Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 865
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 866

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËúæàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: jonkata

Íå ìå îñòàâè äà ñè ðàçîïàêîâàì áàãàæà. Õâàíà ìå çà ðúêà è ìå èçâëå÷å íà òåðàñàòà. Íå ìîæåõ äà ñè îáÿñíÿ âúçáóäàòà é, íî ìå óâëå÷å. Íåùî ñå áå ñëó÷èëî çà òåçè òðè äíè, â êîèòî å áèëà ñàìà òóê è ñêîðî ùÿõ äà ðàçáåðà.
–Âèæäàø ëè îíçè îñòðîâ, â ñðåäàòà íà åçåðîòî? Òàì ãî îòêðèõ!

Êàëèíà ñåäíà íà ñòîëà, íî îñòàâè ïîãëåäà ñè â ëóäóâàùèÿò íàä åçåðîòî âÿòúð. Ñåäåøå êàòî íà òðúíè, ñÿêàø âñåêè ìîìåíò ùå ïîëåòè. Ñèãóðíà ñúì, ÷å è òîãàâà, êúì îñòðîâà, å õóêíàëà ñëåä íåãî. Ãîâîðåøå áàâíî, ïðèãëóøåíî è ñ äúëãè ïàóçè. Èçïóñíàõ íèøêàòà è ñå îòêàçàõ ïîâå÷å äà ÿ ñëåäâàì. Âå÷å íå ãîâîðåøå íà ìåí. Ðå÷èòàòèâúò é ñå ñëÿ ñ ïðîòÿæíàòà ìóçèêà, èäâàùà îò ñíåê áàðà íà õîòåëà. Îòïóñíàõ ñå â øåçëîíãà è ñå çàñëóøàõ â ìóçèêàòà, ïîñëå ïðåä î÷èòå ìè çàïî÷íàõà äà ñå ïîÿâÿâàò êàðòèíè. Ñâåòúò, â êîéòî ïîïàäíàõ áåøå êîëêîòî ðåàëåí, òîëêîâà è íåðåàëåí. Áÿõ ÷óâàëà çà ñúñòîÿíèå, íàðå÷åíî ñúí íàÿâå, íî íèêîãà íå ìè ñå áåøå ñëó÷âàëî.

Îùå êàòî äåòå å ñëóøàë èñòîðèÿòà çà ìîìúêà è ñàìîäèâàòà. Âåðîÿòíî å âçèìàë âñè÷êî çà èñòèíà, çàùîòî íå ìèíàâàëà áóðèÿ áåç äà ñå ïðèêðèå íÿêúäå è äà äåáíå äà âèäè ñàìîäèâèòå.  ïðåäàíèåòî çà òÿõ ñå êàçâàëî, ÷å êîãàòî íÿêîé ãè ðàçñúðäåë, çà äà ãî íàêàæàò ïðåäèçâèêâàëè ñóøà èëè ñå èçâèâàëà âèõðóøêà. Áèë äîñòà áóåí è áåçðàçñúäåí ìîìúê. Åäíà íîù ñå ïðîìúêíàë êðàé åçåðîòî, êîåòî ñå íàìèðàëî ñàìî íà íÿêîëêî ìèíóòè ïúò ïî ïîñîêà êúì ïëàíèíàòà, êúäåòî ñå êúïåëè ñàìîäèâè è îòêðàäíàë åëåêà íà åäíà îò òÿõ. Äðóãàðèòå ìó ñå óïëàøèëè, çàðàäè ïîâåðèåòî, è õóêíàëè äà áÿãàò. Íà äðóãèÿ äåí ðàçáðàëè, ÷å òîé íå ñå å âúðíàë. Èç÷åçíàë, ñÿêàø ïðîïàäíàë â äúí çåìÿ è ñå ïîÿâèë â ñåëîòî ñëåä íÿêîëêî ãîäèíè ñ íåïîçíàòî ìîìè÷å. Îæåíèë ñå çà íåÿ è æèâååëè ùàñòëèâè è äîâîëíè, íî òîé ïî÷èíàë ìëàä. Æåíà ìó, çàåäíî ñ ìîìè÷åíöåòî ñè, íàïóñíàëà ñåëîòî è ïîâå÷å íèêîé íå ÷óë íèùî çà íåÿ.

