâåòíè êðúãîâå âãðàäåíè åäèí âäðóã, êîèòî ñå âúðòÿò è ìîãàò äà ïðèñïèâàò áåáåòàòà.Íî àç òîëêîâà îòäàâíà íå ñúì áåáå?Íî òîëêîâà èñêàì äà ÷óÿ îùå îò äÿäîâèòå èñòîðèè, ÷å òîçè ïúò áåçïðåêîñëîâíî ñå ìóøêàì ïîä êðèëîòî ìó.
-Íÿêîãà â ìèíàëîòî èìàëî ïåðèîä â êîéòî íåíàçîâàíèòå ñà âëàñòâóâàëè íàä ñâåòà.-Ïî ñòðîãèÿ, íî ëåêî òðåïåðëèâ ãëàñåö íà äÿäî ðàçáèðàì, ÷å òîâà ùå áúäå åäíà îò ñòðàøíèòå ìó èñòîðèè.
-Òîãàâà õîðàòà ñå êðèåëè çàä ÷åòèðè ñòåíè ùîì èì ñå ñòîðåëî ÷å ìðúêâà.Êðèåëè ñå äîðè êàòî âèäåëè ïî-ãîëåìè÷úê îáëàê ÷å ñå çàäàâà.Íåíàçîâàíèòå èì âèêàëè "õðàíàòà".Íàñòàíèëè ñå âúâ âñè÷êè ïî-ñòàðè ñãðàäè â ÷îâåøêèòå ãðàäîâå.
Õîðàòà òðåïåðùè èçëèçàëè è òî ñàìî ïðåç äåíÿ.ïðèáÿãâàëè äî ïîëåòî,çàïóñíàòî îò îáè÷àéíèòå èì âíèìàòåëíè ãðèæè, ïðèáèðàëè îñêúäíàòà ðåêîëòà è òè÷àëè äà ñå ñêðèÿò íà ñèãóðíî, çàä ïðîçîðöèòå ñè çàòúìíåíè è èçðèñóâàíè ñ ðåëèãèîçíè ñèìâîëè. åäèí òàêúâ ãðàä-Àòîðèóñ, ñå çàñåëèëî ñåìåéñòâî Íåíàçîâàíè.Òå èìàëè äâå äå÷èöà íà ïî 15-20 ãîäèíè.Òúé êàòî æèâåÿò ïî 1000 ãîäèíè òîâà å äåòñêà âúçðàñò çà òÿõ.Òà åòî áèëà ñóìðà÷íà âå÷åð è òîâà ñåìåéñòâî ñå ðàçõîæäàëî ïî êåÿ è ïðèñòàíèùíàòà àëåÿ.Ìúãëèòå áàâíî ñå ñïóñêàëè íàä ìîðåòî è îòòàì ðàçëèâàëè çëîâåùàòà ñè ñèâîòà íàä ãðàäà.Ãîëåìèÿò ñèí Óðã áèë ïîä ïîñòîÿííèÿ òîðìîç íà ïî-ìàëêèÿ ñè áðàò Àðí è íà ñóðîâèÿ ñè áàùà.Óðã ñå îïèòâàë ÷åñòíî è íåïðåêúñíàòî äà áúäå çúë è çëîáåí, íî íå âèíàãè ìó ñå îòäàâàëî.Òàòêîòî áèë îáëàñòåí ñúäèÿ è ìíîãî ñóðîâ ÷îâåê.Ïî ñâîåìó ÷åñòåí òîé áèë îáà÷å åäèí îò ïîñëåäíèòå, êîèòî ïðèëàãàëè èçöÿëî ñòàðèÿ êîäåêñ è âñè÷êè æåñòîêè íàêàçàíèÿ, ñïîìåíàòè òàì.Âêëþ÷èòåëíî è â ñîáñòâåíîòî ñè ñåìåéñòâî. òîè äåí òîé âå÷å áèë íàêàçàë Óðã âåäíúæ è ñåãà äîêàòî ìàëêèÿò ìó ïèëåë ïî íåðâèòå îòñÿêúë, ÷å ùå ìó íàëîæè íàêàçàíèåòî çà íåïîñëóøàíèå 3-òà ñòåïåí-ùå ãî èçïðàòè äà âèñè â áåìïðîñâåòíàòà òúìà íà Âåëèêàòà ïåùåðà äà âèñè ñ ãëàâàòà íàäîëó 1 ãîäèíà áåç ïðàâî äà ãîâîðè ñ íèêîãî.Óðã çíàåë, ÷å áàùà ìó íÿìà äà ñå ïîêîëåáàå äà èçïúëíè çàïëàõàòè ñè òúé êàòî âåäíúæ âå÷å ãî áèë ïðàùàë òàì çà ñåäìèöà è ìàëêîòî ïðèëåï÷å åäâà íå ïîëóäÿëî.Ãîäèíà èçãëåæäàëî íåâúçìîæíî äúëãî è çà òîâà Óãð ñ óæàñåí ïèñúê ïîáÿãíàë.Íî äà çíàåø, ÷å òîâà íå áèëî, øåãà ïðîâèíåíèå.Ïðè âàìïèðèòå íåïîä÷èíåíèåòî íà ïî-ñòàðøèèÿ ñå íàêàçâàëî ñàìî ïî åäèí íà÷èí-ñúñ ñìúðò!
