Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 1
Всичко: 863

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАнализирай това !
раздел: Хумор и сатира
автор: Metafizikyt

Из моите шизофренични сънища…

Когато всичко започна е било някъде към … по-скоро знам кога свърши –към три и половина през ноща.
И нали знаете как е в сънищата, появявате се от нищото, но не сте нищо … Та и аз така.
Разхождах се по площада със самочувствието на ветеран от спечелена война . Очевидно се връщах от някаква такава, но усещането ми беше за мръсна война, война без кауза, без правила и напълно лишена от смисъл … като всяка друга война .. Както и да е самочувствието ми беше факт! То явно се подсилваше и от пушката, бойна карабина с доказани качества, най-често използвана от снайперисти, която гордо разхождах на рамото си . Е беше доста поочукана но все пак се връщах от фронта нали …
Оглеждайки се в лицата на минувачите и търсейки признаци на богутворително отношение, което явно отсъстваше ( може би не знаеха кой съм …? ) , съзрях познати лица ! Това бяха група от мои съученици, които почти бях забравил че съществуват.
Те стояха неподвижно и гледаха на някъде, но определено посоката „някъде „ в случая съвпадаше с посоката „никъде” . Лицата им бяха румени и свежи като восъчните фигури на мадам Тюсо. Излъчваха емоцията на зле изписана икона в нова църква. В интерес на истината това им поведение леко ме озадачи, но радостта от срещата ми с тях беше истинска и неподправена. За момент изпитах онова неподкупно, неподправено и лишено от собственически инстинкт чувство наречено любов ! Беше истинско !
Тъкмо когато осъзнах че по някаква причина няма да можем да си говорим, а само ще се обичаме, което за момента беше предостатъчно, покрай мен запреминаваха голяма група момчета и момичета, явно ученици от последните класове, които ….. носеха пушки ! Всички до един ! Е верно въздушни пушки, явно бяха тръгнали на някакво обучение, ноо къде отидох аз – героят с пушката …? Само за миг ме превърнаха в един от многото безлични пушконосци ! Кой го беше грижа че техните са въздух под налягане в буквалния смисъл, а с моята съм трепал врагове ….. Просто ме заличиха от площада, въпреки че си бях там и бях същия ! Аз естествено като стар боец не приех новия си имидж без борба . Сетих се за едно време, когато ходех с баща ми на лов и гледах как по ербап ловджиите носеха пушките си обърнати с дулото на долу а приклада нагоре и това им предаваше особено авторитетен вид в детските ми очи . Сега вече ако бяхте там щяхте да ме отличите сто процента – около хиляда младежи с пушки, от които само един, малко поо-големичък младеж с дулото надолу ! Цялата останала тълпа с дулата нагоре !
След като повъзстанових героическото си себеусещане, реших че мога да пообщувам с младежите по интимно, без да се принизявам до тяхното новобранско пушконосешко ниво…
Един обикновен пространствено времеви скок ни отведе на някаква тераса в някаква селска къща и аз вече разговарях с няколко момчета, дори нещо повече – размених великодушно пушката си с един от тях, като гледах да покажа едновременно превъзходството си, но и уважение към тях, защото истинският герой е великодушен нали …? След като направих две три хватки и чупки в кръста с въздушната пушка на младежа, решиха да направя един показен изстрел наужким . Като идеална цел ми се яви дърво в съседния двор. Беше някакво плодно дърво, доста кичесто и покрито с листа, които както се оказа криеха полуфатална тайна за мен…
Прикладвах професионално, прицелих се, задържах дъха си .. и стрелях . За моя изненада се оказа че пушката е била заредена с една сачмичка и колкото и да е за подценяване тя беше излетяла към дървото с може да се каже и смъртоносна скорост, особено ако се отнасяше за някое пернато същество . Слава Богу не беше пернато, но със славенето на Бога трябва да спра до тук защото от този момент Той ме поизистави..
