Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 741
ХуЛитери: 2
Всичко: 743

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДете на думите
раздел: Есета, пътеписи
автор: princesa19

Започвам. Горещ юлски следобед. Сякаш жегата е размазала образите на семейството ми. Потни целувки, раздяла и посрещане. Фалшиви думи, фалшиви усмивки и колкото по-фалшиви са, толкова по-силни са прегръдките.
Става ми жал за тези объркани хора. Моето семейство.Ако можех като хирург да проникна в техните многослойни души, да изваям като скулптор нещо прекрасно и да махна ненужното. Но коя съм аз господи.Човек предполага , господ разполага.Може би това е моята обич към тях – да протягам малките си нежни ръце и да се опитвам да докосвам душите им.С желанието на малко дете да се случи бяла магия.Това е всичко, за съжаление. Другото е път.Път ,който всеки сам извървява.Всеки сам си знае посоката , тя е вътре в него, изборът го прави онова нещо в нас, наречено душа.Бог ни праща изпитанията по пътя, за да ни спаси.Да влезем пречистени в неговото царство.
Обикновено не мисля за Бог.Влизам в църква, защото мисля, че хората там са смирени, а смирението е едно от най-истинските неща.Равни в скръбта си, в надеждите си , в желанията си.След това излизаме да се борим.Всеки със своите средства, всеки със своите сили, всеки сам. Самотата е най- естественото човешко състояние според мен. Човек се ражда сам и умира сам.Болката започва с раждането и продължава до смъртта. Болката, че си жив.Това е болката от изранените нозе по пътя.Това е болката от ударените протегнати длани към другия.И както дълго вървейки след безпределната умора се замайва съзнанието, така идва магията.


Публикувано от BlackCat на 07.10.2007 @ 13:37:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   princesa19

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 14:19:36 часа

добави твой текст
"Дете на думите" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Дете на думите
от aureliano (velitod@abv.bg) на 07.10.2007 @ 14:02:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.lib.ru
харесах, въпреки несъгласието ми с Бог и смирението
:))


Re: Дете на думите
от HAVA на 07.10.2007 @ 18:38:11
(Профил | Изпрати бележка)
Рано си съзряла. Предполагам, базирайки се на ника ти, че си някъде около 20 годишна. Това е достатъчна възраст, за да са формирани в теб посоките на личностаната ти индивидуалност, на сензитивността ти, на степента на чувствителност. От това кратко есе ти разкриваш не само света в който живееш, но и собственото ти възприемане на този свят, как той се трансформира в абстрактни асоциации и силата на тяхното въздействие върху чувствителната ти душа. Вероятнто от дълго време наблюдаваш един и същ модел на поведение у родителите ти. Вероятно вече го възприемаш като изродена форма на общуване, зад която се крие фалша и демагогията на морала, чувствеността и дълбочината им. Вероятно искаш да разчупиш тези форми, да ги прекроиш през собственият си мироглед, така както ти възприемаш света, без сама да допускаш възможността, че всеки има право на собствен свят. Бог е само критерий и опорна точка, съобразно която моделираме себе си и като личности, и като поведение, и като светоусещане. В общуването си с Бога, човек се самосъздава такъв, какъвто е натрупаният му когнитивен и морално-етичен потенциал, предаден му по един или друг начин от неговите родители, социалната среда и индивидуалната му интелектуална база. Оттам насетне започва личното му творческо начало в строго индивидуалният му модел на поведение, възприемане и моделиране на заобикалящият го свят, едновременно и със света на неговото въбражение, представа и атрибуцията им в реалност т.е. на простичък език казано сам да реализираш себе си чрез това, което си и чрез това, което искаш и можеш да бъдеш. Така, че това, което си написала е достатъчно зряло, но то е само началото. На тази база засега можеш да се учиш да разбираш себе си, но не и другите.
Поздравления за смелостта и напористоста ти. Дерзай! :)