Äîêàòî äÿäî ìè ðàçïðàâÿ òîâà àç íå èçïèòâàì îñîáåíî ñúæàëåíèå êúì ìàëêèÿ Óðã.Ïðèêàçêàòà ìè ñå âèæäà ñòðàøíà è ñúùåâðåìåííî ëåêî äîñàäíà. òîçè ìèã êðúãîâåòå ïîä ìèøíèöèòå íà äÿäî ñå çàâúðòÿâàò....




Ìàëêèÿò Óðã, âèäÿ ÷å áàùà ÷ó ñå ðàçïàäà íà ñèòíà ïðàõ, ñòàâàéêè ÷àñò îò ñèâàòà óòðèííà ìúãëà.Ïîáÿãíà ìúë÷åøêîì,ìú÷åéêè ñå òèõî äà ìúêíå ñàêàòèÿ ñè êðàê ñëåä ñåáå ñè.Íå çíàåøå îòêúäå ìîæå äà äîéäå îïàñíîñòà, èëè ïîíå áàùà ìó ìîæåøå äà ñå ïîÿâè îòâñÿêäå.Óðã òðúãíà íàäàëå÷ îò áðåãîâàòà èâèöà, ìèñëåéêè íÿêàê äà ñòèãíå äî êðàÿ íà ãðàäà. Óñåùàøå õèëÿäèòå ëåäåíè òðúïêè íà íîùà ïî ãúðáà ñè. Íå ñìååøå äà ñå îáúðíå çàùîòî íå èñêàøå äà âèäè îíîâà, êîåòî ãî çàïëàøâà.Ìúãëàòà áèëà ìíîãî ãúñòà è òîé âèæäàøå ñàìî íà ìåòúð ïðåä ñåáå ñè.Îòâðåìå-íàâðåìå, íÿêîå ëåêî âúçäóøíî òååíèå ðàçìúðäâàøå ñèâèòå êúëáà íèñêî íàä ïúòÿ è òîãàâà ñúð÷èöåòî íà Óðã çàìèðàøå.×óâñòâàøå ñå ñëàá è îáåçâåðåí. Ñåãà ðàçèáàðøå êàê ñå ÷óâñòâàò ìàëêèòå äåêîðàòèâíè çàé÷åòà, êîèòî áàùà èì ïóñêàøå ïî âðåìå íà ïèêíèê íà ïîëÿíêàòà,çà äà ìîãàò äà ñå çàáàâëÿâàò äåöàòà.Âñÿêî êúëáî èëè íåÿñåí ñèëóåò ìîæåøå äà îçíà÷àâà êðàé çà íåãî.Íî òîé ñè âòúëïè äà ïðîäúëæàâà äà âúðâè, òúé êàòî íÿìàøå ñìèñúë äà ñåäè è äà ñå ïàíèêüîñâà.Òàêà óñïÿ äà èçúðâè ïîâå÷åòî óëèöè, äîêàòî íå ìó ñå ñòîðè ÷å å âèäÿë ìàëêèÿò ñè áðàò.Ñëåä ìèã ñå èçâúðíà îòíîâî êúì òàçè ïðÿêà è íàèñòèíà-Àðí ñå áå ñâèë íà ïîñò, à ãðîòåñêíîòî ìó ëè÷èöå èçëú÷âàøå íåèñòîâà çëîáà ñðåùó Óðã.Óðã äîðè íå ñúîáðàçè, ÷å áðàò ìó åäâà ëè ìîæå äà ãî íàðàíè,íà íåâèííàòà ñè âúçðàñò à ñå ñâè óïëàøåíî êúì äðóãèÿ êðàé íà óëèöàòà.À Àðí ðàçòâîðèë óñòà ðàêðèâàéêè íåäîðàçâèòèòå ñè çúáè ïîñî÷è ñ ïðúñò ïðàâî â Óðã è ïðîíèçèòåëíî çàïèùÿë.Óðã ïîáÿãíà, íî âå÷å áå êúñíî.