Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 559
ХуЛитери: 5
Всичко: 564

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: osi4kata
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗвук на ухапано
раздел: Други ...
автор: krasi7

Вече...
Вече го боляха краката. И гърба, и ръцете и всичко което можеше да боли. Зъбите искаха да се напукат от зор, но понеже държеше устата си отворена и поемаше дъх, нямаше как да стане. По-скоро злобееше. Не упорстваше. Злобееше на себе си.
Не беше екипиран изобщо. Дънки, яке, градски обувки и два тенекиени сандвича. И малкото металче със 100 грама ракия.
Имаше рехава гора и се стремеше да стигне до нея. По най-скапания и труден маршрут. По скалистия склон...

Бяха се скарали пак. Ужасно и за последно. Разбра и си тръгна без предисловия и обеснения. Показаха му ъгъла, а не беше свикнал да е там.Сам искаше да си го избере, а не да му го посочват. Не беше само гордост...

Накрая издърпа до гората, огледа се и се кротна под една скала. Листата бяха окапали доста и се бяха наслоили на няколко пласта. Сгъна се леко и му стана почти топло. Не го интересуваше много. Искаше да си е сам и да му е топло, и унесено. Самотата не го плашеше. Беше свикнал.
Дочу лай, или вой, или плач, или нещо подобно. Усети мирис на козина и на кръв. Съвсем близо, над себе си. Бръкна за ножа и се огледа. Вълци! Дребна вълчица давеше два пъти по-голям от нея мъжкар. Глупакът стоеше и се правеше, че се защитава. Целият беше кръвясал. Без очите. Козината му висеше все едно на дарак я бяха дърпали. Накрая подви опашка, изгледа малките, които се бяха скупчили под едно дърво и се издърпа бавно. Приближи почти безразлично и изгледа човека несъществуващо. После бавно подви лапи, легна и положи кървавата си муцуна на предните. Изпусна тежко въздухът от дробовете си и притвори очи.
Човекът някък инстинктивно разбра, още в първия момент, че няма защо да се страхува от вълка. Даже не трепна. Известно време го наблюдава под око, но постепенно се унесе и заспа, въпреки студа.
Събуди се от усещане за гръб и топлина. Усети козината, залепена за гърба му, и миризмата на диво животно. Леко се отмести и погледна "съквартиранта" си. Вълкът лежеше безучастно и само леко помръдваше с уши. Топлеше го, както и себе си.
Изведнъж се сети за едно старо правило във вълчия свят. Бяха му казвали, че когато малките вълчета отраснат и могат сами да си търсят прехраната таткото вълк става ненужен. И вълчицата прогонва бащата. С всички средства, съсредоточени в зъбатата й муцуна. Този тук беше такъв - прогонен поради ненужност.
Човекът се замисли. Наистина и неговите деца вече бяха отраснали, и можеха сами да се грижат за себе си. Отвори очи и притисна гръб до този на ненужния. Нямаше мисли, нямаше възприятия.
В мозъкът му кънтеше само звук на ухапано.



Публикувано от hixxtam на 14.11.2007 @ 15:57:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   krasi7

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 25001
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Звук на ухапано" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Звук на ухапано
от Ljastoviza на 14.11.2007 @ 19:21:16
(Профил | Изпрати бележка)
Чак го чух и усетих този звук от ухапано,krasi7. Поздравления за добрия кратък разказ!