Âå÷åðòà ïðåäè òâîåòî ïðèñòèãàíå, àç îòèäîõ ñ ëîäêà íà îíçè îñòðîâ. Òàì, íà íÿêîëêî ìåòðà îò âîäàòà, ñåäåøå ìëàä ìúæ è ñâèðåøå íà ôëåéòà. Êîãàòî ïðèáëèæèõ òîé ñòàíà è ìè çàâúðçà ëîäêàòà çà áðåãà. Ïîäàäå ìè ðúêà, äà èçëÿçà è ìå ïîêàíè äà ñåäíà.
–Íà ñàìîäèâèòå ëè ñâèðèòå? – ñêàëúïèõ âúïðîñ îò ïúðâîòî, êîÿòî ìè äîéäå íà óì.
–Äà! Âïðî÷åì íå… íå çíàì! Êàê âè õðóìíà äà ìå ïîïèòàòå òîâà?
–È àç íå çíàì, ïîøåãóâàõ ñå.
–Äå äà áåøå øåãà... Ïðåäè íÿêîëêî ìåñåöà â ñúíÿ ìè ñå ÿâè êðàñèâà ìëàäà æåíà. Ðàçêîøíè ðóñè êîñè ïîêðèâàõà òÿëîòî é äî êðúñòà. Êàçà ìè äà îòêðèÿ â ñàíäúöèòå íà áàáà ñè âåçàí áÿë åëåê è äà ãî âúðíà íà ìÿñòîòî, îòêúäåòî ãî å îòêðàäíàë íÿêîãà äÿäî ìè.
–È îòêðèõòå ëè ãî? – ïðîäúëæèõ äà îñòðîóìíè÷à àç (èëè ïîíå òàêà ñè ìèñëåõ â îíçè ìîìåíò).
–Åëåêà - äà, íî íå ìîãà äà îòêðèÿ ìÿñòîòî. Äíè íàðåä îáèêàëÿì åçåðîòî, îñòàâÿì åëåêà âå÷åð, à íà äðóãàòà ñóòðèí ñå âðúùàì ñ íàäåæäàòà äà íå ãî îòêðèÿ, íî äîñåãà íàïðàçíî. Òîçè ñëåäîáåä äîéäîõìå òóê ñ åäèí ïðèÿòåë äà ñè íàïðàâèì ïèêíèê. Ïðèèñêà ìè ñå äà îñòàíà ñàì, çàòîâà ãî ïîìîëèõ äà ìå îñòàâè è íà ñâå÷åðÿâàíå äà äîéäå äà ìå ïðèáåðå. Íÿêîëêî ÷àñà ñåäÿ íà ìÿñòîòî, íà êîåòî ìå íàìåðèõòå è ñâèðÿ. Ñàì íà ìàëúê îñòðîâ, äàëå÷å îò õîðàòà è ñóåòàòà, è ñàìî âîäà - äîêúäåòî ïîãëåä òè ñòèãà! Ñïîêîéíà, ïðåãúðíàëà íåáåòî, è åäâà íàñòðúõíàëà îò ëåêèÿ âÿòúð. Êîãàòî âèäÿõ ïðèáëèæàâàùàòà ñå ìîòîðíèöà ïîìèñëèõ, ÷å å òîé. À âèå çàùî ðåøèõòå äà äîéäåòå òóê ïî òîâà âðåìå?
–Öÿë ñëåäîáåä ìè ñå ñ÷óâà ìóçèêà, ïðåäñòàâÿõ ñè, ÷å èäâà îòêúì âîäàòà, à è ïúòåêàòà, êîÿòî ðèñóâà çàëÿçâàùîòî ñëúíöå, ñÿêàø çàïî÷âàøå îò ìÿñòîòî êúäåòî ñåäÿõ è ñâúðøâàøå íà òîçè îñòðîâ, è îòíîâî ìóçèêàòà. Çàòîâà çàïàëèõ ìîòîðíèöàòà è äîéäîõ. Íÿìà ëè äà ïðîäúëæèòå ðàçêàçà ñè?
–Íÿìàì ïîâå÷å çà ðàçêàçâàíå, ïúê è âèíàãè, êîãàòî ãîâîðÿ çà òîâà ìå âçåìàò çà ñìàõíàò. Ñòðàõóâàì ñå, ÷å è âèå ñè ìèñëèòå òîâà â ìîìåíòà.
Ïðåäè äà óñïåÿ äà âúçðàçÿ, òîé ñòàíà, àç ñúùî, ñãúíà îäåàëîòî, ïðèáðà ôëåéòàòà â êàëúôà é è çàïî÷íà äà îòâúðçâà ëîäêàòà. Ïîñëåäâàõ ãî áåç ïîâå÷å âúïðîñè è ñå ïðèáðàõìå â ïúëíî ìúë÷àíèå. Ðàçäåëèõìå ñå ñ åäíî õëàäíî "Ëåêà âå÷åð!".