×óâàøå çàä ñåáå ñè òðàêàíåòî íà òåæêèòå,ãúçàðñêè áîòóøè íà áàùà ñè.Òî ñå ÷óâàøå îòâðåìå-íàâðåìå çàùîòî áàùà ìó ïðåëèàøå ïî 20-30 ìåòðà ïðåäè îòíîâî äà ñå îòáëúñíå îò çåìÿòà.È åòî -íèçáåæíîòî!Ðúêàòà ñ äúëãè êàôÿâè íîêòè ñå ïëúçíà ïî÷òè ëþáîâíî ïî ÿêàòà ìó.Óñåòè ãðóáèòå çúáè ëåêî äà ïîäðúïâàò îêîëî âðàòà ìó:
-Êúäå ñè ìèñëèø, ÷å îòèâàø ñèíêî?

Ñúáóæäàì ñå ñ óæàñåí ïèñúê.Êàêâè ëè áÿõà òèÿ èäèîòñêè ñúíèùà?Ðú÷åòå ìè òðåïåðÿò ñèëíî è ãëàâàòà ìå áîëè.Ñòóäåíèòå òðúïêè ïî ãúðáà ìè âñå îùå ïðîáÿãâàò.À îíîâà, ëåäåíîòî êîåòî ìå èçïúëâà îòâúòðå, òî å íåîïèñóåìî,íàèñòèíà.Íî òðÿáâà äà ñå ïîóñïîêîÿ-àç ñúì íà 26 è òðÿáâà äà áúäà ãîëÿì ìúæ.È åòî!Îòíîâî ñå äðàñêà ïî âðàòàòà.Íîêòè äúëãè ìèëèîí ãîäèíè?Õëàäíà ïîò ïîòå÷å ïî ãúðáà ìè.Ñòàâàì è ñå èçïðàâÿì-Ãîñïîä çíàå êîëêî óñèëèÿ ìè ñòðóâà òîâà.Çàêëþ÷èõ ëè?Íîêòèòå êîèòî äðàùÿò...àêî íàõëóÿò ó äîìà.Òîâà å èçâúí ïðåäñòàâèòå ìè ñòðàøíî.Ïðîêðàäâàì ñå òèõî, çàùîòî àêî òàì èìà íÿêîé è ìå ÷óå ìîæå äà ñå óñåòè çà ìîÿòà ñëàáîñò-äà çàáðàâÿì âðàòàòà îòêëþ÷åíà.Íàé-ïîñëå-åòî ìå äî âðàòàòà.È å îùå ïî-ãàäíî.Òå.Òå ìîæå äà ñà òàì òî÷íî íà íÿêîëêî ìèëèìåòðà ñòîìàíà îò ìåíå.Õâàùàì äðúæêàòà çà äà ÿ ïðèäúðæàì äîêàòî çàêëþ÷âàì-êëþ÷îâåòå ñà âå÷å â êëþ÷àëêàòà.Íåùî ñòóäåíî ïðîñòî çàìðàçÿâà âñè÷êî â ìåí ïëúçâà ñå è â óìà ìè, ÷åóâñòâàì êàê îáåçóìÿâàì.Ðúêà ïî-ñèëíà îò âñÿêà ÷îâåøêà, äúðæè äðúæêàòà îò äðóãàòà ñòðàíà.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 28.11.2007 @ 16:52:19 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Roglyo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 09:58:31 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èíñîìíèà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.