Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 460
ХуЛитери: 6
Всичко: 466

Онлайн сега:
:: rajsun
:: rhymefan
:: LeoBedrosian
:: haboob
:: AlexanderKoz
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта[С. Елт] VIII. Там, откъдето изгрява слънцето
раздел: Романи
автор: Elven

Вървях със сестра ми по една улица и мълчахме, защото аз.. аз бях заета със съвсем друг разговор. Онова нещо пак ми досаждаше и ме разяждаше от вътре с глупостите му… по- точно… глупостите й!
- Защо млъкна?- попитах аз.
- Разбрах, че не съм желана.
Това беше. Всички започват да ме изненадват… дори вътрешният ми глас.
След известно време стигнахме до мястото, където улицата свършваше и перпендикулярно я пресичаше друга улица. Аз се протегнах и усетих как толкова много ми се спи, че малко ми оставаше да помоля сестра ми да ме носи през останалия път.
- Елт,- каза сестра ми и ме побутна като прекъсна тъй блаженото ми протягане.- погледни! Черна котка на пътя.
- Не ми казвай, че си суеверна.- казах аз като погледнах към бледото й лице.
- Не, не съм.
Котката не беше много умна. Седеше точно по средата на шосето и не мърдаше. Самото място не беше много открито и претрупано с минаващи коли, но такива неща ме изнервят не малко.
- Има глупави животни сестричке… това е факт.
След като казах това тръгнах към черната котка. Точно тогава реши да се появи една от "любимите" ми коли… тези червените с открити предници и открити капаци. Да речем, че колата беше хубава, а човекът в нея не беше, но и на колата скоростта й не беше правилна. Когато сестра ми видя колата ме хвана за ръката и ме дръпна обратно на тротoара.
- Без каскади!- каза тя.
- Това значи и без котката!
Аз се отскубнах от нея и реших да довърша започнатото. Чух виковете на сестра ми и в следващия момент видях фаровете и червената предница на страхотната кола, която ми се размина на косъм. Грабнах котката и се спрях на другия тротуар. Колата спря шумно, а котката се размърда нервно, одра ме по врата, скочи и тръгна на някъде.
След този начин на изказване на благодарност аз се намръщих, но нямах време да изкажа възмущението си…
- Ей ти! Я гледай къде пресичаш, глупачке такава!
Явно освен голяма кола, той имаше голямо самочувствие и естествено… малко мозък. Може би щях да го подмина без да кажа нищо… но сега вече ми кипна. И все пак на мен ми се размина, защото сестра ми го започна първа:
- А ти гледай къде караш, говедо! Така ли се кара кола?
Голямата мутра излезе от невероятната си кола. Започна дълъг спор, в който аз не взех участие. Наистина… не ми се иска да го пиша, защото не е за пред хора. А самите хора около нас в този момент не взеха страна. В подобни случаи те наистина предпочитат да седят на страна и това е истината за хората! Аз седях, държах врата си и гледах как сестра ми нарежда нещото с колата му, но и той не стоеше просто така. В този спор обаче тя не погледна нито веднъж към мен… явно нямаше нужда от помощ.
Аз обърнах гръб на всичко и тръгнах на някъде.
- Знаеш ли, - започнах аз на вътрешния ми глас.- не съм казала, че не те искам. Просто искам да ми помагаш понякога… искам да кажа… сега се чувствам все едно обяснявам нещо пред някой, към който изпитвам голяма вина… Не искам песимизма. Но и оптимизма не искам. Просто вече ми дойде до гуша от нещата които искам. Искам някаква сребърна среда, защото не обичам златото.
- Е… добре.- каза тя спокойно… с онова спокойствие, което на мен ми липсваше точно в този момент, когато сърцето ми биеше като лудо.
- И тогава ще мога сама да си кажа каква да съм, без да следвам определени правила. А дори това не е толкова важно. Къде е проблемът, ако просто тръгна да търся нещо различно от стандартните цели… всичко останало няма значение!
Значи нямаше да мисля за пари, кариера, любов и хубав живот. Нямаше да мисля за това колко са лоши другите и нямаше да обръщам внимание на липсата на късмет, която ме преследваше. Както и да е… трябваше ми още малко време да бъда дете, а не да стана възрастен, докато все още има място за мечти и надежда.

'Сребърната Елт' [ книга първа - глава осма ]
29.04.2003


Публикувано от BlackCat на 17.06.2004 @ 22:31:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   Elven

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 21:52:59 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"[С. Елт] VIII. Там, откъдето изгрява слънцето" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: [С. Елт] VIII. Там, откъдето изгрява слънцето
от dara33 на 23.06.2004 @ 18:19:14
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
Нямаше да мисля за това колко са лоши другите и нямаше да обръщам внимание на липсата на късмет, която ме преследваше. Както и да е… трябваше ми още малко време да бъда дете, а не да стана възрастен, докато все още има място за мечти и надежда.

колко истина си побрала тук. Просто съм възхитена. Поздравления.