–Êèíà, Êàëèíà, åëà äà ñè ëåãíåø, íå ìîæåø äà îñòàíåø òóê, ñòóäåíî å!
–Ùå îñòàíà îùå ìàëêî. Ïîäàé ìè îäåàëîòî è ìå îñòàâè ñàìà.
Çàâèõ ÿ è ÿ îñòàâèõ äà ëåæè íà øåçëîíãà íà òåðàñàòà. Íå ìè ñå ñïåøå è ñëÿçîõ äà èçïèÿ åäíî ïèòèå. Çàâåäåíèåòî áåøå ïî÷òè ïðàçíî. Ñåäíàõ íà áàðà è ïîòúíàõ â ðàçìèñëè íàä âîäêàòà ñè. Èñòîðèÿòà íà Êàëèíà íå ìè èçëèçàøå îò óìà, äîêàòî äâàìà íîâîïðèñòèãíàëè íå ìè ãðàáíàõà âíèìàíèåòî. Áÿõà ìëàäè, åëåãàíòíè è ìíîãî õóáàâè ìúæå, îñîáåíî åäèíèÿò. Ñåäíàõà íà ìàñàòà çàä ãúðáà ìè è ìå íàïðàâèõà íåâîëåí ñâèäåòåë íà ðàçãîâîðà ñè.
–Âúðçà ñå, êàçâàì òè, âúðçà ñå êàòî ïúðâà ãëóïà÷êà. Äà ìîæåøå äà âèäèø ôèçèîíîìèÿòà é ñàìî. Íèùè÷êî íå îñòàíà îò íàìàõàíàòà, îñòðîóìíà äî ÿçâèòåëíîñò äàìà. Çà ïî-ìàëêî îò ÷àñ ñå ïðåâúðíà â ìåêà, îòíåñåíà ìåëàíõîëè÷êà, êîÿòî áåøå ïî-ëåñíà çà ôîðìîâàíå îò òåñòî çà õëÿá.
 áàðà âëåçå óïðàâèòåëÿò íà õîòåëà è ïîìîëè, êîéòî å îñòàâèë îòâîðåí ïðîçîðåö èëè áàëêîíñêà âðàòà íà ñòàÿòà ñè, äà îòèäå äà ãî çàòâîðè, çàùîòî íàâúí ñå å ðàçðàçèëà áóðÿ. Ñêî÷èõ êàòî óæèëåíà è èçòè÷àõ äî ñòàÿòà. Ïî÷òè âñè÷êî ñè áåøå êàêòî ãî áÿõ îñòàâèëà. Ñàìî âðàòàòà íà òåðàñàòà áåøå çàòâîðåíà è Êàëèíà ÿ íÿìàøå. Âúðíàõ ñå â áàðà è íàé-áåçöåðåìîííî ñåäíàõ íà ìàñàòà íà äâàìàòà ìúæå, ÷èéòî ðàçãîâîð áÿõà ïîäñëóøàëà.
–Íÿìà äà ñå èçâèíÿâàì çà òîâà, ÷å ÷óõ ðàçãîâîðà âè, ïðåäè ìàëêî, çàùîòî ãîâîðåõòå òîëêîâà âèñîêî, ÷å è ãëóõ áè âè ÷óë. Àç ñúì ïðèÿòåëêàòà íà îíàçè, êîÿòî âè å ñðåùíàëà äíåñ íà îñòðîâà è ñå å âúðçàëà íà èñòîðèÿòà çà ñàìîäèâàòà. È òàêà, îòíåñåíàòà ìåëàíõîëè÷êà èç÷åçíà ìèñòåðèîçíî. Íÿìà ÿ â ñòàÿòà íè, íå îòãîâàðÿ íà ìîáèëíèÿ ñè è èìàì ñúìíåíèå, ÷å å òðúãíàëà äà òúðñè âàñ.
Äâàìàòà ñå ñïîãëåäàõà ó÷óäåíî, ïîãëåäíàõà ìå íåðàçáèðàùî, êàçàõà åäíî "Áúðêàòå íè ñ äðóãè!" è íàïóñíàõà çðèòåëíîòî ïîëå, êîåòî îáèòàâàõ. Ñòàíàõ, íå ïî-ìàëêî îáúðêàíà îò òÿõ, ïëàòèõ ñè ñìåòêàòà è ñå ïðèáðàõ â ñòàÿòà. Êàëèíà ñåäåøå äî ìàñàòà è ïèøåøå.
–Òè ïúê êàêâî ïðàâèø òóê? – ïîïèòàõ.
–Æèâåÿ â òàçè ñòàÿ è â ìîìåíòà ïèøà.
–Êîãàòî ñå èçâè áóðÿòà äîéäîõ äà çàòâîðÿ áàëêîíñêàòà âðàòà è òåá òå íÿìàøå â ñòàÿòà.
–Å, è? Ñëÿçîõ äà ïîèñêàì õàðòèÿ îò àäìèíèñòðàòîðêàòà.
–×óõ äâàìà ìúæå äà ñè ãîâîðÿò â áàðà. Ïðèñìèâàõà ñå íà íÿêàêâà áàëàìà, äåòî ñå âúðçàëà íà ðàçêàçà íà åäèíèÿ.
–È êàêâî îò òîâà?
–À, äðåáîëèÿ! Èçïàðè ìè ñå æåëàíèåòî äà òå çàíèìàâàì ñ òîâà!
–Õàéäå, íå ñå öóïè! Êàçâàé êàêâî òå å ðàçâúëíóâàëî òîëêîâà!
–Ñòàâàøå äóìà çà òåá, âúïðåêè ÷å êîãàòî èì çàÿâèõ, ÷å òàçè áàëàìà å ìîÿ ïðèÿòåëêà è å èç÷åçíàëà â òîçè ìîìåíò, ìå èçãëåäàõà òàêà ñÿêàø âèæäàò ïëóæåê â ÷èíèÿòà ñè, è ìè çàâúðòÿõà ãðúá!
–Ðàäâàé ñå, ÷å ñà òå òðåòèðàëè êàòî äîñàäíèöà, à íå êàòî ëóäà!
–Òè ëè ìè êàçâàø òîâà? Ñëåä âñè÷êèòå òè èñòîðèè çà ñàìîäèâè, ôëåéòè è âúëøåáíà ìóçèêà?
–Àêî íå ïîäðåìâàøå äîêàòî òè ãîâîðåõ ùåøå äà ðàçáåðåø, ÷å òè ðàçêàçâàõ ñþæåòà çà íîâèÿ ñè ðàçêàç.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 29.07.2007 @ 14:02:44 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   jonkata

