Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 710
ХуЛитери: 2
Всичко: 712

Онлайн сега:
:: mitkoeapostolov
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТелата (нощ десета)
раздел: Еротика
автор: dara33

"Не съм слабак!"-така си мислеше той и подтискаше онова което ставаше в душата му. Събра му се много умора, нервите му изневеряваха, чувстваше се несигурен и просто притиснат от обстоятелствата. След работа искаше да види пеперудената си жена. Преглътна горчилката дето усещаше в себе си.
Капанът на живота е жесток понякога. Всъщност винаги. Впива се в теб, държи те заклещен между миналото и настоящето и понякога спъва бъдещето по най- безпардонен начин. Той се чувстваше заклещен в желязната лапа на капана. Гърлото го раздираше от стаявани крясъци и викове. В очите му напираха сълзи...но мъжете не плачат.
"Не съм слабак!"-така си мислеше той и подтискаше онова което ставаше в душата му. Събра му се много умора, нервите му изневеряваха, чувстваше се несигурен и просто притиснат от обстоятелствата. След работа искаше да види пеперудената си жена. Преглътна горчилката дето усещаше в себе си. Преградата от премълчано му се струваше ледено студена и невъзможна за преминаване. Дори пътувайки към нея не изгони тъжните мисли в себе си. Съмнението разпокъсваше душата му. Изгаряше го като огън и оставяше следи в мъжката му душа. Когато видя, че прозореца свети въздъхна облекчено. Тя беше горе. Навярна го очакваше. Това определено му хареса.
Дори не позвъни. Влезе. Привидно спокоен. Вътрешно изпояден от противоречивите и отровни нещица дето го гризкаха, като червей ябълка. Тя беше точно изкъпана и свежа.
-Здравей-каза той.
-Дойде? Чаках те.
Той просто не можеше да устоява на тази усмивка.
-Не ти купих цвете. Извини ме.
Тя мълчеше. Гледаше го с оня особен поглед сякаш чете душата му. Настръхна. Изплаши се да не би да прочете онова дето го мъчеше.
-Исках да те видя.
-Добре.
После седна на леглото и започна с бавен жест да втрива бадемово мляко в кожата си. Той гледаше. Глезените й тънки и прекрасни зовяха ласката на езика му. Тя постпено отметна халата. Остана гола. С бавни движения втриваше млякото в плътта си. Гърдите и настръхнаха от собствения допир. Прокора ръка по венериния си хълм. Притвори очите си. Той гледаше като хипнотизиран тялото на жената. Ухаеше на бадеми. Той просто не издържа.
-Искам да те опитам на вкус-така каза.
Не искаше тя да разбере колко уморен и смачкан е в момента.
Тя легна на леглото. Той се съблече. Бавно свали всичко от себе си и красивото му тяло засвети под приглушената светлина на полилея. Приближи към нея. Усещаше, че едва ли ще може да я люби, но със сигурност щеше да я побърка. Поне се надяваше. Клекна в нозете й. Облиза пръстчетата на краката й . Езикът му опипваше стъпалото нежно и игриво. Постепенно езикът му се качваше по-нагоре. Искаше да я отпива бавно с наслада, като най-скъпото и ценно вино на света. Тя се извиваше в ръцете му. Езичето му не се отказваше. Всеки сантиметър от нея беше сладостно облизван и кожата й настръхваше при всеки негово допир. Обичаше да я усеща такава. Отдаваща се. Не показа по никакъв начин уморта си. Просто езикът му днес беше главния инструмент с който доставяше удоволствие на любимата жена. Влезе с език в нея. Опипваше. Пиеше. Вкусваше соковете й и му беше приятно, че тя е доволна в мъжките му ръце. Мислеше за нея. Искаше да стигне до оргазъм само от нежното и галещо ласкаво движение на езикът му в нея. Не спираше. Тя се замая от удоволствие. Стон, въздишки и удоволствие се разливаха и сливаха в едно. Тя го усещаше в нея топъл и изпепеляващ, опознаващ и побъркващ я.
-Да, да, да-повтаряше тя.
Нейното "да" го влудяваше. Оргазмът на тялото и дойде връхлитащо и вълни от удоволствие се разляха като тръпка по тялото на жената.Тя замря в ръцете му. Тогава той се качи върху нея. Членът му беше втвърден и топъл. Въпреки умората. Тя го облиза и заопипва с език. Подмяташе го в устата си, а той просто изгаряше в нея. Спермата му се изсипа в устата й. Тя го облиза, и не прекъсна игричката, докато той не извика от силното удоволствие на играта, която не искаше да свършва. Притихнали и огрени от светлината на полилея те лежаха и мълчаха. Странното прозрение, че си принадлежат осени за миг съзнанието и на двамата, но после те го изгониха, така както беше дошло. Галеха се и пръстите им се преплетоха в едно. Отпуснати и задоволени един от друг се наслаждаваха на удоволствието да лежат един до друг и да мълчат на воля. Беше най-приятното мълчание на света.

Капан на живот.
Капан на страстта.
Той прие тази действителност!
Примири се. Засега.

_______
б.а. следва Телата/нощ единадесета/


Публикувано от BlackCat на 16.06.2004 @ 18:30:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   dara33

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 45602
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Телата (нощ десета)" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Телата (нощ десета)
от Dimi на 16.06.2004 @ 19:06:20
(Профил | Изпрати бележка)
Представа си нямаш колко ми е трудно да комнентирам това! Добре е и ме изненадваш с новостите. Съвсем осезаемо си го направила. Потръпвам. Поздрав!


Re: Телата (нощ десета)
от dara33 на 23.06.2004 @ 15:20:27
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
четете а не критикувате 2 обосновете се защо?
къде е слабото място нали затова сме тук да си казваме истината?