Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 866
ХуЛитери: 1
Всичко: 867

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМоята биография след десет години
раздел: Есета, пътеписи
автор: Ju

Да се чете след десет години...

        Биографията ми е започнала традиционно – родила съм се. В това поне мога да бъда сигурна.
        Сега, след шестнадесет години, знам, че съм се родила и съм поживяла известно време. След десет години едва ли ще знам повече от това – родила съм се и съм поживяла шестнадесет години плюс още десет. Аз не помня какво съм мислила преди десет години и нямам представа какво ще мисля след десет. Биографията ми са спомените, някои ярки, други по-бледи, за местата, където съм била и за хората, които съм срещала, и изобщо за всичко, което ми се е случвало. И тъй като миналото реално не съществува, а го има само в спомените ми, значи биографията ми е единствено това, което мисля в момента.
        Биографията ми, което е друга дума, за да кажа животът ми, е постоянната смяна на дни с нощи и отначало. Някои си струва да помня вечно, други дори не съм сигурна, че съм ги изживяла някога. Бъдещето са всички останали дни и нощи, очаквани и неподозирани. Животът ми е всичко видяно и чуто, и почувствано, и изгубено.
        След десет години биографията ми няма да е нещо повече от малко повече усещания. Познанства с още хора, които просто ще допълнят знанието ми за това какви хора искам да срещам и какви - не. Впечатленията ще продължават да се трупат, докато започна да се впечатлявам все по-трудно, докато престана да се изненадвам и се науча да забравям. Гледките ще се заповтарят, ароматите ще изчезват и след десет години няма да помня каква съм била, пишейки утрешната си биография. Защото биографията е само това, което мисля в момента. И тъй като бъдещето, също като миналото, не съществува реално, мога само да предположа, че биографията ми ще завърши традиционно скучно, когато умра.
        В най-добрия случай, ако забравя всичко останало, ще знам, че съм се родила, живяла и умряла. В най-лошия, ако имам нещастието да ме порази склероза, няма да помня дори това.

        P.S. Изумително е колко съм била права! След десет годишен опит мнението ми е изненадващо непроменено. Какъв застой в промяната! Любопитно ще ми е да се видя след още десет години. Засега няма да прибързвам с изводите.
Чудя се само дали мога да кандидатствам за работа с това CV. Ако чуете нещо подходящо, обадете ми се, моля.


Публикувано от Administrator на 19.09.2007 @ 17:24:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Ju

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:43:10 часа

добави твой текст
"Моята биография след десет години" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.