Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 527
ХуЛитери: 3
Всичко: 530

Онлайн сега:
:: Icy
:: VladKo
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИнтернет-познанство
раздел: Разкази
автор: krasavitsa

Толкова случайно интернет-познанство, а какво излезе... не беше очаквал. Като повечето мъже, и той се беше надявал на интересно познанство, ама чак пък толкова... въображението му не беше стигало по-далеч от още едно сексуално изживяване. Но тая ги приказваше едни... странни, най-малкото.
Все се криеше по някакъв неин начин и успяваше да поддържа разговора, без да каже нищо за себе си. Или почти нищо. Той се представи още в началото – тридесетгодишен, свободен, професия и каквото там... А тя все се измъкваше, дори от директни въпроси.
Харесваше му да си говорят. Непрекъснато чувстваше някакво предизвикателство. Не си говореха тъпотии, както се беше случвало с други. Хвана се, че му харесва не само да си говорят, искаше повече. Нея харесваше, и искаше да се срещнат. Искаше да я види, защото почувства, че започва да се влюбва. А не знаеше в кого се влюбва. Не му се беше случвало досега. Винаги досега знаеше лицето, фигурата, усмивката, дупето... Винаги знаеше кого иска. А сега не знаеше. Настояваше за среща, а тя така странно се измъкваше, че започна да си представя какво ли не. Страхотно грозилище, обезобразено лице, инвалидна количка... Продължаваше да настоява.
Тогава тя започна да му говори още по-странни работи. Каза му, че ако иска да се срещнат, трябвало да се приготви за приключение. Отговори й, че е готов на всичко. Правеше се на интересна, разбира се. И наистина беше интересна. Каза му, че не е една, много били. Различни. Той се замисли. Наистина, понякога имаше чувството, че друг човек седи отсреща, не този от предния чат. Тя беше ту много умна, ту трогателно наивна. Лигавеше се като ученичка, а следващия път го срязваше така, че го караше да се чувства като изгонен от час. Много елегантно се изнасяше от директните му ухажвания, а друг път му правеше такива комплименти, че му никнеха крила. Да, като че ли всеки път разговаряше с различни жени. Женска компания, забавляваща се в нета? Толкова по-добре. Ще има избор. И тя каза същото, можела да му предостави богат избор. Да си избере по негов вкус. Хареса му. Представи си харем, замайващи източни благовония, воали, едва прикриващи знойните тела, пламтящи черни очи...
Даде му адрес в центъра на града, но улицата не му беше позната. Сигурно беше някоя от малките, дето всички минават по нея, но никой не си прави труда да запомни името й. Обясни му как да стигне до нея, но когато я намери и тръгна да търси номера, улицата изведнъж изчезна. Опита се да се върне, но се оказа, че е на друга улица. И тогава видя номера. Стара аристократична кооперация. Бутна входната врата и влезе. Посрещна го дъх на... не можа да го определи точно, но беше нещо старинно и изискано. Иззад вратата отсреща се чуваха гласове. Беше полуотворена, явно го очакваха.
Помещението беше изпълнено с весела гълчава от женски гласове. Огледа се, никой не му обръщаше внимание. Поуспокои се и се вгледа по-внимателно, за да разбере къде е. Но не разбираше нищо.
Сладко едногодишно момиченце се спъна и падна току пред краката му. Той се наведе и бързо го вдигна. Не заплака, усмихваше се. Чу кикот. Група тийнейджърки с истерични нотки в гласовете го сочеха една на друга с пръст и криеха смеха си, предизвикан неясно от какво. Шестгодишно момиченце с бяла панделка в косите притича покрай него, гонейки... пеперуда? Облечена в трико, около двадесетгодишна, беше замръзнала в йогийска поза със затворени очи. В единия от ъглите звучеше музика и няколко красавици танцуваха в бесен ритъм, извивайки тела сякаш за да привлекат вниманието му. А по-нататък няколко жени на средна възраст водеха явно сериозен разговор.
Помещението беше пълно с жени. Само жени, нито един мъж. Всичките бяха различни, но не както си беше представял. Всички бяха на различни възрасти, но по някакъв странен начин – еднакви.
Едва тогава разбра и му се зави свят. Всички тези жени бяха тя! Във всичките й възрасти! Беше го поканила на гости у себе си! Краката му се подкосиха, а те сякаш разбраха и започнаха да се смеят. Смееха му се и децата, и тийнейджърките, имаше и едни ужасно секси... само по-възрастните се усмихваха топло и разбиращо, без намек за присмех.
Усети предизвикателството, поредното й. Ядоса се. Какво си мисли тя, че ще го смути? Че ще го обърка? Трябваше да намери най-възрастната. Тогава всичко ще си дойде на мястото. Но как? Погледът му обхождаше всички ъгли, докато съзря в единия от тях нещо като трон. Да, трон, и на него седеше царица-майка. Красива, горда, около шестдесетгодишна. Седеше над останалите, наблюдаваше ги със снизходителна усмивка и не казваше нито дума. Усмихна му се и с властен жест му показа – избирай...
Ядоса се още повече. На какво се прави тая? Беше спазила обещанието си да го запознае с всички, с които си е чатил, наистина. Но какво си мисли, че ще го шашне? Сега вече и той ще я шашне. Дошъл е да се запознае, добре, запозна се. Канят го да избира, добре, ще избере. Да видим какво ще стане... Кимна й утвърдително и се замисли накъде да се насочи.
Тийнейджърките не го интересуваха. В главите им глупости, не му трябваше детска градина. Тези между двадесет и тридесет бяха за него. Огледа ги... там беше полудата, забравата, огън и пламък, радост за тялото... а за душата? Почувства се изведнаж възрастен. Полу-опитни, полу-знаещи, полу-можещи... май всичко им беше полу...
Тогава я видя. Не разбра какво му подсказа, че е на неговите години. Но беше страхотна. Имаше закачка в очите й, тялото й беше гъвкаво и зряло. Усмихваше му се разбиращо. Да, тя е. На неговата възраст, с неговите знания и умения, с неговите разбирания. Знаеше какво иска и какво ще получи.
Устреми се към нея, а тя радостно разтвори ръце, готова да го прегърне.
И наистина, тя знаеше, но той – не.
В следващия момент едногодишно момченце се напишкваше в ръцете й.