Дървото внезапно се разтърси… Един сериозен клон се откърши и падна на земята .
Очаквах всеки момент ранен звяр от неизвестен вид да тупне измежду клоните и да заагонизира . Не стана съвсем така, защото звярът не тупна а слизаше от дървото със завидна пъргавина . Освен това беше от познат вид – хомо сапиенс .
Агонизиращия се оказах аз …. Тя беше здрава селска жена на средна възраст, която до момента на „професионалния” ми изстрел беше на дървото за да бере плодове, а след него за да ми вгорчи живота ….
Слизайки надолу, една част от тялото и малко под кръста в ляво се оголи за момент и аз видях разплесканата сачма, която не бе успяла да пробие кожата и, но мястото беше сериозно зачервено …. Може би в съда щеше да мине за средна телесна повреда…?
В такива моменти човек става учудващо далновиден…
Все още бе рано да предполагам дали нейното дебелокожие ще ми е от полза или напротив …По всичко обаче си личеше че ще ми търси някаква отговорност .. А и аз като един истински доблестен войн бях готов да я поема … или поне така си мислех…
- Какво ще правим сега ?
Каза тя през оградата след като се поотупа и поизпъна . Незнайно от къде се бяха появили и други дълбоко съпричастни и съседи, които ме питаха същото с поглед .
- Ми ….. не знам …
Измънках аз, а героят в мен се обърна на другата страна и не искаше да взима никакво отношение…останах сам .
Тогава групичката от неестествено сплотените съседи взе нещата в свои ръце и отсъди простичко – ще помагаш ден два в стопанството …!
Това ми се стори направо като помилване ! А и героят в мен, който от известно време стоеше настрана и се правеше че не сме заедно се обърна и бавно се заприближава към мен … Може би малко прибърза, но както и да е ..
Настаниха ме в една приземна стаичка, нещо като лятна кухня до която имаше някаква постройка, предполагам за животните. Леглото беше персона и половина, тип „Русенско” . Желязно в прекия и преносния смисъл на думата . С малко повече въображение можеше да се открие и еротичен елемент в него . Въобще като се имат предвид предходните събития се чувствах доста уютно .
Тъкмо бях потънал в размисъл за съдбата, кармата и най-вече за глупостта ми довела ме до тази „хотелска стая” , когато пред вратата настана някаква суматоха . Вратата имаше голям стъклен прозорец, но той беше заперден с нещо като тензух и можех да виждам само силуетите на суетящите се отпред. Като че не беше на добре … и се оказах прав. След миг вратата се отвори, без почукване разбира се, те си бяха у дома и влязоха . Те бяха две пухкави девойки старша възраст... Може би сестри и видимо леко умопомрачени или по-позитивно казано прекалено умопросветлени…. Аз седях на леглото полувцепенен и ужасен от перспективата че може би истинската цел на наказанието ми е била друга …..Въпреки окаяния ми вид на изпаднал германец явно на тях им изглеждах доста привлекателен. Имах чувството че всеки момент ще им потечат лигите. Не знам дали се бяха разбрали нещо от вън, за коя от двете ще да съм и дали спора щеше да продължи , но разбрах че здравата съм загазил… И аз като и всеки друг истински герой понякога съм си мечтал за тройка, но някак си не си я представях така.
В крайна сметка съдбата не беше в моите ръце, дори по-зле… Вече бях здраво заклещен към леглото от една от двете настървени до краен предел инфантилни пухкавелки . Уверявам ви нямаше абсолютно никакво значение коя от двете , въпреки че не бяха близначки . Може би за нея беше секс, за мен си беше истинска борба за оцеляване …. Задушавах се …
Отворих очи ! Погледнах часовника , беше към три и половина…


