Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 790
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 794

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: Elling
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄóìèòå
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: flagumdei

Ñ íåñèãóðíà ñòúïêà, ïîêëàùàéêè ñå âúðõó ñõâàíàòèòå ñè òúíêè êðà÷åòà, îò íåçíàéíèòå ñè ïðàøíè è òúìíè ñêðèâàëèùà èçïúëçÿâàò ìîèòå äóìè.

Ïðèìèæàâàò îò ñëúíöåòî è áúð÷àò íîñîâå, îãëåæäàò ñå õèòðî íàîêîëî.

Ìîèòå äóìè. Ìîèòå? Òåçè íåâåðíè è ëóêàâè ìàëêè ðàçáîéíè÷êè. Òå ñà íè÷èè. Ïðàâÿò ñå íà òâîè, ïúõàò ñå â ðúöåòå òè è ìúðêàò äîâîëíî, âúðòÿò ñå íà ðîÿöè íàîêîëî è ñå íàäïðåâàðâàò çà âíèìàíèåòî òè. Óìèëêâàò ñå è ñå ïîäìàçâàò. Ãëåäàò òå îáëåùåíî ñ êðúãëèòå ñè î÷è êàòî ÷å ëè å íåçåìíî ùàñòèå äà áúäàò äî òåá è äà èçïúëíÿâàò è íàé-ùóðèòå òè èäåè è êàïðèçè.

Äîêàòî ñâèêíåø ñ ðîëÿòà ñè íà òåõåí âëàñòåëèí è ðåøèø, ÷å ñà äàäåíîñò, êîÿòî òè å ãàðàíòèðàíà ñâèøå. Ùîòî ñè àäñêè ãîòèí ïè÷. Èëè ïðîñòî ùîòî ñè êúñìåòëèÿ.

È òîãàâà, â íÿêîÿ ïðåäçèìíà îñëàíåíà ñóòðèí (âíèìàíèå ïðåç âòîðèÿ ïîíåäåëíèê íà íîåìâðè!) óñåùàø, ÷å ãè íÿìà. Èç÷åçíàëè ñà. Îìåëè ñà ñå íàíÿêúäå. Âñè÷êè. Áåç ïðåäóïðåæäåíèå. Âñå åäíî äàëè å ñòàíàëî èçâåäíúæ èëè ïîñòåïåííî, áåç äà ãî çàáåëåæèø. Ïàê ìîæåø äà ãîâîðèø, ðàçáèðà ñå. Ìîæåø è äà ïèøåø. Îñòàâèëè ñà òè ïî åäíà äåëîâà è ñòðîãà ÷åðíî-áÿëà ñíèìêà â àëáóìà - ðå÷íèê. Íî äåíÿò áåç òÿõ òè èçãëåæäà íåñèãóðåí, õëàäåí è êóõ - êàòî ïàðàòà íà äúõà òè â ñòóäåíèÿ âúçäóõ.

Ïðîâåðÿâàø (ìàêàð ÷å âå÷å ñè íàÿñíî êàêâî ñå å ñëó÷èëî) ïîä ëåãëàòà è â äæîáîâåòå; ñêà÷àø ïîíÿêîãà íîùåì äà ñãàùèø íÿêîÿ îò òÿõ, äåòî òè ñå ñòðóâà, ÷å ñå ïîäõèëâà â ñÿíêàòà íà ãàðäåðîáà; çàëàãàø õèòðîóìíè êàïàíè... È íèùî! Íÿìàø äðóã èçáîð, îñâåí äà ñå ïðàâèø, ÷å âúîáùå íå ñà òîëêîâà âàæíè è, èçîáùî, çà êúâ äÿâîë ñà òè ïðèòðÿáâàëè. Êâî ñè âúîáðàçÿâàò? ß äà ñè! Íàëè îùå èìàø ñåíêèòå èì, íàïúëíî äîñòàòú÷íè äà ñè êàæåø êàêâî èñêàø â ìàãàçèíà èëè äà òè ñâúðøàò ðàáîòà â êúùè è ñëóæåáíî. Äåòñåâèêà, è ñòîòèíà îò òÿõ òå îïðàâÿò. ß òàêîâàòà! Àììà-õà!  êðàÿ íà êðàèùàòà âñè÷êî ñè å òî÷íî. Íÿìàø ãðèæè. Íåùî íå ñè áèë íàðåä. Òîëêîâà íàðîä íèêîãà íå å ñå å âèæäàë ñ èñòèíñêà äóìà äî ñåáå ñè, à òè... Íåùî òè ñå å ñòðóâàëî. Ôàíòàçèðàë ñè. Ëèãîòèè.

