Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 449
ХуЛитери: 3
Всичко: 452

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНа Д. К./perperikon/
раздел: Хумор и сатира
автор: nikoi_1

Махраба, перперикон! Ама здраво си ги насолил тия тутманици- даскалите, де!Бравос, значи!Ще честват те празник на будителите!
Че кой иска да го будят ,бе братко. От мен да знаеш: на жабите, змиите и гущерите им е най- добре в блатото!Даскали!Ще се сравняват с гърчолята- ония работели по двама/ учител и помощник- учител/ с 15 ученици в паралелка за 1800 евро.Та на наште що им е?! Всеки сам, с по 26 ученици/ и отгоре/, по 6-7 часа за 270 лева нетно.Ще ми се оплакват! Богаташи такива!!! Не вземе човек едно дърво, та по-горе, та по- долу!Да им дойде акъла.Що вересии имаме да им връщаме с тоя акъл...Голяма работа, че дават дежурства, консултации,че с часове работят по учебната документация, че правят родителски срещи, че правят художествена самодейност, че...Чакай да спирам, докато не съм написал телефонния указател на даскала.Ама то това им е за акъл, а не от акъл.Е, напоследък изхитряха, за малко да извадят глава от оглавника,но нали си имаме умни пастири народни, пак ги вкараха в браздата.Айде, де! На хора ще ми се правят!Искали пари за книги и за компютри.Чакай, бе! Това да не ти е мандра!Всяка жаба да си знае гьола!И какво ме интересува, че ходели да четат по библиотеки, че и вкъщи с часове готвели уроци, проверявали писмени работи и понякога имали време за свиждане с близките си! Виж, аз не чета, пък що ми е? Апартаменти, вили, къщи, коли, курви, кокаин, катафалки...Как не ги е срам пари да искат за образование? Не стигали 1151 лева за издръжка на един ученик, стигали само до април. Аз ще ви дам,бе,стотинкари.Тия пари ги избивам за 15 минути.Но за тия 3 часа по БЕЛ и по математика, дето не стигали за подготовка за ВУЗ; за разминаването между учебните програми и "входа" на университетите;за тия десет учебника по предмет, нищо не отбирам.Питайте си Кумчо- Вълчев.Ама по- леко, да не им развалите с Орешарски "седенката"! Пишман ще станете.

Сетих се за частните уроци.Лелееееееееее! Като е потекла една пара,като река.Като се облекли учителята все в "Армани", "Версаче","Пако Рабан", като отворили ония ми ти банки, като подкарали едни лъскави лимузини, като си накупили едни яхти, самолети, пък обикалят ли света, обикалят. Прави са журналистчета, дето се изходиха по въпроса в медиите: Даскалите са в основата на сивата икономика. И агент Сава е прав:"90% от учителите не стават".Ами как няма да е прав Сокола, като тия още говорят и пишат на български и така учат и децата.Вместо да завият по една чалма, пък да запеят на учениците:"Аман, аман!"Току-виж от Стамбул им търколили някоя и друга лира.

Ама тия ум имат ли, бе? А бе, чжоджум,учени сте, пък глупави! Де ,спомнете си , де,оня улавия даскал- Христо Ботев! Тръгнал България да освобождава от турско.Чакай, бе! Кой те е молил за това?! Ще ни освобождава той! Нас! Пък и ще се жертва! Хак му е, че го предадоха и утрепаха българи. Да си беше даскалувал в Бесарабия хич никой нямаше да го пипне, никой нямаше да го знае. А той- ще стачкува! На ти Вола тогава! Даскал! Пък като си бил приятел на оня, с агентурното име "Дякона",що не му прочете последната страница в тефтера? Не можа ли да видиш, че тоя Дякон е писал:"Народе???"Аз не знам какво значат тия три въпросителни, ама ти нали си даскал,учен си.

Та това щех да му кажа на Ботев.А на вас,браточки и бабички,ще ви кажа:Бийте ги, хулете ги, плюйте ги, стеляйте ги в гръб даскалите! Само така утрешното младо поколение, ще ви благодари и похвали на чист български:"Аферим! Машаллах!"


Публикувано от Amphibia на 05.11.2007 @ 19:18:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   nikoi_1

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 19:12:06 часа

добави твой текст
"На Д. К./perperikon/" | Вход | 2 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: На Д. К./perperikon/
от pavli на 07.11.2007 @ 15:44:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Мисля, че когато човек може да погледне с хумористични очи към себе си и проблемите, има надежда да започне осъзнаване... Вярвам!


Re: На Д. К./perperikon/
от nikoi_1 на 07.11.2007 @ 16:20:55
(Профил | Изпрати бележка)
Това беше моя отговор на колега от "Откровения"- та/perperikon/. Между другото, гледам на него като на една от многото жертви на умелата правителствена манипулация, целяща разединение на народа, защото така по- лесно се управлява и краде.Аз не бих си позволил да коментирам работата и заплатата на медиците, защото не я познавам. А колегата коментира, по бегли външни симптоми, работата и исканията на учителите, без да е бил вътре в кухнята. Наред с това, есето му е израз и на нашата народопсихология, според която: Не е важно на мен да ми е добре, а на комшията да му е зле! И още нещо- в условията на трескава ислямизация на България, с благословията на управляващите партии, училището и черквата са единствените институции, които бранят българщината. Ако това не се осъзнае сега, не искам да съм лош пророк, но до 10-15 години ще се простим с България. Благодаря ти, че се отби и коментира! Поздрави! :)

]


Re: На Д. К./perperikon/
от pavli на 07.11.2007 @ 17:18:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Свято място трябва да е българското училище! Всеки труд е значим. То е като колелце в обща машина и ако нещо се повреди, страдат всички... А пък българския учител трябва да се уважава, както е било преди... Дано повече хора го осъзнаят.

]


Re: На Д. К./perperikon/
от nikoi_1 на 08.11.2007 @ 09:20:52
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за разбирането, Павли! Желая ти всичко най- добро! :)

]


Re: На Д. К./perperikon/
от vesi_lina на 07.11.2007 @ 16:00:59
(Профил | Изпрати бележка)
Свалям ти шапка...за истината!
Моите искрени поздрави за позицията!


Re: На Д. К./perperikon/
от nikoi_1 на 07.11.2007 @ 16:34:39
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за подкрепата vesi! Учудващо е, поне за мен, че колегите в сайта са толкова аполитични, или може би манипулирани. Сърдечни поздрави! :)

]