Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 727
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 730

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçãðåâ
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: bersek

Êî Òà Ðàê ñå ñúáóäè, íåùî áåøå îáåçïîêîèëî ñúíÿ ìó, íÿêîé ñå ïðîìúêâàøå áåçøóìíî ñúâñåì áëèçî äî íåãî.
Êî êàòî âñÿêà èñòèíñêà êîòêà ñïåøå ñàìî ñ åäíîòî îêî è åäíîòî óõî, äðóãèòå âèíàãè áÿõà íàùðåê. Áåç äà ïîìðúäâà è ñ ìóñòàê ñå îãëåäà è áëàãîäàðåíèå íà îòëè÷íîòî ñè íîùíî çðåíèå óñïÿ äà èíäåòèôèöèðà ñÿíêàòà, êîÿòî ñå ïðîìúêâàøå ïî òúìíàòà óëè÷êà êàòî Íî Ùåí Âúëê. Äðóãî êà÷åñòâî, êîåòî Êî Òà Ðàê, êàòî åäíà èñòèíñêà êîòêà ïðèòåæàâàøå áåøå ëþáîïèòñòâî â ïðîìèøëåíè êîëè÷åñòâà. Çà òîâà ðåøè äà ïðîñëåäè ïðèÿòåëÿ ñè è äà âèäè êàêâî å íàìèñëèë äà ïðàâè â òîâà íåâúçìîæíî ðàííî âðåìå - äàæå ñëúíöåòî íå áåøå ñòàíàëî îùå. Ñòúïêà ïî ñòúïêà Êî Òà Ðàê òðúãíà ñëåä âúëêà, ìåêèòå ìó ëàïè íå èçäàâàõà íèêàêúâ çâóê...
- Äîáðå, ìîæåø äà äîéäåø ñ ìåí - êàçà Íî Ùåí Âúëê, íåçíàéíî êàê óñåòèë êîòêàòà.
- Íî êàê ìå óñåòè?! - ó÷óäè ñå Êî - Òà àç íå èçäàäîõ íèêàêúâ çâóê!
- À òè ìåí? - îòãîâîðè íà âúïðîñà ìó ñ âúïðîñ ïðèÿòåëÿ ìó è áåç äà ÷àêà îòãîâîð ïðîäúëæè ïî ïúòÿ ñè ñúùî òîëêîâà áåçøóìíî êàòî äî ñåãà. Êî âäèãíà ìèñëåííî ðàìåíå è òðúãíà è òîé, ëþáîïèòåí äà âèäè äî êàêâî ùå äîâåäå íîùíàòà ðàçõîäêà.
Íî Ùåí Âúëê ìèíà ïðåç öÿëîòî ñåëî, ïîêðàé êúùàòà íà Äúðò Ïúí, íà ÷èÿòî âåðàíäà íàñêîðî áåøå ñå êðèë îò äúæäà (áåç îñîáåíà íóæäà) è Êî Òà Ðàê áåøå ìå÷òàë çà òèãðèòå. Òÿ áåøå ïîñëåäíàòà íàé-èçòî÷íà ïîñòðîéêà íà ñåëîòî. Äâàìàòà ïðèÿòåëè íàâëåçîõà â ãîðàòà, êîÿòî áåøå îñîáåíî òúìíà ïî òîâà âðåìå íà äåíîíîùèåòî, íî è äâàìàòà èìàõà äîñòàòú÷íî äîáðî íîùíî çðåíèå è ñå îðèåíòèðàõà ïðåêðàñíî. Ñêîðî ñòèãíàõà äî åäèí õúëì, êîéòî ïðîáèâàøå âúðõîâåòå íà äúðâåòàòà è ïðåäëàãàøå ïðåêðàñíà ãëåäêà íàä êîðîíèòå èì. Íî Ùåí Âúëê ñåäíà íà åäèí êàìúê è ñå çàãëåäà â äàëå÷èíàòà. Êî Òà Ðàê ñå íàñòàíè äî íåãî ãëåäàéêè â ñúùàòà ïîñîêà, ÷óäåéêè ñå êàêâî å íàìèñëèë ïðèÿòåëÿ ìó. Ñëåä íÿêîëêî ìèíóòè çàïî÷íà äà íå ãî ñâúðòà è ïîãëåäíà âúëêà äî ñåáå ñè. Íî Ùåí Âúëê ñåäåøå íàïúëíî íåïîäâèæåí âïåðèë íåìèãàù ïîãëåä íÿêúäå â äàëå÷èíàòà. Êî ïðèçîâà öÿëîòî ñè òúðïåíèå, êîåòî îáèêíîâåííî èçïîëçâàøå êîãàòî äåáíåøå ìèøêèòå â õàìáàðà. Òàêà ïðåêàðàõà ìíîãî âðåìå, èëè ïîíå íà êîòêàòà é ñå ñòîðè òàêà. Ñëåä îêîëî ÷àñ çàïî÷íà äà ñå ðàçâèäåëÿâà, à ìàëêî ïî-êúñíî ñå ïîêàçà è ñàìîòî ñëúíöå. Òîãàâà Íî Ùåí Âúëê ñå ðàçìúðäà è òðúãíà îáðàòíî.
- È âñå ïàê çà êàêâî áåøå âñè÷êî òîâà? - ïîïèòà Êî Òà Ðàê êîãàòî ñå ïðèáðàõà â ñåëîòî.
- Ïîñðåùíàõìå ñëúíöåòî... - îòãîâîðè ïðèÿòåëÿò ìó è òðúãíà íà íÿêúäå.
Êî çíàåøå ìíîãî äîáðå, ÷å âúëöèòå ïî ïðèíöèï ñà ëåêî ñìàõíàòè, íî Íî Ùåí Âúëê íàïðàâî îáèðàøå âñè÷êè òî÷êè.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 13.09.2007 @ 09:27:29 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   bersek

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 09:53:35 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èçãðåâ" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.