Îáà÷å íÿìà íà÷èí äà íå óñåòèø â åäèí ìîìåíò, ÷å íåùî íå å ñúâñåì íàðåä. Ñ öâåòîâåòå íàîêîëî. Ïî-áëåäè ñà è èçìèòè íÿêàêâè. Ñúñ çâóöèòå. Ãëóõè è áåçèçðàçíè, âñå åäíî èäâàò èçïîä êóï÷èíà ñíÿã. Ñ óñåùàíèÿòà: êàòî ÷å ñà íàõëóçèëè ðúêàâèöà íà äóøàòà òè. Ïî-ñèâî, ïî-ãðóáî. Íåäîâúðøåíî íÿêàêâî è íåäîñòàòú÷íî. Ïëèòêî è íåóáåäèòåëíî. Èíåðòíî è ìîíîòîííî. Çîìáèðàíî. Ñ åäíà òàêàâà äðàçíåùà áåçæèçíåíîñò. Âñå åäíî è òè, è öåëèÿ ñìîòàí ñâÿò ñòå â íÿêàêâà ÷åðíî-áÿëà ñíèìêà â íÿêúâ ñêàïàí îðúôàí àëáóì, äåòî íèêîé íèêîãà íå ãî îòâàðÿ. Íî ãè íÿìà. Íÿìà ãè íèêàêâè è, êîëêîòî è äà ñå ïåíèø, êîëêîòî è äà ìðúíêàø, íèùî íå ñå ïðîìåíÿ ïî òâîÿ âîëÿ. Íå ñòàâà, áðàò÷å. Òö.

È, êîãàòî íàé-ìàëêî î÷àêâàø, Íåùî ñå ñëó÷âà. Ñëó÷âà ñå íÿêàêâà ìóçèêà. Èëè íå÷èé ïîãëåä. Íå÷èå äîêîñâàíå - ñëó÷àéíî èëè íå. Ãëåäêà ìîæå áè. Òàêàâà, çà êîÿòî ñè çàñëóæàâà äà ñïðåø êîëàòà è äà áëàãîäàðèø íà Áîãà, ÷å ñè ìîãúë äà ÿ âèäèø. Çàëÿçâàùî ñëúíöå ñðåä ïëàìíàëè îáëàöè. Ïðèìåðíî - íèùî ÷å çâó÷è áëóäêàâî è ñëàäíèêàâî - êàòî ëåáåä íà êîâüîð÷å. Íÿìà áëóäêàâî, íÿìà ñëàäíèêàâî! ÒÅ ñà òóê îòíîâî. Ñ öÿëàòà ñè øàðåíèÿ, ñ öÿëàòà ñè èãðèâà è îïàñíà ìíîãîçíà÷íîñò, ñ öÿëàòà ñè îïèÿíÿâàùà èçðàçèòåëíîñò. Êàòî ÷å íèùî íå å áèëî! Êàòî ÷å íèêîãà íå ñà òå îñòàâÿëè! È ïàê ñà ñúùèòå íåóñòîèìè ÷àðîâíèöè.

Ñ òèõî è äîâîëíî êëîêî÷åíå, êàòî òîïëà âîäà â ðàäèàòîð, â òåá íàõëóâà ÷óâñòâîòî çà ñâîáîäà è ñèëà. Âå÷å ìîæåø äà ãî îïèøåø äîñòàòú÷íî äîáðå.

Âúïðîñúò å, äàëè èñêàø... Ñòðàõ òå å äà èì ñå äîâåðèø îòíîâî?
À èçáîð èìàø ëè?


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 08.11.2007 @ 20:02:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   flagumdei

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.2
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 14:25:14 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äóìèòå" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äóìèòå
îò IND íà 08.11.2007 @ 20:27:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äàëè äà èì ñå äîâåðèø....
À ìîæå áè òå íå èñêàò äà ñå äîâåðÿò äîêàòî íå óñåòÿò, ÷å ñà èçïîëçâàíè ñ ïúëíèÿ èì êàïàöèòåò è ñìèñúë, êîéòî èìàò..., à íå ïðîñòî êàòî çàèãðàâêà ñúñ ñìèñëèòå... Ðàçôèëîñîôñâàõ ñå...âå÷íà òåìà, äîáðà...È õóáàâî íàïèñàíî:)

P.S.....ïîðîâèõ â ïóáëèêàöèèòå òè, ïðåêðàñíà ïîåçèÿ!


Re: Äóìèòå
îò flagumdei (Flagumdei@abv.bg) íà 08.11.2007 @ 20:39:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ :)

]


Re: Äóìèòå
îò Filifjonkata (feishtica@abv.bg) íà 08.11.2007 @ 21:13:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://fyon2013.wordpress.com
"Êàòî ëåáåä íà êîâüîð÷å" :)))))))))))))))))
Õóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóáàâî!!!!!!!!!!
È äóìèòå ñà áèëè ïðè òåá! :)))))


Re: Äóìèòå
îò flagumdei (Flagumdei@abv.bg) íà 08.11.2007 @ 21:24:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ :)

]


Re: Äóìèòå
îò Marta íà 09.11.2007 @ 01:13:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Ìíîãî äîáðå ñè ãè ñïèïàë ðàçáîéíè÷êèòå òóê ;)

À è èçáîð íÿìàø - óâåðèõ ñå â îñòàíàëèòå ïóáëèêóâàíè ñòèõîâå!

Ïîçäðàâ îò ìåí è ìîèòå äóìè!;)


Re: Äóìèòå
îò flagumdei (Flagumdei@abv.bg) íà 09.11.2007 @ 07:17:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ :):)

]