Публикувано от Administrator на 23.10.2007 @ 17:27:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Metafizikyt

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:42:39 часа

добави твой текст
"Анализирай това !" | Вход | 3 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Анализирай това !
от torbalan на 23.10.2007 @ 18:53:08
(Профил | Изпрати бележка)
А продълженийце!?:)


Re: Анализирай това !
от Metafizikyt на 23.10.2007 @ 19:25:53
(Профил | Изпрати бележка)
Стига да има кой да го чете ...;-) Иначе имам много богат арсенал от сънища, някои от които определено не са за пред хора :-))))
А като се замисля те май ще са най-желаните за четене ...??? :-)))

]


Re: Анализирай това !
от torbalan на 24.10.2007 @ 00:18:50
(Профил | Изпрати бележка)
Абсолютно! Казвам го от собствен опит...

]


Re: Анализирай това !
от Metafizikyt на 24.10.2007 @ 09:17:53
(Профил | Изпрати бележка)
Добре, ще си помисля...Макар че винаги, когато се замислям бъркам ...:-)

]


Re: Анализирай онова!
от katbalu на 24.10.2007 @ 00:14:09
(Профил | Изпрати бележка)
Набързо я прочетох тази "приказка" бедни ми Рибарю!!!! Добре, че отвори очи в 3,5 часа ,иначе сигурно щях да се задавя с пуканка седейки на 1 ред!!! ;)))))))
Но, макар и МЕТАФИЗИК!!!, приеми нещичко от Дивата с конете!!
1. Когато стреляш- "прикладваш професионално;) )))- не греши!;) Или презареди с каквото трябва! На най- интересният момент - в очакването за звяра ти...защо го остави жив и здрав?
2- Любов и приятели няма- това е илюзия от приказките с която по- бързо да те приспят до 3,5;)
3. В приказка номер 1 -Рибата сама се буташе в мрежите, а ти се спаси като я даде на котарака,приказка номер 2- на лов отиде, не гръмна както трябва ....
Но, така е, колкото си по- добър и събуждаш съвест те забутват в масовки и бригадирски акции!;


Re: Анализирай онова!
от Metafizikyt на 24.10.2007 @ 09:34:49
(Профил | Изпрати бележка)
Приемам анализата ти и с удоволствие ще си я анализирам ;-)
Само една две корекцийки и допълнения:
1.Не съм беден Рибар ...забрави ли че съм Златен ....:-) !?
2.Просто е неизбежно да си на първия ред - втори няма ...:-))
Но все пак наистина оценявам близкото ти присъствие! Имам нужда...
3.Любов има, но в никакъв случай тя не е онова, което кара мъжете и жените да се женят ....! Или пък мъже и мъже и жени и жени ...все тая. ;-)
И сега внимание ! Най-важното !
4. Метафизиците не знаят всичко ! Така че споко си ми давайте акъли, мнения (стига да са вашите собствени ..), съвети ... !
А аз мога споко да не ги приема :-))))) А и да ги приема, няма да си казвам ...ше си паза авторитета я ! Не всеки носи пушката с приклада нагоре...:-)))

]


Re: Анализирай онова!
от katbalu на 24.10.2007 @ 11:06:22
(Профил | Изпрати бележка)
Шегувах се малко;) , защото в приказката ти има тъга и разочарование . Когато кажеш приказка, обикновено очакваш хубав край! В твоята, обратното -пълно е със румени и свежи личица приличащи на зле изписани икони, които държат прикладите нагоре и ще диктуват хода на историята по- нататък.
Ти пишеш хубаво и има много смисъл, и горчиви истини в "приказката " ти.

]


Re: Анализирай онова!
от Metafizikyt на 24.10.2007 @ 11:56:32
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ! :-)
Днес пак ще се видим ...наложи се .... ;-)

]


Re: Анализирай това !
от iasmina (zdravets196562@gmail.com) на 14.05.2008 @ 18:53:17
(Профил | Изпрати бележка)
Анализирам: ако насън всичко е възможно, то е, защото няма безизходни ситуации: "обикновен пространствено времеви скок" в ... друг сън, дори да е наяве :)))


Re: Анализирай това !
от Metafizikyt на 15.05.2008 @ 11:25:14
(Профил | Изпрати бележка)
Един от класическите сънища (не само мой) всъщност е именно изпадане в безизходна ситуация ... Но изхода тогава е събуждане, така че съгласен съм с теб :-)
Благодаря за анализа ! :-)

]