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 06:59:24 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ëúæàòà" | Âõîä | 7 êîìåíòàðà (23 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ëúæàòà
îò illusion íà 29.07.2007 @ 14:42:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç ñå ïîäëúãàõ ïî ñëúí÷åâàòà ïúòåêà è ìóçèêàòà! :))
Ìíîãî ìè õàðåñà, Äæåé! Ïîçäðàâÿâàì òå çà ðàçêàçà!
:))


Re: Ëúæàòà
îò ami íà 29.07.2007 @ 15:26:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
Õè õè - åëåìåíòà íà èçíåíàäàòà;)Õóáàâî Äæî!:)))


Re: Ëúæàòà
îò nadya íà 29.07.2007 @ 15:49:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://nadita.blog.bg/
Õàðåñà ìè:)

Ïîçäðàâ!:)


Re: Ëúæàòà
îò rajsun íà 29.07.2007 @ 17:49:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
!:)))
Íàïðàâî - äà ñå âúðæå ÷îâåê, äà ïîâÿðâà)))


Re: Ëúæàòà
îò Jiva íà 29.07.2007 @ 21:06:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
åõ, òè áëàãî-ëàæêå:) - çíàåø, ÷å ãðàíèöàòà ìåæäó âúîáðàçåíî è ñëó÷åíî ïîíÿêîãà ìîæå äà áúäå ïðåêðà÷åíà îò æåëàíèåòî íà ñëóøàùèÿ äà ïîâÿðâà...

óíåñå ìå!:)


Re: Ëúæàòà
îò alef íà 30.07.2007 @ 14:38:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàñëóæàâà ñè äà ìèíåø ïðåç ìàëêè íåóäîáñòâà è îáúðêâàíèÿ... çàðàäè "ñúíÿ íàÿâå" :)))
Ïîçäðàâè, Äæîíè! :)


Re: Ëúæàòà
îò kristi íà 30.07.2007 @ 17:28:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå çíàÿ äàëè å ëúæà. Àç ïðèåõ ìîÿ âàðèàíò íà ðàçêàç â ðàçêàçà. Òàêà ìè õàðåñâà...

Ïîçäðàâëåíèÿ çà ÷óäåñíàòà ïðîâîêàöèÿ!!!