Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 859
ХуЛитери: 3
Всичко: 862

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛитературни критици
раздел: Хумор и сатира
автор: merkator

                                                                                ...ЕДНО ВРЕМЕ НА ИЗТОК
                                        ИЛИ
                              ВРЪЗКАТА НА СЛЪНЦЕТО С
                              ДВАМА ЛИТЕРАТУРНИ КРИТИЦИ


Една ранна утрин,когато Слънцето плахо се показва от запад(има ли избор!).Дървена барака от чиито ламаринен,ръждив покрив се криви кюнец.Тънка струйка дим,едва доловима с просто око(а със сложно?) се изнизва,като че с уплах от "комина".
Единственият прозорец(ебати прозореца!) мъжди с потресена светлинка.Ако се приближиш тихо(за да не падне монолитното здание),най-вероятно ще чуеш шепот...слаб,но обещаващ!Може и нищо да не чуеш,но това зависи и от личната хигиена на ушите ти(ушна кал и др.).Ако пък си достатъчно смел(или луд,то е едни и също) за да надникнеш през "ебати прозореца",ще видиш,около едно кюмбе два странни силуета свещенодействащи над две празни чаши(на земята,съответно има две празни
бутилки).Това са двама литертурни критици от най-висок ранг,можеби недостижими в своето тотaлно, глобално мислене и сещане.Дори определението "филосов",бледнее спрямо пиадестала на който се намираха,макар те да не осъзнваха това!
      -Нема повече...-казва "изкривените очила".Подритва с крак шишетата в прахта за да е по-убедителен.
Стреснат от звънтенето на стъкло, "проточил лига" се сепва и вдига чаша(за наздраве,за доливан...знае ли човек?!).
      -Нема пиене...-конкретизира натъртено"нехоризонтираните оптически приспособления"(... за да няма повторение...).
      -Това е да си във висшата лига...-обяви тържествено литературният критик с псевдоним засягаш прекомерното слюнкоотделяне.
Тук,за непросветените и принизяващи нещата читатели ,ще кажа,че този диалог се води(с незначителни разлики в нюансите) вече от час и половина.На пръв поглед-досадно,нали?!Само за хората от първите стъпала на еволюцията!Наслояването на темата,бавно и методично е способ малко известен и изискващ търпение и време.По този начин проникването в дълбините на познанието,в абсолютно чист вид(около 40 градуса...чистота,де), е силно и естествено.Като шамар от незадоволен травестит в предсвадбена треска.Но....
      -А в шкафо ...?-немирясваше "проточил лига",убеден в твърде ранният стадий на дискусията.Имаше нещо неизказано още,нещо им се изплъзваше...
      -...Я!...ий д,еба и оцеда,д,еба...пу,пу...мама ти и кисела пикня...-за миг се долови отчаяние в този иначе изтънчен повик на Търсещият хомо сапиенс-Нема бе,нема...нали останаа некакви пари,а?
      -Има колко за две бири...денонощниот дали че бачка...да го еба?!
      -Епа оно се съмна бре...чекай сеги, че олабим водопроводо и че одим за ракия...
      -Немаме за ракия...има колко за две бири...
      -...а после нарежи сланина,оти ми примале...-"изкривените очила" сякаш изскочи от измерението през отворила се във времето дупка(поради липса на клекало с дупка).Той започна,тъй нареченето"разминаване в обективно състояние" със събеседника си-висша форма на комуникация!
      -...две,най-много три бирета,чуеш ли бе кьорчо...-огледа се вторият критик в празната, олигавена ниша в пространственното безветрие.Липсата на видим опонент не го изненада или озадачи.Годините трупан опит в тази школа,в този храм на проникновенията, бе възнаградил упоритият и(на моменти)тежък труд на отшелниците.
      След около половин час...
На вратата(ебати вратата) се появява,жаргонно-"кьорчото", с разкопчан дюкян и влажни(тип-вятърни пръски) крачоли.Завръщането на лиричния герой,чрез кривата на монолога на "проточил лига",доказва как принципа на Скачените съдове действа на практика и тук!За просветените това не е изненада,а едно логично следствие,един висш пилотаж."Изкривените очила" сяда на празния стол.Масата изскърцва тягостно и уморено.Тя неможе да усети тънкостта на момента и приближаващият "Еверст" на човешкият досег с божественото.
      -Уууф...нема ракия,а...?-новодошлият констатира,маркира и в същото време се дефинира като участник в обряда!
      -...Има колко за две бири...преко сили три....-тук връщането на тема от друго измерение доказва пробив във времето.
      -...епа аз че одим до денонощниот тоги...оно вече се съмна,да го еба!
      -...три бирета,максимус!!!
      -...че зеем едно бутилче ракия,а?
      -...е-е-е..нема да има за ракия,май!
      -...а ти резни от сланината,че ми примале....-Това е елексира от извора на повтарящата се изменчивост!!!
Рядко срещано явление след такъв кратък отрязък от битието в една ранна утрин!

      П.П. Липсата на избор е водещото начало при избора на Слънцето от къде да изгрее.
      -Еба го!-възнесоха литературните критици в хор!


Александър Пиперков-Пипи            23.03.2007


Публикувано от Administrator на 09.11.2007 @ 16:35:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   merkator

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
386 четения | оценка 5

показвания 23068
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Литературни критици" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.