Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 789
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 791

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏàñå
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: sradev

Íå, ÷å êîé çíàå êàêâî å ñòàíàëî, íî íÿêîëêî äåíà ìè èçáÿãàõà. Ïîòúðñèõ ãè èç ïàíòîôèòå, îáúðíàõ äæîáîâåòå, íàâðÿõ ñè íîñà â íîñíàòà êúðïà - íÿìà ãè.

Èçïðàòèõ ðàçóçíàâà÷èòå íà âðåìåòî äà ãè íàìåðÿò, à íå ñå âúðíàõà. È òå åäíè ðàçóçíàâà÷è! Îòèäàò â Ùàñòëèâîòî áúäåùå è òàì êúëêà, âèíöå, ëåãúëöå... Äîáðå, ÷å Áðüîãåë ïðàùà ðåïîðòàæè è ñíèìêè, òà äà ñè ãè ïîçíàÿ.

Íÿìà êàê, çàåìàì ñå ñàì ñ òúðñåíåòî. Îòèâàì â Ìðà÷íîòî ìèíàëî, à òàì Ñëúíöåòî íà Âåëèêèÿ Âîæä.
- Çäðàâåé Âåëèêè Âîæäå Ñëúíöå! Äà ïðåáúäåø ïðåç âåêîâåòå òè è òâîÿòà Äæó÷å. Äà ñè âèäÿë íÿêúäå íàîêîëî íÿêîëêî ìîè çàãóáåíè äíè.
- Ïðè ìåí íå ñè ãóáèë äíè, åòî è ïîðòðåòèòå ìè ùå ãî ïîòâúðäÿò.
- Äà, ïîìíÿ âñè÷êèòå äíè ïðè òåáå, ñóòðèí êúì 4 ñå áóäåõ, êàçâàõ òè äîáðî óòðî è îòèâàõ äî òîàëåòíàòà. Äîðè îùå èìàì ãðàôèòè îò òâîèòå, êóïèõ ñè ãè â ïîñëåäíèÿ äåí ïðåäè åæåìåñå÷íàòà îáìÿíà íà ïàðèòå.
- Äà, åòî îùå åäèí ïîâîä äà îïèøåø êðàñîòèòå íà Äæó÷å - íÿìà èíôëàöèÿ, íÿìà ñïåêóëàöèÿ, çàùîòî íÿìà ëàíñêè ïàðè.
Æàëêî, íÿìà ãè ìîéòå çàãóáåíè äíè â ñòðàíàòà íà Ñëúíöåòî. Õóáàâà ñòðàíà, ìåêî ñëúíöå, äåâñòâåíè ïëàæîâå... Ïåùåðàòà íà 40-òå êðàëå çàòâîðåíà ñ 8 òîííè ìåäíè âðàòè è òîëêîâà ãîëÿìà, ÷å ñàìî â àíòðåòî é ñå ðàçõîæäàøå öÿë âëàê. Íå êàòî îíàÿ ìèæàâà ïåùåðè÷êà íà Àëè Áàáà. È îíåçè âàðîñàíè êàìú÷åòà êðàé ïúòÿ. Âñå êàòî ñïîìåíè îò íåçàáðàâèìîòî äåòñòâî. Ïðàâè ñà äðåâíèòå - Ñâîáîäàòà è Ùàñòèåòî ñå ìåðÿò ñ ìèãîâåòå ñè, à íå ñ äíèòå. È ùàñòëèâèòå äíè âñå îòèâàò â Ùàñòëèâîòî áúäåùå. Íî ìîèòå çàãóáåíè íå áÿõà ùàñòëèâè.

Îòèâàì äà ãè òúðñÿ â äîëèíàòà íà Áåçñìèñëèåòî, òå ìàé ÷å ñè áÿõà ãëóïàâè ïî ðîæäåíèå.
Åòî, ñàìî êðà÷êà çàä òåëåíàòà îãðàäà íà Çàáðàíåíèÿ ãðàä è âå÷å ñúì â äîëèíàòà. À òàì åäíè äóøè÷êè ïîñêóáâàò òðåâà. Íÿêîè ïî-åíòóñèàçèðàíî, à íÿêîè àïàòè÷íî - ñêóáíàò åäíî äâå íà åäíî ìÿñòî, ïà òðúãíàò äà òúðñÿò äðóãî.
- Õåé âèå ñòå åäíè çàãóáåíè äóøè, - âèêàì èì, çàùî íå ïàñåòå òðåâà?
- Ïúðâî íà ïúðâî íå ñìå äóøè, à äíè,
âòîðî íà âòîðî íå ñìå çàãóáåíè, à íàìåðåíè,
òðåòî íà òðåòî íÿìàìå ñè ïàñòèð.
- À êîé ùå âè íàìåðè â òîÿ ïóùèíàê?
- Íàëè òè òúðñåøå ñâîèòå äíè - åòî íèå ñìå.
- Àìà çàùî ñòå äóøè?
- Çàùîòî âñåêè äåí å äóøà. È òâîÿòà äóøà å ïúëíà, àêî òîÿ äåí å ñ òåáå. À íàñ íè ïîäðèòíà è íèå ñå çàãóáèõìå.
- Íå ñúì âè ïîäðèòâàë.
- Îïèòà ñå äà íè ïúõíåø â ëàíñêèòå ïëàíîâå, â òåçè êóõè ìàíåêåíè. À òå ñà êàòî çàòâîðíèöè ãëåäàíè îòâúí, èëè ïàçèòåëè - ãëåäàíè îòâúòðå.

Äîáðå, ùå ñè ãè ïðèáåðà, ùå èçãîíÿ îíåçè â÷åðàøíè ïëàíîâå è âñè÷êî ùå ñå âúðíå íà ìÿñòîòî ñè. Òå, ïëàíîâåòå ñà òàêèâà - õóáàâè è ëúñêàâè îòâúí, íî êóõè, à ðåàëèçèðàíèòå ñà êàòî êàðèêàòóðè, íî ïîíå íÿêàêâà ðàáîòà âúðøàò. Ñàìî äåòî òåçè äíè ùå ñè îñòàíàò òúæíè - îòìèíàëèòå äíè íå ìîæåø äà îùàñòëèâèø. Íàé-ìíîãî ìîæåø äà ãè ïàñåø.


Ïóáëèêóâàíî îò Amphibia íà 21.10.2007 @ 16:40:16 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   sradev

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 17:57:47 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïàñå" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïàñå
îò regina íà 21.10.2007 @ 20:40:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ëåëåééé...òè çíàåø ëè ìîèòå äíè, àêî âçåìàò äà èçáÿãàò êàêâî ñòàäî ùå ñå çàôîðìè?
íà ñðåäíîãîëÿì êîîïåðàòèâ...è êàòî ïîäêàðàò îíàÿ ìè òè ãðèéí-ãðèéí-ãðàñ...óæàñ!!
çäðàñòè, Ñëàâ!!


Re: Ïàñå
îò miglena íà 22.10.2007 @ 20:16:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
õîï ìèã êîíöåíòðàò ùàñòèå - äà ïðàòÿ íåùàñòíèòå îòìèíàëè äíè äà ïàñàò, õàðåñâà ìè :))))


Re: Ïàñå
îò ANG íà 25.10.2007 @ 20:33:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelangelov.wordpress.com/
ïàñòîð