Публикувано от aurora на 22.11.2007 @ 16:03:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   krasavitsa

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 11:54:50 часа

добави твой текст
"Интернет-познанство" | Вход | 7 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Интернет-познанство
от dafna на 24.11.2007 @ 18:16:04
(Профил | Изпрати бележка)
Умно, забавно, увлекателно, но и много логично като структура е повествовянието.
Убедена съм, че ако експериментираш още по-смело в другите разкази, ще бъде още по-вълнуващо и необикновено.

Поздрави! ;)))


Re: Интернет-познанство
от dimension на 22.11.2007 @ 16:17:15
(Профил | Изпрати бележка)
Все повече хора пишат за това.
Поздравявам те!
Какъв свят настана, Боже, какъв свят настана?...
А си мислехме, че това са фантазии...


Re: Интернет-познанство
от Akhna (irena_peneva@abv.bg) на 22.11.2007 @ 16:20:19
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, страхотно е! Усмихна ме :) Благодаря ти :)


Re: Интернет-познанство
от Filifjonkata (feishtica@abv.bg) на 22.11.2007 @ 18:54:34
(Профил | Изпрати бележка) http://fyon2013.wordpress.com
Необичайно и пленително! :)


Re: Интернет-познанство
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 23.11.2007 @ 11:49:42
(Профил | Изпрати бележка)
Бих поискала от мъжа, ако съм на мястото на лирическата, да го познавам във всичките му възрасти...:)
Хубаво пишеш, красавица, обсебващо...
Поздрави и късмет!


Re: Интернет-познанство
от kaponeto на 20.01.2008 @ 19:40:04
(Профил | Изпрати бележка)
Явно тая тема ти е приятна и... май най добре я познаваш... Според мен - справяш се твърде добре. Продължавай смело!


Re: Интернет-познанство
от Stanislav на 22.01.2008 @ 09:47:22
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Интересна и оригинална метафора на интернет-общуването. Илюзиите и заблудите, надеждите и очакванията се разбиват при сблъсъка с действителността - лайт(но не кокакола)мотив в много от твоите разкази. Какво ли се крие зад това?

Поздрав